Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: matkalla kohti jotain...  (Luettu 3197 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
karol~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« : 03.11.2009 22:03:49 »

Totean olevani toistaiseksi pihalla kuin lumiukko täällä foorumilla... (pahoittelen jo etukäteen jos valitsin väärän osion kirjoitukselleni)  buck2

Mutta koitanpa kertoa lyhyesti... Eli olen lapsesta asti osannut tulkita helposti ihmisten horoskooppeja luonteen perusteella. (kun joku sanoi ensimmäisen kerran että horoskoopit on ihan "diipadaapaa", olin aivan ihmeissäni, ja ajattelin että miten tietämätön se ihminen olikaan) Aikuisempana olen oppinut suhtautumaan "tietämättömyyteen" vähemmän tuomitsevasti...  :Smiley
Joskus ylä-aste ikäisenä aloin havaita "kummallisia" taipumuksia; tiesin usein mitä joku ihminen aikoo seuraavaksi sanoa. (vieraskin ihminen)
Ensin olin todella ihmeissäni, ja uskoin kuvittelevani. Mutta kuin "todisteeksi" itselleni, tein sitä aina vain useammin. Nykyään en niin usein, tai en enää reagoi siihen... Mutta yllätyn aina iloisesti kun se tapahtuu ja tiedostan tilanteen. (jopa huvittavuuteen asti tämä joskus menee... sillä meinaan vastata ennen kuin toinen on sanonut asiansa...)
Näen myös unia, ja unia  Wink kahdenlaisia siis. Toiset on "tavallisia unia", ja toiset sellaisia jotka muistan täysin selvästi, herättyäni joudun varmistella että olen hereillä. Olen tavannut esim. muutama vuosi sitten kuolleen isoisäni, ja äidin tädin. (kummatkin olleet hyvin läheisiä) Ja olen vahvasti tiennyt herättyäni että tapasin heidät. Unet ovat olleet lyhyitä vilahduksia näistä ihmisistä.
Äitini puolen suvussa muillakin naisilla on eri-asteisia "kykyjä".
Itse olisin kovasti kiinnostunut kehittämään näitä "arjen ilon pilkahduksia" eteenpäin, ehkä muidenkin kuin itseni iloksi ja hyödyksi.
En tiedä mihin "taitojani" voisin käyttää, tai miten houkutella niitä esiin... Ja tunnustan avoimesti olevani vasta kehitykseni alkupuolella, kaikilta osin.

syntymä kartallani seuraavia:  oinas, nouseva  neitsyt, kuu  leijona
(en osaa juurikaan tulkita karttaani, joten en ala tähän liittämään kaikkea mahdollista...)

Jospa se että löysin tieni tänne, auttaisi taas askeleen eteenpäin joka saralla...  Smiley
tallennettu

Ut sementem feceris ita metes
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 04.11.2009 00:12:21 »

Minusta hyvä kosketus omiin selvänäkölahjoihin ja niiden kehittämiseen (kyllä, niitä voi kehittää ja opetella kuten mitä muutakin taitoa tahansa!) ovat enkelikortit, tarotkortit, riimut tai muut selvänäkökortit (viestit yksisarvisilta/keijuilta/arkkienkeleiltä/tmv, feminiiniset kortit, I Ching-kortit, kivikortit.... Näitä on ihan pilvin pimein!) Ainakin minulla ne ovat auttaneet ja nykyisin pystyn toimimaan jo maksullisena tulkitsijana opintojeni ohessa, kun korttien paikkaansapitävyys on vahvistunut - olen itse asiasta iloisen ylpeä! Huomaa, että on tosiaankin kehittynyt!

Tärkeää on, että hankkii mieleiset kortit ja mieleisen tulkintakirjan Smiley Nykyäänhän tulkintakirjoja ja kortteja saa ihan tavan kirjakaupoista, mikä on suurta edistystä! Minulla on uudet tarotit hakusessa, mutten ole löytänyt vielä mieleisiäni... Nykyinen pakka alkaa olla kovia kokenut! Grin

Heiluri on myös yksi mahdollisuus lähteä kehittämään selvänäköisyyttään, mutta itse olen kokenut sen niin herkäksi energioille, että sen kanssa saa työskennellä tosi tarkkaan. Sen sijaan moderaattorimme Lilli on kunnostautunut heilurin käytössä todella hyvin!

Nyt on vielä normaalia se, että tulevien kuukausien ja vuosien aikana ihmisten herkkyystaso nousee ja tällaisista asioista tulee aivan arkipäiväisiä. Energiapuoleltakin on siis tulossa ihan maailmanlaajuista apua kaikille heille, jotka haluavat nähdä fyysisen ja järjellisen maailman tuolle puolen Smiley

tallennettu
karol~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #2 : 04.11.2009 00:41:44 »

kiitos vastauksestasi!
Ehkäpä foorumin seuraileminen avaa lisää uusia ovia... huomaan että elämä kulkee "sykleissä". välillä tietoa jaksaa hakea enemmän, ja kiinnostus on suurempaa... välillä seuraa taantuma, jolloin hetkellisesti pysähtyy se tiedon jano.Eik tunnu niin tarpeelliselta edistyä missään tällä saralla. Ehkäpä löydän jostain ehdottamastasi jotain minulle sopivaa  Smiley
tallennettu

Ut sementem feceris ita metes
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 04.11.2009 09:53:18 »

Joo, aaltoilu kuuluu asiaan, se on ihan normaalia ja luonnollista täällä Maapallolla tallustellessa! Itsekään en ole nyt oikeastaan vuosiin lukenut mitään enkä kauheasti edes kirjoitellut foorumille, vaikka muutama vuosi sitten ahmin kirjoja ja kirjoittelin tänne Henkimaailman puolella vaikka mitä! Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: