Etusivu
Numerologia
Maya
Tarot
Riimut
Kiinalainen astrologia
Uutta:
Kulta-aika
Astrokalenteri
Astrokauppa
sadasd
Astro Foorumi
22.11.2024 16:31:22
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset
:
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Astro Foorumi
>
Muita keskusteluaiheita
>
Unet
>
Hautasin oman ruumiini...
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Kirjoittaja
Aihe: Hautasin oman ruumiini... (Luettu 4902 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Olivia X
Satunnainen astroilija
Hautasin oman ruumiini...
«
:
02.10.2009 18:31:45 »
Minkälaisia ajatuksia herättää tällainen uni asiaan perehtyneissä? Olin hautaamassa omaa ruumistani ja minulle osoitettiin hautausmaalta jokin vanha hauta, missä oli sammaloitunut harmaa hautakivi, tekstiä vanhanaikaisin kirjaimin. Siihen oli haudattu aikaisemmin joku mies. Mietin hieman onko ihan sopivaa haudata, kun paikka on jo jonkun oma, tavallaan tilapäisesti laitoin ruumiin vaan makaamaan hautapaikalle jonkin läpinäkyvän kuvun alle. Välillä se olikin vain minun näköinen ihmisen kokoinen barbie-nukke jolla oli paljon meikkiä, välillä ihan minun ruumis. Mietin että siinä se mätänee sitten ja voin seurailla kun on vaan kohta luut jäljellä. Aluksi se oli ihan normaalia, mutta jossain vaiheessa alkoi ahdistaa ja inhottaa ja halusin että joku veisi sen pois. Sitten mietin myös onko tässä jotain laitonta, vaikka omahan se on. Yhtä aikaa olin kuitenkin ihan elävä ja jatkoin elämää. Se oli vähän niinkuin riesa. Luuranko kaapissa, ehheh.
En nyt yhtäkkiä keksi ainakaan mitään konkreettistä "luurankoa kaapissani" mistä voisi olla kyse. Tuleeko kenellekään mitään mieleen?
tallennettu
Asterix
Vieras
Vs: Hautasin oman ruumiini...
«
Vastaus #1 :
02.10.2009 20:32:21 »
No tuskin luurangoista kaapissa on kysymys.
Minulle tuli sellainen mieleen, että oletko uudistumassa elämässäsi tai kaipaat sellaista
ja se olisi ajankohtainen ja hautaat vanhan minäsi/menneisyytesi, jota et enään tarvitse?
Olet kasvanut/kehittynyt elämässäsi eteenpäin ja se vanha minä/menneisyys vähän inhottaa/hävettää
ja haluat sen haudatuksi ja elää nykyistä elämääsi ilman, että se mennyt on siellä "esillä"?
Minä näen vastaavia unia tilanteissa, joissa haluan tai sitten vain menen elämässäni eteenpäin
ja usein myöskin se vanha minä hävettää/inhottaa paitsi unissa niin myös valvetilassa,
koska aina kuitenkin kehittyy elämässään ja kun katsoo taaksepäin, niin argh..!
Mitä tullutkaan oltua, miltä on näyttänyt, kuinka elänyt jne.
Perheeni lähetti minulle tänne vanhoja valokuvia minusta ja perheestämme
ja oikeasti, parista kuvasta soitin, että kenen hemmetin kuvia nämä ovat
ja perheeni väitti kiven kovaan, että niissä kuvissa olen minä kun ikää on n. 15 vuotta.
En ollut aikaisemmin nähnyt niitä kuvia ja olen 19 vuodessa muuttunut ulkoisestikin
niin paljon, että sen aikaisia piirteitäni en edes tunnistanut.
Se tyttö kuvissa ei aiheuttanut muuta kuin kummastuksen, että kuka hän on.
Äitini (adoptio) arveli, että koska olen uudistanut elämääni niin rankoin keinoin
ja löytänyt hyvän elämän rankkojen kokemusten jälkeen, niin sillä on paljon
vaikutusta ulkoiseen olemukseen ja koska olen saattanut haudan lepoon
sen vanhan elämän, niin se ei ole mielessä eikä muistissa häiritsemässä nykyisyyttä.
Toivottavasti tästä oli sinulle näkökulmaa avuksi uneesi.
tallennettu
Norna
Vieras
«
Vastaus #2 :
02.10.2009 20:51:05 »
Minullekin tuli mieleen jokin uudistus Minuuteesi unessasi, jotain uutta on syntynyt ja siksi vanha on aika haudata. Ehkä ruumis kuvaa menneisyyttä jolle on aika sanoa hyvästit, toisaalta myös paljon pakkelia naamalla, barbienukkemaisesti voi myös olla viittaus johonkin kuoreen/rooliin jonka olet luonut mutta jota et enään tarvitse ja olet kasvanut siitä ulos.
tallennettu
Olivia X
Satunnainen astroilija
«
Vastaus #3 :
03.10.2009 18:02:38 »
Kiitos vastauksista. Kyllä se varmaan jotain sen kaltaista heijastelee, mitä molemmat ehdotitte. Kuolemahan yleisesti ottaen kaiketi uudistumista viestii. Tässä nyt ei sinänsä varsinaista kuolemaa ollut, oli vaan se ruumis. Jostain löysin myös selityksen, että hautausmaista uneksitaan useimmiten silloin kun elämässä on jokin ristiriita mihin ei löydä ratkaisua. Molemmat tavallaan kyllä sopii tähän elämäntilanteeseen. Jospa se oli vain alitajunnan viesti että vanhat sais nyt lopultakin haudata ja uuden aloittaa. :
tallennettu
Olivia X
Satunnainen astroilija
«
Vastaus #4 :
05.10.2009 16:41:05 »
Juu juu.. lisää painajaisia. Joku epämääräinen pariskunta yritti tunkeutua lapsuudenkotiini samalla ovenavauksella kanssani. Epämiellyttävä heebo, joku sanoi että ovat saaneet häädön sieltä. Hyvin tomerasti komensin, että te ette enää asu täällä. Teillä ei ole tänne mitään asiaa. Tyypit eivät uskaltaneet ryppyillä, mutta silti jäivät norkoilemaan sinne. Talo oli ihan erilainen mutta perheeni asui siellä, jopa perhepotretti ja sukunimi ovessa hyvin selkeästi.. Oikeasti olen ihan normi lähiöstä lähtöisin, tämä talo oli goottilainen linnoitus, heheh.. Paljon puuta ja massiivisia koristeellisia leikkauksia. Vanha kuin taivas. Upea mutta vähän kammottava.
Lainaus uniselityksiä-osiosta: Vierailu lapsuuden kodissa tai muissa tutuissa rakennuksissa: Jokin asia elämässäsi kaipaa loppuun saattamista, analysointia, vanhoista vapautumista. Parannuttuasi vanhoista voi jatkaa matkaa eteenpäin.
Eli samoilla linjoilla jatketaan.
tallennettu
Norna
Vieras
«
Vastaus #5 :
05.10.2009 18:16:31 »
Tuokin on hyvä pohtia, kannattaa miettiä myös siltä kannalta että talot usein unissa ovat osa sinua ja taas sitä Minääsi. Kun karkoitat pois epämääräisiä heppuja voit olla joko huolissasi siitä että sinun yksityisyyttä ja tekemiä rajojasi häiritään, tahdot ehkä myös suojella sitä vanhaa uusilta asioilta jotka voisivat häiritä muistojen maiseman rauhaa.
Voi miettiä myös sitäkin millaisena tuo talo näyttäytyi, mitä se kertoo suhteestasi lapsuuteen ja menneisyyteen ja mitä se kertoo sinusta.
tallennettu
Olivia X
Satunnainen astroilija
«
Vastaus #6 :
05.10.2009 20:32:10 »
Kyllä tää aika selkeesti mulle nyt on vanhoista vapautumista. Haudataan ruumista ja komennetaan elämään kuulumattomia tiehensä. Te ette enää asu täällä, teillä ei ole tänne mitään asiaa...
Talo olen minä, of course.. Tai elämäni.
edit:
Aivan loistavaa! -tuuletusta- Vihdoinkin. Kylläpä sitä voi ihminen ilostua painajaisesta.
«
Viimeksi muokattu: 05.10.2009 20:48:25 kirjoittanut Tycoon
»
tallennettu
Sivuja: [
1
]
Tulostusversio
« edellinen
seuraava »
Siirry:
Ole hyvä ja valitse kohde:
-----------------------------
Astro special
=> Yleistä
=> Astro special
=> Maya-astrologia
Muita keskusteluaiheita
=> Muita kokemuksia
=> Selvänäkö ja ennustukset
=> Unet
=> Henkimaailman ilmiöitä
=> Kirja- ja linkkivinkit
Tervetuloa, aloita täältä. Myös ohjeet ja ongelmien ratkaisut!
=> Uudet käyttäjät
Astro special
=> Syntymäkartan tulkintaa
=> Julkkiskartat
Muita keskusteluaiheita
=> Vaihtoehtohoidot
Astro special
=> Ennustava astrologia
=> Ihmissuhdeastrologia
=> Ohjeet
Astro special
=> Sideerinen astrologia
Muita keskusteluaiheita
=> Tapahtumat
=> Astro - miitti
Muita keskusteluaiheita
=> Onnistumisia menestyksen tiellä
Astro special
=> Kiinalainen astrologia
Yleistä