Suomityttö: Ei ole helpottanut, ei.
Laskujen lisäksi pukkasi pakkolomaa kesäksi, eikä jatkossakaan ole parempaa tiedossa. Ukkonen hajotti kiinteistöä useiden satojen eurojen arvosta. Lottovoittokin tuli samalle kylälle, vaan ei mulle.
Ei ole pyynnöt eikä toiveet eikä perustelut yläkertaan auttaneet. Ehkä kuitenkin joku tarkoitus tälläkin kaikella on...
Kiitos kuitenkin kun kommentoit
Oletko rukoillut ja pyytänyt rahaa sen sijaan, että olisit
uskonut siihen, että sitä tulee? Millaisena
koet rahan? Mitä
tunteita raha sinussa herättää?
Jos pyytää ja toivoo rahaa, ei usko saavansa sitä. Jos uskoo saavansa rahaa, mutta omat rahaan liittyvät tunteet ovat negatiivisia, rahaa ei tule. Maailma antaa meille tasan sitä mitä tunnemme sisimmässämme. Jos tunnemme, että rahaa ei ole tarpeeksi, uskomme sen karttavan meitä ja jos koemme sisimmässämme olevamme rahamagneetin sijaan rahanpelättejä, rahaa ei tule. Ei vaikka mitä mielikuvaharjoituksia tekisi ja miten itkisi ja rukoilisi ja hakkaisi päätään seinään
Kaikki lähtee siis tunteesta. Mitä tunteita raha sinussa herättää?
Entäpä, jos olisitkin saanut sen lottovoiton tai sinulla olisi juuri nyt miljoonittain valuuttaa. Mitä tuntisit? Tuntisitko vapautta? Vai huolettomuutta?
On hyvä tunnistaa mikä tunne rahan tarpeen taakse kätkeytyy. Jos sanoo itselleen "Jos minulla olisi miljoonia, olisin vapaa huolistani, toisin sanoen täysin huoleton" silloin kaipaa elämäänsä huolettomuuden tunnetta. Paras tapa houkutella rahaa elämäänsä on ryhtyä tietoisesti tuntemaan huolettomuutta, vapautta, iloa, ihan mitä tahansa tunnetta, jonka suuri rahakasa saisi aikaan.
Vaikkei siihen fyysisellä taloustasolla olisi pienintäkään syytä, tunne sitä silti. Alitajuntasi ja maailmankaikkeus ei erottele milloin olet oikeasti siinä tilasteessa että voit kokea huolettomuutta taloudellisesti tai milloin vain kuvittelet olevasi siinä tilanteessa ja luot tuon huolettomuuden tunteen itseesi itse, ajatuksiesi avulla.
Tsemppiä!