Olen yrittänyt etsiä Tampereelta klassista homeopaattia, vaan en ole löytänyt. Tietääkö joku sellaista tältä suunnalta (Tre/Nokia/Ylöjärvi)? Nyt saisi suositella ja vinkata, jos jollakulla on kokemusta jostakin hyvästä hoitajasta, tai jos itse teet hoitoja.
Meidän tytöllä (1,5v) on paheneva atopia, eikä lääkärit osaa määrätä kuin perusvoiteita, kortisonia ja allergiatestejä (verikoe)... Vielä ei olla testeissä käyty, kun vasta kuluvalla viikolla saatiin lähete. En kuitenkaan usko, että ainoastaan jonkin ruoka-aineen välttäminen toisi lopullista hyötyä tähän vaivaan, vaan haluaisin hoitaa tyttöä kokonaisvaltaisemmin. Ravintoasiat kyllä muuten kiinnostaa.
Itsekin olen kymmenisen vuotta ajatellut hakevani apua homeopaatilta mm. akneen ja allergioihini, vaan jotenkin se on aina jäänyt. Miehen astmaa ja allergioita haluaisin myös hoidettavan homeopaattisesti ja hän on itsekin myöntyväinen, vaikkei omien sanojensa mukaan ihan kaikkea ymmärräkään. :
Nyt kun vaan löytyisi hyvä homeopaatti läheltä, niin kokeiltaisiin iloisesti koko perhe.