Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkinen tasapaino ja pahantahtoiset ihmiset  (Luettu 46691 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 19.09.2009 14:15:48 »

Mielestäni kukaan ei ole ilkeä toiselle ilman syytä.
Kyllä siellä aina jokin syy takana on.  Wink

Jos syy ei ole siinä, että toinen on tavalla tai toisella vtuunttanut ja/tai raastanut hermoja
suoraan, niin sitten kysymys on usein ilkeilijän halusta pätevöityä jossain,
esim. teilata joku samasta työvakanssista/reviiriltä huitsin nevadaan
tai tehdä se ainakin toimintakyvyttömäksi.

Tai sitten voi laukaista jokin makoisan verbaali-muksun jollekin, kun muut ei kuule
ja antaa sen sitten valittaa itse itsensä ulos esim. muiden työntekijöiden ja johdon suosiosta. Tongue

Toimii aukottomasti niillä, joilla on tapana tuoda itseään esiin valittamalla
ja voivottelemalla sitä ja tätä, mutta kysymys ei ole silloin kateudesta,
vaan niihin valituksiin ja negatiivisuuten kyllästyminen.  Wink
Sellainen ihminen syö muiden motivaatiota, hermoja ja jaksamista kuin syöpä. buck2

Olen huomannut työ -ja opiskeluelämässäni, että juuri nuo valittajat ovat niitä,
jotka useinmiten valittaa (myös) siitä, kuinka muut ovat "ilman syytä" niin ilkeitä.
Ehkä ne on niin sokeita itselleen, ettteivät tajua oman käytöksensä vaikutusta muihin
ja etenkin hermojen päälle -> henkinen tasapaino..? Wink

Minulla on tapana olla valikoiden varsin ilkeä ja suurimmaksi osaksi täysin suunnitellusti
-eri asia nimittäin on taas ne tapaukset, joissa jollain sanomisella/tekemisellä onnistun
työntämään herneen nenään jollekin tahattomasti.
No aina ei voi kaikkia (herkkänahkaisia ylhäisyyksiä) miellyttää, and so what. Smiley

Minulle ollaan ilkeitä päin naamaa ja seläntakana tämän tästäkin.  Grin
Minulla on jotenkin niin kieroutunut ja sairas huumorintaju, että jos joku
oikein osuvan ja mojovan verbaali-muksun heittää, niin minua alkaa naurattaa,
eikä siinä nyt voi muuta kuin onnitella sanojaa tarkkanäköisyydestä. Grin 2funny

Usein se sama ihminen ei kyllä enään ilkeile ja/tai juoruile sen jälkeen.
Olen saanut hyviä ystäviäkin näin niistä ensin vtumaisista tyypeistä,
joka kertoo varmaan kaiken luonteen kieroutuneisuudestani.  Tongue

Kunnioitan eniten niitä, joilla on tarkeeksi pokkaa tulla sanomaan suoraan päin naamaa
kuin niitä, jotka kyräilee seläntakana. Tosin taidan olla loppujen lopuksi sellainen persoona,
että minulle enemmän sanotaan kuitenkin suoraan kuin puhutaan takanapäin,
jota pidän vähäisempänä. Ylipäätään takanapäin puhujoilta, yleisenkin ajatustavan
mukaan, puuttuu uskottavuus persoonastaan.

Esimerkkinä;
Olin eräässä työprojektissa mukana, jossa eräs pohjois-afrikan arabi-taustainen
mies keksi mitä uskomattomampia juttuja minusta.
Ja noiden pohjois-afrikan arabien luonne on se, että ne valehtelee todella paljon
ja näkee jopa vaivaa sen valheen keksimisen eteen.
Ja tämä ei ole rasistisuutta, vaan toteamus niiden kulttuurista.
Sama kun sanon, että suomalaiset juo liikaa.

Olen työskennellyt aikaisemminkin paikoissa, joissa PA-arabeja on muutama
ja aina ne jonkin hässlingin saa aikaan.

No ei muutakuin alkoi huvittamaan mahdottomasti. Grin
Minä kun en ikinä kerro henk.koht.elämästäni mitään työkavereille,
enkä hengaile vapaa-aikana muutakuin itseäni ylempien kanssa ja hyvin valikoiden nekin
-> taatakseni uralla etenemismahdollisuuteni.

Ko. tyyppi on nyt potkittu ulos työstään, koska tietty uskottavuus persoonasta on kadonnut,
vaikka työnsä hoitikin hyvin. Toki tämän globaalin tiukan ekonomiallisen tilanteen vuoksi,
mutta kun yrityksessä aletaan säästämään, niin kyllä sieltä lähtee ensimmäisinä ne,
joilla on luonteessaan/persoonassaan jokin häslärin ominaisuus.

No sitten taloyhtiöni omistaja on juoppo jousimies ja juristi.
Kun muutin taloon, niin hän kertoi, että  olen hänen uusi tyttöystävänsä. Grin

Kun sitten juttu menetti loisteensa, niin hän alkoi puhua miessuhteistani.
Etenkin Veskarin ja minun suhteesta, koska Veskari on naimisissa, josta hän tiesi paremmin,
ja niihän ne jutut sitten meni Veskarin vaimon korville ennenpitkää.

Harmitti, mutta oikeastaan ihan hyväkin ja vielä parempi, että minä en ole se,
joka kertoi ja tarvitse ottaa syitä niskoilleni. Wink

Ko. hemmo on kulmamme uutistoimisto. Hän istuu alakerran italialaisessa, juo
ja kertoilee isoon ääneen, mitä talossa, kadullamme ja alueella tapahtuu.
Siitäkin huolimatta, että hän itse liikkuu vain kerrosta alempana olevaan toimistoonsa
yläkerran asunnosta ja sitten alakerran italialaiseen ja takaisin ylös.

No ei hänkään ilman syytä juoruja keksi. Hän on yksinäinen ja raihnainen alkoholisminsa vuoksi
ja kaipaa, kuten kuka tahansa, sisältöä ja jännitystä elämäänsä.
Seuraus vaan on se, että kukaan ei usko häntä ja tämä on taas näitä blah-blah-juttuja.
Juristin ammatin vuoksi varmaan aika tuhoisaa. Wink

No eipä silti, aurinko on noussut joka aamu silti ja uusi päivä ja uudet kujeet on aina koitanut,
olin sitten ollut ilkeilijä tai ilkeilyn kohde.
Ne jutut menee kuulijoiltakin ohi ja aika usein näyttää kuitenkin tosiasiat. Wink

« Viimeksi muokattu: 19.09.2009 14:20:48 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 19.09.2009 15:44:13 »

Tuli vielä sellainen juttu mieleen, että usein ne, jotka valittaa siitä, että muut ovat niin ilkeitä,
ovat jo olemukseltaankin sen näköisiä, että ne on saanut justiinsa elämänsä selkäsaunan
ja anelee, että lyö-lyö vielä. idiot2

Samaiset ihmiset usein myös vaatimassa ja syyttämässä kaikilta muilta käytöksen, asenteen
ja ajattelutavan muutosta, mutta eivät itse ole valmiita muuttamaan olemustaan
ja käytöstään vahvemmaksi.

Nyt tässä näkee, kuinka oikeastaan ihmisen alitajuinen/telepaattinen viestintä toimii!  Wink

Kehittymättömämpi ihminen tietenkin vaistomaisesti tekee, mitä se toinen pyytää.
Kehittyneempi ihminen ajattelee, ettei ala lyömään enempää, vaan ottaa etäisyyttä
ja/tai sanoo suoraan, että ei tuosta sinun elämästä noin mitään tule, muuta itseäsi,
jolloin joka tapauksessa kohde ottaa sen ilkeilynä
-ja vailittaa (ja alkaa roikkua henkisesti sinussa).

