Tästä aiheesta voi olla jo ehkä keskusteluakin? En nyt vain tällä silmäyksellä löytänyt ihan suoraan ketjua aiheesta... joten tämän voi toki siirtääkkin jo olemassa olevaan jos katsotte tarpeelliseksi.
Kysyisin kuitenkin; onko teidän ystäväpiirissä/läheisissä paljon samoja merkkejä edustettuna, tai ei lainkaan jotain merkkejä? (jos nyt puhutaan vain aurinko merkeistä...ettei mene monimutkaiseksi
)
Itse olen tehnyt havainnon, että läheisimmistä ihmisistäni 5 on
kauriita, muutama neitsyt (mukaan luettuna mieheni) ,ja pari jellonaa, pari jousimiestä... Itse olen siis oinas, nouseva neitsyt.
Sukulaisissa on myös samoja merkkejä paljon: isä ja veli vesimiehiä,velipuoli vaaka, äiti härkä/kaksonen, isoäidit kauris ja rapu. Serkkuja ja muita sukulaisia on neitsyitä eniten, vaakoja, ja pari kaksosta.
Olen huomannut että ystävissäni ei juuri ollenkaan ole edustettuna vaakoja, skorppareita, kaksosia, tai kaloja ("vedet" sammuttaa oman tuleni
)
Pari oinas kaveria on, mutta heidän kanssaan taas välit ovat enemmän "kaveri" pohjalla, kuin varsinaista ystävyyttä...
(päätelmä: en kestä itseni kaltaisia tyyppejä...)
Vain yksi härkä; äitini (jonka kanssa on joskus kovastikkin kolisteltu sarvia yhteen...) mutta meissä on paljon samaa. itsellänikin kartalla härkäpäisyyttä...
Eihän se olisikaan mitenkään epäloogista, etteikö tietyt merkit sopisi paremmin yhteen kuin toiset... olen jopa huvittunut joskus siitä kuinka paljon esim. kauriita elämässäni "pyörii"..