Theus
Minä koen solmut merkittävinä synastriassa. Tavallaan siten "karmallisina" tai syy- seuraus-suhteen sisältävinä, että sillä on tärkeä merkitys itselle tai tuolle toiselle,joku
tehtävä. Ja se tehtävä ei ole ohi ennen kuin se on ohi. Eli sillä on joku suurempi suunnitelma, etkä siitä välttämättä irrottaudu ihan noin vain oman tahtosi mukaan. Näin ainakin itselle käynyt. Eli jos menneet elämät otetaan tähän, niin jos solmu ilmaisee, että tyyppi pelasti sinut edellisen kerran ja nyt on sun vuoros maksaa velkas, niin suhde on yllä niin kauan kuin katsotaan velka kuitatuksi. Ja sitä sinä et tavallaan itse määrittele. Ehkä itsellä on tuossa "pakkomielteenä" myös
.
Tai se, että solmut ovat jo synt.kartalla kiinteissä merkeissä ja
kimpassa mukana. Koko elämäni kohtaan tunnepuolella ihmisiä, joille olen karmavelkaa? Tai joille minulla on annettavaa. Tämän vuoden ap-kartalla solmut osuvat akselille ja siihen osuu yhen ihmisen
ja mä toivon että ne kipiät haavat tulevat voidelluiksi. Tehtävänä pelastaa toinen on vaikia, jos toinen ei halua "pelastua". Tai mistäs sitä voi määritellä minkä toinen jo kokee pelastukseksi?
Teidän kohalla sen toisen
tavallaan heijastaa sitä oman
:si taustalla olevaa
:n planeettaa
:ta, valaisee sen mitä kohti olet menossa,
.(
planeetat ovat näkyvimmillään). Hommassa on ollut kyse kuvainnollisesti vuoroveden vaihtelusta,
seisovan veden liikkeelle saannista, kuunkajosta, heijastuspinnasta.Kun vuorovesi nousee, se peittää alleen maa-alueen, joka laskuveden aikaan on näkyvissä.Eli sitten sillä rannalla ei enää kävellä kunnes taas..en mä osaa selittää. Vesi huuhtoo ne jäljetkin rannalta. Tai tyrskyää kohti järkähtämätöntä kalliota, alasolmu
.
Jotenkin tuli mieleen, ettei hän ole koskaan voinut käydä läpi "oidipus-kompleksia" ja tarvitsi sinun
energiaa todentaakseen sen mitä hän oikeasti on??