Näimme poikaystäväni kanssa, pyöräillessämme, edessämme lenkillä olleen naisen. Katsoimme toisiamme pari sekuntia ja hän katosi. Huomautin, että oliko edessämme äsken joku ja poikaystävänikin myönsi nähneensä siinä jonkun.
Pysähdyimme pyörätielle ja keskustelimme tästä lisää. Minä olin katsonut naista suoraan ja suht pitkään ja näin hänet tumma hiuksisena, hiukset olivat myös lyhyet. Päällä oli vaaleansiniset vaatteet. Poikaystäväni taas katsoi häntä vähän sivusilmällä ja näki hänet pitkähiuksisena blondina (melkein valkoiset hiukset), valkoiset vaatteet päällä. Nainen ei myöskään ollut tuntunut kummastakaan tietyllä tavalla "normaalilta", vaan oli jotenkin kevyt "taakka" katsella ja kummankin (minun ja poikaystäväni) katseet olivat keskittyneet naisen hiuksiin.
Olemme ennenkin kokeneet yliluonnollisia juttuja, mutta tämä on vasta toinen kokemus, missä näimme henkilön ja tunne oli sama kuin ensimmäisellä kerralla. Tällä ensimmäisellä kerralla näimme kumpikin hahmon samallalailla, tosin hän istui ja näimme hänet hieman ereissä kohdissa, minä näin hänet matalemmalla kuin poikaystäväni.
Onko siinä jokin, että miksi toinen näkee hahmon erillälailla kuin toinen?
Entä kun näin tämän näyn jälkeen, kotiin päästyämme, seinässä auran, joka seurasi silmiäni, oliko tämä vain joku näköharha vai voisiko olla yhteyttä tuohon näkyyn? :
Kiitos jos vaivaudutte vastaamaan!