Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vastuun ottaminen omasta tiestä  (Luettu 5525 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 01.11.2009 02:12:09 »

Nyt kun energia on muuttumassa kovaa vauhtia - näkyy erityisesti nyt marraskuun 2009 kuukausihoroskoopeissa - on minullekin tullut vastaan noita tulkintoja tehdessäni tilanteita, että asiakas onkin hämmentynyt, kun ei saa tiukkaa "JOO, ehdottomasti tulee käymään näin ja on tehtävä noin!"-vastauksia. Minun käytössäni korttien tapana on muutenkin ollut aina enemmänkin antaa vinkkejä siitä, mitkä ovat asioiden henkiset syyt, millä tolalla asiat ovat henkisesti, mistä mättää ja mitä kannattaisi tehdä, että päästään hyviin lopputuloksiin.

Mutta! Mutta, nyt tuollaiset viestit ovat vain vahvistuneet ja pettyneitä asiakkaita on ilmaantunut, kun he eivät olekaan saaneet suoraa neuvoa minulta. Minusta se on ollut hämmentävää, mutta toisaalta tälle ajalle hyvin tyypillistä. Kanavoinneissa tästä on puhuttu jo kauan, astrologisella taivaalla sitä on osattu odottaa jo aikoja. Karma alkaa murentua. Tiukat tielinjaukset elämästä hävitä. Kosminen kysymys tuntuu kuuluvan: Mitä sinä haluat?

Tuntuu, että jos ennen vanhan energian aikana selvänäkijä (tai joku muu korkeampi taho jonkin tapahtuman seurauksena) istutti ihmisen elämänsä junaan kertoen, että "tämä on sitten suora Inter-City yhteys kohti parisuhdetta tumman komistuksen/vaalean mallin kanssa", nykyään homma menee niin, että asiakkaalta kysytään mihin junaan hän haluaa (intercity, pikajuna, paikallisjuna, pendolino) vai menisikö hän mieluummin elämänsä tietä eteenpäin autolla tai ratikalla? Niin ja minne päin hän haluaisi mennä? Mikä on määränpää? Ai parisuhde, no millaisen parisuhteen sinä haluat? Millaisen puolison?
Ja sitten ihminen seisoo keskellä toria ja heiluttelee käsiään, että "auttakaa nyt, en mä tiedä mitä mä haluan, sano sinä..!" (Teen sitä itsekin usein!)  Grin

Aloin miettiä, että onko tosiaan niin hirveän vaikeaa tietää mitä haluaa ja minne menee elämässään?  coolsmiley Miltä sinusta tuntuu?  Wink
tallennettu
*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #1 : 01.11.2009 09:58:42 »


Aloin miettiä, että onko tosiaan niin hirveän vaikeaa tietää mitä haluaa ja minne menee elämässään?  coolsmiley Miltä sinusta tuntuu?  Wink

Itsestäni tiedän, että ei ole; tiedän tarkalleen mitä haluan ja minne olen menossa Smiley Ja silloin kun on tullut hetkiä, että nyt on täysin eksyksissä niin aina, kun jälkikäteen katsoo elämäänsä, ne asiat on loksahdellut paikalleen; tiedä sitten onko henkioppaat auttamassa vai mitkä.

Itsellä pätee; olla rohkea ja kuunnella sydämen ääntä niin ei voi mennä vikaan Cool
tallennettu

Everything happens for a reason
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 01.11.2009 12:10:13 »

Minusta tuntuu, että kyllä ihmiset oikeasti tietävät mitä haluavat, mutta he eivät vain halua kuunnella sitä - koska silloin joutuisi todella ottamaan vastuun omista teoistaan. Jos tekee väärän valinnan, voi aina sanoa että "en tiennyt", mutta sitten kun tietää ja voi epäonnistua, niin sehän vasta tuntuisikin jossain.

Minusta eräs erittäin fiksu ajatus on se, että mihinkään asiaan ei ole olemassa vastausta "Ehkä". "Ehkä" vastaus kertoo siitä, että ei kuuntele itseään, koska kyllä jokainen ihminen sielussaan todella tietää, haluaako jotain vai ei ja millä perusteilla. Jos vastaus lähes joka asiaan on "Ehkä", "En minä tiedä", niin todennäköisesti ihminen ei kuuntele silloin syvimmän itsensä toiveita ja pelkää liikaa itseään.

Elämä on oikeastaan kovin yksinkertaista, jos lähtee kuuntelemaan oman sydämensä ääntä. Kyllä se tietää lopulta parhaiten, mikä on oikein ja mikä väärin ja minne tielle kannattaa astua. Pelon kanssa ei mitään päätöksiä kannata tehdä - silloin syntyy vain ihmisruumiita (käveleviä tai ei-käveleviä).
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ave^^
Vieras
« Vastaus #3 : 01.11.2009 14:06:44 »

Minä olen sitä mieltä että ihminen voi kyllä välillä olla pihalla siitä mitä haluaa tehdä. Uskon silti että se vastaus on aina löydettävissä itsestä, mutta kyllä se on mahdollista ettei sitä vielä ole olemassakaan ennen kuin on käsitellyt asioita mielessään.
Itselläni ainakin on juuri tällä hetkellä sellainen niin tyhjän oloinen tilanne, ennen oli kaikkea mihin olin uppoutunut täysillä ja nyt ne ovat pikku hiljaa kadonneet, ja muutamia asioita olen yrittänyt palauttaa takaisin, mutta se ei ole onnistunut. Ehkä on aika siis muuttaa suuntaa. Mutta se on täysin avoin, että mihin suuntaan? Kyllä se vaatii aikaa miettiä ja tunnustella ennen kuin voi tietää minne lähteä. Kokeilla ja kieppua ympyrää. No, onhan se tavallaan niin, että kun sen jakaa pienempiin osiin, voi ajatella että tällä hetkellä haluan tehdä näin, onhan se silloin sen tietämistä mitä haluaa, mutta ei se ole sen tietämistä mitä huomenna haluaa tehdä. Toisaalta, tarvitseeko sitä tietääkään mitä huomenna haluaa tehdä? Kunhan vain menee pikku hiljaa eteenpäin.

Hymyilyttää että tuli juuri eilen keskusteltua tästä aiheesta, ja nyt löytyi topikki täältäkin.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #4 : 01.11.2009 14:18:27 »

Oishan se ihan jos joku tulisi sanomaan että tuleva kumppanisi on sellainen ja tuollainen ja että mene tuonne, se on sinun tiesi, siihen saakka me aika usein löydetään, eksytään ja harjoitellaan sydämen kuuntelua. Moni pitää sen hyvin yksinkertaisena ja toisille se on todella helppoa, mutta toimitkoon he sitten tukea avustavana tahona.
Tuosta tulee tavallaan myös mieleen, että on myös rajoittavan tuntuista jos joku sanoisi kaiken etukäteen. Kaikkein ihanimmalta asiat loppujen lopuksi tuntuvat silloin kun ne tapahtuvat täysin odottamatta. Ja myös se tunne, että on itse luonut sen kaiken mikä elämässä nyt on, luonut virheiden ja epäonnistumisten, pidempien ja lyhyempien onnellisten hetkien, ja sokkeloisen tien kautta ihan itse. On niin kuin sellainen oman elämänsä tulos. Turha siis suunnitella liikaa, sillä silloin jättää pois ne kaikki ihanat sivukujat reitiltään.  Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 01.11.2009 15:52:35 »

Voi vitsi, täällähän on jo kunnon keskustelut menossa! Grin

Yodan kommentti sisältää tosiaan varsinkin tälle ajalle tyypillisen viisauden, eli energia muuttuu niin kauheaa tahtia ja ihminen luovii tietään koko ajan. Koskaan ei voi olla ihan varma, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Entisen energian aikaan oli tosiaan mahdollista nähdä vaikka 20 vuoden päähän mitä tapahtuu, koska energia liikkui hitaasti ja karma oli käsittääkseni tiukempaa. Kyllähän edelleen uuden energian aikana on asioita, jotka näkyvät vahvasti elämäntiessä, mutta minusta se ei ole enää niin sitovaa eikä varmaa. Asioita, jotka näkyvät, voidaankin sovitella ja käsitellä energiatasolla niin, ettei asia tapahdukaan enää tässä fyysisellä tasolla.

Esimerkkinä vaikka ystäväni: hän tapasi ikäistään vanhemman miehen, jonka kanssa hänellä oli pitkät ja tiiviit historiat menneissä elämissä. Ystäväni kertoi minulle jo teini-iässä tietävänsä, että hän kuolee suunnilleen 30 vuoden ikäisenä autokolarissa. Autossa on mukana hänen kaksi lastaan, jotka kuolevat myös. Noh, ystävä kuitenkin päätti, ettei hän halua elinikäistä suhdetta tuon miehen kanssa - oikeastaan fyysisesti suhde kesti 3kk - mutta henkisesti hän meni tosi kovilla panoksilla yksikseen seuraavan vuoden. Tämä päätös aiheutti sen, että hänen sovittu kuolemantapansa mitätöitiin. Viimeksi kun näin ystävääni hän sanoi, että nyt kun hän on miettinyt sitä kuoleman näkyään, joka hänellä on aina ollut täysin varmaa sisäistä tietoa (hän on henkisesti erittäin selvänäköinen!) hän tietää, että jos hän olisi jäänyt suhteeseen tuon miehen kanssa, hän olisi ajanut itse tietoisesti tuon kolarin. Hän ei olisi jaksanut. Hänen sieluntiensä ei olisi mennyt siihen suuntaan, johon hän haluaa sen menevän ja hän olisi tappanut kolarissa sekä itsensä että lapsensa heidän "epäonnistuttuaan" tässä elämässä. Hän käsitteli vapaasta tahdostaan kaiken karman mitä hänen ja miehen sielun välillä oli henkimaailman tasolla vuodessa, sen sijaan että olisi käsitellyt sen fyysisellä tasolla parisuhteena, joka olisi kestänyt kenties 10 vuotta. Nyt kuolemanvisio on väistynyt ja ystäväni saanut elinvuosia lisää ihan reippaasti. Samaiset sielut sieltä ovat tulossa lapsiksi, sen hän tietää, mutta lasten isä tulee olemaan aivan eri mies ja paljon parempi kuin ennakkoon sovittu ensimmäinen vaihtoehto... Smiley

Eli näin energia ja sieluntie muuttuu aivan koko ajan ja voimme päättää käsitelläänkö asiat fyysisesti vai henkisesti, mennäänkö haaste läpi parissa vuodessa vai parissa kuukaudessa. Eli pehmeästi mutta pitkään jankaten vai rajusti kertarepäisyllä, jossa joutuu venymään ihan äärirajoilleen.



tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: