Hmm... Mitähän tähän voisin vastata...
Äiti. Mulle äiti on ollut ehkä se henkinen tukipilarini, ihminen, joka on auttanut mua kasvamaan ja kehittymään ihmisenä. Keskustelukumppani, joka jaksaa kuunnella ja neuvoa, jos joku asia vaivaa mieltä. Mun äiti on aina ollut "se hiljainen taustatuki", joka on antanut mun kokeilla siipien kantavuutta maailmalla, mutta äiti on aina ottanut mut takaisin siipiensä huomaan, jos kolhuja tulee ja maailma romahtaa hetkeksi. Äitini on antanut mun vapaasti ilmaista itseäni, mutta on ollut heti kärppänä, jos meinaa tyhmyyksiin ruveta. Lisäksi, äitini on auttanut mua elämäni rakentamisessa ja esim. avustanut tavaroiden hankinnassa uuteen asuntoon (ostanut kattiloita, pyyhkeitä, vuokia, mutta ei mitään sen isompaa), mutta samalla on koko ajan ystävällisesti tuuppinut mua itsenäisyyteen, esim. ei maksanut viikko- tms. rahaa, vaan kaikki säästöni (ja sitä kautta muut hankinnat) on kesätöillä yms. hankittu.
Mulle äiti on tukipilari, osaltaan myös yksi parhaista ystävistäni. Ehkä vaivattoman äitisuhteen näkee mun kartalta siitä, ettei mun Kuulle kohdistu juurikaan raskaita aspekteja.
Aspektit Kuulleni:
(10. h)
(11. h)
(11. h)
(10. h)
Yksi raskas on, nimittäin
.
Niin, ja mulla
7. huoneessa - Kuu on samalla DC:ni hallitsija. Äiti on ollut se leijonaemo, joka suojelee pentujaan viimeiseen hengenvetoon asti. Samalla itsensä toteuttaminen ja varmasti sitä kautta itsenäisyyteen tuuppiminen varmaan on ollut teemana mun äitisuhteessa.
Äiti on
. Äidin
11. huoneessa, joten ehkä tämän vuoksi hän on vielä kuusissakymmenissä erittäin nuorekas "vauhtitäti"
Tietää tasan tarkkaan, mikä on tänä syksynä muodissa maailmalla, musiikkitrendit ja BB-talon asukkaat
Mun Aurinkoni (= isäsuhde) on taas reippaasti aspektoitunut ja Arskalle kohdistuu myös ikäviä aspekteja. Ehkä se kuvaa kitkuista isäsuhdettani. Isälle olen ollut hyvä vain silloin, kun tuon kotiin hyviä koenumeroita tai käyttäydyn/toimin, kuten isäni haluaa. Mulla
tekee puolineliötä
:lle - isäni on ollut erittäin autoritäärinen mua kohtaan.
Mulla
, mikä ei osaltaan taida kuvata äitisuhdetta... Tai no, ehkä se oman tien ja elämänfilosofian löytyminen viittaa tähän. 10. huoneessa tavaraa, mm.
, kaikki tekevät
:lle.
:n hallitsija
9. huoneessa.
IC
, 4. huone tyhjä - isäsuhde siis tyhjä? 4. huoneen hallitsija
11. huoneessa - kapinaa ja vanhojen rajojen rikkomista, autoritäärisyyden vastustamista? Sitä isäsuhteeni nimenomaan tuntuu välillä olevan, joudun aina taistelemaan saadakseni oman ääneni kuuluviin ja mielipiteeni esille, eikä sekään tunnu auttavan
Välillä tuntuu isän kohdalla, että ihan kuin tiiliseinälle puhuisi. Jos isä jotain saa päähänsä, ei hänen mielipiteensä muutu, vaikka mitä tekisi. Perhanan turhauttavaa, kun ei vaan jaksa aina tapella
Ehkä sen takia olenkin lopettanut vastaanväittämisen, kun ei se johda mihinkään.
Mulla
11. huoneessa - voi muuten vaikuttaa juuri siihen, että itse olen valinnut lapsettoman tien. Eli mielummin annan panokseni esim. vapaaehtoistyössä kehitysmaiden lasten hyväksi kuin että hankkisin ja hoitaisin omia lapsia. Maailma on muutenkin jo ylikansoitettu.
Ceres aspektoituu seuraavasti:
puolitoistaneliö
(oli siellä toinenkin ikävä Kuu-aspekti, wuhuu!)
(1. h)
(8. h)
(11. h)
(8. h)
(1. h)