Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mielipiteitä Ulla Westerlundista  (Luettu 3967 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kokija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


We can do it.....


Profiili
« : 28.10.2009 14:37:22 »

Luin Ullasta ainakin sielun peili lehdestä. Varasin sitten ajan meedio istuntoon puhelimitse. Ja eräs toinen ystäväni teki myös niin. Molemmille jäi erittäin paha mieli. Onko nyt todella niin, että hän puhuu muillekkin vain pahoista teoista aikaisemmassa elämässä? Esim. on tyydyttävä elämään tosi huonossa ihmissuhteessa siksi, että on aikaisemmassa elämässä ollut tälle ihmiselle niin paha. Tai niin, että miehen entinen ex-vaimo saa kiusata henkihieveriin, koska on karmaa myös häneen ? Sekä appiukko saa perusteettomasti viedä rahaa epäreilusti, kun on itse jättänyt rikkaana vanhassa elämässä auttamasta?
Tää nyt tuntuu aika hullulta. Olemme olleet muidenkin meedioitten kanssa tekemisissä, mutta viestit ovat olleet rakkauden sävyttämiä ja empaattisia....
Voisiko joku antaa tähän jonkun selityksen meille, jos ei kyseistä ihmistä tunne/tiedä ? Eka kertaa tuli maksettua suuri summa rahaa tosi pahasta mielestä....vai onko asia oikeesti näin Huh Cry
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 28.10.2009 18:54:30 »

Olethan antanut palautetta suoraan selvänäkijälle itselleen? Minusta palautetta tulee antaa aina, jos ei ole tyytyväinen tulkintaan, ei vain niissä tilanteissa, että asiakas on tyytyväinen. Teen itse selvänäkötulkintoja (myös menneitä elämiä) ja aina, jos asiakas on jostain syystä ollut tyytymätön saamaansa viestiin, se on pyritty selvittämään. Täysin totaalisissa "en saa tästä mitään irti" tilanteissa en ole ottanut maksua lainkaan vastaan.

Se, miksi jokin viesti saattaa tuntua pahalle riippuu monesta syystä. Esimerkiksi

- Viesti ei ole oikein. Näkijätkin ovat vain ihmisiä ja virheitä sattuu! Näkijällä voi olla myös vaan huono päivä. Emme ole jumalia, joilta työt onnistuvat virheettä joka ikinen kerta, kuten ei keltään työntekijältä millä alalla tahansa.
- Viesti ei ole sellainen, jota asiakas on odottanut ja hän pettyy, kun ei kuulekaan sitä mitä haluaisi kuulla (toisin sanoen liian kovat tai toisenlaiset odotukset).
- Viesti ei aukea asiakkaalle heti. Joskus viesti saattaa tulla ajankohtaiseksi vasta vuosien päästä.
- Asiakas on kysellyt samoja asioita jo muilta näkijöiltä. Näissä tilanteissahan henkimaailmasta vastaavaa taho on AINA sama, vaikka kääntyisi maapallolla 15 eri näkijän puoleen. Kyllä sitä kuka tahansa kyllästyy, jos aina pitää samalle ihmisella vastata samoihin kysymyksiin, joihin on jo vastannut!
- Näkijän ja asiakkaan kemiat eivät kohtaa.
- Energia muuttuu nykyään niin tuhottoman nopeasti, etteivät 2 vuotta sitten nähdyt asiat saatakaan enää pitää paikkaansa tai niitä ei edes tapahdu. Vielä 10 vuotta sittenkin energia oli huomattavasti hitaampaa liikkumaa ja silloin pystyi katselemaan ihmisille asioita useiden kymmenien vuosienkin päähän. Nyt sielu muuttaa sopimuksiaan ja luovii energiaansa uusiksi koko ajan. Vahvat, karmalliset asiat, jotka ovat väistämättömiä, näkyvät yleensä kauaskin näinä aikoina, mutta en tiedä miten pitkään menee, ennen kuin nekin katoavat.

Tärkeintä on AINA, AINA kuunnella omaa sisäistä ääntään ja sitä, mitä se sanoo. Se, että antaa selvänäkijän määritellä elämäänsä on oman voiman antamista pois. Esimerkiksi näkijä sanoo naisasiakkaalle tämän tapaavan elämänsä miehen joskus vuonna 2011. Tapaamispaikkana on työpaikka tai mahdollinen työmatka, mies on tumma, ammatiltaan optikko ja harrastaa budolajeja. Noh, nainen tapaakin vaalean miehen lähikaupassa, joka ei vastaa lainkaan selvänäkijän viestiä, mutta mies sytyttää naisen sielussa sellaisen palon, että huh! Nainen ei kuitenkaan huomioi miestä, vaan uskoo sokeasti selvänäkijään ja jää odottelemaan tätä luvattua miestä. Ehkä hän tulee (= vahva karmallinen suhde, esimerkiksi), ehkä hän ei tule (= näkijä nähnyt väärin tai tuo suhde on hoidettu henkimaailman tasolla kuntoon niin, ettei sitä tarvitsekaan elää tässä maatasolla, vaan molemmat ovat jo vapaita karmastaan).

Jos jokainen kuuntelisi sisintään, selvänäkijöitä ei tarvittaisi Smiley Olemme KAIKKI selvänäköisiä ja sielumme tietää vastauksen jokaiseen ongelmaan ja tien mutkaan.

tallennettu
Kokija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


We can do it.....


Profiili
« Vastaus #2 : 29.10.2009 12:31:55 »

Minä eikä ystävänikään ole antanut palautetta näkijä/meediolle. Maksu tuli suorittaa etukäteen tilille ennen soittamista. Me menimme järkytyksestä shokkiin. Halusimme vain selvittää miksi meidän elämässämme on ollut jo yli 20-vuotta pelkkiä kuoleman tapauksia sekä sairauksia. Halusimme lähinnä selvittää sitä, että mitä voisimme itse tehdä asialle. Toiset eivät suoranaisesti usko karmaan, koska on oma tahto/armo/rakkaus/anteeksi anto jne..
Minusta ainakin tämä henkilö oli myös hyvin agressiivinen eikä juurikaan antanut tilaa asiakkaalle. Sanoi vaan, että nyt kun tiedät syyn mitä olet tehnyt niin kestät paljon paremmin ihmisten ilkeyksiä.
Kiva, että sain edes yhden vastauksen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 29.10.2009 12:46:48 »

Ymmärrän, mitä hän on ajanut takaa tuolla "kun ymmärrät, kestät ihmisten ilkeyksiäkin paremmin"-kommentillaan, mutta silti kuulostaa aika tökerölle. Ja karmahan on sellainen asia, että se vaikuttaa, uskoi siihen itse tai ei. Se on yhtä varma asia kuin se, että aurinko nousee joka päivä. Ei meidän tarvitse uskoa aurinkoon, jotta se nousisi ja laskisi. Siksipä sen asian ymmärtäminen, että sitä niittää mitä kylvää, tosiaan helpottaa, kun elämä potkii päähän, mutta vaikeat asiat ovat silti aina vaikeita asioita. Siitä ei oikeastaan pääse muutoin kuin omalla asenteellaan (meillähän on aina vapaa tahto valita vähintään se, miten asennoidumme asioihin ja haasteisiin), mutta haaste on aina haaste.

Laittele yksityisviestiä tai sähköpostia (osoite profiilissa), jos haluatte, että teen teille uuden tulkinnan taroteilla. En voi luvata miten hyvin ne menevät, kun asioista on jo kerran kysytty toiselta näkijältä, mutta voin ainakin yrittää auttaa, jos se helpottaisi teitä.  Nostaa selventävää korttia tai neuvonantajaa tilanteeseen. Ja lisäksi, otan maksun (olen opiskelujeni takia siis maksullinen) vasta tulkinnan saatuanne ja jos tuntuu menneen ihan pieleen, siitä ei tarvitse maksaa.
tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #4 : 29.10.2009 17:15:14 »

Hei!

Voisi olla ihan hyvä, että laitat viestiä Ullalle vaikka sähköpostilla asiasta, niin ei jäisi vaivaamaan.

Itse olen hänellä käynyt energiahoidoissa ja sitä kautta saanut moneen elämässä tapahtuneeseen asiaan selvennyksiä. Ja monet asiat liittyvät juuri noihin karmajuttuihin. Itse olen jo suorittanut monia karmoja ja siihen taas vahvasti liittyy se anteeksianto itselle ja muille. Siten saa karmat päättymään ja ne eivät sitten ole käsittelyssä seuraavassa elämässä jossain muotoa. Ja se ei aina niin helppoa ole. Meistä jokainen on elänyt elämiä, joissa on tehnyt itse vääryyksiä ja kokenut sitten niitä itsekin. Joten ei me kukaan täydellisiä olla. Mutta kun tietää mistä ne asiat johtuu, niin ne asiat on himpun verran helpompi ymmärtää vaikeitakin asioita.

Ja meillä kaikilla on toki ohjat omissa käsissä. Jokainen sisimmässä tiedämme, onko joku asia hyväksi tai ei. Ja jos ei ole, joutuu joskus tekemään vaikeitakin päätöksiä, että asiat muuttuvat parempaan suuntaan. Vaikka voin omastakin kokemuksesta sanoa, että eihän se aina niin helppoa ole. Mutta toivottavasti saat asiaan haluamiasi vastauksia:)
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: