Minä olen kyllä sitä mieltä ettei kenenkään tarvitse kantaa huolta miitistä .. Niin tai näin meitä on kuitenkin enemmistö ja pystymme kyllä "hoitelemaan" ei toivotut henkilöt pois meitä häiritsemästä, mikäli käy niin että osuvat lähietäisyydelle...
No siinäpä se, kun minä en tykkää tuosta neanderlilaisesta tyylistä,
että ensin uhkaillaan, härnätään, tullaan haastamaan riitaa, siihen vastataan samalla mitalla,
härkkijä/vastaaja seuraa paikalle toista ja sitten on tappelu, ravintolasta poisto ja poliisit ja käräjät.
Kertoo ns. henkisestä sivistyneisyydestä, jolla tarkoitetaan kotikasvatuksellista
ja kulttuurillista sivistystä, jota olen aina vähän arvostellut, että valitettavan monella suomalaisilla
se on suhteellisen alakantissa. Koulutetutkin ihmiset ovat edelleen jonkun metsäläisen tasolla.
Ei täällä kukaan noin alas vajoa, edes laitakaupungin pahimmissa sikaloissa,
tai jos, niin kyllä jo ensimmäisessä paikassa ilmoitus on poliisilla ja psykiatrinen tutkimus-jakso,
mikäli uhkailija omaa jonkin pakkomielteen, jota ei kykene itsenäisesti lopettamaan.
En tarkoita kenellekään henkilökohtaisesti, vaan yleisellä tasolla näistä viimeisimmistä käänteistä.
Minä myöskin pelkään. Minä olen 47 kiloinen nainen, enkä minä ole tottunut fyysiseen väkivaltaan,
en edes kykene lyömään ketään, koska pelkään, että voin satuttaa sillä.
Mitä minä voin jollekin ylipainoiselle rekkamiesnaiselle, jos se päättää päälle käydä?
Raapaisen rakennekynnellä, isken Pradalla päähän ja juoksen 10 senttisillä piikkikoroilla
kiljuen pakoon?
Minulla ole kiinnostusta rikosrekisteriin ja vankilaan jonkun päävikaisen,
ylipäätään kenenkään vuoksi. Olen liian mukavuuden haluinen sellaiseen.
Olen myös liian mukavuuden haluinen kaikenlaiseen tuollaiseen..
-ei se ole normaalia.
Minä yleensä välttelen ongelmallisia, mielenvikaisia ja/tai väkivaltaisia ihmisiä ja tilanteita.
Eipä tässä vuosiin ole tarvinnutkaan, Suomessa ja suomalaisten kanssa,
yllätys-yllätys, viimeksi.