Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä kaksoset suuttuvat  (Luettu 10048 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
DonnaGloria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« : 01.10.2009 13:31:21 »

Ja miten käyttäytyvät suuttuessaan? Mikä on heikkokohta?
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #1 : 01.10.2009 22:01:53 »

Juu, umpimielisyys on aika paha.  tickedoff
Samoiten hitaus.
En kertakaikkiaan JAKSA odottaa kun joku kuhnailee silloin kun pitäisi toimia.  Angry

-Voi toki olla tuo massiivinen kaksosstelliumini joka tuo tuota äksönintarvetta... Undecided

Ei, kyllä se tuo umpimielisyys on....  uglystupid2



tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 01.10.2009 22:28:02 »

Heh, pojastani tiedän, että arvostelua on vaikea kestää. Voi mikä rähinä!!! Angry
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 01.10.2009 23:31:10 »

Umpimielisyys ei minuakaan viehätä, vaikka ei se erityisesti suututakaan. Seuraavat asiat suututtavat sitten vähän enemmän:

-epäoikeudenmukaisuus, kohtuuttomat vaatimukset
-tunkeileva, epäkunnioittava, ahdisteleva ja päällekäyvä käytös
-kontrollointi ja manipulointi, kiristäminen, mustasukkaisuuden lietsominen
-pahantahtoisuus
-muiden hyväksikäyttö
-valehtelu
-moraalinen selkärangattomuus, kaksinaismoralismi
-luottamuksen pettäminen
-piittamattomuus
-jankuttaminen ja typeryys (..eivät varsinaisesti suututa, mutta ärsyttävät sitäkin enemmän!)

Jos olen TODELLA raivoissani, saatan menettää hetkeksi tunnekuohun takia puhekykyni, ja häivyn paikalta toviksi rauhoittumaan, mutta vähän pienempi kiukku saa kielen kannat aukeamaan ja tekstiä tulee voimalla, vaikkakin harkitusti (en koskaan sano mitä sylki suuhun tuo, pää pysyy useimmiten kylmänä kauheimmassakin konfliktissa!). Tavarat eivät yleensä lennä, enkä riko mitään, vaikka aika synkeitäkin mielitekoja on monesti mielessä käynyt veristen loukkausten jälkeen!

Jos Kaksosesta heikkouksia etsitään, niin esim. raskaita vastuita hän ei mielellään kanna eikä hamua johtotehtäviin työelämässä. Vapautta pitää olla aika paljon ja ainakin kypsymätön Kaksonen on melkoisen sitoutumiskammoinen, herkkä kyllästymään eikä jaksa panostaa ihmissuhteisiin erityisen syvällisesti.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 03.10.2009 22:48:38 »

Hyviä juttuja jo valmiiksi täällä, mutta  aurinko merkurius kaksoset:na minua ottaa päähän
suunnattomasti idiotismi ja epä-älykkyys, siinäkin tapauksessa että joku esittää tyhmempää mitä on.
Katsos kun itsellä ei ole älykkyyttä eikä myöskään järkeä, niin ei siihen enään toista samanlaista
tarvitse sotkemaan asioita. Tongue

Tuo  askendentti skorpioni ja  kuu vesimies tasoittaa sitä sen verran, että jos siihen liittyy hirteishuumoria ja/tai itse-ironiaa,
niin se saa nauramaan,
koska vaikka Kaksosena olen itse valehtelun ja huijaamisen mestari, niin en siedä valehtelua
ja arvostan rehellisyyttä ja ihminen, joka on tehnyt tyhmääkin tyhmemmän jutun,
mutta pystyy tunnustamaan ja plussana vielä nauramaan sille, voittaa kyllä sympatiani. Smiley

Taikatemput ja hyvästä syystä valehtelu ei ole pahaa. angel

Minulle voi kiinni jäädessään vielä sanoa ilman pelkoa, että sorry, mutta olen valehdellut sinulle /
ei ziisus, miten hölmösti hoidin tuon tehtävän, jutun tms. ja -itseasiassa-
vahvistaa sillä hyvän suhteen ja vuorovaikutuksen kanssani. Wink
Se juju on siinä, että on loppupeleissä rehellinen (itselleenkin) ja on kykenevä tunnustamaan virheensä
ja aloittamaan alusta.

Tekopyhyys ja ortodoksinen itsensä paremmuuteen uskominen suhteessa muihin
ja joku kiistanalainen/kyseenalainen huomio/teoria/oppi/uskomus/ideologia/systeemi/tapa toimia jne.
saa minut haastamaan sen henkilön/henkilöt todistamaan puheensa, mutta en ole varma,
että puhuuko tuolloin minussa Kaksonen, Scorpioni, Vesimies vai Uranuksen aspektit
vai niiden yhdistelmä. idiot2

No sitten tietenkin tuo henkilökohtainen kompastuskiveni, eli sitoutumispelko ja sitä myöden
muiden omistushaluisuus, mustasukkaisuus ja tungetteleva seura ei ainoastaan tee minua vihaiseksi,
vaan myös kipeäksi, apaattiseksi ja itkuiseksi. Cry

Luulen, että tarvitsemani 2-3 päivää viikossa ihan yksin omissa oloissani johtuu tästä.

Minulla on laaja ystäväpiiri ja sen kasvamista on vaikea rajoittaa ja estää,
koska aina joku tuntee jonkun ja haluaa tutustua ja tietenkin olla yhteyksissä.
No tietenkin puhelimeni soivat koko ajan ja osa ystävistäni ovat suhteeni hyvin mustiksia
ja kyselevät tekemisiäni ja aikataulujani koko ajan kuin poliisit ja haluavat tehdä lähes kaiken
tai vähintäänkin hyvin paljon yhdessä.

Kun tähän lisätään miessuhteet, niin ihmetteleekö kukaan enään,
miksi tykkään varatuista miehistä ja miksi suhde kaatuu heti, kun mies ottaa avioeron?  Undecided

Tosin minussa on tuo seurallisuus niin vahvana, että en kuitenkaan voisi olla ilman ystäviäni. Kiss

No toinen on muiden ihmisten hitaus ja myöhästely! tickedoff
Kaksosella on usein monta rautaa tulessa ja aina kiire jonnekin, ainakin allekirjoittaneella,
niin prkle,  tickedoff silloin ei maleksita edessäni, ei tukita kulkuväyliä,
eikä tulla tapaamisiin/töihin myöhässä, koska se merkitsee automaattisesti,
että minun seuraava tapaaminen/juttu myöhästyy myöskin
ja jos päivän aikataulu on tiukka, niin sillon myös kaikki muut loppupäivän jutut
ja tapaamiset myöhästyvät.

Samaan asiaan liittyy myös kärsimättömyys, mutta se taas on Kaksosen oma vika,
eikä välttämättä muiden, mutta se, että joku ei millään tajua sitä, että olen kärsimätön
tai sitten tietää sen varsin hyvin ja edelleenkin toimii/reagoi hitaasti johonkin,
onnistuu edesauttamaan suuttumistani varsin hyvin.  Tongue

Useimmat Kaksoset eivät tiedä, mitä on kärsivällisyys, koska se kuullostaa
joltain menun vaihtoehdolta jossain eksoottisessa ravintolassa, joka on erikoistunut
Norsun ja Porsaan nenistä valmistettuihin ruokiin. :Smiley

Tästä päästäänkin siihen, että stressaantunutta Kaksosta ei kannata ärsyttää
-hermoja kun tuo stressi syö ja Kaksosten alueita ovat juuri hermot ja tietenkin keuhkot,
joten tupakoimatonta Kaksosta saattaa ärsyttää tupakan savu ja ylipäätään tunkkainen haju
-ainakin minua ja edesauttaa huonolle tuulelle tuloa. Tongue

Hmm... :Smiley Ortodoksinen joustamattomuus, huumorintajuttomuus
ja/tai jatkuvasti vihainen, hermostunut tai/ja valittava ihminen saa lopulta Kaksosen räjähtämään
ja sanomaan pari varsin hyvin valittua sanaa ja täällä Astrossakin sitä aina välillä näkee. Tongue

Tosin kun Kaksonen suuttuu, niin ei sitä kauan kestä,
seuraavana päivänä ei edes muista, ellei joku muistuta.. :Smiley Grin 2funny

Ylipäätään, jos ei ole kysymyksessä täysin huumorintajuton ja joustamaton tyyppi vastapuolella,
niin Kaksoset onnistuvat kääntämään uhkaavan riidan/surullisuuden/pattitilanteen nauruksi/vitsiksi
ja siten positiiviseksi jollain verbaalisella taikatempulla tai vain jollain hassulla ilmeellä,
josta kyllä joskus tulee palautetta, että Kaksonen ei oikein ota vakavasti mitään
ja kommenttia että "hemmetti, kun sulle ei voi olla vihainenkaan",
vaikka kyllä Kaksonen sen vakavasti ottaa,  mutta se ei vain viihdy siinä vihaisessa
tai painostavassa ilmapiirissä ja joko katoaa tai poksauttaa sen paremmaksi
ja miettii sitten vasta varsinaisen ratkaisun ongelmaan. Tongue

tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #5 : 04.10.2009 10:07:38 »



No toinen on muiden ihmisten hitaus ja myöhästely! tickedoff
Kaksosella on usein monta rautaa tulessa ja aina kiire jonnekin, ainakin allekirjoittaneella,
niin prkle,  tickedoff silloin ei maleksita edessäni, ei tukita kulkuväyliä,
eikä tulla tapaamisiin/töihin myöhässä, koska se merkitsee automaattisesti,
että minun seuraava tapaaminen/juttu myöhästyy myöskin
ja jos päivän aikataulu on tiukka, niin sillon myös kaikki muut loppupäivän jutut
ja tapaamiset myöhästyvät.



Sasha, niin totta myös täällä!
Elän melko hektistä elämää ja aikataulu on aika tiukka toisinaan...
Työ,
omat harrastukset,
koulutukset,
lasten harrastukset,
koulu,
vanhempainyhdistys
ystävät ympäri Suomea ja lähellä,
uimahalli, työväenopisto ja sitärataa...

Ei mikään ota päähän niin kuin tulppana olija silloin kun on kiire ja myönnetään että kaasujalka on joskus aika herkkä.... :Smiley

Kuulen lähes viikottain joltain että pitäisikö minun karsia menoistani... Huh

Tyrmistyttävää. Angry

Luulen että tämä hötkyily on juuri tuota  kaksoset laatua.
Mutta minä pidän siitä. Pidän olla liikkeellä.
Sivistää itseäni ja antaa lasteni harrastaa.

Vaikka toisinaan tuo aikataulu kusee...osittain myös siksi että hoidan kaiken itse, YH kun olen.

Liikettä, liikettä pitää olla tai alkaa hermo paukkua! Wink





tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 04.10.2009 16:32:40 »


Sasha, niin totta myös täällä!
Elän melko hektistä elämää ja aikataulu on aika tiukka toisinaan...
Työ,
omat harrastukset,
koulutukset,
lasten harrastukset,
koulu,
vanhempainyhdistys
ystävät ympäri Suomea ja lähellä,
uimahalli, työväenopisto ja sitärataa...

Ei mikään ota päähän niin kuin tulppana olija silloin kun on kiire ja myönnetään että kaasujalka on joskus aika herkkä.... :Smiley

Kuulen lähes viikottain joltain että pitäisikö minun karsia menoistani... Huh

Tyrmistyttävää. Angry

Luulen että tämä hötkyily on juuri tuota  kaksoset laatua.
Mutta minä pidän siitä. Pidän olla liikkeellä.
Sivistää itseäni ja antaa lasteni harrastaa.

Vaikka toisinaan tuo aikataulu kusee...osittain myös siksi että hoidan kaiken itse, YH kun olen.

Liikettä, liikettä pitää olla tai alkaa hermo paukkua! Wink


Aivan!
Kaasujalka kuin myös on aika raskas.. angel ..ja epäilemättä minulla on
sukujuuria arabeihin tai italialaisiin ja se ilmenee autoa ajaessa tickedoff hyvin
ja olen alkanut epäilemään salaliittoa minua vastaan,
koska aina kun minulla on kiire jonnekin, niin eikähän vain aina edessä ole kotteronsa
kanssa joku vaari tai mummu, autokouluauto tai
1294709174823942748 pikkulasta opettajineen haluaa justiinsa sitten mennä suojatien yli,
elintarvike/juoma kuormaauto/roskakuormuri on tukkinut
koko kadun ja siitä ei pääse ohi ennen kuin ne on työnsä tehneet, polttaneet tupakin,
juorunneet ja tuumanneet, että jos menis seuraavalle.. tickedoff

tai sitten vain joku idiootti, joka ei tiedä, meniskö oikealle vai vasemmalle,
ryhmittyy väärin, palaa takaisin kaistalle kiilaten muita, palaa takaisin ryhmitykseen, peruuttelee,
soutaa rattia kuin kuntosalilla, auto sammuu, strattaa uudestaan, soutaa rattia, peruuttelee,
nykii, auto sammuu, viimein kyllästyy torvien sointiin ja ajaa seuraavalle kulmalle. tickedoff

Myöskin kapeilla kaduilla joku tukkii aina tien, kun se ei saa sitä kotteroansa taskuparkkiin. buck2
Olen muutaman kerran kysymässä, että voinko auttaa sen auton parkkeeraamisessa
ja yleensä ne on kyllä suostuneet ja olen parkkeerannut sen, koska takana on jonoa,
eikä siitä pääse ohi, ennen kuin se auto on parkissa. Joillakin ihmisillä ei ole
minkään valtakunnan koordinaatio -ja hahmotuskykyä. buck2

Kutsun noita Kaksos-ansoiksi, koska varmaan muilla merkeillä olisi enemmän
kärsivällisyyttä tai ainakin ne kiehuisi siellä ratin takana hillitymmin. Grin 2funny

Minä en myöskään voi käsittää, minkä hemmetin vuoksi minun pitäisi tinkiä
omista menoistani sen vuoksi, että muut voi tulla myöhässä? uglystupid2
Minkä vuoksi minun pitäisi vähentää menojani? Tämä on minun elämäni!


Minä en tykkää odotella jotakuta, koska siinä ajassa olen tehnyt jo monta asiaa,
ainakin jotain mukavempaa kuin se odotteleminen! Smiley


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 04.10.2009 17:00:27 »

life is so hard..  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 05.10.2009 15:45:04 »

Saturnalia, kyllä sillä saattanee jotain tekemistä olla syntymäajankohdan kanssa. Grin 2funny

Siis aamen tuolle 2-3 päivää! Cheesy

Mulla on kärsivällisyyteen hyvä lääke: itse rakennan aikataulun aina niin että siellä on varaa esim. liikennemyöhästyksille sun muille. Toisin sanoen, puolen tunnin välein, ja vähintään varttitunnin. Ja lähden joka paikkaan tuntia ennen  Grin mutta siis joo, rullaportaat on ehkä pahimpia. Tiedän ihan tasan tarkkaan miltä Mr. Beanista tuntuu siinä yhdessä portaiden laskeutumis-sketsissä jossa se mummo menee edellä Cheesy

No normaalisti näin minäkin, koska luontaisesti minulla olisi tapana lähteä joka paikkaan
viime tipassa ja kärsivällisyyshän, siis hermot siitä vain kärsii, mutta kun tietää, niin sen on helppo
korjata, mutta myönnän, että minun pitää ihan tietoisesti ajatella :Smiley 
-automaattisesti se ei missään nimessä tule. 2funny

Rullaportaat! Cheesy 2funny Olen tehnyt tälläistä arkielämän syväluotaavaa tutkimusta
rullaportaiden käyttämisestä ja olen tullut siihen tulokseen, että joitain ihmisiä
hämmentää rullaportaiden alku ja loppu, joten he jäävät miettimään sitä molemmissa päissä
aiheuttaen tuskastunutta jonoa taakseen. :Smiley
Toinen teoriani on, että rullaportaiden rullausliike aiheuttaa magneettikentän  :Smiley niiden päihin
ja siten juututtaa joitain ihmisiä joko rullaportaiden alkuun tai/ja loppuun.  Cheesy




Mutta sekin on totta että mullakaan ei ärsyyntymiset kauaa kestä, hyvä kun seuraavana päivänä muistankaan koko juttua. Parhaiten minut saa suuttumaan luottamuksen pettämisellä, sillä keinolla on lentänyt muutama ihminen ulos elämästäni, eikä takaisin ole tulemista. Ikinä.



Koska Kaksonen ei ole pitkävihainen, niin pitkävihaiset, kroonisesti ja tai vain luonteeltaan vihaiset
ja negatiiviset ihmiset ovat Kaksoselle jotain sellaista, joille Kaksonen tekee ennen pitkää,
hmm, nopeasti katoamistempun.
Karu ja kaikenlainen ikävä elämä ei ole Kaksosta varten. Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9 : 05.10.2009 19:31:22 »

Mua ainakin suututtaa ihan mahdottoman paljon jos joku käyttäytyy piilov*ttumaisesti tai sitten suoraan v*ttumaisesti, koska en vaan yhtään siedä sitä että ihmiset on ilkeitä.


En yhtään tykkää siitä, että joku muistuttelee asioista, saarnaa tai yrittää vaikuttaa minuun tai asioihini. Kellään ei ole mitään oikeutta riistää minulta vapautta elää ja tehdä asioita juuri niinkuin tahdon. En itsekään puutu toisten asioihin!

Suvaitsemattomat tai tosi kapea-alaiset ihmiset raivostuttaa (tyyliiin; käytän aina punaisia sukkia koska olen aina käyttänyt punaisia sukkia ja kaikki muut sukat on perseestä, vaikka en tiedäkään miltä tuntuu käyttää muun värisiä kuin punaisia, niin ja inhoan ja suhtaudun varauksella kaikkiin joilla on muunväriset sukat)

Yleensäkin sellaiset ihmiset, jotka tuomitsee kaiken "vähän erilaisen" tai erilaisen, mihin ovat itse tottuneet, tai sanovat mielipiteensä turhan kärkkäästi maku-asioissa loukaten ihmisiä joilla on heistä poikkeava maku.

Suututtaa myös ihmiset jotka eivät koskaan ole valmiita joustamaan mihinkään suuntaan.

Henkilökohtaisesti minua ei suututa kenenkään "tyhmyys" niinkuin monia kaksosia näyttää suututtavan  Grin Ehken itsekään ole mikään maailman älyllisin, vaikka  aurinko merkurius mars-kaksonen olenkin.....
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 05.10.2009 20:23:51 »

Mutta tigris, sinua ärsyttää useimmat muut kaksoset, myöskin ehkä scorpionit siksi,
että olet  askendentti jousimies.
Useinmiten "puhdas" Kaksonen tykkää terävästä ja monella tasolla tulkitsevasta keskustelusta,
vaikka toisaalta on varsin oikeudenmukainen.

Olen huomaavinani, että tulet täällä Astrossakin paremmin juttuun
ja saat saman aaltopituuden keskustelua selkeästi  jousimies ja kauris:n
ja ilman merkeistä ainoastaan  vaaka n kanssa, joka taas on mestari tasapainottelemaan
kaikkien kanssa.

Toki voin olla väärässä ja tämä ei ole piilo -eikä suoravtuilua, vaan toteamus huomiostani.
Mielenkiintoista olisi tietää, miten tuo sinun  merkurius  kaksoset on aspektoitunut
ja 9.huone, jonne otetaan yleisesti itseen.

Minulla se  merkurius kaksoset tekee  aspect_kvi askendentti skorpioni,
kuin myös  kuu  vesimies aspect_squ askendentti skorpioni
ja minähän painan mieleen ihmisten puheet, eleet ja kirjoitukset jne
ja luen niitä kuin piru raamattua, :Smiley puhumattakaan muista aspekteista,
mutta se on jo toisen topicin aihe.

Harkitsevaa Kaksosta, toisin sanoen kehittynyttä Kaksosta kannattaa varoa,
jos hän suuttuu, koska hän pystyy valitsemaan sanansa niin, että ne varmasti sattuu
ja tekee sen vielä tyylikkäästi.
« Viimeksi muokattu: 05.10.2009 20:29:35 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11 : 06.10.2009 10:18:32 »

Hmm, kyllä minä skorppareiden kanssa tulen toimeen, koska kolme parasta ystävätärtäni ovat  askendentti skorpioni ja poikakaverini  aurinko skorpioni .. Ainakin siis kuvittelen tulevani.. Cheesy


Kun taas  jousimies :n kanssa en "tosielämässä" juuri löydä yhteistä säveltä (ovat usein liian harkitsemattomia minun makuuni) vaikka sinänsä ihan hauskaa seuraa ovatkin..

Kaksosten suhteen olen kyllä hyvin kahtiajakoinen, koska mielestäni kaksosia on hyvin eri tyyppisiä.
Toiset ovat todella rasittavia ja ärsyttäviä ja itsekkäitä ja liian äänekkäitä (ja huomionkipeitä), kun toiset taas melko rauhallisen oloisia ja oikeasti ihastuttavan positiivisia ja hyvällä tapaa sosiaalisia ihmisiä (monesti hieman ujojakin).. Jälkimmäisten kanssa tulen toimeen!
Kaikissa kaksosissa on älyllisyyttä/luovuutta/verbaalisuutta, mutta tapoja tuoda sitä ilmi on hyvin erilaisia. Minulle on ollut aina luontevaa ilmaista itseäni kirjoittamalla, olen aina rakastanut aineiden kirjoittamista ja runoja. Ylioppilaskirjoituksissa ainoa L tuli äidinkielestä (mitä ei ehkä kyllä usko tämän mun astron kieliopillisuudesta, mutta olenkin päättänyt puhua täällä puhekielellä  Grin)

Eli kaksoset ja jousimiehet ovat vähän niin ja näin.. Joko synkkaa ihan täysin tai sitten ei ollenkaan.
Ehkä heissä sitten näkee niitä omia ärsyttäviä puoliakin sen verran että ei kiinnosta.  2funny

Veskareiden kanssa olen kyllä tullut aina hyvin juttuun, kuten vaakojen.
Ja kuten sanoit niin kauriiden kanssa myös.

Oikeastaan on silti todella vaikea jaotella minkä merkkisten ihmisten kanssa tulee tai ei tule juttuun, koska se ei voi olla pelkästä aurinkomerkistä kiinni... Astrologia on kuitenkin vain astrologiaa. Jotenkin aina kuvittelin että en tulisi kalojen kanssa kovin hyvin toimeen, mutta nyt mulla onkin yksi aivan ihana  aurinko kalat ystävätär joka on vielä  kuu kalat ja  askendentti rapu, kovin vetinen siis (tosin tasapainottamassa  mars merkurius jousimies ja  venus oinas , oikeastaan hän on kyllä myös hyvin hyvin tulinen  Grin)..
Melkein aina kun on ollut joku kovin mustavalkoinen käsitys jostain merkistä, niin se on sitten kumoutunut jossain vaiheessa..

No mutta anyways, tässä niitä merkkarin aspekteja:
 merkurius aspect_con aurinko ( kaksoset)
 merkurius aspect_con chiron ( kaksoset)
 merkurius aspect_tri jupiter ( vesimies)
 merkurius aspect_opp uranus ( jousimies)

9. huoneessa minulla on juno neitsyt 29 asteessa (eikös se ole joku kriittinen aste?)..
 juno aspect_squ neptunus kauris 1. huoneessa
 juno aspect_squ mars kaksoset 7. huoneessa
 juno aspect_inc  venus oinas 4. huoneessa
« Viimeksi muokattu: 06.10.2009 10:20:12 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
DonnaGloria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #12 : 06.10.2009 22:34:19 »

Hui! Olipa paljon vastauksia kiitos!  smitten Mulla on hankalaa tulla useimpien kaksosten kanssa toimeen. En tiedä mikä siinä on. Vähän aikaa kaikki menee hyvin, mutta kun tulee riitaa...  Huh Sisko on kaksonen, kuu kalat ja nouseva vaaka. Itse olen vesimies, kuu leijona ja nouseva rapu.

Tänään ajattelin, että turha etes yrittää enää tulla toimeen, kun aina tulee sota. Minua tympii hänessä ja monessa kaksosessa se, että he eivät haluat pilata välejä keneenkään oikein ja yrittävät olla väleissä ihmisten kanssa joista eivät pidä yhtään. Itse paukutan suorat sanat heti ja pidän lähelläni vain tärkeimmät ihmiset.

En tiedä onko kaikki kaksoset sellaisia, mutta useimmat joihin olen törmännyt. Astron tämän päivän viikkohoroskooppi oli ihan nappiin!  Vesimiehenä sain niskoilleni kaikenlaista. Embarrassed Sunnuntai näyttää taas olevan aika mielenkiintoinen päivä.

Pitää varmaan sulkea puhelin ja pysyä kotona.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #13 : 07.10.2009 00:53:48 »

Jaa, olisiko tuo sinun  kuu leijona sellainen, jolla menee sukset ristiin  kaksoset :n kanssa..?
Kaksonen on valokeilassa tahtomattaankin, kun se on niin seurallinen ja yleensä sellainen naurattaja
ja taas Leijona tykkäisi olla niin kuin kaikessa paras ja ihailtu, siinä esillä olossakin
ja vitsien kertojana. Tongue

Lähes jokainen Leijona, jonka tunnen, on jossain vaiheessa naukaissut,
että sinä pidät minua tyhmänä/tajuan, en ole mikään hidasälyinen/olet kyllä älykäs,
mutta minä olen älykkäämpi.  Grin 2funny
Mistä ne saa tuonkin  päähänsä, vaikka puhuttaisiin sinisestä ja punaisesta tuolista
tai vain antaisi töissä raporttia tai konsultointia! Huh

Leijonat voi olla hiukan tuollaisia päällepäsmäreitä ja inhottavan mustasukkaisia
mitä ihmeellisimmistä asioista, esim. leijona- miehet autostaan, samalla kun ne tykkää,
että joku kaunis nainen sitä ajaakin.
Ne myös voivat ihan tosissaan yrittää iskeä sinua vain siksi,
että sinusta tulee jokin hovineito, jonka kanssa se voi vähän iskeä silmää. Grin

Ne yritää myös määräillä ja antaa käskyjä,
kuten eräs ystäväni, joka soittaa, että niin olen nyt kaupungilla paikassa X,
sinulla on 10 min aikaa saapua paikalle, mikäli haluat nähdä minut. Grin 2funny

Paras lapsuuden ystäväni oli  aurinkoleijona ja hän koki, että sen Barbit ovat
rumempia kuin minun ja halusi tehdä epäreiluja vaihtareita tai vaati tasa-arvoa niin,
että minun kauniimmat Barbit piti olla rumasti puettuja ja hyvin köyhiä,
kun taas hänen rumat Barbit sai kauniimpia vaatteita ja olivat tosi rikkaita. :Smiley

Siihen maailman aikaan Kenejä ei myyty tai saatu niin paljoa ja minulla oli aina se yksi,
josta pelkästään jo omatkin Barbini tappelivat ihan verissä päin, niin voit kuvitella,
millainen 3. maailmansota siitä syntyi, kun Leijona-ystäväni tuli elämälle katkeroituneiden
rumien Barbiensa kanssa leikkimään. Grin 2funny

Ei kai noissa  kaksoset ja  leijona väleissä muuta vikaa ole..? Grin  2funny
« Viimeksi muokattu: 07.10.2009 04:16:40 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 08.10.2009 01:15:15 »

Grin 2funny
Jos veistelee paljon valheita, niin kyllä niistä on pakko jonkin mennä läpi.. :Smiley
Tuosta huonosta häviäjästä.. Olen koukussa Casinopeleihin, lähinä Black Jackiin. buck2

Olen edelleen erittäin vihainen, 3 vuoden jälkeen, Casino Wienille eräästä
Black Jack pelistä. Olin voittanut 4680 € ja olin panostanut pelkästään 50 €
ja pelannut taitavasti pitkän illan ja kerännyt voittoja.

No sitten ne yllytti minua pelaamaan isommassa pöydässä
ja toivat ilmaista shampanjaa ja kaiken näköistä VIP-korttia ja lahjaa samalla
kun pelasin, siis häiritsivät keskittymistäni ja prkle, hävisin koko voittosumman! tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff



 Angry

tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: