meillä oinas N + oinas M suhde jatkuu edelleenkin
välillä on vaikeaa ollut kun kaksi pässiä lyö sarvensa yhteen mutta on ollut myös hyviä hetkiä, ei kai tässä muuten malta olla
omissa kirjoituksissani olen paljon pohtinut oinasmiehen tapaa pitää yhteyttä yllä, itse kun olen kova viesteilemään ja soittelemaan niin jotenkin ehkä alitajuisesti kuvittelen että kaikki muutkin tekee samalla tavalla ... varsinkin oma honey !!!
no, oinasmieheni tavassa pitää yhteyksiä on kyllä pienen pientä parannusta havaittavissa, mikä lohduttaa minua kyllä kovasti, mutta eipä sitä oinasmiestä muuteta minkään asian suhteen hyvällä eikä pahalla ... oinasmies on oinasmies ... ota tai jätä !!!
oinasnaiselle tuollainen pakkaus tekee vain hyvää, on haastetta ja vastusta !!
alkuun oli kovin pelottavaa kun oinasmieheni päätti olla hiljaksiin pari päivää eikä viesteillyt mitään, mutta nykyään sitä ei niin ajattele edes , ei tee pientä "kuolemaa" jos toisesta ei heti kuulu mitään, kyllä se sieltä sitten viesteilee kun kerkiää.
taitaa oinasmieheltä puuttua sellainen huomaavaisuus geeni kokonaan
tai no , ehkä tuo on väärin sanottu ... kahden kesken sitä huomiota saa oikein olan takaa
ehkä oinasmiehessä on myös ujo puolensa, näytetään ulkomaailmalle sitä juroa puolta, mutta se hellempi puoli sitten rauhassa keskenään
oinasmies on myös melko ennalta arvaamaton , hän tekee päätökset omista menoistaan tasan tarkkaan itsekseen, ja siihen on melko turha sanoa mitään jos hän on nyt päättänyt lähteä poikien kanssa kalareissulle viikonlopuksi ... ihan sama mitä hänen naisensa on suunnitellut sinä vkonloppuna
ja auta armias jos menet laittamaan hempeitä ikävä viestejä hänen kalareissunsa aikana ... turha kuvitella saavansa mitään vastausta !!!!!
onko kaveri edes hengissä ... ?? ... no sen huomaat sitten kun hän saapuu kotiin ja odottaa pääsevänsä lämpimään kainaloon !!!
sanotaanko näin että oinasnaisena ja suhteen alkuaikoina minä olisin ja oikeastaan hieman teinkin pientä kuolemaa tuollaista kohtelua saadessani ... ajattelin että jo on idiootti jätkä kun tuolla tavalla menee ja tekee eikä edes kuulumisia viesteile !!
mutta näin 2 vuoden yhdessäolon jälkeen asiaan on jo oppinut suhtautumaan.
oinasmies haluaa ja tarvitsee omaa tilaa ja tietynlaista vapautta ... liiallinen sitominen ahdistaa hänet !
ja oikeastaan tuo pätee myös oinasnaiseen !!
kärsivällisyyttä oinasmiehen kanssa niin hyvin pärjää !!!