Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kukkia ja juhlat  (Luettu 2878 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 18.09.2009 10:51:17 »

nain unta missa jarjestin omia syntymapaivia. siella tuntui olevan kaikki lahimmat paikalla. paikkana oli lapsuuden kotini. unessa kerasin itselleni kukkakimppua ja kukaan ei auttanut minua juhlien jarjestamisessa, olin ahdistunut ja surullinen. kukat ei olleet mitään loisteliaita ja kukkapensaat oli villiintyneita. jossain vaiheessa muistan ku kuulin kavereiden soittavan musiikkia kitaralla ja samalla laulavan kuin enkelikuoro jotain tosi surullista tai haikeaa biisia. sanoin veljelleni että kaskee niiden lopettaa.. ja kyyneleet vieri poskille. en saanut selville kuinka juhlat alkoi missaan vaiheessa saati paattyi mutta on edelleen jotenkin surullinen olo Sad mitahan kukat merkitsee.. kaikki kukat oli ihan tuntemattomia oman mielen tuotoksia, paitsi aitan edessa oli aidin laittamia keltaisia koristekaaleja.
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 18.09.2009 10:56:43 »

ai niin.. sen muistan ettei kukaan tuonut minulle maljakkoa vaikka pyysin ja pitkaan odotin ja lopulta se kimppu hajosi. kaikilla oli tarkeampaa kuinka omat hiukset on =/
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: