Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ammatillinen suuntautuminen - tulkinta-apua vailla  (Luettu 11224 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« : 03.11.2009 21:03:26 »

Täältä tuntuu löytyvän ihmisiä, jotka ovat halukkaita muiden karttojen tutkintaan joten lykkään asiani tänne.

Tuossa toisessa omaa elämääni koskevassa topicissa (Sotaisa elämäntilanne) tuli esiin, että kartallani on jokusen verran tavaraa 5. huoneessa, ja että olisin oletettavasti myös melko luova ihminen. Jäi nyt vielä mietityttämään, että näyttääkö tuo siltä, että myös luovan työn tekeminen sopisi minulle. Ylipäänsä kiinnostaisi kovasti, mitä karttani perusteella minun kannattaisi tehdä elääkseni.

Siinä mielessä tämä ei ole mikään ihan ajankohtainen aihe, koska olen jo valmiiksi työelämässä ja vieläpä pidän kovasti toimenkuvastani. Työni on melko rutiininomaista toimistotyötä, tosin minulla on iso vastuualue ja paljon lankoja käsissä pidettävänä, mikä haasteellisuudessaan tekee työstä palkitsevaa. Saan tarpeeksi itsenäisesti organisoida työni, muuten varmaan kokisinkin oloni tukalaksi.

Minulla on kuitenkin aivan nuoresta asti ollut suunnaton kiinnostus kaikenlaista psykologista ja henkistä tutkimustyötä kohtaan. Ennen en uskonut ollenkaan sopivani auttamistyöhön, mutta oman henkisen eheytymisen myötä se on alkanut tuntua jo hieman läheisemmältä ajatukselta. Haluaisin tietää löytyisikö minusta karttani perusteella potentiaalia tällaiseen työhön.

Syntymäkartta:
http://www.astro.fi/images/radix_web/12.01.1986_19:18_0_-02:00_60.112_-24.549_00.png
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.11.2009 21:24:17 »

Ehdottomasti löytyy viitteitä noihin kaikkiin, mitä mainitsit; toisaalta ihan perustoimistotyö (paljon maata kartalla ja 6. ja 10.huoneissa), mutta toisaalta MC on Härässä, luovassa, konkreettisessa, kädentaitojen merkissä. Kuvastaa myös hoivaamista, mahdollista kokin uraa, puutarhanhoito etc. mutta toisaalta sinulla tuota vesimiesvaikutusta löytyy, eli veikkaan, että tarvitset kuitenkin sitä aivotyöskentelyäkin aika paljon. Voisin hyvin myös kuvitella sinut psykologian tai muun auttamistyön pariin, onhan sinulla kuitenkin Mars syvällisessä Skorpionin merkissä, Pluto IC:llä ja vielä molemmat oppositiossa MC Härkään ja 10.huoneen Chiron voisi viitata parantajan työhön tai parantamiseen työn kautta.

Sinulla on avustamassa vielä 6.huoneen Jupiter, eli varmasti pärjäät työssä kuin työssä hyvin. 6.huone kuvastaa myös fyysistä terveyttä ja siellä Jupiter voisi viitata myös laajennukseen tällä alueellakin - lääkäri tai hoitaja?

Mutta kyllä sinun karttasi huutaa niin selkeästi juuri noita luovia ammatteja ja toisaalta työtä, jolla on merkitystä ja jossa pääsee lähelle ihmistä, että en ihmettele jos sille alalle vielä päädyt.
« Viimeksi muokattu: 04.11.2009 07:45:33 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 04.11.2009 03:19:39 »

mitähän minun kartta sanoo olisinko sopiva hoiva-alalle tai hierojaksi??
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 04.11.2009 08:48:09 »

Kyllä näkisin, että olisit vallan loistava hieroja. Jos hoivatyö kiinnostaa, niin aikalailla sen pitäisi olla jotain "käsin kosketeltavaa". Skorpparisi auttaa sinua näkemään syvälle ihmiseen ja Mars sekä Pluto siellä todennäköisesti auttaisivat sinua antamaan käytännön tason vinkkejä asiakkaillesi nopeasti. Kuu Vesimiehessä tuo tiettyä analyyttisyyttä hoitotyöhön ja todennäköisesti tämä auttaisi sinua myös jaksamaan esim hierojana => Kuu Vesimiehessä 7. huoneessa => pystyy pitämään hieman tunnetason etäisyyttä hoidettavaan. Omat rajat ovat tärkeitä oman jaksamisen kannalta eli ei kannata ottaa asiakkaa huolia "sieluunsa" kannettavaksi, ettei itse pala loppuun.

Yksi mikä jotenkin tulee myös mieleen on kädentaidot - varsinkin keramiikka- ja savityöt. Maata 5. ja 10. huoneessa. Oletko harrastanut jotain tämän suuntaista? Ainakin minulle tulee olo, että sinulla voisi olla luontaisia lahjoja tällekin alalle. Tai sitten esimerkiksi kodin sisustaminen.

Ja sitten tulee vielä mieleen "kartanon omistaja / emäntä"  Wink - ehkä viinitilan omistaja esim Ranskassa. Leijona nousussa => haluaa näkyä, nauttii elämäst (Leijona yhdistyy omassa mielessäni hyvin vahvasti Ranskaan...); Härkä MC:llä ja vielä kuunsolmu siellä => maa, maanviljely ja kaikenlainen kauneus ja maanläheisyys, mikä liittyy Härkään; Jousimies 4. huoneessa => laajentumista kodin ja oma sisäisen maailman suhteen. Tai maatilamatkailu, jossa tarjotaan hyvää ruokaa ja hoitoja...

Paljonhan sinulla on mahdollisuuksia, mutta mielestäni karttasi "huutaa" käytännön tekemistä, jossa on järki ja äly mukana eli hieman älyllistä haastetta.
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 04.11.2009 10:13:38 »

Morpho Helena taisi vastata jeniman kysymykseen minun karttaani katsoen  Wink

Itse pitäisin käsillä tehtävää työtä aivan vihoviimeisenä valintana itselleni. Luovuuteni ilmeneekin esimerkiksi juuri tarpeenani tehdä ympäristöstäni esteettisesti miellyttävä. Esimerkiksi kotini sisustus ja oma ulkoinen olemus ovat minulle tärkeitä.

Ebeniahan sen sanoikin, lääkäriksi lukeminen - ja nimenomaan psykiatriksi - onkin ollut suurin haaveistani. Joka tapauksessa työ, jolla olisi jotakin syvempää merkitystä, vetää puoleensa. Ehkä siksi päädynkin miettimään tätä asiaa, vaikka nykyinen työni onkin tyydyttävää, koska tunnen, että minulla olisi jotain suurempaa annettavana.  :Smiley
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 04.11.2009 10:45:44 »

Sen verran vielä lisäisin, että kun haaveilen psykiatrisiin tai psykologisiin ongelmiin paneutumisesta työssä, ristiriitana on juuri kova kyseenalaistukseni ns. länsimaista lääketiedettä kohtaan. Hienoa olisikin jos voisin tuoda alalle uusia henkisempiä hoitomuotoja ja yleisesti uudistaa ihmiskuvaa kokonaisvaltaisena olentona. Oma elämänfilosofiani menee niin kovin yli tämän maallisen maailman valtaväestön ymmärryksen, että aika isoa palaa olen haukkaamassa, jos tälle tielle haluan lähteä...  Wink

Kiitos kovasti tulkinnoista, niistä voi ammentaa niin paljon uskoa itseensä  Kiss
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 04.11.2009 10:50:38 »

Casperiina
Minä näkisin sinut paremminkin tutkijana, tekemässä itsenäistä tieteellistä tutkimusta ehkä neurobiologian alueella.Parasympaattinen ja sympaattinen hermosto.Tieteellinen tutkimus on myös hyvin luovaa työtä.
 pallas 22  kaksoset (tieteen ja taiteen suojelija) on yodin kärkenä,
 uranus 20  jousimies (tutkimuksellinen edistys)  aspect_sex jupiter 20  vesimies +  kuu (geeniperimän vaikutus psyyken rakenteeseen, heijasteet) ja yodin kantana  venus 20  kauris (kuinka nämä näkyvät konkreettisesti ja kuinka pysyviä nämä ovat)
Viestinnän (hermojärjestelmän) haavat,  merkurius aspect_kvi chiron.
Sitten kysyisin ihan henk.kohtaisen kysymyksen uteliaisuudesta; onko sinulla synnynnäinen sydänvaiva?
Toisekseen, onko sinulla keskittymisvaikeuksia?
On olemassa tavallaan jännite sen välillä mitä sinä olet ja mihin sinä haluaisit keskittyä.
 askendentti 26  leijona aspect_kvi vesta 26  kauris
« Viimeksi muokattu: 04.11.2009 10:54:28 kirjoittanut nikki » tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 04.11.2009 10:55:49 »

Nikki,

minulla ei ole ainakaan tähän päivään mennessä ilmennyt mitään fyysisiä sairauksia. Tosin viimeisen puolen vuoden aikana minulle on puhjennut monia allergioita ja yliherkkyyksiä, jotka voivat altistaa mahdollisesti astmalle tulevaisuudessa, mutta se tuskin liittyy tähän mitenkään.

Keskittymisvaikeuksiakaan ei siinä määrin, että olisin mitenkään epänormaalina pitänyt.
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 04.11.2009 11:10:22 »

Det är den bra så.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 04.11.2009 11:16:42 »

Osaan kovasti myös samaistua ajatukseen, että tekisin tutkimusta vaikkapa juuri neurobiologian alueella. Mistä näin tarkka tulkinta, onko tämä täysin kartan perustella tehty vai kenties intuitiivisella tasolla päätelty/nähty?  Cheesy

Materiaaliset asiat ovat kuitenkin siinä mielessä minulle tärkeitä taloudellisen elintasoni kannalta, että en ihan heti osaisi löytää motivaatiota pitkälle opiskelurupeamalle. Tuossa mielessä nuo keskittymisvaikeudetkin voisi selittää, koska en oikein osaa inspiroitua, jos täytyy päämäärän eteen opiskella paljon asioita, joita en itse pidä mielekkäänä ja hyödyllisenä.
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 04.11.2009 11:32:44 »

Kyllä ne löytyvät kartaltasi kaikki. Ihmiset tulkitsevat eri lailla, kiinnittävät huomiota eri asioihin.
Itse tutkin tarkkoja astelukuja ja luotan myös numerologiseen energiaan. Kuin myös mytologiaan, joka on lähtenyt nimenoman nyt asteroideina olevista kappaleista.

Uskoisin kyllä, että sinulla on just tuota inspiraatiota, visioita sekä nousuleijonan  että Uranuksen ja Jupiterin energioilla,jotka ovat vielä toistensa merkeissä. Ja myös sitä keskittymistä. vesta Vesta on "sydän" fokusoituminen (sydän on myös leijonan aluetta,siksi tuo heitto sydänviasta) keskittyminen,läsnäoleminen. Taas näiden kahden suhde,inspiraatio ja keskittyminen on jännitteisessä suhteessa, tavallaan toisiltaan pimennossa, aspect_kvi kvinkunssissa,jolla aspektilla on vaikea yhdistää kahta täysin erilaista energiaa, tässä tapauksessa tulta ja maata.

Se turvallisuuden (ansioiden ) tarve on hyvin yleistä maamerkillä, härällä varsinkin,
ja härän planeetta  venus on sinulla siellä Kauriissa, joka luultavasti venyttää penniä muutenkin nuukaillen. Taloudellinen,järkevä.

Itsellä on vähän sama vaiva tuon opiskelun suhteen. Tykkään tutkia ja analysoida (vaikka nyt karttaasi) mutta pitkäjänteinen opiskelu kaikkine opuksineen, hohhoijaa.

Sinulla on myös tuo  aurinko 22  kauris aspect_kvi pallas 22  kaksoset,
eli kvinkunsseja riittää. Tai mestarillisia älynväläyksiä.
Vaikka kvinkunssi hiertää jollain lailla niin itsekin niitä omaavana sanoisin ,että just se hiertäminen, joskus jopa ahistaminen saa ajattelemaan asioita eri tavalla. Onkin kykenevä yhdistämään absurdisti kahta täysin erilaista energiaa. Mielen hierre, eroottinen jännite, synnyttää uutta.
Mutta valitettavasti se on usein sellaista mitä hyvin harvat tajuavat, vähintään tulet väärinymmärretyksi. Keikut tavallaan siinä hullun ja neron rajamailla. Ne jotka eivät ymmärrä leimaavat ilman muuta kaheliksi ja ne jotka ymmärtävät edes hitusen , palaavat ajatukseen vuoden päästä, tai kymmenen vuoden päästä. Kvinkunssilla nähdään pimentoon, siihen johon kaikki eivät näe.
« Viimeksi muokattu: 04.11.2009 11:55:46 kirjoittanut nikki » tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 04.11.2009 11:49:02 »

Erittäin innoittavaa informaatiota! *tahtoo tähän ilosta pomppivan hymiön*
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 04.11.2009 12:12:52 »

Var så god!
Taivahan  kuu 3  kaksoset aspect_opp sinun  juno 3  jousimies. smiley6600

kuunsolmu 23  kauris peruuttaa kohtaamaan sinun aurinkosi 22  kauris ja ehkä tämä on saanut sinut pohtimaan näitä ammatillisia asioita, koskapa syntymäkartallasi solmut osuvat lähelle MC-IC-akselia. Muutenkin voi olla luvassa merkittäviä kohtaamisia, asioita tulee "päivänvaloon".
« Viimeksi muokattu: 04.11.2009 12:20:37 kirjoittanut nikki » tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 04.11.2009 12:20:11 »

Var så god!
Taivahan  kuukaksoset aspect_opp sinun  junojousimies. smiley6600

Kerrotko vielä, mitä tuo käytännössä tarkoittaa  Grin
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 04.11.2009 12:29:39 »

kuu kaksoset:ssa on puheliasta aikaa noin yleensä. Seuraelämä vilkastuu. Lärpätetään joutaviakin. Siihen vaikuttaa Kaksosten oma planeetta  merkurius, joka viestittää ja vähän venkoileekin.Huumoria ja naurua. Ilmavasti pulputen.
Vastapäätä on  jousimies jonka oma planeetta on  jupiter, joka taas visioi suuriakin, heittelee ajatuksia, filosofoi aatteen palolla.Kommunikointi lisääntyy. Merkkejä kannattaa usein ajatella pareina.
Voima ja vastavoima.
Sinulla siellä Jousimiehessä tuo  juno edustaa ehkä nyt samanhenkisiä ihmisiä, hyvinkin jupiterimaisia jo astelukunsa perusteella. (3 on  jupiter.n luku) Juno on aviovaimon arkkityyppi, mutta myös sitoutumisen ja samanhenkisyyden kuvaaja.Sielunkumppani tai yhtiötoveri, what ever.
Ja miksi minä sitten tässä. Tuo  kuu on nyt Descendentilläni ja Junosi osuu  askendentti:lleni.
Soo simple.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: