Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkinen tasapaino ja pahantahtoiset ihmiset  (Luettu 46688 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #30 : 21.09.2009 18:51:09 »

Tästä tulikin aivan loistava topic, otsikkoa voi tarkastella realityhengessä  smitten
Surullista vain että kaikki  keskustelijat (eikä tämä ole vitsi) ovat paenneet  Wink

Discussion.

Kadonneet varmaan siksi, että useimmat ihmiset tekee töitä ja/tai opiskelee
ja heillä ei ole aikaa perehtyä ongelmiisi päiväsaikaan niin paljon.

Toisekseen tämä on astrologinen saitti ja vakifoorumilaisista moni ei halua
vääntää jonkun henk.koht. ongelmia vähän kirjoittavien, siis tuntemattomampien kanssa,
etenkin jos niillä tahtoo olla vähän kränkkäinen luonne.

Moni on täällä harrastamassa astrologiaa ainoastaan, eikä vatvomassa jonkun
ongelmia tai osallistumassa vääntöihin, ellei niihin liity astrologia.

Minä kyllä välillä jaksan, jos töissä ja yliopistolla ei ole kiire ja analysoida ihmisille,
miksi niillä on padallinen herneitä nenässä ja elämä pielessä. :Smiley

Pakko myöntää, että saan jonninmoista nautintoa siitä
-varmaan siksi, että minulla ei ole suurempia ongelmia elämässäni
ja  askendentti skorpioni tykkää saada huikan sähinää aikaiseksi,
ettei elämä käy tylsäksi tai sitten olen vain puhtaasti sadistinen
ja tykkään ärsyttää ja hiukan kouluttaa typeryksiä, ei vain voi mitään. Grin

Eipä noista fiksummista saa väittelykumppania, ellei kysymyksessä ole jotkin kartan
eriävät tulkinnat, mutta juuri koskaan kukaan ei mene henkilökohtaisuuksiin,
että oletpas huono ihminen, kun noin tulkitset. Smiley

Vakiporukka aika isoksi osaksi tuntee toisensa myös siviilissä
ja tapailemme aina silloin tällöin, tosin minä vähemmän, kun en asu Suomessa.
Yhteydessä ollaan kuitenkin siviilissäkin ja kyllähän hyvät naurut täältä aina kimpoaa. Smiley

Olen ollut täällä jo niin kauan kirjoittelemassa monen muun ohella,
että välillä nivoo uudet tyypit, jotka aloittaa astro-uransa hakemalla ilmaisia
kartan tulkintoja ja ennustuksia jokaiselta kroonisiin ongelmiinsa kuluttaen heidän energioitaan
ja sitten käyttäytyy kuin siat pellossa.

Minä en edes vastaa enään YV:nä tuleviin pyyntöihin,
jotka ovat joltain uudelta ja epäilyttävältä.
Niillä on yleensä tapana jäädä roikkumaan ja syömään energiaa ja aikaa
ja minä tykkään pitää vapauteni muiden (henkisistä) auttamisista.

Mutta ihan hyvä, että tulit tänne kirjoittelemaan, eipä täällä ole hetkeen mitään tapahtunutkaan
ja porukka on valitanut, kun on käynyt tylsäksi kanavointien lukemiset
ja valoa ja rakkautta sinulle-ketjut.

Karttojen tulkitseminenhan ei ole tylsää koskaan. Wink

..jäkätetään vapaasti ja rakastetaan vapaasti! angel

t.Free

Rakkauvestahan se hevonenki potkii  Grin

annaelen

Cheesy Grin 2funny

Tulisi nyt joku tosi hellu funda-jeesustelija kirjoittelemaan, niin pääsee Annaelenkin suureen
rakkaudelliseen työhön. Grin

Voi harmi, että se ketju lukittiin ja aloittaja häipyi, en ehtinyt siihen kunnon vääntöön mukaan.  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #31 : 22.09.2009 19:07:02 »

ettei elämä käy tylsäksi tai sitten olen vain puhtaasti sadistinen
ja tykkään ärsyttää ja hiukan kouluttaa typeryksiä, ei vain voi mitään

**kyllä on otsaa eräillä, ja jälleen kerran moderaattorit nukkuvat..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mesolet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 23.09.2009 10:38:10 »

Palaisin vielä varsinaiseen aiheeseen...  Wink

Mulla on paljon kokemuksia, että joku on "suojellut" pahoilta puheilta, aggressiolta ja ikäviltä kokemuksilta. Eli vaikka toisten ihmisten katkeruuden ja ilkeyden kokeminen on tärkeää jotta oppii suhtautumaan siihen tyynesti, menettämättä tasapainoaan, niin ihan aina meidän ei tarvitse ottaa sitä vastaan vaan meitä ilmeisen johdonmukaisesti varjellaan. Minulle on esim. tehty joskus mahdottomaksi meneminen johonkin tilaisuuteen ja jälkeenpäin olne ymmärtänyt, että olisin saattanut joutua siellä tilanteeseen, jota on juuri sillä hetkellä vaikea henkisesti kestää.

Jos meitä EI varjeltaisi, ja kuulisimme esim. kaikki juorut, väärinkäsitykset ja vihanpurkaukset, joita selkämme takana ulosannetaan, niin voisi olla aika vaikea säilyttää mielenrauhaa. Yritän siksi itse aina miettiä kun puhun jostakin ihmisestä kriittisesti joka ei ole paikalla, että onko sanomassani mukana myös rakkaus vai tunnenko alitajuista vihaa tai muuta negatiivista tuota ihmistä kohtaan.

Ja mitä enemmän tällaisia asioita miettii, niin sitä vähemmän tekee ieli kritisoida ketään  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 30.09.2009 11:10:56 »

Minulla on omat keinot ns. pahaa puhuvista ihmisista, ensinnakin kaannan ajatukseni kaikkeen kivaan, mukavaan matkaan tai ihanan ystavaan ja jos vielakin mietin tata pahan alkajaa, mietin miksi tallaisella ihmisella on tarve puhua paha toisesta ja yritan ymmartaa hanta ja sitten laitan taman ihmisen saippuakuplaan ja lahetan pois omasta tietoisuudesta.
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #34 : 30.09.2009 13:06:38 »

Minäkin olen kokeillut tuota "pyyhkimistä" ja totta kai myös siis vastaamista hyvällä ajatuksella pahaan...mutta tuo saippuakupla on aivan loistava!!  Grin Se on jo mielikuvana niin koominen, että katkeruutta on aika vaikea tuntea  smitten

Kiitos!! Wink
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**

Toivo elää ja niin minäkin!

Profiili
« Vastaus #35 : 30.09.2009 16:27:20 »

Täytyy tunnustaa, että minulla on aika usein vaikeaa nähdä pahantahtoiset ihmiset enkeleinä ja oppaina, jotka ovat tulleet tälle planeetalle auttamaan minua henkistymisessä. Yritän kyllä palauttaa tämän ajatuksen mieleeni, kun valvon aamuyöllä pohtimassa kokemaani vainoa. Enpä taida olla vielä valmis kierrätykseen ylemmille tasoille eli elämä jatkukoon jatkossakin tällä pallolla.   crazy2  coolsmiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #36 : 30.09.2009 16:53:01 »

Kun aloittaa ketjun noin voimakkaasti kirjoittamalla, tulee olettaakin että joku voi vastata siihen yhtä voimakkaasti vastakkaisesti. Yleensä ottaen olen kommunikoinnissa kyllästynyt siihen, että pitäisi jatkuvasti hokea, tämä on minun mielipiteeni, minun mielestäni jne. Sen pitäisi jo automaattisesti olla itsestäänselvyys. Ei kukaan meistä täällä tiedä miten asiat oikeasti ovat. Kaikilla meillä on oma maailmamme, se mikä meille sopii parhaiten.

Asiasta, mikä muu täällä oikeastaan huonoa oloa aiheuttaisikaan kuin muut ihmiset? Ei sille voi mitään. Ei siitä pääse eroon. Eikä sitä tuskaa voi vähentää. Itse usein ajaudun siihen, että onnistun loukkaamaan muita, vain sen takia etten osaa käyttäytyä, en vain osaa, tiedä mitä kuuluu tehdä. Ja sitten teen jotain aivan älytöntä, ja joillekin se ottaa syvälle, mutta hitto vie, nähkää että minä itse kärsin, en minä halua loukata ketään. Mutta minkäs sille voi, ei se silti ole oikein tehdä niin kuin teen. Ainakin sen olen oppinut tästä, että katson muita erilaisin silmin, en ota enää itseeni asioita, koska kyllä vaikka ihminen tietoisesti haluaisi loukata, niin siellä syvällä on se oma kipu. Muuten ei olisi mitään tarvetta yrittää muita loukatakaan. Enkä minä voi syyllistää ketään, joka kärsii. Ei se sitä loukkauksen aiheuttamaa kipua poista, mutta ei se silloin jää katkeraksikaan. Sitä se elämä vaan on.
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #37 : 30.09.2009 21:39:22 »

"...aloittaa ketjun Voimakkaasti kirjoittamalla"?

Piti oikein lukea aloitukseni uudelleen enkä hyvällä tahdolakaan löydä siitä mitään  prokokaatiota  smitten Voitko tarkentaa, Ave?   crazy2

Pohdiskelen siinä kokemustani tarkoituksellisesti pahantahtoisista ihmisistä ja sitä miten tuollaisissa tilanteissa pääsee mielentasapainoon. Itse olen tosiaan hyvin harvoin kokenut tuollaista, siksi aiheeseen tartuinkin on hämmentävä kokemus jos esim. syytetään jostain joka ei pidä lainkaan paikkaansa. Sellaisessa tianteessa on niin hämmentynyt, että sitä on vain hiljaa ja miettii, että mikä on puolitutun tai tuntemattomana pysyttelevän ihmisen MOTIIVI hyökätä syyttä toisen ihmisen kimppuun, verbaalisesti siis.

Saippuakuplaan... smiley6600
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #38 : 01.10.2009 11:33:00 »

"...aloittaa ketjun Voimakkaasti kirjoittamalla"?

Piti oikein lukea aloitukseni uudelleen enkä hyvällä tahdolakaan löydä siitä mitään  prokokaatiota  smitten Voitko tarkentaa, Ave?   crazy2

Pohdiskelen siinä kokemustani tarkoituksellisesti pahantahtoisista ihmisistä ja sitä miten tuollaisissa tilanteissa pääsee mielentasapainoon. Itse olen tosiaan hyvin harvoin kokenut tuollaista, siksi aiheeseen tartuinkin on hämmentävä kokemus jos esim. syytetään jostain joka ei pidä lainkaan paikkaansa. Sellaisessa tianteessa on niin hämmentynyt, että sitä on vain hiljaa ja miettii, että mikä on puolitutun tai tuntemattomana pysyttelevän ihmisen MOTIIVI hyökätä syyttä toisen ihmisen kimppuun, verbaalisesti siis.

Saippuakuplaan... smiley6600

Koska tämä on astrologinen saitti, niin olisi mielenkiintoista tietää miten sinun 
merkurius  askendentti  mars on aspektoitunut.

Veikkaisin Jousimies-Kauris-painotusta aspektoituna  pluto  jupiter  saturnus
ja  chiron haavoittamassa ulosantia ja siten myös sisäänottoa.

Jos kysymys on, että miksi minulle näin tai noin ja miksi ne muut sitä ja tuota,
niin omasta kartasta pystyy näkemään paitsi sen, mitä antaa ulos, niin myös sen,
mitä on taipuvainen ottamaan muilta vastaan itseensä ja miten muut näkevät sinut.

Jos ei nyt muuta, niin ainakin se auttaa itsetuntemuksen kanssa sen verran,
että pystyy huomioimaan omat heikkoudet muiden kanssa kommunikoinnissa
ja muussa kanssakäymisessä ja silloin niitä pystyy paremmin hallitsemaan. Wink

tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #39 : 01.10.2009 13:35:53 »

Myös vastaanottajan persoona muovaa aina viestiä, tulkinta  Smiley

T.  askendentti skorpioni  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #40 : 01.10.2009 15:55:49 »

askendentti skorpioni kuin myöskin, mutta se ei vielä yksistään kerro mitään,
vaikka monet  askendentti skorpioni ylpeitä asiasta ovatkin.

Kuu-merkki kertoo sosiaalisuudesta ja sen taidoista, merkurius tavasta kommunikoida
ja ymmärtää muiden viestit. Eri aspektit sitten joko parantaa tai pahentaa.
Veikkaan sinulla tuota Jousimies-Kauris-linjaa  aurinko merkurius saturnus  pluto kuu-linjalla
aspektoituna  askendentti skorpioni
ja  chiron jossain ihmissuhteiden/kommunikaation linjalla haavoittamassa~opettamassa.
Yksinkertaisesti muutoin et valittaisi muiden ilkeydestä ja näkisi syitä pelkästään muissa
ja sinun ei tarvitsisi puolustautua hyökkäyksellä.
Mars saattanee olla jossain aggressiivisemmassa merkissä tai/ja aspektoituneena
johonkin herkästi räjähtävään ainekseen.
Neitsyen ja 9.huoneen sijaintia kannattaa tarkastella kritiikin keston ja saamisen suhteen.

Kokeile tuota MTV3:n Helmen syntymäkartta tulkintaa. Se on aika kattava näistä ilmaistulkinnoista.
http://www.mtv3.fi/helmi2005/kuudesaisti/tahtikartta.shtml

Itse  aurinko merkurius kaksoset,  kuu vesimies tuon  askendentti skorpioni:n lisäksi
ja sosiaaliset taidot ja vuorovaikutus ovat leipäalani, -itseasiassa juuri se, millä rahani ansaitsen.

Lisäksi minulla vaikuttaa muut aspektit tukevasti sosiaalisiin taitoihin ja kommunikaatioon,
joten vaikka saatan sanoa ääneen sen, mitä muut ajattelevat, mutta eivät kehtaa sanoa suoraan,
silti omaan laajan ystävä -ja tuttavapiirin ja poikkiteloiset sanomiseni joko tajutaan myöhemmin
tai ne vain hyväksytään ilman suurempaa numeroa. Yhteydet ja suhteet eivät juuri koskaan
katkea sen vuoksi, että olen möläyttänyt jotain tulenarkaa tai pistänyt verbaalimiekallani arkaan kohtaan.

Minulla huolimatta terävästä kielestäni ja havannointikyvystäni ja kykenemättömyydestä
pitää kaikki sammakot kurissa, ei silti ole vihamiehiä ja jos on, niin eipä paljon paina.
Tai painaisi, koska silloin kukaan ei käyttäisi aikaansa minun suurta persoonallisuuttani miettien
ja suunnitellen erilaisia ilkeyksiä. :Smiley Sehän olisi mitättömyyden merkki, jos niin ei tapahtuisi. Grin

Jos en olisi karttojani tutkinut, saattaisi olla, että suustani pääsisi paljon isompia
sammakoita kuin nyt ja sillä olisi negatiivisesti enemmän vaikutusta ihmissuhteisiini.
Kun jonkun asian tietää (itsestä), sen kanssa oppii elämään ja käyttämään sitä
oikeissa tilanteissa ja vähemmän väärissä tilanteissa.

Ja kun sen tiedostaa ja hyväksyy itsessään, niin muutkin ympärilläsi hyväksyy sen
ja siitä (negatiivinen) huomattaminen saa itseasiassa kaikki nauramaan
-tosin taito nauraa itselleen ja itseironia auttaa paljon ja sen voi opetella. Wink

Ei täällä kukaan täydellinen ole, eikä siitä auta muita syyttää.  Grin

Muoks. suurimmat virheet. Tunnilla kirjoitettu ja tämä jäi asiatärkeydessä vähemmälle,
joten sry virheet ja vasemman käden heitot.

« Viimeksi muokattu: 01.10.2009 16:51:02 kirjoittanut Sasha » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #41 : 01.10.2009 19:20:13 »

itse en yksinkertaisesti jaksa enää ilkeitä ihmisiä ja möläytyksiä, oli syy mikä oli.. luulisi että ihmisillä olisi mielenkiintoa omaan elämäänsä, elämästä nauttimiseen, sosiaaliseen elämään, vaikkapa filosofian tutkimiseen kuin toisten kaiveluun, en käsitä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mesolet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #42 : 01.10.2009 21:20:58 »

"...joten vaikka saatan sanoa ääneen sen, mitä muut ajattelevat, mutta eivät kehtaa sanoa suoraan,
silti omaan laajan ystävä -ja tuttavapiirin ja poikkiteloiset sanomiseni joko tajutaan myöhemmin
tai ne vain hyväksytään ilman suurempaa numeroa. Yhteydet ja suhteet eivät juuri koskaan
katkea sen vuoksi, että olen möläyttänyt jotain tulenarkaa tai pistänyt verbaalimiekallani arkaan kohtaan.
Minulla huolimatta terävästä kielestäni ja havannointikyvystäni ja kykenemättömyydestä
pitää kaikki sammakot kurissa, ei silti ole vihamiehiä ja jos on, niin eipä paljon paina.
Tai painaisi, koska silloin kukaan ei käyttäisi aikaansa minun suurta persoonallisuuttani miettien
ja suunnitellen erilaisia ilkeyksiä.  Sehän olisi mitättömyyden merkki, jos niin ei tapahtuisi. "

Öööö...tämä siis selvä  smitten

Vielä kerran: avasin tämän topikin koska ei ole tällaisia hyökkäyksiä sattunut, inspiroi pohtimaan ja  pohdiskelusta pidän  smitten :Smiley

tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #43 : 01.10.2009 22:27:23 »

Jollainlailla en aina kuitenkaan ymmärrä miksi ns teräväkieliset pyrkivät usein oikeuttamaan omia tekojaan hyvillä selityksillä, vaikka varsin hyvin tietävät mitä ovat sanomassa ja miksi ja mitä ne saavat aikaiseksi muissa?

Niin, usein "teräväkielisellä" on hirveä tarve puolustella puheitaan ja itseään ja persoonaansa ylipäätään, vakuutella oikeuttaan sanoa asiat "niinkuin ne ovat". Mikä käytännössä tarkoittaa vain sitä, että tällainen ihminen rähjää muut hiljaisiksi, estää erimieltä olemisen  smitten

Onko sitten aggressiivisuus ja USKALLUS sanoa ns. suoraan todiste oikeassaolemisesta? Ei tietenkään ole, aggressiivisuus on vallankäyttöä, sitä primitiivisintä. Mitään ylevää siihen ei liity, ei ihmis- eikä eläinmaailmassa   Wink

Tuo tunteen kokeminen on minustakin tässä tärkeää, ei pidä tukahduttaa esim. loukkaantumisen tai surun tuntemista. Noissa itse kokemissani hyökkäyksissä toinen johtui kateudesta, siksi sen käsittely ja ymmärtäminen oli helpompaa - mitä inhimillisin tunne, ja viheliäinen kokijalleen  Grin
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 01.10.2009 23:08:18 »

Mielestani agressiivisuus ja uskallus ovat kaksi eri asiaa.
Agressiivisuus on usein hyvin primitiivista, mutta uskallisuus on tietysti vain omasta mielestani-on sitten vaikka puolustaa omaa nakemysta(eihan kaikkien tarvitse olla samaa mielta) ja olemista rehellinen itselleen ja omille nakemyksille ja mielestani nain pitaakin olla.
Nama mina ja mina tyypit ovat joskus raskaita, mutta eihan niita ole pakko kuunnella tai lukea  buck2
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: