Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: I'll be back ja muuta mukavaa  (Luettu 5673 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Buffet
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 01.10.2009 22:49:54 »

Morjes!

Näin unta, että olin Arnold Schwarzeneggerin kanssa jonkun valtaisan ja korkean, hienon kerrostalon katolla.

Sitten näin että olin jossain ihmeen saarella tai viidakossa missä joku nainen osoitti jotain nyppylöitä ja sanoi että hän omistaa niistä kahdeksan, vaikka itse olin laskevinani jotain 11 suuntaan.

Lueskelin netistä joitain näistä symboleista ja niissä viitattiin että nämä numerot 8 ja 11 olisivat jotain vaurauteen liittyviä juttuja, samoin kuin katolla oleminen. Arska taas itselleni edustaa sellaista aivan valtavaa mielen valjastamista omaan käyttöön, onhan se ukko saavuttanut jota kuinkin kaiken mitä nyt mieleen saattaa tulla.

Olisiko näissä jotain muita merkityksiä vielä ?
tallennettu

I am a sipiritual person, having a physical experience, not the other way around.
Buffet
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 02.10.2009 10:16:54 »

heh... siis nyppylöitä   Wink

Joo, joku nainen ilmoitti että omistaa 8 sellaista kumpua, missä näytti vielä jotain ihmeen karavaaneja kulkevan... mietin että mitäs mitäs kun itse olin laskevinani sen 11  Smiley

Mammalla oli yhteenlaskut piälessä  coolsmiley
tallennettu

I am a sipiritual person, having a physical experience, not the other way around.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 02.10.2009 10:23:06 »

Eikun pointti on just siinä "omistaa"-sanassa.Naiselle ne nyppylät oli pääomaa,materiaa,vaikka bisnestä luvulla 8,sinä näit niissä laajemman mahdollisuuden,henkisemmän pointin luvulla 11 joka on Uranuksen luku.Että transiittina kolmiota pukkaa?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 02.10.2009 14:21:54 »

Tervetuloa takaisin Buffet!  Cheesy Scorpioni-puhetta on kaivattu! Wink
tallennettu
Buffet
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 03.10.2009 17:41:58 »

Kiitos Sasha  smitten

koitetaan nyt kuitenkin pysyä housuissamme.

tai no...  Wink
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 03.10.2009 18:34:57 »

Grin 2funny

Täällä riittää työsarkaa!
Foorumille pestataan henkilöitä herättämää päiväunelmoinnilta hereille,
kurkkimaan kulissien taakse ja purkamaan ne kuin myös tarkistelemaan,
mitä mattojen alle on lakaistu.
Erikoisosaajia haetaan tekemään sokeista näkeviä
ja peilin nostajia niille, jotka eivät ole hetkeen/koskaan sitä nähneet edessään.  Wink

Vaadittava koulutus;  aurinko / askendentti  skorpioni koko elämän ajan
tämän lisäksi merkurius / kuu / askendentti  ilman merkissä lasketaan eduksi. Afro

« Viimeksi muokattu: 03.10.2009 18:36:32 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Buffet
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 14.10.2009 15:45:29 »

Olin taas jossain satamassa, laiturilla laivaan kiipeilemässä... Jossain sivulla sanottiin, että laituri meinaa yhteyttä alitajuntaansa, ja sitä että on valmis kasvamaan. Kuulostaa ihan uskottavalle, sillä olenkin pelannut alitajuntani kanssa viime päivinä...

Availin myös kinder-munan, hieroin sen jonkun muijan selkään ja lähdin juoksemaan. Niin ja pieksin jotain tuolissa istuvaa poikapoloa.

Ai niin, näin Joe Vitalenkin.. Joe hermostui kun minulla oli sikari, minkä pudotin, enkä sitten suostunut sitä Joelle poimimaan. "No cigar" for Joe  2funny

Kaikenmaailman metafyysikot tulee jo uniinkin kyykyttämään!  Wink
tallennettu

Buffet
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 20.10.2009 10:04:10 »

Viime yönä olin jossain isossa tunnelissa, missä oli joku rakennustyömaahomma menossa..

"To dream that you are going through a tunnel, suggests that you are exploring aspects of your unconscious. You are opening yourself to a brand new awareness. "
"To see a lamp in your dream, symbolizes guidance, hope, inspiration, enlightenment and reassurance."

En tiedä näenkö vain mitä haluankin nähdä, vai olisiko niin, että olen sitten saavuttamassa yhteyttä alitajuntaani. Sieltä on kyllä tullut monenmoista pintaan viime aikoina. Mukava vapauttaa turhia uskomuksia yms...

Mukava siitäkin syystä, että kun alitajunta nyt kuitenkin on se komponentti, mikä oikeasti päättää sen, että mitä tästä elämästä saa irti  coolsmiley
tallennettu

Buffet
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 02.11.2009 12:46:56 »

Lisää unia...

Ensinnä numeroista.. Näin unta että kaverini oli voittanut lotossa 250 000 €. Lisäksi kuulin jonkun sanovan, että olen 25-vuotias (olen 24 oikeasti). Voisiko nämä yhdistää yhdeksi ja samaksi, eli numeroksi 7 ?

Näin myös unessa että hyppelin jossain järvellä laiturilta toiselle piiitkiä matkoja. Takaisin tullessa sitten jäi lyhyeksi kun oli seuraava laituri jossain 50 m päässä. Ajattelin että "mikäs tässä, ihan lämmintähän tämä nyt onkin näin marraskuiseksi vedeksi" ja vetelin itseni poijuihin tarttuen rantaan, missä menin sitten kirkkaaseen suihkuun.

Mitäs muuta.. Olin siivouskomerossa piilossa kun joku porasi reiän vessani lattiaan ja tuli sieltä läpi.

Muita juttuja unessa oli fillarointi, kuseminen, vanhemmat ja isovanhemmat, yksi kaveri, keittiö ja jotain ruokajuttuja.

Olen kaivellut tuolta syvemmistä kerroksista tavaraa ihan tietoisesti pintaan, joten se voisi ehkä hieman selittää  Smiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: