Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunsolmusta  (Luettu 18488 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« : 23.10.2009 15:34:38 »

Mietin tuossa, että miten paljon vaikuttaa jos kuunsolmu on synastriakartalla samalla kohdalla vertailussa vaikkapa venus kanssa parin asteen tarkkuudella? Meinaisko se jotain, että aiemmista elämistä ois jäänyt jotain karmaa tai yhteyksiä ko. kumppaniin joita nyt sitten selvitetään? Tai vastaavasti mars aspect_opp kuunsolmu onko näillä yleensä mitään vaikutuksia, vai oliko tää vaan mun intuition väärä tulkinta?
« Viimeksi muokattu: 25.10.2009 18:40:57 kirjoittanut Veskari-83 » tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 23.10.2009 20:28:52 »

hei. ole sen kanssa vaan äläkä ressaa  Kiss  venus  laugh

 Your Lovescope - Today, October 23, 2009
The energy of the day brings a sense of adventure to your love life. You feel inspired to go further and do more creative and inventive things together with your partner. There is also a renewed sense of warmth between you that helps to rekindle the fires of love, and brings you to a deeper appreciation of each other's good points. Life is smiling on you sweetly.
« Viimeksi muokattu: 23.10.2009 20:32:48 kirjoittanut ^Nohochacyum^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 23.10.2009 20:41:42 »

 venus kuunsolmu rakkaus kohdattavana,tarve täytettävänä
 mars aspect_opp kuunsolmu tarkoittaa  mars yhtymä alasolmu, tämä on ennenkin saanut veren kohisemaan korvien välissä (tai nivusissa..)
kuule kuule kuinka solmu aukee... cool
« Viimeksi muokattu: 23.10.2009 20:44:35 kirjoittanut nikki » tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #3 : 25.10.2009 01:25:21 »

venus kuunsolmu rakkaus kohdattavana,tarve täytettävänä
 mars aspect_opp kuunsolmu tarkoittaa  mars yhtymä alasolmu, tämä on ennenkin saanut veren kohisemaan korvien välissä (tai nivusissa..)
kuule kuule kuinka solmu aukee... cool

 mars  aspect_opp  kuunsolmu hmm, miten siinä Nikki sitten käy, kun se solmu aukeaa...nyt minäkin heräsin!  coolsmiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 25.10.2009 12:07:01 »

Ensinnäkin vimeinen lause syntyi ihan otsikon inspiroimana tai kirjoitusvirheen ärsyttämänä,
..kuul.. ja antoi ehkä osviittaa kysyjän hormonitoiminnan (  mars verenkierron) lisääntymisestä vaikuttaen oikeinkirjoitukseenkin  :Smiley
Toisekseen kysyjän allekirjoitus vastaa hänelle itselleen solmuparin synastriaan.
Hänellä on  kuunsolmu rapu, kuin haluten Kalifiksi Kalifin paikalle 10 huoneessa. Rapu on johtava merkki. Hän on myös  aurinko vesimies jolle mutu tuntumalla äiti ja äidin lihapullat ovat se ykkönen,  rapu kuunsolmu korostanee vielä sen merkitystä? Hän ehkä kohtaa  venus kuunsolmu :lla äitinsä kaltaisen naisen ja jo lapsuudesta turvallisuutta tuottanut  kuu tarvehierarkian ensimmäisenä tyydyttäjänä saa jatkoa tarvehierarkian toiselle asteelle  venus,
minä itse kehollisena tarvitsijana irti symbioottisesta suhteesta äitiini.
Hän tasapainoilee  mars aspect_opp kuunsolmu halujensa kanssa, toisekseen hän voi niitä "turvassa" alasolmullaan IC:llä toteuttaa.Siellä makuukamarissa öiseen aikaan.
 mars on sekä  oinas:n ja  skorpioni:n planeetta. Oinaan aluetta on yläPÄÄ ja skorpionin alaPÄÄ.Saako henkilö sitten impulsseja yläpäältään vai alapäältään ja kumpia hän näistä toteuttaa lienee henkilökohtaista. Ja ehkä tästä tuleekin se opposition vaikeus. Saavutanko tuon tämän elämäni  kuunsolmu:n halujeni ajamana vai päätäni käyttäen? Kumpaan  mars toimintatapaan olen tottunut? Jos miehestä on kyse hän mitä luultavimmin ajattelee sillä alapäällään.Eikä tämä ole herja.Miksi miehelle muuten olisi annettu ne miljoona siittiötä, jos ei se olisi hänen tehtävänsä varmistaa suvun jatkaminen? Jos se tehtävä olisi naisella, hänellä olisi ne miljoona munasolua ja miehellä yksi siittiö,eikö?
Kysyjän kohdalla juuri suvun jatkamisen varmistaminen ( kuunsolmu rapu) lienee yksi suhteen alitajuisista tarpeista? Alasolmu  kauris:han vahtii varastoja, säännöstelee.
Ja jos ei ajatella  mars seksuaalisesti, mikä sekin on erittäin tärkeä energiamuoto, niin  mars aspect_opp kuunsolmu pohtinee ja tasapainoilee niiden energioiden kanssa, joita kohdatut ihmiset ja asiat aiheuttavat. Herättävätkö ne aggressiota vai antavatko ne lisää energiaa toimia?
Jääkö homma usein kesken hienon alotuksen jälkeen? Ja taas uusi impulssi toimia.Kuka johtaa tätä orkesteria,minä vai jatkuvat ärsykkeet?
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #5 : 25.10.2009 12:12:20 »

Vaikuttaakos huoneiden numerot muuten noissa tapauksissa jotain, tai tietenkinhän ne vaikuttaa, mutta miten Smiley Eli kuunsolmu (10. huone ja rapu) aspect_con mars (8. huone rapu).

Tai sitten tuo ekassa skenaariossa esittämäni kuunsolmu (9. huone leijona) aspect_opp mars (5. huone kalat)? Kiitos vastauksista Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 25.10.2009 12:23:15 »

Koska huoneet heittää noin paljon toisistaan lienevät asteiden orbit melekosen väljät?
Eli en noita edes merkittäviin yhtymiin lukisi.
 kalat ei ole edes  leijona:n vastamerkki joten oppositiolta putoaa jo siinä merkityksellisyys pois.

Tuota  mars,n merkitystä sinun kannattaa oikeesti pohtia, koskapa se on tunne-energiasi taustalla.
 kuu oinas

.. ja korjaa otsikko tällä impulsilla pliis..
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #7 : 25.10.2009 18:38:14 »

.. ja korjaa otsikko tällä impulsilla pliis..
Happy? Muuta en sitten tajunnutkaan
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 25.10.2009 20:10:25 »

very happy..
Allekirjoituksestasi kopsaten olet kuu oinas, kuu oinas eikö niin?
Oinaan oma planeetta on tuo mars, mars.
Eli sen energia on tavallaan aina tautatekijänä sinun kuu-tunnereaktioissa.
Impulsiivisuutta,äkkipikaisuuta,aloitteellisuutta,känkkäränkkää,äksöniä.Myös melankoliaa.
Eli jos toisen  mars osuu synastriassa sinun kartallasi johonkin planeettaan tai vaikka kuunsolmulle niin myös tuo tunnereaktio voipi aktivoitua.Toisaalta useimmat meistä reagoivat ekana tunteella.
Mutta että jos tunnistat itsessäsi vaikka kummaa ärtymystä niin tuon kuun taustaenergiasta voi löytyä selitys.
Transiitti  mars voi myös laukaista  äkkiväärät tunteet.  kuu on sinulla 5 huoneessa?
Vai kuutosessa?
Orbi on se asteväli.Montako astetta eroa planeettojen välillä.
Jos  mars on 8 huoneessa ja  kuunsolmu 10 huoneessa niin siinähän jää jo 9 huone kokonaan väliin.Ja silti liikutaan vielä Ravun merkissä?? Tosi pieni 9 huone?
Aha, se  mars onkin tietysti Toisen ihmisen kartalla. Embarrassed Sorgen minä se en tässä ymmärtänyt mitä tarkoitit. 8 huoneessa vahvaa sitoutumista,
yhdistyneenä sinun 10 huoneeseen vaikka yhteisyrittäjyys. 8 Huoneen  mars on sun lainan takaaja vaikka. Yhteinen pääoma 8 huoneesta tuottamaan tulosta sinun 10 huoneeseen.

Itselläni on transiittina  mars aspect_con kuu leijona  aiheeseen sopivasti.
Siks taijan olla vähän äkkivääräkin. Lips Sealed
Huomaten nyt jotta sullahan on  askendentti vaaka joten descendenttisi on  oinas ja kuu mahdollisesti siellä?
« Viimeksi muokattu: 25.10.2009 21:52:46 kirjoittanut nikki » tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #9 : 25.10.2009 22:03:06 »

very happy..
Allekirjoituksestasi kopsaten olet kuu oinas, kuu oinas eikö niin?
Jep, pitää kutinsa
Lainaus
Oinaan oma planeetta on tuo mars, mars.
Eli sen energia on tavallaan aina tautatekijänä sinun kuu-tunnereaktioissa.
Impulsiivisuutta,äkkipikaisuuta,aloitteellisuutta,känkkäränkkää,äksöniä.Myös melankoliaa.
Tuota oli hyvin paljonkin nuorempana, nyttemmin alkaa olla enempi "aikuistunu" Cheesy
Lainaus
Eli jos toisen  mars osuu synastriassa sinun kartallasi johonkin planeettaan tai vaikka kuunsolmulle niin myös tuo tunnereaktio voipi aktivoitua.Toisaalta useimmat meistä reagoivat ekana tunteella.
Mutta että jos tunnistat itsessäsi vaikka kummaa ärtymystä niin tuon kuun taustaenergiasta voi löytyä selitys.
Ok, pitänee yrittää seurailla, tosta synastria-parista jota oon yrittäny ny tulkkailla tuntus tulevan todella intensiivinen ja syvä suhde kun rakkaus on aivan ääretön smitten yritän vaan tässä keksiä josko siihen Astrologian kannalta löytys jotain selitystä.
Lainaus
Transiitti  mars voi myös laukaista  äkkiväärät tunteet.  kuu on sinulla 5 huoneessa?
Vai kuutosessa?
Öh, kuu löytys kyl oinas mut se ois mun omalla kartalla 8. huoneessa (kuten taitas allekirjotuksessakin lukea).
Lainaus
Orbi on se asteväli.Montako astetta eroa planeettojen välillä.
Jos  mars on 8 huoneessa ja  kuunsolmu 10 huoneessa niin siinähän jää jo 9 huone kokonaan väliin.Ja silti liikutaan vielä Ravun merkissä?? Tosi pieni 9 huone?
En nyt tiiä oonko mä sekoillu jotain vai ootko ymmärtäny väärin, mut mulla oma mars on 5. huoneessa kalat, ja oma kuunsolmu 10. huoneessa rapu
Lainaus
Aha, se  mars onkin tietysti Toisen ihmisen kartalla. Embarrassed Sorgen minä se en tässä ymmärtänyt mitä tarkoitit. 8 huoneessa vahvaa sitoutumista,
yhdistyneenä sinun 10 huoneeseen vaikka yhteisyrittäjyys. 8 Huoneen  mars on sun lainan takaaja vaikka. Yhteinen pääoma 8 huoneesta tuottamaan tulosta sinun 10 huoneeseen.
Tässä nyt vissiin kuitenkin ymmärsit sitten mitä tarkotin? Grin

Lainaus
Itselläni on transiittina  mars aspect_con kuu leijona  aiheeseen sopivasti.
Siks taijan olla vähän äkkivääräkin. Lips Sealed
Huomaten nyt jotta sullahan on  askendentti vaaka joten descendenttisi on  oinas ja kuu mahdollisesti siellä?
Juu noihin tais jo vastaus tullakkin tos aiemmin Smiley Kiitos hyvin paljon selvennyksestä, pitää yrittää katella josko tästä jotain nyt ymmärsi ja hyötyi Cheesy Yritän enemmän esoteerisestä näkökulmasta oppia Astrologiasta jotain, niin siksi vähän tän perinteisen mallin kans hukassa, mut kiva et jotkut jaksaa ja viitsii selvittää Smiley smitten
« Viimeksi muokattu: 25.10.2009 22:05:38 kirjoittanut Veskari-83 » tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #10 : 23.11.2009 01:37:04 »

Olen myös huomannut, että synastriassa tuntuu kuunsolmuilla olevan merkitystä.

3.viimeisintä merkittävää parisuhdettani.

I. hänen  kuunsolmu aspect_opp minun  venus, minun  kuunsolmu  aspect_con hänen  venus aspect_con saturnus...tämä suhde ei oikein koskaan päättynyt ja alunperinkin 'kaatui' välimatkaan' yhteyttä pidetään.

II. Hänen  kuunsolmu  aspect_con minun DC

III. Hänen  kuunsolmu  aspect_con minun  mars, minun  kuunsolmu  aspect_opp hänen kuu.
Miten muuten Nikki tulkitsisit synastrisen  kuu / laskusolmunyhtymän kauriissa 12 ja 14ast.? Eikös lasku ja kuu kummatkin kuvaa menneitä elämiä? Noh tämä suhde kuitenkin taisi mennä niin että minä kaipasin tunteita ja hän taisi olla enemmänin minun marssin perään... Tongue
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11 : 23.11.2009 20:21:56 »


Eli jos toisen  mars osuu synastriassa sinun kartallasi johonkin planeettaan tai vaikka kuunsolmulle niin myös tuo tunnereaktio voipi aktivoitua.Toisaalta useimmat meistä reagoivat ekana tunteella.

Hejj, tuossa on jotain perää. (Anteeksi etten puhu kuunsolmuista  Embarrassed ) Ainakin ihminen, jonka  neptunus osuu yhtymään minun  merkurius ja  keskitaivas kanssa, tuntuu aivan valtavasti saavan minut käyttäytymään kalamaisesti.. Yllätyinkin ihan miten paljon. Se siis taitaa aktivoida myös kuutani.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #12 : 23.11.2009 21:46:11 »

Mulla  kuunsolmu rapu 6. huoneessa. Miten vaikuttavat Kuunsolmun aspektit, näitä ei mistään tulkinnoista löydä?

Mulla siis:

 kuunsolmu aspect_inc uranus
 kuunsolmu aspect_inc keskitaivas
 kuunsolmu aspect_sex vertex

Väljinä (orbi n. 8 astetta):

 kuunsolmu aspect_tri pluto
 kuunsolmu aspect_tri vesta

On vain sellainen fiilis, varsinkin tuon Urkin ja Keskitaivaan aspektien ansiosta, että elämäntieni, persoonani on vain ristiriidassa jonkun omituisen, sisäisen (huolehtimis?)vaiston kanssa. Eli tavallaan olen Jouskarimaisen utelias tutkijaluonne, mutta joku vain pakottaa huolehtimaan siinä samalla lähimmistä... Huh
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Norna
Vieras
« Vastaus #13 : 24.11.2009 11:44:18 »

 Minulla on kirja joka kertoo kuunsolmuista, merkittäviä aspekteja ovat  aspect_con  aspect_opp  aspect_sex  aspect_squ  aspect_tri.
 Jos kyseessä on yläsolmun aspekti on kyse uudemmasta tuttavuudesta, alasolmu taas vie meidät edellisten elämien luokse.
  kuunsolmu ja taivaankappaleen yhteys synastriassa selitetään tässä kirjassa niin että se hlö jonka kartalla tekijänä on noususolmu on se jolle tuo planeetta-tyyppi tarjoaa jotain opittavaa. Planeettahlö kantaa mukanaan jotain asiaa joka liittyy sen taivaankappaleen edustamiin asioihin ja tämä asia on jollain tavalla merkityksellinen Noususolmuisen oppia.
 Alasolmu-kontaktit tuovat tuttuuden tunnetta, mutta ne voivat myös tuoda väljähtänyttä makua mukaan, suhde ei välttämättä toimi koska tuntuu ettei siinä ole mitään uutta.

 Usein tällaiset kontaktit synastriassa luovat magneettisuutta ihmisten välille.

 Minulla on useiden ystävien kanssa Noususolmu  aspect_con taivaankappaleita, joko niin että olen itse taivaankappalepuoli tai sitten Kuunsolmupuoli Smiley.
tallennettu
Lia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #14 : 24.11.2009 12:49:19 »

Hei,

mitä kertoo syntymäkartalla olevat  kuunsolmu  aspect_con  askendentti  kaksoset ja tietty laskusolmu deskendentillä  jousimies , ovat ihan asteen tarkasti akseleilla ?

Ja toinen kysymys, syntymäkartalla perääntyvä  mars  aspect_con  kuunsolmu  vesimies ?? Kiitos jos joku haluaa neuvoa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: