Ensinnäkin vimeinen lause syntyi ihan otsikon inspiroimana tai kirjoitusvirheen ärsyttämänä,
..kuul.. ja antoi ehkä osviittaa kysyjän hormonitoiminnan (
verenkierron) lisääntymisestä vaikuttaen oikeinkirjoitukseenkin :
Toisekseen kysyjän allekirjoitus vastaa hänelle itselleen solmuparin synastriaan.
Hänellä on
, kuin haluten Kalifiksi Kalifin paikalle 10 huoneessa. Rapu on johtava merkki. Hän on myös
jolle mutu tuntumalla äiti ja äidin lihapullat ovat se ykkönen,
korostanee vielä sen merkitystä? Hän ehkä kohtaa
:lla äitinsä kaltaisen naisen ja jo lapsuudesta turvallisuutta tuottanut
tarvehierarkian ensimmäisenä tyydyttäjänä saa jatkoa tarvehierarkian toiselle asteelle
,
minä itse kehollisena tarvitsijana irti symbioottisesta suhteesta äitiini.
Hän tasapainoilee
halujensa kanssa, toisekseen hän voi niitä "turvassa" alasolmullaan IC:llä toteuttaa.Siellä makuukamarissa öiseen aikaan.
on sekä
:n ja
:n planeetta. Oinaan aluetta on yläPÄÄ ja skorpionin alaPÄÄ.Saako henkilö sitten impulsseja yläpäältään vai alapäältään ja kumpia hän näistä toteuttaa lienee henkilökohtaista. Ja ehkä tästä tuleekin se opposition vaikeus. Saavutanko tuon tämän elämäni
:n halujeni ajamana vai päätäni käyttäen? Kumpaan
toimintatapaan olen tottunut? Jos miehestä on kyse hän mitä luultavimmin ajattelee sillä alapäällään.Eikä tämä ole herja.Miksi miehelle muuten olisi annettu ne miljoona siittiötä, jos ei se olisi hänen tehtävänsä varmistaa suvun jatkaminen? Jos se tehtävä olisi naisella, hänellä olisi ne miljoona munasolua ja miehellä yksi siittiö,eikö?
Kysyjän kohdalla juuri suvun jatkamisen varmistaminen (
) lienee yksi suhteen alitajuisista tarpeista? Alasolmu
:han vahtii varastoja, säännöstelee.
Ja jos ei ajatella
seksuaalisesti, mikä sekin on erittäin tärkeä energiamuoto, niin
pohtinee ja tasapainoilee niiden energioiden kanssa, joita kohdatut ihmiset ja asiat aiheuttavat. Herättävätkö ne aggressiota vai antavatko ne lisää energiaa toimia?
Jääkö homma usein kesken hienon alotuksen jälkeen? Ja taas uusi impulssi toimia.Kuka johtaa tätä orkesteria,minä vai jatkuvat ärsykkeet?