Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pluto/skorpioni -teemat ihmissuhteissa  (Luettu 19035 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #15 : 22.11.2009 17:26:02 »

Plutonikko on siis sellainen, joka vetää alussa voimakkaasti puoleensa, mutta lähemmin tutustuessa vaaditaan vastapuolelle sellaista ihmistä joka kestää paljon ja paljon.

Tälläisellä ihmisellä on myös kyltymätön jano tunteisiin, ja tuntemiseen. Hän voi vaatia loputtomasti huomiota ja tarvitsee syvää yhteyttä. Plutonikko haluaa tuntea sen mitä toinen tuntee, ja haluaa tuntea olevansa haluttu. Hän haluaa päästä toisen ihmisen syvimpiin kerroksiin asti, ja sitä on turha hävetä tai pelätä, sillä plutoihminen ei ihmettele eikä pelästy mitään, se jokin voi olla hänestä jopa hyvin mielenkiintoista, plutoihminen etsimällä etsii jotain syvää. Pluto siis antaa sen hienon mahdollisuuden kokea voimakkaasti koko inhimillinen tunteiden kirjo, mutta siihen voi jäädä koukkuun. Jos ei ole voimakasta, tuntuu lattealta. Tähän teemaan liittyy myös tietynlainen itsekkyys, tai mikä itsekkyytenä ainakin muiden silmiin välittyy, runsas kokemisen halu ja siihenhän tarvitaan muita ihmisiä. Ulkopuolisen silmiin se voi näyttää hyväksikäytöltä, mutta todellisuudessa pluto, kuten myös vesielementti yleensä, antaa omaa energiaansa siinä hetkessä. Plutoenergialla on vain käytössään myös se tahdonvoima millä painaa eteenpäin, mitä puhtaalla vesienergialla taas ei ole.

Plutoihminen voi siis vaikuttaa hyvin armottomalta ja oman tahtonsa kanssa päällekäyvältä, jolloin vastapuoli siirtyy mielummin puolustuskannalle, ja tällöin häneltä jää kokonaan huomaamatta että voisi itsekin käyttää hyväkseen pluton puhdistavia energioita, sillä pluto aina myös jakaa.

Plutosta ei voi puhua mainitsematta valtakysymyksiä. Laskisin tuon vallan kokemisen halun yhteen sen halun kanssa kokea voimakkaita tunteita. Valta-asioihin kun niitä liittyy.


Vähän kaksista. Olen  aurinko aspect_con pluto skorpioni eikä minulla enimmäkseen ole mitään kiinnostusta kokea sen voimakkaampia tunteita kuin kaikkivoipaisuutta. Sekin on vain itsehallinnan muoto. Toisia ihmisiä siihen ei suinkaan tarvita.

Mitä syvyyden etsimiseen tulee, sitä en kyllä ainakaan ihmisistä etsisi; apinain päiden sisällä ei yleisesti ottaen liiku mitään uutta eikä sen mielenkiintoisempaa kuin esim. satunnaisen villakoiran (kaikella kunnioituksella villakoiria kohtaan.) Yksilö on korkeintaan hänen edustamansa käsite; sijaan tarkastelemalla ihmisten aikaansaamia kokonaisuuksia eri muodoissaan päästään todellisen syvyyden lähteille.

Muiden tunteiden ja ajatusten skannaaminen on tietysti ihan hyödyllinen taito, mutta se ei ainakaan tarkoita, että nimenomaan kaipaisin niiden iänikuisten samojen aiheiden pläräämistä mitä ihmisten päissä liikkuu. :Smiley

 
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 22.11.2009 18:46:17 »

Plutonikko on siis sellainen, joka vetää alussa voimakkaasti puoleensa, mutta lähemmin tutustuessa vaaditaan vastapuolelle sellaista ihmistä joka kestää paljon ja paljon.

Tälläisellä ihmisellä on myös kyltymätön jano tunteisiin, ja tuntemiseen. Hän voi vaatia loputtomasti huomiota ja tarvitsee syvää yhteyttä. Plutonikko haluaa tuntea sen mitä toinen tuntee, ja haluaa tuntea olevansa haluttu. Hän haluaa päästä toisen ihmisen syvimpiin kerroksiin asti, ja sitä on turha hävetä tai pelätä, sillä plutoihminen ei ihmettele eikä pelästy mitään, se jokin voi olla hänestä jopa hyvin mielenkiintoista, plutoihminen etsimällä etsii jotain syvää. Pluto siis antaa sen hienon mahdollisuuden kokea voimakkaasti koko inhimillinen tunteiden kirjo, mutta siihen voi jäädä koukkuun. Jos ei ole voimakasta, tuntuu lattealta. Tähän teemaan liittyy myös tietynlainen itsekkyys, tai mikä itsekkyytenä ainakin muiden silmiin välittyy, runsas kokemisen halu ja siihenhän tarvitaan muita ihmisiä. Ulkopuolisen silmiin se voi näyttää hyväksikäytöltä, mutta todellisuudessa pluto, kuten myös vesielementti yleensä, antaa omaa energiaansa siinä hetkessä. Plutoenergialla on vain käytössään myös se tahdonvoima millä painaa eteenpäin, mitä puhtaalla vesienergialla taas ei ole.

Plutoihminen voi siis vaikuttaa hyvin armottomalta ja oman tahtonsa kanssa päällekäyvältä, jolloin vastapuoli siirtyy mielummin puolustuskannalle, ja tällöin häneltä jää kokonaan huomaamatta että voisi itsekin käyttää hyväkseen pluton puhdistavia energioita, sillä pluto aina myös jakaa.

Plutosta ei voi puhua mainitsematta valtakysymyksiä. Laskisin tuon vallan kokemisen halun yhteen sen halun kanssa kokea voimakkaita tunteita. Valta-asioihin kun niitä liittyy.


Vähän kaksista. Olen  aurinko aspect_con pluto skorpioni eikä minulla enimmäkseen ole mitään kiinnostusta kokea sen voimakkaampia tunteita kuin kaikkivoipaisuutta. Sekin on vain itsehallinnan muoto. Toisia ihmisiä siihen ei suinkaan tarvita.

Mitä syvyyden etsimiseen tulee, sitä en kyllä ainakaan ihmisistä etsisi; apinain päiden sisällä ei yleisesti ottaen liiku mitään uutta eikä sen mielenkiintoisempaa kuin esim. satunnaisen villakoiran (kaikella kunnioituksella villakoiria kohtaan.) Yksilö on korkeintaan hänen edustamansa käsite; sijaan tarkastelemalla ihmisten aikaansaamia kokonaisuuksia eri muodoissaan päästään todellisen syvyyden lähteille.

Muiden tunteiden ja ajatusten skannaaminen on tietysti ihan hyödyllinen taito, mutta se ei ainakaan tarkoita, että nimenomaan kaipaisin niiden iänikuisten samojen aiheiden pläräämistä mitä ihmisten päissä liikkuu. :Smiley


Hmm.. jaa.. riippuu vähän, miltä kantilta katsoo ja mitkä vallitsevat tuulet ja transiitit  :Smiley
ja kun puhutaan ilmeisesti parisuhteesta ja seksistä,
niin siitä vastapäätä olevasta miehestä ....ja naisestakin välillä. Wink

Itse olen  askendentti skorpionipluto vaaka aspect_tri aurinko kaksoset kuu vesimies
pluto aspect_opp mars  jupiter  oinas ja  aspect_sex  neptunus jousimies

Minulla on joko hyvin palavia tunteita, ei ollenkaan tunteita (neutraali)
tai sitten hyvin pakkasen puolella olevia tunteita.

Normaali kaveritykkääminen on samoin. Joko tykkään paljon, neutraali
tai sitten hyvin kylmät tunteet.

Se, että minulla on ilmapainotusta, niin kostun pirullisen älykkäistä ihmisistä paholaisen viettelevällä ja terävällä ja intensiivisellä katseella.
Luontaantyöntävin katse on sellainen iso silmät, joissa on vähän tai olemattomat ripset
ja katse vetinen tai lasittunut ja sellainen hämmästynyt/apaattinen/mähehtivä
ja tyhjä lehmän katse, paitsi että ihan oikeilla lehmillä on yleensä oikeastaan hyvin kauniit silmät. Wink

Seksi on erittäin tärkeää, että jos se ei toimi, on tylsää tai muutoin huonoa,
niin se on FUCK OFF!!!!!!!!!!!!!!!!  angel

Makuni on myös hyvin sosiaalisesti valikoivaa (tosin siihen vaikuttaa myös muut
tekijät kartallani voimakkaasti).
Jos miehellä ei ole kunnon koulutusta tai asemaa, niin turha edes kokeilla,
siitä voi tulla hyvin tyly kokemus ja hyvin nopeasti -sille miehelle. Wink
Minun mieheni pitää vahva, kaikin puolin, eikä mikään helposti liiskattava haiseva mitättömyys.

Valta ja raha kiihottaa minua minua. Smiley Minulla taipumusta halveksia avuttomia aikuisia,
avuttomat lapset ja vanhukset ovat ihan eri asia.

Minulla on taipumusta johtajuuteen missä vaikutankaan ja nuorempana,
jolloin en nähnyt itsessäni tuota potentiaalia (suomalaisessa nujertavassa kulttuurissa
kun on kasvanut) ja ihmettelin, miksi esim. työpaikoilla sain aina aikamoista rökitystä
ja savustamista.
Sitten kun tajusin sen ja aloin käyttämään sitä auktoriteettiäni ja vaikutusvaltaani,
niin alkoi asiatkin sujua. Smiley

Ystäväni ja miesystäväni ovat vahvoja persoonia ja luonteita,
muutoin elämä minun kanssa voi olla täyttä helvettiä. Tongue

En voi sietää pelkurimaista luonnetta, joka välttelee vastuunottamista.
Mielestäni sellaiset henkilöt ovat selkärangattomia limanuljaskoja,
joihin pitäisi saada laillinen metsästyslupa, etteivät ne saastuta ympäristöä
ja lisäänny liikaa. Tongue
Jos ne kärsii elämässään, niin oikeastaan saan siitä jonkinlaista tyydytystä,
kunhan eivät tuo, kaada ja aiheuta niitä ongelmia muiden elämään. angel

Tosin  kuu vesimies:nä ja noilla kuvioilla olen oikeasti hädässä olevien
ja oikeasti avuttomien ja heikompien puolella ja kuulun siksi myös kahteen
YK:n alaiseen järjestöön täällä Wienissä. Smiley

Koska  pluto:ni on  vaaka ja tekee kolmiota  aurinko kaksoset:n ja  kuu vesimies:ni
kanssa, korostuu parisuhteessa vapaudentarpeeni ja myrsky nousee helposti
liiasta soittelemisesta, tekstaamisesta ja läsnäolosta ja kontrolloimisen yrityksistä.

Silloin kyllä lentää pari tuhatta myrkkytikaria, jyrään päälle, sytytän tuleen
ja vielä kusen päälle ja jäädytän parintuhannen asteen pakkasessa ikijäähän
ja syötän haikaloille, kunhan olen ensin paloitellut sen moottorisahalla
mukaviksi suupaloiksi. angel

Muuten olen kyllä ihan (kuulema) mukava ihminen. :Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #17 : 23.11.2009 15:57:34 »

Viilaanpa nyt pilkkua, mutta topicin aihehan on "pluto/skorpioni -teemat ihmissuhteissa"  Cool Siksi jätinkin tuon auringon ulos tästä käsittelystä..  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #18 : 23.11.2009 17:22:56 »

Viilaanpa nyt pilkkua, mutta topicin aihehan on "pluto/skorpioni -teemat ihmissuhteissa"  Cool Siksi jätinkin tuon auringon ulos tästä käsittelystä..  Smiley

Mutta... Huh mitä jos  plutoskorpioni tekee kuviota  aurinko:n kanssa,
niin kyllä sillä ainakin minun mielestäni on aikamoinen vaikutus persoonaan
ja hänen tapaansa suhtautua muihin..? Huh


tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #19 : 23.11.2009 19:37:10 »

Kaikkihan ihmisen persoonassa oikeastaan vaikuttaa siihen miten suhtautuu muihin.  Smiley Nuo venus, kuu ja mars vain liittyvät niin suoraan ihmisten kanssa tekemisissä olemiseen.
Mutta totta kai siis auringon saa mukaan ottaa. Hmm. Taisin kumota sanomani?  Cheesy No, topicin aihe joka tapauksessa on plutoenergian purkaminen ihmissuhteisiin.  Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #20 : 24.11.2009 20:50:17 »

Pluto-teemat ihmissuhteissa ovat tulleet minulle hyvinkin tutuiksi. Eräät intensiivisimmistä ja rajuimmista suhteistani ovat alkaneet merkittävän Pluto-transiitin aikana. Suhteet eivät valitettavasti ole olleet pelkästään intensiivisiä ja intohimoisia, vaan myös niitä vähemmän toivottuja piirteitä on runsaasti ollut mukana.

Tuttua tekstiä...  Wink

Minullahan oli v. 2008 transiittina  pluto aspect_sex venus ja kun sitten tapasin Ravun, niin proge- kuu oli juuri tr. Pluton päällä tekemässä samaa sekstiiliä Venukseen.

No, miksi tapasin Ravun enkä Skorpparia? Siksi, koska tuon transiitin aikaan tavataan plutonikkoja, ja herralla on siis  pluto aspect_con askendentti Vaa'assa ja muutenkin  pluto hyvin aspektoitunut.

Valta, seksi, kokonaisvaltaisuus, voima... Plutoenergia kyllä näkyy ja tuntuu tässä suhteessa.  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #21 : 24.11.2009 20:57:45 »

No joo. Ihmissuhteissa oikeastaan välttelen plutonisuutta ja se johtuu siitä, että mulla on  pluto aspect_squ keskitaivas eli minut koetaan helposti uhkaavaksi, ihmiset vaivautuvat seurassani jne. Esim. työhaastatteluissa plutonisuus ei oikein toimi (paitsi ehkä jos on hakemassa Cosa Nostraan), muuten katsotaan että onkos tuo hakemassa kalifiksi kalifin paikalle tms.

Tietysti sitten eri asia jos haluaa pitää väkeä loitolla, mikä on sangen käytännöllistä kaikenmaailman kerjäläisten, jengiläisten, kännikalazombien ja vastaavien kansoittamassa maailmassa. :Smiley  
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #22 : 24.11.2009 21:09:57 »

No joo. Ihmissuhteissa oikeastaan välttelen plutonisuutta ja se johtuu siitä, että mulla on  pluto aspect_squ keskitaivas eli minut koetaan helposti uhkaavaksi, ihmiset vaivautuvat seurassani jne. Esim. työhaastatteluissa plutonisuus ei oikein toimi (paitsi ehkä jos on hakemassa Cosa Nostraan), muuten katsotaan että onkos tuo hakemassa kalifiksi kalifin paikalle tms.

Tietysti sitten eri asia jos haluaa pitää väkeä loitolla, mikä on sangen käytännöllistä kaikenmaailman kerjäläisten, jengiläisten, kännikalazombien ja vastaavien kansoittamassa maailmassa. :Smiley   

off topic, repesin tekstin kautta välittyvästä mielikuvasta.   uglystupid2
et reps reps ja lol lol vaan.   Wink
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #23 : 25.02.2010 22:23:20 »

Aloin miettimään pluton huonesijaintia,
että ykkösessä ollessaan ihmisen on varmaankin helpompi tunnistaa itsestään näitä pluton ominaisuuksia, kun taas seiskassa niitä lähdetään etsimään siitä toisesta ja lopulta joudutaan ongelmiin kun ei huomatakaan että ne kaikki piirteet ovatkin vain itsessään.
Minulla on  pluto seiskassa, ja niinpä, etsin suhdetta jossa voin syyttää sitä toista jollain verukkeella tai todenperäisesti pettämisestä/välinpitämättömyydestä/sitoutumattomuudesta tai muusta vaikka se olen minä itse se jolla sydän ei ole auki. Blokki päällä siis.
 buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 26.02.2010 11:18:09 »

miten vaikuttaa siis rapuherralla ykkösen Pluton neliö aurinkoon ja venukseen? hankala jätkä rakkaudessa, kenties heh heh?  miksi jonkun planeetan sekstiilin pitäisi tuoda juuri sen lajin mies, siis olisin voinut tavata jousimiehen tai vaa´an tms, kun oli  pluto  venus seiskassa ja  jupiter  aspect_sex   venus vitosessa? tai vaikka minkä miehen.. angel

minäkin tapasin hänet kun oli  pluto  aspect_sex  venus ja olisi jo kadonnut kuvasta ellei olisi se vetovoima.. ainiin, itsellä nyt Pluto ykkösessä, minä muuttuu.. (hm, liittyisikö tän vuoden suunnitelmiin). ja nyt sitten ravullakin alkaa Plutoilu ykkösessä keväällä. monta samaa astrovaikutetta päällekkäin, ap kartta siis, näyttää että kuljen tietyt vaiheet edellä. ts hänen kartallaan vasta tulossa  pluto 1   jupiter  chiron  neptunus 2   aurinko 7   mars (  venus saturnus ) 8, ysissä vain kuu hänellä, mutta tuossahan pitäisi juttua riittää.  Grin sitten hänellä meneekin Pluto seiskaan, ja Saturnus vitoseen. hyvä sauma tarkkailla, vaikuttaako ap-kartat todellisuudessa.

radix kartalla itselläni se merkkari skorpparissa,
hänellä:

Saturn in Scorpio  

This placement indicates that deep and intense psychological change may be very difficult for you to withstand. You may try to ignore it or to repress the energies that come from deep inside you. You must try very hard to understand what is motivating you and to accept it, whatever it is. In fact, you must work very hard to accept all aspects of your character no matter how strange they seem.

Also, you may be reluctant to express your true feelings, because you prefer to keep an outward appearance of calm and control. But this is not always good for you, because everyone needs to release their feelings from time to time, especially while you are young. On the plus side, when you are under intense pressure, you can show your emotions and still be more in control of them than most people. That can be very helpful when the going gets rough.
« Viimeksi muokattu: 26.02.2010 11:44:09 kirjoittanut **Qadshu** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #25 : 27.02.2010 01:39:14 »

Aloin miettimään pluton huonesijaintia,
että ykkösessä ollessaan ihmisen on varmaankin helpompi tunnistaa itsestään näitä pluton ominaisuuksia, kun taas seiskassa niitä lähdetään etsimään siitä toisesta ja lopulta joudutaan ongelmiin kun ei huomatakaan että ne kaikki piirteet ovatkin vain itsessään.
Minulla on  pluto seiskassa, ja niinpä, etsin suhdetta jossa voin syyttää sitä toista jollain verukkeella tai todenperäisesti pettämisestä/välinpitämättömyydestä/sitoutumattomuudesta tai muusta vaikka se olen minä itse se jolla sydän ei ole auki. Blokki päällä siis.
 buck2


Minulla taas  pluto 1. huoneessa.
Oma plutonisuus on läpsinyt vasten kasvoja männävuosina.

Melkoinen peiliin katsomisen paikka. Ja nimenomaan ihmissuhteissa. Toki tällöin menossa myös rankat  pluto transiitit. siis  pluto aspect_opp  aurinko kuu jupiter merkurius

Tuliko tuo  pluto - voima todellakin ulkopuolelta ja mikä oli oma osuus siinä? Näitä mietin.
Jokatapauksessa toimin tuolloin kuin kone. Otin jonkin ihmeellisen voimavaran käyttööni.(!!?) Ympärilläni olevat ihmiset ihmettelivät monesti kuinka jaksan kantaa kaiken sen yksin.
Jaksaahan sitä kun on pakko.
No, monet sanoivat että romahdan kun tilanne helpottaa/ kuorma kasvaa liian suureksi.

En romahtanut.

Nykyään en järin pienistä säiky.

Sinne peiliin on ihan hyvä välillä vilkaista. Liekö se juuri sitä  pluto aspect_con askendentti-juttua, en tiedä mutta syvälle on tultu vilkaistua.  uglystupid2
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #26 : 28.02.2010 15:56:26 »

Mulla on Pluto aspect_con Venus skorpionissa, 7. huoneessa.. Ja siihen vielä kuu aspect_squ pluto päälle. Mun suurimpia ongelmia on ihmissuhteet, tunne-elämä on niin äärimmäistä ja tunteiden ilmaisu usein todella töks. Ihmissuhteissa erityisesti menen asenteella kaikki tai ei mitään. Parisuhteissani on suuri tunnelataus, niin hyvässä kuin huonossakin...
« Viimeksi muokattu: 22.03.2010 10:14:54 kirjoittanut faithful » tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #27 : 04.03.2010 21:17:10 »

