Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sulhaselleni tehty ennustus siitä "oikeasta"  (Luettu 7354 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
tyyne72
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 12.11.2009 19:51:16 »

Olen jo noin vuoden ajan seurustellut minua muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. Itse olen naimaton ja lapseton ikisinkku joka on nyt retkahtanut täysin rakastumaan eronneeseen mieheen.
Miehellä on kaksi kouluikäistä lasta edellisestä liitosta ja rankka ero takanaan (noin 3 vuotta sitten)huoltajuuskiistoineen ja pitkine masennuskausineen. Kaikki on sujunut hyvin ja olemme todenneet että olemme luonteeltamme ja muutenkin hyvn samantyyppisiä ja yhdessäolomme on helppoa ja ihanaa  smitten
Lapsetkin ovat osoittautuneet tosi ihaniksi ja tulemme toimeen keskenämme keskimäärin loistavasti.
Minua kuitenkin vaivaa ennustus joka tehtiin aikoinaan sulhaseni entiselle vaimolle ja joka kuulemma sulhaseni mielestä oli yksi syy eroon. Ennustaja oli kertonut silloiselle vaimolle että tämän tulisi ottaa etäisyyttä mieheensä ja erota koska heidän yhteiselonsa aiheuttaa miehelle mielenterveydellisiä ongelmia (sulhaseni kärsi tuolloin ahdistuksesta ja masennuksesta).
Vaimon tulisi myös antaa tilaa uudelle naiselle koska sulhastani varten oli olemassa ns. `match made in heaven` Sulhasellani tulisi kuulemma olemaan pari ihmissuhdetta ennen kuin tuon kohtalokkaan naisen tapaisi.
Asiat ovat edenneet suhteessamme nyt siihen pisteeseen että yhteenmuutostakin on ollut puhetta.
Minut kuitenkin on tästä ennustuksesta kuuleminen saanut hieman mietteliääksi. Yhteenmuutto tulisi omalta osaltani muuttamaan asioita tosi paljon( uusi paikkakunta, asunto ja työpaikka)
Olen muutaman kerran havainnut että myös sulhasta tämä mietityttää vaikka muuta väittääkin.
Entä jos en olekaan `se oikea ihminen`? En halua että lapset joutuisivat jälleen kerran pettymään eron jo koettuaan enkä myöskään halua olla kumppanilleni se `ehkä oikea`.
Päällimmäinen ajatukseni ja kysymykseni on kuitenkin : tietääkö ennustaja vastuunsa silloin kun ennustaa näkemänsä eron perheessä ?
 Angry
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1 : 12.11.2009 20:03:02 »

Ei voi tietää, ennenkuin kokeilee ja
aikansa kutakin...
Jos menee mönkään, toteat, tulipahan tämäkin nähtyä, ei jää ainakaan vaivaamaan kun ei tullut kokeiltua.
Suin päin vaan suhteeseen ja turhaan murehdit jotain ehkä tulevaa.

 smitten
tallennettu
tyyne72
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2 : 12.11.2009 21:24:35 »

Kiitos vastauksestasi! Riskejä pitää elämässä ottaa jotta päästään eteenpäin.Olet siinä oikeassa.
Ihmetyttää vain tuo miten jokin ennustus saattaa hajottaa parikymmen vuotisen liiton.Mielestäni sulhaseni oli tavatessamme melkoisen hukassa itsensä kanssa. Meneehän se luottamus itseensä jos huomaa että elää yhdessä ns. epäsopivan ihmisen kanssa ja tulee ero ennustajan neuvosta. Olihan syitä muitakin mutta ennustajan sanat voivat antaa alitajunnalle pelottavan paljon voimaa.
Mistä  sen 'oikean' sitten tunnistaa jos on huijannut itseään parinkymmenen vuoden ajan elämällä väärän kumppanin kanssa?
Kun kuulin itse tästä ennustuksesta oli oma mielipiteeni se että oikea ennustus lähtee rakkaudesta ja on enemmänkin rakentavaa kuin monen henkilön elämää hajottavaa.Itselleni on joku ennustaja ennustanut  puhdasta rakkautta, joka virtaa moneen ihmiseen ja painotti että olen ansainnut sen. Minusta se oli hyvä ennustus. Samalla kun olen valmistautunut saamaan rakkautta kunnioitan samalla itseäni eläen siten että olen ansainnut sen.
Tällainen ennustus on mielestäni rakentavaa ja jättää elämäni pääosiltaan omalle vastuulleni. Itseluottamushan lähtee siitä että elämä on tässä ja nyt ihan omissa käsissäni.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 12.11.2009 23:13:51 »

Haluaisin itse tarotennustuksia tekevänä muistuttaa, että jokainen ihmissuhde on oikea juuri siihen aikaan, kun se on päällä Smiley Turhia ja tarpeettomia ja ennen kaikkia vääriä suhteita ei missään nimessä ole olemassa. Sielut ovat suhteissa aina oikeita.

Halusin laittaa tähän vielä tällaisen siteerauksen:

Sanohan sitten minulle, Jumala, millaisia lupauksia ihmissuhteessa pitäisi antaa ja millaisia sopimuksia noudattaa? Millaisia velvoitteita ihmissuhteisiin sisältyy? Millaisia ohjenuoria pitäisi etsiä?

-   (---) Vastaus on, ettei mitään velvollisuuksia ole. Ei ihmissuhteessa eikä koko elämässä.

Eikö ole velvoituksia?

-   Ei ole. Ei rajoituksia, ohjenuoria eikä sääntöjä. Sinua eivät myöskään sido olosuhteet eikä laki. Et myöskään ole ansainnut minkäänlaista rangaistusta rikkomuksistasi, sillä et kykene rikkomuksiin – Jumalan silmissä ei ole olemassa rikkomuksia. (---) Sinulla ei ole ihmissuhteissa velvoituksia, ainoastaan tilaisuuksia. Tilaisuudet, eivät velvoitukset, ovat uskon kulmakivi ja kaiken hengellisyyden perusta. Et ymmärrä asian ydintä niin kauan kuin näet asian toisella tavalla. Suhde – sinun suhteesi kaikkeen – luotiin täydelliseksi työkaluksi sielun työtä varten. Siksi kaikki ihmissuhteet ovat pyhiä. (----) Älä koskaan tee ihmissuhteessa mitään velvollisuudentunnosta. Tee se mitä teet sen suurenmoisen tilaisuuden takia, joka ihmissuhteesi tarjoaa – voit päättää ja olla mikä todella olet.

Kuulen mitä sanot – silti olen aina luopunut ihmissuhteista, kun ne ovat käyneet hankaliksi. Sen seurauksena minulla on ollut monia peräkkäisiä ihmissuhteita, vaikka lapsena ajattelin että niitä olisi vain yksi. En tunnu tietävän miten ihmissuhteesta pidetään kiinni. Luuletko, että ikinä opinkaan? Mitä minun pitää tehdä, että se onnistuisi?

-   Saat asian kuulostamaan siltä, että ihmissuhde on onnistunut jos siitä pidetään kiinni. Yritä olla sekoittamatta pitkäaikaisuutta hyvin tehtyyn. Muista, että sinun tehtäväsi tällä planeetalla ei ole ottaa selvää kuinka kauan jaksat pysyä samassa ihmissuhteessa. Sinun tehtäväsi on tehdä valintoja ja kokea kuka todella olet. Tämän tarkoituksena ei ole puoltaa lyhytaikaisia suhteita, muttei pitkäaikaisiakaan mitenkään erityisesti vaadita. Tämä verran voin kuitenkin sanoa: pitkäaikaisissa suhteissa on suuria mahdollisuuksia molemminpuoliseen kasvuun, ilmaisuun ja täyttymykseen ja se on oma palkintonsa.

(---) No miten minä onnistun siinä?

-   Ensinnäkin sinun on varmistuttava että aloitat suhteen oikeista syistä ((---) Tarkoitan ”oikeaa” suhteessa siihen suurempaan tarkoitukseen, joka elämälläsi on). (---) Useimmat ihmiset aloittavat suhteensa ”vääristä” syistä: he haluavat tehdä lopun yksinäisyydestä, täyttää tyhjän kohdan elämässään, saada rakkautta tai hankkia rakkauden kohteen – ja nämä ovat väärien syiden parhaasta päästä. Jotkut yrittävät kohentaa ihmissuhteen avulla sukupuolielämänsä laatua, toipua edellisestä suhteesta tai, uskokaa tai älkää, silkkaa ikävystymistään. Mikään näistä syistä ei toimi, eikä sellainen ihmissuhde onnistu, jos se ei muutu jyrkästi sen kuluessa.

Minä en ole aloittanut ihmissuhdetta noista syistä.

-   En ole asiasta niinkään varma. Et taida tietää miksi olet ne aloittanut. Et ole varmaan edes ajatellut koko asiaa. En usko sinun aloittaneen ihmissuhteita harkitusti. Luulen, että olet vain ”rakastunut”.

Niin juuri

-   Etkä varmastikaan ole pysähtynyt miettimään miksi ”rakastuit”. Mihin reagoit rakastumalla? Millaisia tarpeita rakastuminen sinussa täytti? Useimmille ihmisille rakkaus on vastareaktio täyttymyksen kaipaukseen. Kaikilla on tarpeita. Yksi tarvitsee sitä, toinen tätä. Kumpikin näkee toisessa tarpeensa täyttymyksen. Sitten tehdään – hienovaraisesti toki – kaupat. Minä annan sen mitä minulla on annettavaa, jos sinä annat sen mitä sinulla on. Liiketoimi se on, mutta ette puhu siitä rehellisesti. Et sano ”Minä tarjoan valtavan paljon” vaan sanot ”minä rakastan sinua valtavan paljon” ja siitä pettymykset alkavatkin.


(---) Sinun selityksesi vie suhteesta kaiken romantiikan. Mitä pahaa on siinä, että rakastuu korviaan myöten ajattelematta?

-   Ei mitään. Rakastu vain sillä tavalla niin moneen ihmiseen kuin tahdot. Jos kuitenkin haluat muodostaa elinikäisen ihmissuhteen, voisi olla järkevää lisätä mukaan vähän ajatustakin. Jos taas nautit suhteesta toiseen seilaamisessa – tai vielä pahempaa, haluat jääräpäisesti säilyttää suhteen, koska luulet, että sinun ”täytyy” – ja jos nautit tämän saman kuvion toistumisesta kerta toisensa jälkeen, silloin voit huoletta jatkaa samaan tyyliin.
(---) Jos te molemmat olette tietoisesti sitä mieltä, että suhteenne on teille tilaisuus eikä velvollisuus – tilaisuus kasvuun, täysimittaiseen itseilmaisuun, täyteen elämään, pikkumaisuuksien parantamiseen ja lopulta yhtymiseen Jumalaan sielujen sulautumisen kautta – ja sitoudutte siihen ettekä tavanomaisiin vakuutteluihinne, silloin suhde alkaa olla hyvällä pohjalla.


Onnistumisesta ei kuitenkaan ole takeita.

-   Jos haluat takeita elämääsi, et halua elämää. Haluat vain ennalta laaditun käsikirjoituksen toteuttamista. (---)

Olkoon. Ymmärrän. No, nyt suhteeni alkaa olla ”hyvällä pohjalla”. Miten minä saan sen jatkumaan?

-   Tiedä ja ymmärrä, että vastaan tulee haasteita ja vaikeita aikoja. Älä yritä välttää niitä. Ota ne avosylin vastaan. Kiitollisena. Pidä niitä Jumalan lahjoina, suurenmoisina tilaisuuksina tehdä kaikkea sitä mitä varten suhteenne aloititkin. Yritä ankeina aikoina olla pitämättä kumppaniasi vihollisena ja vastustajana. Älä pidä ketään äläkä mitään vihollisena – tai edes ongelmana. Opettele näkemään kaikki ongelmat tilaisuuksina. (---) Et koskaan vahingoita ihmissuhdetta – tai ketään ihmistä – näkemällä hänessä enemmän kuin sinulle näytetään, sillä siellä on aina enemmän, paljon enemmän.

- Neale Donal Walsch : Keskusteluja Jumalan Kanssa -
tallennettu
tyyne72
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #4 : 15.11.2009 23:26:57 »

Kiitokset vastauksesta. Kun nykyään niin paljon puhutaan avioeroista ja niihin johtavista syistä on mielestäni positiivista että asioista voidaan pohdiskella näin henkiseltäkin kannalta. Ennen mentiin yhteen nuorina, perustettiin perhe ja oltiin loppuikä yhdessä enemmän tai vähemmän onnellisina asioita sen kummemmin pohtimatta. Nykyään tuntuu että ongelmien ilmestyessä ja arjen tullessa unelmat ja todellisuus eivät kohtaakaan toisiaan. Ongelmia ei haluta kuitenkaan käsitellä vaan siirrytään uuteen huumaan ja odotetaan sen korjaavan entisen eheäksi.
Näitä pohdiskelen ja mietin mistä tunnistaa sen "oikean"? Onko sellaista olemassa? smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 16.11.2009 02:11:36 »

Kyllä meille jokaiselle on olemassa se Sielun toinen puolikas, Kaksoisliekki tai Kaksoisvalo. Mutta, harvemmin tapaamme tätä sielua kumppanin merkissä, ihan siitä syystä, että parisuhde Kaksoisliekin kanssa on raskas (se nimensä mukaan liekittää kaikkea pois tieltään) ja Kaksoisvalo suhde taas vaatii täysin puhdasta karmatonta rakkautta siihen välille. Yleensä nämä sielut ilmenevät elämässämme sukulaisina, sisaruksina, naapureina, työtovereina, ystävinä tai vastaavaa. Esimerkiksi minusta hyvä esimerkki Kaksoisliekki suhteesta on Matti ja Mervi - ei voida olla yhdessä, kun ollaan niin erilaisia mutta ei voida olla erossakaan, kun välillä on niin vahva side.

Uskoisin, että Kaksoisliekki suhde voi kehittyä Kaksoisvalo suhteeksi, kun karma on poltettu väliltä pois. En ole hirveästi perehtynyt tähän ja tuo tieto Kaksoisvalosta tuli vastaan vasta hiljattain.

tallennettu
Helmiäiskeiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


luon itse oman onneni - joka päivä


Profiili
« Vastaus #6 : 16.11.2009 16:01:55 »

kiitos athamaarit noista tekstinpätkistä, vastasivat moniin ajatuksiini joita olen pohtinut tässä viime päivinä:)
hymyilyttää jo se, että miettii että eläisi sellaisen ihmisen kanssa, jolle myös jokainen päivä, ja se suhde jossa olemme, olisi MAHDOLLISUUS. niin sen pitää mennä. Smiley ihanaa!
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #7 : 16.11.2009 18:47:19 »

Todella - Kiitos Atha Maarit. Kolahti tuo teksti Keskusteluja jumalan kanssa.

Tyyne72,

minulle tuli mieleen, että miksi annat tälle ennustajalle näin suuren voiman? Eihän ennustajat välttämättä aina ole oikeassa. Unohda se ja ota riski. Elä. Meni syteen taikka saveen niin ainakin olet yrittänyt. Smiley

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 16.11.2009 19:37:06 »

Ai niin ja tällainen kanavoinnin pätkä kanssa, en muistanut laittaa sitä viimeksi tähän! Tämä on varmasti Astrolla tuolla henkimaailman osiossa luettavissa kokonaisuudessaan:

RAKASTAMISEN HAASTE

Enkeleitä kanavoinut Espen (www.be8.com)
26.7.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine


Rakas ystäväni,

Lakkaa kantamasta huolta ennustetusta tulevaisuudesta, koska sillä ei ole mitään tekemistä todellisuutesi kanssa. Sinä valitset todellisuutesi ja se on vapaus, jonka Jumala antoi teille, kun teidät luotiin hänen kuvakseen. Tulevaisuutta ei ole suunniteltu millään tavalla, sillä valintojen tekeminen tässä nykyhetkessä muuttaa polkusi. Kyllä, ennustukset usein toteutuvat, mutta tämä ei merkitse sitä, että tulevaisuus on määrätty. Ennuste on pelkästään sitä, mihin asiat ovat matkalla nykyhetkellä, jos ei valintoja tehdä polun muuttamiseksi. Muuta polkuasi nyt ja tulevaisuus muuttuu. Tulevaisuus ei ole muuta kuin mahdollisuus. Tee tietoisia valintoja ja tulevaisuus sopeutuu.

Tunne intohimosi nousevan, kun mietit, missä haluaisit olla. Mikä saa energiasi virtaamaan? Mikä saa sinut nauramaan, laulamaan ja luomaan äärettömien mahdollisuuksien kera? Pane merkille, mitä tulee mieleen, ja ala tehdä valintoja liikkuaksesi noita mahdollisuuksia kohti. Salli sisäisen vastustuksesi sulaa pois ja ota vastaan ne mahdollisuudet, jotka tuntuvat sinusta hyviltä. Avaa silmäsi ja ala nähdä korkeammasta näkökulmasta. Anna sydämesi opastaa, ystäväni, sillä sydämesi on hyvin vanha ja viisas. Se opastaa kuiskaamalla sinulle. Kuuntele tuota kuiskausta ja ala virittää tietoisuuttasi sydämesi lähetystaajuudelle.

Anna itsesi nauttia jokaisesta kokemuksesta tästä näkökulmasta. Opettele näkemään rakkautta siellä, missä rakkautta ei ole aiemmin ollut. Opettele näkemään rakkautta vihassa ja pelossa, sillä rakastamalla sitä, mikä ei ole aiemmin nähnyt rakkautta, muutat maailmaanne paremmaksi. Jos sinulla on pelkoa ja tuskaa, älä sulkeudu, vaan avaudu vielä enemmän. Tunne epämukavuus koko olemuksellasi ja anna viattomuutesi parantaa se, mikä tekee olosi epämukavaksi.

Pelko ja epämukavuus ovat vain pysähtynyttä energiaa. Tuntemalla sen täysin laitat energian liikkeeseen ja saat sen taas virtaamaan. Kyllä, se voi olla aluksi pelottavaa, sillä tunnet epämukavuutta vielä enemmän jonkin aikaa. Mutta luota meihin, kun sanomme, että avautumisen alkushokin jälkeen alat nähdä eri näkökulmasta. Alat tuntea itsesi laajemmaksi, viisaammaksi ja vahvemmaksi kuin koskaan ennen. Pimeys on todellisuudessa jumaluuttasi eikä meillä ole mitään tapaa selittää tätä sinulle, ennen kuin sallit itsesi kokea sen täysin oman olemuksesi kautta.
(---)

Rakastamme sinua enemmän, kuin sanat voivat ilmaista, ystävämme.

Enkelisi
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: