Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: H1N1 +homeopatia  (Luettu 4642 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
OonaLiinu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 05.11.2009 13:42:58 »

Moi, homeopatiaa taitavilta kysyisin, että onko aconitum hyvä aine flunssan/influenssan ensioireisiin kotiapteekista? Sopiiko se myös lapsille (2v)?

Ajattelin kotiin hommata näitä aineita valmiiksi varmuuden vuoksi. Meillä on päädytty olemaan ilman rokotetta -itse olen raskaana. D-vitamiinia ja probioottia (dds) meillä on syöty kuurimaisesti koko perheelle 3kk, samoin sinkkiä ja c-vitamiinia.

Olisiko kenelläkään mielessä jotain muita homeopaattisia aineita/luontaisia tukimuotoja,
 joita kannattaisi olla kaapissa? Olen yleensä tavalliseen nuhaan käyttänyt juurikin aconitumia sekä itselle että perheelle alkuvaiheessa.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 05.11.2009 14:21:49 »

Itävallassa asuvana täällä homepatiaan liitetään myös luontaislääkitys ja luontaiset vitaminit
ja se kulkee normaalin lääketieteen rinnalla.

Täällä sain omalta lääkäriltäni reseptin vahvan sinkin ja C-vitaminin
ja immuniteettia vahvistavan tuotteen, jonka nimeä en muista.
Sinkki 30 mg x 3 krt päivä, C-vitamini 300 mg x 3 krt päivä
ja sitä immuniteettia vahvistavaa 2 x päivässä tabu ja
kehoituksen pestä kädet hyvin kaupungilta tulon jälkeen heti
ja yskiä nenäliinaan ja laittaa ne, myös niisetyt, heti roskikseen,
eikä taskuihin laukun sivutaskuun jne. ja välttää sairaan näköisiä ja yskiviä.

tallennettu
DonnaGloria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 18.11.2009 16:22:20 »

Moi, homeopatiaa taitavilta kysyisin, että onko aconitum hyvä aine flunssan/influenssan ensioireisiin kotiapteekista? Sopiiko se myös lapsille (2v)?

Ajattelin kotiin hommata näitä aineita valmiiksi varmuuden vuoksi. Meillä on päädytty olemaan ilman rokotetta -itse olen raskaana. D-vitamiinia ja probioottia (dds) meillä on syöty kuurimaisesti koko perheelle 3kk, samoin sinkkiä ja c-vitamiinia.

Olisiko kenelläkään mielessä jotain muita homeopaattisia aineita/luontaisia tukimuotoja,
 joita kannattaisi olla kaapissa? Olen yleensä tavalliseen nuhaan käyttänyt juurikin aconitumia sekä itselle että perheelle alkuvaiheessa.

Hei!
Kun kuume äkillisesti nousee, iho on kalpea ja palelee aconitum on hyvä. Se auttaa influenssaan ja yleensä viruksiinkin. Toinen mitä voi kokeilla on gelsemium.
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 18.11.2009 16:33:33 »

Aconitumin jälkeen kuumeeseen, varsinkin lapselle Belladonna. Nuhaan sitten AlliumCepa.

tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
DonnaGloria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 18.11.2009 16:39:06 »

Meillä poika (2v) oli tosi kovassa kuumessa ja itki kauheasti ja oli ihan punainen ja kosketusarka. Annoin belladonnaa ja hän nukahti puoleksi tunniksi, kun heräsi kuume oli melkein kokonaan laskenut ja meni hakemaan autoja huoneestaan.  Smiley Eikä ainuttakaan särkylääkettä tarvinut antaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: