Uusivanha astroilija esittäytyy. Olen löytänyt tämän sivuston jo vuosia sitten, mutta kaikenlaiset muut "henkiset tutkimustyöt" ovat vieneet huomionsa, enkä ole kerennyt aktivoitua.
Mystiikka ja henkiset asiat ovat aina kiehtoneet ja olleet sydäntä lähellä, vaikkakaan käytännönläheisenä luonteena en kyseenalaistamatta mitä tahansa niele. Itse järkeilen asian niin, että tiede ei vain ole sillä kehitysasteella, että vielä pystyisi näitä asioita selittämään.
Ikäänkuin jonkinlainen sisäinen paine ajaisi minut etsimään itseäni näistä näkymättömistä asioista. Erilaiset sekavat tuntemukset, aistimukset, pelot ja jatkuva ahdistus tahtoo ottaa ylivallan. Itse uskon, että siellä jossain seassa on myös selkeä intuitio, joka pyrkii johdattamaan minua eteenpäin. Kartaltani löytyy myös jokunen mediaalisiin kykyihin viittaava aspekti. Ja
, tarkoittaako se sitten sitä, ettei tästä tunteiden ryöpytyksestä nousta koskaan...
Syntymäkartta:
http://www.astro.fi/images/radix_web/12.01.1986_19:18_0_-02:00_60.112_-24.549_00.png