Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kolmio? mikä työ? perhe?  (Luettu 2387 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kuukunen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 08.11.2009 15:30:32 »

Otsikossa olevat tiedot/tulkinnat niihin liittyen kiinnostais, mutta en osaa tuota karttaa tulkita yhtään... ja kun kaksonen olen, niin keskittymiskyky ei riitä perehtymään  uglystupid2

Mikä tuo "mahdollisuuksien kolmio" on ja mitä siitä voi saada irti? Mitä se mulla tarkoittaa? Mikä työ mulle sopisi?...opiskelen ja mietin että onko tää mun juttu...
Perhe sitten, parisuhteessa elän ja luulen olevani vapaaehtoisesti lapseton mutten kuitenkaan ole varma, eeh... Onko mun kartalla mitään mikä kertois, että sovinko äidiksi vai keskitynkö uran luomiseen  Wink? Muutakin saa kertoa jos osaa tuosta tulkita jotain...

Kaikki pienetkin havainnot ja tiedonmuruset kartastani otan kiitollisena vastaan!

tallennettu
kuukunen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #1 : 25.11.2009 17:53:58 »

Eikö kukaan osaa tulkita mun kartasta jotain  Undecided... Tällä hetkellä kiinnostais eniten se, että opiskelenko oikeaa alaa... tai millainen ala mulle tähtikartan avulla sopisi? Mitä "sellaista" siinä näkyy? ja toisaalta ihmettelen tuota ns. mahdollisuuksien kolmiota tuossa kartan keskellä, että miten sitä tulkitaan ja mitä se ylipäänsä tarkoittaa... Vielä en ole raskinut, opiskelija kun olen, ostaa tulkintaa... Embarrassed
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: