Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oudot säteilyt kehossa?  (Luettu 5254 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Miamy
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 10.09.2009 12:13:59 »

Olen aika vastikäin ryhtynyt tutustumaan sisimpään maailmaani ja hieman perehtynyt energioihin.

Sen seurauksena haluan tulla paremmaksi ihmiseksi, rauhallisemmaksi ja vähemmän ahdistuneeksi.
Satunnaisesti olen rauhoittanut itseni, keskittynyt kuuntelemaan kehoani ja antanut elämän virran juosta niin sanotusti.

Tunnen säteilyä, väreilyä ja kuumotusta. Pahin tulee vasta jälkikäteen...selkeä fyysinen kipu käsissä sekä tikkuilevat ruumiinosat. Olen ymmälläni tästä ja haluaisin tietää mistä oikein on kyse. En uskalla enää keskittyä rauhoittumiseen, jos sen seurauksena on monta päivää kestävää puuduttavan tuntuista säteilyä ja tikkuilua. En edes uskalla ajatella energioitani, koska tuntuu kuin tikkuilut alkaisivat heti sen seurauksesta.

Jos joku osaa sanoa, mistä on kyse ja mikä tähän auttaa niin olisin hyvin kiitollinen Smiley. En näiden oireiden vuoksi haluaisi tyrehdyttää alkanutta sisäistä matkaani...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 10.09.2009 15:55:57 »

vahva energiavirta kehossa voi tuntua kiheltmöintinä, kuumotuksena, särkynä, väreilynä tai vastaavana. Nyt on vielä niin hirveästi voimakasta energiaa annettu tänne Maan suuntaan, että jos ennen rauhtoittuessa sai vaan raukean olon, nyt energiaa tulee kuin saavista kaataisi, eikä keho ehdi tottua siihen. Se reagoi epämääräisillä säryillä ja jomotuksilla, jotka eivät ole vaarallisia, mutta voivat tuntua ikävältä. Itse esimerkiksi saan kovasta energiavirrasta migreenin aivan välittömästi.

Oletko tehnyt rauhoittumissessioitasi ennen maadoittumisen? Se voisi auttaa, koska maadoituksen tarkoituksena on ankkuroida energiaa niin, ettei tule mitenkään kauhean leijuva-fiilis ja ylimääräinen energia menee ukkosenjohdattimen tavoin maahan.

Jos käsissäsi virtaa voimakas energia, kuten siltä vaikuttaa, sinusta voisi olla parantajaksi! Smiley
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #2 : 10.09.2009 15:58:41 »

Mites maadoittavat kivet, olisko niistä apua?
tallennettu
Miamy
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 10.09.2009 16:01:46 »

Tila on sen verran uusi minulle ja kuulen maadoittamisesta rehellisesti sanottuna nyt ensimmäisen kerran. Mutta juuri kuvaamasi leijaileva epämääräinen olo on sillä hetkellä yllä kun rauhoitun ja kuuntelen kehoani. Mutta sen sijaan että saisin energiaa itseeni, tuntuu kuin menettäisin sitä...??
Olen ilmoittanut itseni Reiki-kurssille jos siitä olisi jotain apua tuntemuksieni kanssa. Pelottaa tosin opetella energioista ja chakroista enempää, koska epäilen, että saan lisätiedon myötä vain entistä enemmän tuntemuksia kehossani, jotka eivät pisteliäisyydellään/levottomuudellaan ole kovin mukavia tuntemuksia.
tallennettu
Miamy
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 10.09.2009 16:04:58 »

Tälläkin hetkellä käsivarsissani vaeltelevat levottomat pistelyt Huh Joskus tunne tulee reisiin, hartioihin, rintakehään, kasvoihin... Huh
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 10.09.2009 19:26:15 »

Et ole maadoittunut ja sinulla on energiakentät ihan auki, mikä johtaa tuohon tunteeseen, että menettäisit energiaa. Tältäkin foorumilta ja internetistä löytyy tietoa maadoittumisesta ihan googlen avulla, englanniksi voi etsiä tietoa sanoilla "grounding while healing" etc.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: