Mä olen pitkään ollut koukussa Kanebon 38-ripsariin. Kestää, kestää ja kestää - ehkä liiankin hyvin, koska jos ei putsaa meikkejä kunnolla ennen nukkumaanmenoa, niin ripsiin jää semmoinen klönttäkerros
Lisäksi efekti jää aika neutraaliksi, arkiripsarina ja esim. jumpassa ihan OK, juhliin ehkä joku vähän "tehokkaampi" ripsari...
Pari edellistä kertaa olen jättänyt suosiolla vakio-Kaneboni ostamatta, kun olen halunnut löytää ripsarin, joka olisi A) opiskelijan kukkarolle kiltimpi, ja B) buustaisi ripset sellaisiksi, että ripsaria voisi käyttää myös juhlissa.
Sellainen löytyi...
Nimittäin Max Factorin False Lash Effect, jota ainakin Sasha ja joku muu suositteli (Artemis?). Upeat ripset, melkein tekoripsen näköiset
Eikä könttää. Sopii sekä arkeen että juhlaan, hinta erittäin kohdillaan (olisko Suomessa n. 17 €) ja ainakin vedenkestävä versio sopii myös kosteisiin aktiviteetteihin
Tällä hetkellä mulla on käytössä tarjouksesta ostettu Max Factor 2000 Calories. Ihan kiva ripsari, antaa kyllä volyymia ihan kiitettävästi ja sopii edellisen tapaan sekä arkeen että juhlaan. Tosin ei vedenkestävä, joten ei toimi jumppasalissa, uima-altaassa tai laskettelurinteessä.
Mulla on aika tuuheat ripset ja suht tummat, mutta kärjet on vaaleat, joten siksi pidentävä ripsari on ihan pop + hiukkasen lisävolyymia. Ripsarin lisäksi käytän eyelineria ja vihreille silmille sopivaa luomiväriä (vaaleanpunainen, lila) sekä valokynää silmänalusten peittämiseen. Muuten mulla meikki on tosi naturelli, ehkä kevyesti poskipunaa ja värillistä huulirasvaa, arkena en välttis käytä edes meikkivoidetta (ja sen kyllä huomaa, kun naama on sian perseen värinen...) - paitsi ehkä sitten, kun joutuu edustamaan
Minun täytyy myöntää, että kun kerran kokeilen jostain sarjasta
ripsaria ja se osoitautuu huonoksi, niin bannaan ja blockaan kaikki niiden ripsarit!
Sasha: joo sama juttu! Maybelline on pannassa, samoin Lumene. Rimmeliä tai Anytimea tms. en ole edes kokeillut, sillä en usko, että (liian) halvalla saa hyvää...
Ja edelleen Sashalle: ilmeisesti tuota Bobbi Brownia voi ostaa nettikaupasta? Suomessa ei ainakaan ole saatavilla. Ainakaan hinnat ei olisi mitenkään päätähuimaavia (no, en tiedä, miten sitten rahti- yms. kulut)... Nuo eyelinerit houkuttelivat aika pahasti...