Olenkin ottanut tavaksi puhutella näitä ihmisiä "Teidän Ylhäisyytenä",
mitä tahansa sanon, kysyn tai pyydän esim. töissä, joka itse asiassa on sarkastista irvailua,
joskaan monikaan noista heikkoitsetuntoisista/muutoin herkkänahkaisista
ei tajua sitä ennen kuin parin vuoden päästä, jos/kun ovat tulleet vahvemmiksi.  Wink
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 19.09.2009 20:19:26 »

Diipa daapa, oi ego...

Miu@mau, noin minäkin ajattelen. Hyökkäykset joita tässä kohta tarkoitin ovat olleet nimettömiä tai henkilöiltä jotka eivät tunne minua ja työtäni, motiivina on selvästi ollut vain oma katkeruus ja paha olo, mistä lie lähtöisin. Kyse siis on ollut hyökkäyksestä minusta luotua julkista kuvaa kohtaan, tuon nimettömän hyökkäyksen tekijää on vaikea arvata, kun tekee julkista työtä.

Kunnioitan suuresti ihmisiä jotka rehellisesti myöntävät tunteensa, haavoittuvuutensa  ja inhimillisyytensä, kuten annaelen ja sawotar tässä ketjussa. Itseriittoiset ja kaikkivoipat ihmiset (jos eivät ole valaistuneita) joilla on kauhea tarve todistella, että "mikään ei satuta" ja "se joka ilkeyksiin reagoi on vain melodramaattinen idiootti ja ansainnut ilkeydet" ovat mielestäni vain itse haavoittuneita, katkeria ja epätoivoisesti omaa vahvuuttaan todistelevia, heikkoja ihmisiä, jotka käyttävät valtaa: "Minulla on oikeus olla ilkeä, koska se joka reagoi ilkeyteeni on heikko ja typerä".

Ilkeys ja ylemmyydentunto ei koskaan ole rakkautta, vaikka sen oikeutusta todistelisi kilometrikaupakka. Erittäin hyvä elämänohje on, että et koskaan voi tietää toisen ihmisen elämästä tarpeeksi halveksiaksesi häntä tai kertoaksesi miten hänen tulee elämänsä elää. Huolehdi siis siitä että itse et vahingoita ketään, mutta rakasta myös itseäsi niin paljon, että et anna toisten vahingoittaa itseäsi.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #18 : 20.09.2009 17:02:39 »

Diipa daapa, oi ego...

Hyökkäykset joita tässä kohta tarkoitin ovat olleet nimettömiä tai henkilöiltä jotka eivät tunne minua ja työtäni, motiivina (sinä olet se motiivi) on selvästi ollut vain oma katkeruus ja paha olo, mistä lie lähtöisin. (ehkä itsestäsi?) Kyse siis on ollut hyökkäyksestä minusta luotua julkista kuvaa kohtaan, (kuka sen kuvan on tehnyt?)
tuon nimettömän hyökkäyksen tekijää on vaikea arvata, kun tekee julkista työtä.

Kunnioitan suuresti ihmisiä jotka rehellisesti myöntävät tunteensa, haavoittuvuutensa  ja inhimillisyytensä, (siis ovat mielestäsi alapuolellasi ja siten "turvallisia" sinulle?) kuten annaelen ja sawotar tässä ketjussa. Itseriittoiset ja kaikkivoipat ihmiset (jos eivät ole valaistuneita) joilla on kauhea tarve todistella, (oma peilikuva?) että "mikään ei satuta" ja "se joka ilkeyksiin reagoi on vain melodramaattinen idiootti ja ansainnut ilkeydet" ovat mielestäni vain itse haavoittuneita, katkeria ja epätoivoisesti omaa vahvuuttaan todistelevia, heikkoja ihmisiä, jotka käyttävät valtaa: (kuka sitä valtaa käyttääkään?)Shocked Shocked
"Minulla on oikeus olla ilkeä, koska se joka reagoi ilkeyteeni on heikko ja typerä".

Ilkeys ja ylemmyydentunto ei koskaan ole rakkautta, vaikka sen oikeutusta todistelisi kilometrikaupakka. Erittäin hyvä elämänohje on, että et koskaan voi tietää toisen ihmisen elämästä tarpeeksi halveksiaksesi häntä tai kertoaksesi miten hänen tulee elämänsä elää. Huolehdi siis siitä että itse et vahingoita ketään, mutta rakasta myös itseäsi niin paljon, että et anna toisten vahingoittaa itseäsi.

Ah, julkisuus muuttaa hiukan asiaa!

Korostin tekstistäsi olennaisia kohtia, joita sinun kannattaisi miettiä itsekin omalla kohdallasi,
eikä vain kertoa muille, mitä heidän tulee ajatella/toimia.
Lienee sama vapaus heilläkin kuin sinulla? Wink

Tuosta egosta. Julkinen ihminen, oli sitten minkä tahansa syyn vuoksi julkinen,
omaa aina varsin ison egon, koska ego on se, joka haluaa tulla esille
ja joko ammatti valitaan sen mukaan, missä se on mahdollista
tai siihen pyritään muulla keinoin.

Julkisessa ammatissa oleva henkilö on ITSE valinnut ammattinsa, eli osansa.
Hän on itse laittanut persoonansa esille ja on täysin luonnollista,
että ei kaikki ei pidä persoonastasi. Aivan samoin kuin normaalistikin,
mutta julkisen aseman vuoksi se korostuu, koska isommat massat näkee sinut.

Luultavasti paskan saamisen % on kuitenkin sama kuin normaalielämässä,
koska persoona luonteen piirteineen on sama kuin julkisessa imagossa.

Entisenä suomalaisena journalistina ja edelleen samoissa ammateissa olevien
ystävieni kertomusten mukaan voin sanoa, että suurin osa julkisessa asemassa
olevista ihmisistä siellä tekee ja rakentaa ihan itse sen oman imagonsa sinne
-joko typerästi tai erittäin typerästi ja jotkin erittäin fiksusti.

Journalistin tehtävä on tehdä juttu, mikäli siihen on aihetta ja se ylittää uutiskynnyksen.
Hyvän journalistisen etiikan ja kuin myös lain mukaan jutun tulee perustua faktoihin.

Yleensä sen aiheen antaa julkisessa asemassa oleva itse ANTAMALLA (harkitsemattomia)
kommentteja ja/tai jopa tunnekuohuksissaan soittelee eri toimituksiin
kertoillen itsestään sitä ja tätä, jolloin se on faktaa (=henkilö kertoi meille tälläistä).
Silloinkin kun ihminen valehtelee esim. jostain omasta työasiastaan.

Jos henkilö kertoo toisesta ihmisestä, niin silloin se on SEN ihmisen mielipide ko. henkilöstä.
Jos henkilö valehtelee tai muutoin antaa väärää tai loukkaavaa tietoa toisesta henkilöstä,
kantaa lausunnon antaja itse oikeudellisen vastuun lausunnostaan.

Järkevä ihminen tietää, että arvostelu kuuluu julkiseen asemaan/ammattiin.

Suomalainen journalismi on varsin lempeää ja reilua.
Jos henkilö ei halua kommentoida jotain tai haluaa olla mahdollisemman sivussa huomiosta,
rauhoittaa elämänsä ja: antaa maltillisen kuvan itsestään julkisuudessa,
niin sitä kunnioitetaan.

Poikkeuksena on tyypit, jotka keikkuvat jutuissa toilailujensa, möläytyksiensä
tai käytöksensä ja ylimielisyytensä vuoksi (josta viimeisen lasken sinun paheiksesi
pelkästään kirjoitustesi perusteella)
vuoksi, on ihan omaa tyhmyyttä, eivätkä osaa ottaa vastuuta julkisesta asemastaan,
on aika epäuskottavaa sanoa, että "minusta on annettu tälläinen ja sellainen kuva",
etenkin pienessä maassa kuten Suomi.

On myöskin epäuskottavaa sanoa vetäytyvänsä julkisuudesta/rauhoittaa julkisuuskuvansa,
jos on heti antamassa kommenttia ensimmäisestä poikkipuoleista sanasta.

Jos taas kysymys on henkilöstä, joka on (akateemisensa) ammattinsa julkinen henkilö,
eikä viihdepuolen, niin julkisuuden hallinta on helpompaa, mutta vastaavasti
mokat raskauttavampia ja niiden uutiskynnys ylittyy helpommin.

Nykyisin toimin yrityssektorilla PR-managerina, mutta teen siinä sivussa
Personal PR-hommia rakentaen esim. eri yritys-groupien johtajien julkisuuskuvaa maittain.
Onpa tuossa pari paikallista poliittista tahoakin ollut asiakkaana.
Hyödynnän siis kokemustani journalistina. Wink

Minä en pidä mielessäni kirjaa esim. täällä kirjoitavista, mutta jotkin ihmiset
erottuvat kirjoitustensa perusteella ja mielestäni sinä olet egoistisimmista
kirjoittajista täällä mitä tiedän, huomioon ottaen, että profiilillasi olet kirjoittanut
varsin vähän, reilu 50 kirjoitusta.

Kirjoituksistasi löytyy kaikki psykologiset ainekset "lööppimäisyyteen",
joten en ihmettele, jos ammatissasi saat kovaa arvostelua osaksesi. Smiley

Voin vain kuvitella reali-elämän, koska kirjoittamiseen ihminen harkitsee enemmän sanojaan
kuin suu-sanalliseen viestintään ja tehostaa sen vielä eleillään ja ilmeillään.

Ensinnäkin tyylisi on jakaa asiat ja ihmiset hyviin ja pahoihin, joista annat ymmärtää,
että itse kuulut ensimmäisiin. Pahat/huonot ihmiset (esim. minä) saavat sinut laukomaan
tuomoita ja asettamaan heidät itseäsi alemmalle tasolle -> ylimielisyys.

Seuraava askel, luonnollisesti, on tietenkin entistä kovempi arvostelu kohtaasi,
jolloin keksit vetää marttyyrin viitan yllesi ja voivottelet, kuinka kamalaa on,
kun sinua vastaan hyökitään, jolloin kuulijakunta alkaa naureskella persoonaasi
ja uskottavuutesi, auktoriteettisi ja muiden ihmisten kunnioitus on hävinnyt kuin pieru Saharaan.
Siksipä ihmiset alkavat arvostella helpommin, eivätkä edes ymmärrä sen olevan
mikään "hyökkäys" sinua kohtaan, koska heidän silmissään sinulla ei ole uskottavuutta.

Sitä on vaikea enään itse korjata ilman, että ihmisten mieliin vielä edes muutamien vuosien
päästä nuosisi mielikuva persoonasta, jonka uskottavuus on niin sun näin.
Jos virkasi/ammattisi hoito vaikeutuu ja itse olet henkisesti loppu ko. ongelman,
siis arvostelun ja hyökkäysten vuoksi, niin kehottaisin kääntymään
ammattilaisen puoleen, joka voi auttaa sinua rakentamaan/paikkaamaan imagosi
sellaiseksi, että turskaa tulee vähemmän sisään.

Yksittäisten mentaalisairaiden hyökkäykset jättäisin omaan arvoonsa
ja tarvittaessa tekisin tutkintapyynnön poliisille asiasta.

Yleisesti kuitenkin suurimmassa osassa julkisuutta metsä (ihmiset) vastaa,
kuin sinne huudat. Wink

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #19 : 20.09.2009 18:57:17 »

itselläni on hyvin hyvin vähän negatiivista porukkaa kiusaamassa ja roikkumassa, ehkei ole tarvetta kokea sellaista. ainoa "ilkeys" on jos joku ei ala samoihin bisneksiin, mutta thats life ja se on luonnollista, ymmärrän aivan hyvin. joten.. toivottavasti muutkin pääsee tällaisesta suosta.

äskenkin uusi ystävä Turkista kirjoitteli ja toinen mukava tyyppi ja kolmas jonka kanssa muka oli pientä käminää (oli muuten journalisti  Cheesy ).. oma voima, se oma voima..  vaaka

hauskaa illanjatkoa, menen sopuisasti suvun huvilaa kohti ystävän kanssa lähiaikoina ja toista taloa tulossa toisaalle..(omaisuudesta en onneksi joudu tappelemaan) riidat ovat nyt juuri kaukana, tosin onhan niitä ollut, kaikissa on syynsä, jep.

mutta enhän minä tiedä, en ole tuntemattomien hyökkäyksen kohteena, heh.
.
« Viimeksi muokattu: 20.09.2009 19:10:32 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #20 : 21.09.2009 01:03:52 »

Kyllä minusta ihmisestä erottaa, tarkoittavatko he pahaa vai ei. Just kävi kämpälläni luennassa tyttöihminen, oikein suloinen sellainen, joka tuumasi kaksi läppäriä nähdessään että "aika juppimaista". Jos sanoja olisi joku muu, olisin loukkaantunut, mutta hänestä säteili sellainen luonnonlapsen energia, että hän ei sitä pahalla sanonut, vaikka tuo "juppimainen" vähän korvaan särähtikin.

Minusta palstallakaan ei ole aidosti pahaa tarkoittavia ihmisiä. Se on vaan tämä tekstillä viestiminen joskus vaikeaa...

annaelen

Näinpä sen erottaa, mutta puhuisin mieluimmin kehittymättömistä ihmisistä kuin pahoista.
Jotenkin minulle ei ole tuota hyvää ja pahaa, tai ainakin se on hyvin veteen piirretty viiva
-molemmat kun palvelee ihmistä pyrkimyksissään hyvin ja edistäen, riippuen asiasta,
joten en osaa päättää, mikä on hyvää ja mikä pahaa.

Kuten sanottua, se kun riippuu asiasta ja katsontakannasta.

Kehittymätön ihminen ei voi laukoa (yleisen mielipiteen mielestä) niin paljoa kuin kehittynyt ihminen
samasta asiasta/aiheesta/samoin samassa/samanlaisessa tilanteessa
koska se ei sovi/riitelee sen muun sanoman ja/tai olemuksen kanssa
-> uskottavuus.

Kehittyneellä ihmisellä on tilannetaju ja kyky arvioida ihmisten reaktioita suhteessa tilanteeseen,
sanomaan, käyttäytymiseen jne. ja niiden yhteisvaikutukseen.

Annalen astrologisena lähes identtisenä kaksoisenani minuakin olisi nyppinyt tuo
"juppi" sana, etenkin, kun miten se voi VIELÄKIN olla niin voimissaan Suomessa,
vaikka koko juppi-kulttuuri kuoli jo 80-luvun lopussa. Huh uglystupid2

Voi jeesus maria, että siellä vielä moinen huomiota herättääkin! buck2

Minä olisin samassa tilanteessa miettinyt, että  Shocked  ööh..?  Huh hmm..? Huh ..miten niin..? Huh

Tästä tulee mieleen, että en aina tule ajatelleeksi täällä kirjoittaessani,
että suomalaisille merkitsee eri asiat, etenkin status-asiat, paljon voimakaammin
ja niillä on enemmän merkitystä ja suomalaiselle on statusta joku sellainen,
joka täällä on taas normaalia arkipäivää ja elämistä.

Vaatimatomuuten tottuneet suomalaiset haluaa tehdä ison haloon pienistä. Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.09.2009 01:34:31 kirjoittanut Sasha » tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 21.09.2009 08:06:48 »

Sasha kirjoitti tuossa edellä kerrassaan oivallisen, lähes sata rivisen analyysin omasta egostaan  smitten

Minun julkisuuteni liittyy ihan muuhun kuin journalismiin. Ja tämä yllättävä herja tuntemattoman taholta koski minun avioliittoani ja puolisoni sairautta  Wink "He eivät tiedä mitä he tekevät".
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 21.09.2009 09:40:56 »

Minusta palstallakaan ei ole aidosti pahaa tarkoittavia ihmisiä. Se on vaan tämä tekstillä viestiminen joskus vaikeaa...

annaelen

Olen samaa mieltä kuin Annaelen, kommunikointi on joskus vaikeaa.

Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
mesolet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 21.09.2009 10:14:41 »

Juu, jos ihminen oikein riehaantuu, niin tarve ja tunnemotiivi siihen lähtee hänestä itsestään ja kommunikointi muiden kanssa häiriintyy  smitten En tunnistanut itseäni ollenkaan noista edellä kirjoitetuista punakynällä kirjoitetuista analyyseistä.

Olen saanut ylipäätään niin vähän negatiivista palautetta mistään -etenkään tuollaista selvästi pahantahtoista- että kiinnitin huomiota kun kaksi ihmistä hyökkäsi (aivan eri asioihin liittyen tosin). Tulkitsen itse aina tällaiset tilanteet niin, että nyt eteeni annetaan joku asia, jota on hyvä juuri sillä hetkellä käsitellä. Aivan kuten lentokoneonnettomuudetkin usein tapahtuvat jännällä tavalla peräkkäin ja viesti on, että huomiota pitäisi nyt kiinnittää lentoturvallisuuteen.

Itse näen molemmat hyökkäykset hyökkääjien omasta turhautumista (ihmisillä on lukemattomia motiiveja purkaa omaa pahaa oloaan) lähteviksi. Toista henkilöä en tunne, mutta koska asiaan liittyy hyvin traagisia asioita kuten sairautta, niin kenties kyse on vain ajattelematttomuudesta ja tietämätömyydestä. Toinen hyökkääjä oli ihan oikeasti vain tietämätön (haukkui väärää puuta) ja joutui myöhemmin hyvin noloon tilanteeseen sanojensa vuoksi. Epäilemättä tuon kaiken kokeminen oli hänelle tärkeää  smitten
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #24 : 21.09.2009 12:45:00 »

Juu, kysellyt olen aina silloin tällöin, kuten hyvin moni muukin täällä vierailleista. Silti aika vähän olen täällä aikaani viettänyt vuosien varrella, joskus on mennyt melkoinen tovi että en ole kysynyt mitään, on ollut sellainen rupeama elämässä  smitten Kas kun et hyökkää niiden päälle, jotka kysyvät viikottain?

Jos neiti punakynä haluaa, että käyn läpi vastavuoroisesti kaikki Hänen viestinsä ja teen niistä persoonallisuusanalyysin, niin saattaa ottaa aikaa. Eli ihan heti se ei valmistu - syystä että materiaalia riittää  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #25 : 21.09.2009 14:12:19 »

kenen mielialaa tämä toisten kiusaaminen jälleen kerran nostaa? miten voi olla ihmisillä aikaa jäkättää toisilleen, eikö olisi 1000x parempi joko ratkoa niitä ongelmia yksi kerrallaan tai hoitaa sitä erinomaista elämäänsä?? (olen huomannut että Sasha on yhä piikikkäämpi vähän joka topicissa, auttajanako itseään pitää?)

kaikille voi tulla yllättäviä takapakkeja, joten hieman armoa kanssaihmisille. olen ilmeisesti lueskellut ihan muita kohtia, mesolet-nimimerkki ei ole hypännyt silmilleni "ongelmineen" yhtään muita kummemmin.

Louise L Hay sanoo kirjassaan, toivota ongelmat sinne tyhjyyteen mistä ne tulivatkin.. (ellen nyt väärin muista kirjailijaa)
.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2009 14:15:06 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 21.09.2009 14:19:24 »

kaikille voi tulla yllättäviä takapakkeja, joten hieman armoa kanssaihmisille.
.

Olen kanssasi aivan samaa mieltä Crystalline! Olkaa armollisia toisillenne sillä ette tiedä, milloin itse armoa tarvitsette!  angel smitten

Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Asterix
Vieras
« Vastaus #27 : 21.09.2009 14:40:43 »

Juu, kysellyt olen aina silloin tällöin, kuten hyvin moni muukin täällä vierailleista. Silti aika vähän olen täällä aikaani viettänyt vuosien varrella, joskus on mennyt melkoinen tovi että en ole kysynyt mitään, on ollut sellainen rupeama elämässä  smitten Kas kun et hyökkää niiden päälle, jotka kysyvät viikottain?

Jos neiti punakynä haluaa, että käyn läpi vastavuoroisesti kaikki Hänen viestinsä ja teen niistä persoonallisuusanalyysin, niin saattaa ottaa aikaa. Eli ihan heti se ei valmistu - syystä että materiaalia riittää  smitten

Oikeasti voisit tehdäkin.  Smiley Minä tykkään niiden ihmisten analyysejä itsestäni,
jotka selvästi ovat täynnä vihaa minua ja persoonaani kohtaan.  Cheesy

Et ole ainoa, joka on kiinnostunut ruotimaan ja analysoimaan minua. Smiley
Sille olen perustanut aikoinaan ihan oman topicinkin, Sasha - El espinazo del diablo
kun topicit menivät aina niin pahoin sivuraiteille varsinaisista aiheistaan. Smiley
Sen voisi aktivoida taas käyttöön.  Smiley

Klikkaa tänne. http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=19999.0

Täällä on muutamia valitusketjuja ollutkin jo **Crystalline** :n aloittamina
vuosien aikana, mutta kun hän on rauhaantunut ja saanut muuta elämänsisältöä,
-luullakseni elämänsä ja asiansa kuntoon- (koska on lakannut valittamasta ja loputtomien
selvänäkö-apujen pyytelemisen)
niin häneltä ei enään niitä ole sen koommin pahemmin tullut. Smiley

Miksi niin monet ja minä aina hyökkii juuri sinun kimppuun..?
Oletkos koskaan miettinyt syitä siihen? Smiley

Miksei minun kimppuuni ei kukaan hyöki täällä ja siviilissä? Huh
Miksi minä saan olla ihan rauhassa ilman kiusaajia?
Erikoista.. idiot2

Tämä on keskustelufoorumi ja se pitää kestää, että eriäviä mielipiteitä on,
vaikka ei samaa mieltä olisikaan.
Jos täällä pyytää apua ongelmiinsa, niin saattaa olla, että joku ravistelee hereille.
Se ei ole mitään hyökkäilyä, vaan asioista keskustelua
-joskus kovempaankin tyyliin.

Ja toisekseen, täällä ei kukaan hyöki pahantahtoisesti, ellet itse "kerjää verta nenästäsi".
Silloin on turha kitistä, jos joku tempaisi ja kipeää tuli.
Ihmisiä vain olemme kuitenkin. Wink
tallennettu
Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #28 : 21.09.2009 17:01:06 »

miten voi olla ihmisillä aikaa jäkättää toisilleen
Smiley

Jäkätysenergian määrä tässä ihmiskunnassa on vakio (toki kehittyy tietoisuuden myötä), joidenkin se täytyy purkaa! Kiitos sasha ja mesolet, autatte juuri ihmiskuntaa suuresti voimaan paremmin kanavoimalla ja purkamalla kollektiivista jäkätysenergiaa. ..eikä tämä ole vitsi!

Toinen juttu, miksi astron sivuilla puretaan jäkätysenergiaa, tasapainon vuoksi, täällä käy energiat joskus valtavissa sfääreissä joten ne on pakko tasapainottaa tavalla tai toisella, miksei vaikka jäkättämällä. Jokainen tekee täällä tarpeellista, hyvää ja välttämätöntä työtänsä, iloitaan siitä! ..kaikki työ (myös jäkätystyö) on olemassaolon kannalta välttämätöntä, eli ollaan kaikesta ja kaikista kiitollisia!

..jäkätetään vapaasti ja rakastetaan vapaasti! angel

t.Free
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
mesolet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 21.09.2009 17:04:43 »

Tästä tulikin aivan loistava topic, otsikkoa voi tarkastella realityhengessä  smitten
Surullista vain että kaikki  keskustelijat (eikä tämä ole vitsi) ovat paenneet  Wink

Discussion.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: