Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Joulu- mikä/kuka se on, kysyi muumipeikko aikonaan.  (Luettu 4552 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
kaulakoru
Vieras
« : 21.10.2009 11:15:29 »

Tässä on alkanut mainospostien myötä joulu lähestyä ja ajattelin kysäistä miten vietät yleensä joulun ja mitä mieltä olet joulun mainonnasta ja hössötyksestä, tuleeko pukki kylään?  Grin

Itse rakastan joulun tunnelmaa ja sitä kun saa laittaa jouluvaloja ikkunoihin, leipoa pipareita ja suunnitella lahjoja. Yleensäkin kuusi tuoksuineen ja uudet lautapelit ovat ihan ykkösjuttuja. Joulukirkossa en ole käynyt vuosiin mutta joululevyjä kyllä kuunnellaan ahkerasti ja radio on mukavasti auki tunnelmaa tuomassa.

Millainen joulusi tulee olemaan?  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 21.10.2009 11:33:09 »

toistoa menneiltä ajoilta.. on se hyvä kun jotkut traditiot menee automaatiolla.. no heti sen perään matkalle. etelässä kadut on kyllä kivasti koristellut joulun aikaan ja on kaikenlaisia esityksiä ja huvitusta..
ja pohjoinen tarvitsee valojuhlan aina uudestaan.
« Viimeksi muokattu: 21.10.2009 12:09:18 kirjoittanut ^Nohochacyum^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 21.10.2009 12:56:46 »

Mä jätän tänä vuonna kyllä joulun väliin.. Nautin yleisestä tunnelmasta kyllä mutta itse en tee mitään "joulun eteen"..
Asun yksin ja olen joulupyhät töissä, siinä syy.

Katsotaan joulua sitten seuraavan kerran vaikka perheellisenä ihmisenä.
Koen ettei mulla ole enää mitään tarvetta mennä kotiin jouluksi, samapa se näenkö äidin ja siskot jouluna vai koska, ei se sen erilaisempaa ole.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 21.10.2009 13:29:48 »

Koska en ole kristitty, en vietä Joulua lainkaan.
Sen sijaan juhlin päivää-paria aikaisemmin Talvipäivänseisausta.

Koko perheemme on kirkkoon kuulumaton, mutta kyllä Jouluna silti yhteen kokoonnutaan.
Viimeisen kymmenen vuotta lahjoja on ostettu vain lapsille, joita ei ole kuin 2 veljenpoikaani.
Sekin toivon mukaan loppuu pian, tulevat kohta täysi-ikäisiksi.
Meille kaikille oli suuri helpotus lopettaa se Jouluinen tavarahärdelli.

Joulu on siis minulle ennen kaikkea Talvipäivänseisauksen juhla,
mutta myös perhekokoontumisen juhla.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 07.11.2009 22:36:36 »

Juuh, kyllä. Joulu on ihana.

En ole enää vuosiin stressannut joulusta vaan nauttinut tunnelmasta ja lasten riemusta.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: