Nyt kun energia on muuttumassa kovaa vauhtia - näkyy erityisesti nyt marraskuun 2009 kuukausihoroskoopeissa - on minullekin tullut vastaan noita tulkintoja tehdessäni tilanteita, että asiakas onkin hämmentynyt, kun ei saa tiukkaa "JOO, ehdottomasti tulee käymään näin ja on tehtävä noin!"-vastauksia. Minun käytössäni korttien tapana on muutenkin ollut aina enemmänkin antaa vinkkejä siitä, mitkä ovat asioiden henkiset syyt, millä tolalla asiat ovat henkisesti, mistä mättää ja mitä kannattaisi tehdä, että päästään hyviin lopputuloksiin.
Mutta! Mutta, nyt tuollaiset viestit ovat vain vahvistuneet ja pettyneitä asiakkaita on ilmaantunut, kun he eivät olekaan saaneet suoraa neuvoa minulta. Minusta se on ollut hämmentävää, mutta toisaalta tälle ajalle hyvin tyypillistä. Kanavoinneissa tästä on puhuttu jo kauan, astrologisella taivaalla sitä on osattu odottaa jo aikoja. Karma alkaa murentua. Tiukat tielinjaukset elämästä hävitä. Kosminen kysymys tuntuu kuuluvan:
Mitä sinä haluat?Tuntuu, että jos ennen vanhan energian aikana selvänäkijä (tai joku muu korkeampi taho jonkin tapahtuman seurauksena) istutti ihmisen elämänsä junaan kertoen, että "tämä on sitten suora Inter-City yhteys kohti parisuhdetta tumman komistuksen/vaalean mallin kanssa", nykyään homma menee niin, että asiakkaalta kysytään mihin junaan hän haluaa (intercity, pikajuna, paikallisjuna, pendolino) vai menisikö hän mieluummin elämänsä tietä eteenpäin autolla tai ratikalla? Niin ja minne päin hän haluaisi mennä? Mikä on määränpää? Ai parisuhde, no millaisen parisuhteen sinä haluat? Millaisen puolison?
Ja sitten ihminen seisoo keskellä toria ja heiluttelee käsiään, että "auttakaa nyt, en mä tiedä mitä mä haluan, sano sinä..!" (Teen sitä itsekin usein!)
Aloin miettiä, että onko tosiaan niin hirveän vaikeaa tietää mitä haluaa ja minne menee elämässään?
Miltä sinusta tuntuu?