Hei sideman!
Nostit tärkeän asian esille. Suomen valtion karttoja vain on niin runsaasti, että on vaikea valita, mitä niistä käyttää. Olet ottanut klo 15:00-syntyisen kartan. Olen törmännyt myös seuraaviin:
6.12 1917 klo 15:30 Hki
4.12 1917 klo 14:18 Hki (jotkut trans. ovat osuneet sota-aikana nappiin)
6.12 1917 klo 15:03 Hki /Tuija Uusitalo
6.12 1917 klo 12:20 Hki /Tuononen
Olen yrittänyt katsoa oikeaa aikaa myös "googlettamalla" asiakirjoja. Löytyi yksi hyvä linkki, mutta sieltäkään sitä lopullista totuutta ei oikein löydy. Linkki ohessa:
www.uta.fi/suomi80/vko49.htmOlisi kiva kuulla Tuijan ja Tuonosen perusteluja valinnoilleen.
Joo, Suomen syntymäaika on kinkkinen kysymys. Itse olen jalkautunut kirjastoon asti tämän asian tiimoilta. Itsenäisyydestä päättänyt eduskunnan istunto muistaakseni aloitettiin 14.00. Tuo 14.18 voisi olla tarkka, jos katsotaan itsenäisyydestä päätetyn silloin, kun edustajat tekivät päätöksensä. 15.03 voisi olla itse asiassa äänestystuloksen julistamisaika, itse olen käyttänyt 15.30 aikaa paremman puutteessa eduskunnan yleisen, edelleenkin voimassa olevan istuntokäytännön perusteella. Modernin Ruotsin kaksikamariseen parlamentarismiin siirtymisille perustuvalle kartallehan tulee sama nousu, koska se tapahtui myös 6.12. 15.30, tosin tietysti eri vuonna. Minusta tämä olisi jotenkin kuvaavaa maidemme kiinteitä suhteita ajatellen, että kartoilla tosiaan olisi sama
ja sama
.
Minusta tuo 15.30 aika on myös sopinut hyvin esim. sota-ajan ja viime laman kuvioihin myös, mutta en ole mitenkään kummemmin esim. 14.12 kartta tarkastellut, sehän voisi olla vielä osuvampi.
Oli miten oli, tuo, että
transitoi tällä hetkellä Suomen nataalikartan
/
-yhtymällä ja opposioi nataali-
:a, joko 1./7. tai 2./8. huoneen akselilla. 7. huoneen transiitti ei ole mielestäni välttämättä yhtään sen helpompi kuin 8. huoneenkaan, koska 7. huone on mundaaniastrologiassa ulkomaansuhteiden huone. Esim. 7. huoneessa transitoiva
jännitteisessä aspektissa syntymäkartan
:oon ja
:kseen olisi yksi pelottavimmista kuviteltavissa olevista aspekteista, jos minulta kysytään.
Mutta kuten varmaan jo useampaan kertaan olen jossain todennut,
ei mielestäni ole ollenkaan sellainen planeetta, joka automaattisesti järjestäisi meidät "kuuseen". Toki sillä on tapana tuoda esille piilotettuja jännitteitä ja ns. "julkisia salaisuuksia". Nythän sellaisia onkin jo paljastunut vaalirahakohun yhteydessä. Uskoisin, että
transiitti liittykin lähinnä tähän kuvioon. Nyt puretaan "luutuneita maan tapoja", mutta mahdollisesti parempaa on tulossa. Suomen jouluun saakka voimassa olevasyyspäiväntasauskartta, samoin kuin AP vuodelle 2009/10, näyttää nimittäin jo tuota paljon paremmalta kuin kartat ovat olleet tänä vuonna.
toki siellä on, mutta niinpä on Suomen radixillakin. Jotain suurta tulee tapahtumaan, ahdistusta on ilmassa, mutta tehdyt päätökset osoittautunevat oikeiksi.