Totean olevani toistaiseksi pihalla kuin lumiukko täällä foorumilla... (pahoittelen jo etukäteen jos valitsin väärän osion kirjoitukselleni)
Mutta koitanpa kertoa lyhyesti... Eli olen lapsesta asti osannut tulkita helposti ihmisten horoskooppeja luonteen perusteella. (kun joku sanoi ensimmäisen kerran että horoskoopit on ihan "diipadaapaa", olin aivan ihmeissäni, ja ajattelin että miten tietämätön se ihminen olikaan) Aikuisempana olen oppinut suhtautumaan "tietämättömyyteen" vähemmän tuomitsevasti... :
Joskus ylä-aste ikäisenä aloin havaita "kummallisia" taipumuksia; tiesin usein mitä joku ihminen aikoo seuraavaksi sanoa. (vieraskin ihminen)
Ensin olin todella ihmeissäni, ja uskoin kuvittelevani. Mutta kuin "todisteeksi" itselleni, tein sitä aina vain useammin. Nykyään en niin usein, tai en enää reagoi siihen... Mutta yllätyn aina iloisesti kun se tapahtuu ja tiedostan tilanteen. (jopa huvittavuuteen asti tämä joskus menee... sillä meinaan vastata ennen kuin toinen on sanonut asiansa...)
Näen myös unia, ja unia
kahdenlaisia siis. Toiset on "tavallisia unia", ja toiset sellaisia jotka muistan täysin selvästi, herättyäni joudun varmistella että olen hereillä. Olen tavannut esim. muutama vuosi sitten kuolleen isoisäni, ja äidin tädin. (kummatkin olleet hyvin läheisiä) Ja olen vahvasti tiennyt herättyäni että tapasin heidät. Unet ovat olleet lyhyitä vilahduksia näistä ihmisistä.
Äitini puolen suvussa muillakin naisilla on eri-asteisia "kykyjä".
Itse olisin kovasti kiinnostunut kehittämään näitä "arjen ilon pilkahduksia" eteenpäin, ehkä muidenkin kuin itseni iloksi ja hyödyksi.
En tiedä mihin "taitojani" voisin käyttää, tai miten houkutella niitä esiin... Ja tunnustan avoimesti olevani vasta kehitykseni alkupuolella, kaikilta osin.
syntymä kartallani seuraavia:
, nouseva
, kuu
(en osaa juurikaan tulkita karttaani, joten en ala tähän liittämään kaikkea mahdollista...)
Jospa se että löysin tieni tänne, auttaisi taas askeleen eteenpäin joka saralla...