NikiT
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1215 : 28.02.2011 17:13:22 » |
|
Lea ja perhe, sekä Kippura ja Maisa ilmoittautuvat mukaan. Tuttava-Marjatalle toivon myös parannushoitoa toivottomaksi luokiteltuun sairauteen. Tommille, Tommin äidille ja vauvalle, sekä sansaille hyviä ajatuksia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #1216 : 28.02.2011 17:35:18 » |
|
Voimia Tommille ja koko teidän lähipiirille. Onneksi hoito on jo tänä iltana. Kertokaahan sitten kuinka se vaikutti erityisesti Tommiin. <3 <3
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
hevosmies
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1217 : 28.02.2011 19:28:29 » |
|
Hei taas! Pääsin alottaan vähän "myöhässä". Sellaista tänään, lujasti potki taas. Ja palautteita on edelleen kiva lukea, mutta pärjään kyllä mainiosti ilmankin. Mutta jos kokemuksestasi tuntuu olevan hyötyä jollekin toiselle, jaa se täällä. Valoa ON! Sameli Kameli
|
|
|
tallennettu
|
Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #1218 : 28.02.2011 19:46:55 » |
|
Tunteet eivät olleet kovin voimakkaita, mutta havaitsin pieniä pistoja yms. pitkin vartaloani. Oikean kämmenen keskelle jäi terävä pisto pidemmäksikin aikaa samoin pieni puristuksen tunne kaulaan ja päähän. Noin kello 19.15 päälaellani tuntui, kuin joku vetäisi hellästi hiuksistani ja sitä mukaa myös paine päässä ja kaulassa alkoi helpottaa. Jossainvaiheessa tunsin oikealla alavatsassani myös tunteen kuin joku olisi pitänyt siitä kiinni sisältäpäin, mutta se ei kestänyt kauaa.
Tunnen usein ahdistusta kaulassa ja myös pääni on usein kipeä. Myös vatsaongelmia on ollut mm. aineenvaihdunnan kanssa.
Kiitos.
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
|
|
|
Tätsä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1219 : 28.02.2011 20:04:02 » |
|
Musta on aina ihan huippuhauskaa kirjoittaa palautetta. Mä kun olen aina vaan ja edelleen silmät ymmyrkäisinä, kun en saata uskoa, kuinka tää homma toimii Koirien kans keksittiin tänään hyvä kompromissi, että mä en tukehdu. Kun oon kylellään, niin toinen pääsee polvitaipeeseen ja toinen pääsee nojaamaan yläkroppaan, sen ei tarvi kiivetä mahan päälle kymmenine kiloineen. Pikkufifi nytki tänään hoidon alussa, ja tuon energiakoiran jalat väpätti oikein kunnolla vähän myöhemmin. Tuommoista en ole aiemmin huomannut. Hoidon alku oli tosi voimakas. Mä sain jääpussin alaselän päälle. Terve jalka kihelmöi ihan kokonaisvaltaisesti. Kipeen jalan varpaanpäitä pisteltiin ja takareisi nytkyi. Tuntui kuin joku ois ollut hermon molemmissa päissä kiinni ja kiskonut. Terveen jalan varpaat oli jääkylmät ja toisen ihan kuumat. Jossain vaiheessa homma rauhoittui, selkä lämpeni ja muurahaiset vaan juoksenteli pitkin säärtä, kylkeä ja takaraivoa. Alkoi ramaisemaan oikein kunnolla. Pari juttua taas nousi mieleen, yksi selitys menneisyydestä ja muut sellaisia, mitä haluan tehdä. Nyt on tosi rento ja miellyttävä olo. Josko sitä ens yönä vois kokeilla vaikka sohvalla tai sängyssä nukkumista. Lattialla on niin pirskatin kylymä. Eli huomenis tietää enemmän vaikutuksia, nää oli tälläisiä välittömiä tuntemuksia. Kiitos, Sami, miljoonasti taas Hyvä on lähtenyt lähipiiristä alkaen kiertämään niillä resursseilla, mitä käytössä on.
|
|
|
tallennettu
|
Worrying is using your imagination to create something you don't want. -Abraham-
|
|
|
jankat
|
|
« Vastaus #1220 : 01.03.2011 14:12:40 » |
|
Kiitos Sami! Hoidon alussa paleli kauheasti, kunnes ihana lämpö levisi joka puolelle. Toinen olkapää ollut jumissa ja päätä kääntäessä on pistänyt niskaan. Nyt kipu on poissa. Nukahdimme tyttäreni kanssa hoidon lopussa noin tunniksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #1221 : 01.03.2011 15:10:15 » |
|
Terveisiä Sansaille, Tommille, Tommin äidille ja vauvalle! Lämpimiä ajatuksia!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nepparinen
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1222 : 01.03.2011 15:58:46 » |
|
Kiitos taas! Pientä kihelmöintiä tuntui ja molemmissa kämmenissä aika voimakastakin painetta ja lämpöä. Pikkumies kiipesi päälleni kun köllöttelin, eli taisi nauttia kanssa energioista. nepsu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
punapaju
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1224 : 01.03.2011 17:44:19 » |
|
Pikkasen harmittaa, kun hoito meni "ohi" ilman huomioitta...vieraat,ne vieraat, sotkevat yllättäen normaali iltarytmin ,,no, tulihan hoito siltikin perille, .. että KIITOS, KIITOS, KAUNIS SIITÄ !!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #1225 : 02.03.2011 17:12:52 » |
|
On se niin raihnainen lääkäri,ei niskatkaan käänny,että paras on mennä vaan avantoon". Totuuksia, totuuksia Tommi kuulostaa jo paljon parempivointiselta, hienoa! Lämpiä ajatuksia vaan edelleen sinne ja onnellista kevään odotusta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tätsä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1226 : 04.03.2011 22:06:33 » |
|
Pari yötä on mennyt sohvalla nukkuessa. Vain kerran yössä olen herännyt ottamaan vähän lisää troppia.
Kyllä on hienoa, kun aamulla saa herätä unesta, eikä vaan nousta ylös makoilemasta. Sairaslomaa ei tarvinnut anoa ollenkaan, vaikka edelliskertalla piti potea kotona monta viikkoa. Jesh!
Voi hyvin, Sami!
|
|
|
tallennettu
|
Worrying is using your imagination to create something you don't want. -Abraham-
|
|
|
hevosmies
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1227 : 09.03.2011 20:00:05 » |
|
Ihmetyyppejä ollaan kaikki. Samanlaisia. Senkun vaan lopettaa kaiken epäilyn ja pelkäämisen ja avautuu sisimmälleen. Ja rupeaa hommiin. Sitä olen toistellut koko ajan. Tässä kopio viestistäni, kirjoitettu 090909, ennen ensimmäistä massakaukosessiota. Ei tämä ole sen kummempaa, ihmeethän on normaalia elämää. Vähän tietysti riippuu miten asioita katsoo. Mutta jos ei analysoi liikaa, vaan on tyhjänä ja tyhmänä, niin sinulla on kaikki mahdollisuudet käytettävissäsi. Kaikki. On. Jo. Ja tänne kanssa vinkkinä: LUKEKAA TÄMÄ KIRJA: Echart Tolle: Uusi maa. Elämän tarkoituksen oivaltaminen. Avartaa kummasti. Ja liittykää avaamaani massakaukoparannus-topiciin. Nyt lähtee! Ja kyllä tähän pystyy kuka tahansa. Siis parantamiseen.Sam Badi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hevosmies
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1228 : 10.03.2011 23:28:37 » |
|
Terveee!
Seuraava sessio on 21.3. klo 19.00, kesto edelleen se puolisen tuntia. Se on varmaan sitten ajatuksella KEVÄTSIIVOUS. Uudet osallistujat, tsekatkaa edellisistä viesteistäni ja sivuiltani mahdollisia tuntemuksia, jos tuntuu siltä. Ei tarvitse TEHDÄ mitään, olla vaan rentona ja antaa hoidon tulla, tapahtua. Se tapahtuu, minkä pitää tapahtua. Ja sitten vaan jaat hyvää eteenpäin, niinkuin pystyt.
Sam Stonekivi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
NiNNi*
|
|
« Vastaus #1229 : 11.03.2011 06:41:41 » |
|
minä olen mukana kevätsiivouksessa. (minä olen muuttunut ihan täysin koko akka täs vuoden aikana. : ..ja sekös ihanaa..ja vauhti senkus kiihtyy..) kiitos sami
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|