Aloin miettimään pluton huonesijaintia,
että ykkösessä ollessaan ihmisen on varmaankin helpompi tunnistaa itsestään näitä pluton ominaisuuksia, kun taas seiskassa niitä lähdetään etsimään siitä toisesta ja lopulta joudutaan ongelmiin kun ei huomatakaan että ne kaikki piirteet ovatkin vain itsessään.
Minulla on  pluto seiskassa, ja niinpä, etsin suhdetta jossa voin syyttää sitä toista jollain verukkeella tai todenperäisesti pettämisestä/välinpitämättömyydestä/sitoutumattomuudesta tai muusta vaikka se olen minä itse se jolla sydän ei ole auki. Blokki päällä siis.
 buck2


Minulla taas  pluto 1. huoneessa.
Oma plutonisuus on läpsinyt vasten kasvoja männävuosina.

Niin, tuo asema on vaikea sekä itselle että ympäristölle. Tärkein juttu on kuitenkin se oman plutonisuuden tiedostaminen, sillä se vaikuttaa voimakkaasti muihin ihmisiin mutta lisää yksisilmäisyyttä itseään kohtaan, jolloin Pluton energia alkaa ilmenemään erityisen haitallisesti (itsetuhoisuutta, kaikenlaisiin vaikeuksiin hakeutumista, ympärille kerääntyy huonoa seuraa tms.)

Parhaimmillaanhan Plutossa on kyse oman elämänsä herruudesta ja elämänsä parantamisesta, tosin riippuu vähän missä merkissä se kulloinkin on - toisissa Pluton energia on ulospäinsuuntautunutta, esim. Vaa'assa, silloin ihminen pyrkii ensisijaisesti vaikuttamaan ympäristöönsä ja sisäinen kehitys jää Pluton osalta vähemmälle.
tallennettu
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #28 : 22.03.2010 01:13:26 »

Minulla on myös Pluto skorpparissa, ja ensimmäisessä huoneessa. Myös nousu- ja kuumerkkinä on skorpioni, muuten hyvin oinas- ja kauris painotteista...

Ihmissuhteet on jännä juttu. Eri puolilla maapalloakin ihmiset ovat kuvailleet minua samalla tavalla. Monet ihmiset "pelkäävät" tai tuntevat olevansa altavastaajia seurassani, vaikken olisi edes sanonut mitään. Toisaalta vedän ihmisiä puoleeni, ja erityisesti ihmisiä, joilla on rankkoja perhetaustoja/ masennusta/ itsetuhoisuutta/ addiktioita.... Samat ihmiset kuvailevat minua usein "oudoksi", "kummalliseksi" tai "pelottavaksi", mutta kertovat minulle asioita mitä eivät ole koskaan kertoneet kenellekään ja joista monet voisivat joutua todelliseen pulaan jos tieto tulisi ilmi.

Toisaalta taas otan helposti "holhottavia", ymmärrän, ymmärrän, ymmärrän ja ymmärrän... Otan helposti toisen kärsimykset kontolleni ja käännän vielä toisenkin posken. Olen erittäin avarakatseinen, mutta todella itsekriittinen ja mustavalkoinen moraalin ja etiikan suhteen (jopa sairastumiseen asti, koin etten voi ikinä olla hyvä ihminen, kävin monella psykologilla, jotka itsekin sanoivat, etteivät kykene auttamaan minua).

Mutta nykyään, olen oppinut hallitsemaan itseäni paremmin, onneksi Smiley Ymmärtämään itseäni, auttamaan jos apu otetaan vastaan, ja antaa muiden epäonnistua jos se on ainoa mikä opettaa. Mutta sille, että läsnäoloni koetaan joko todella rauhoittavaksi tai pelottavaksi (ja joissain tapauksissa molempina laugh ) en voi edelleenkään yhtään mitään  Cheesy
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #29 : 25.03.2010 16:05:30 »

Nyt menee niin hurjat systeemit päälle että 3 H   kauris venus iskeytyy kohta transiittina  pluto. On ollut jo ns. outoja fiiliksiä. Mutta eipä siinä mitään, samassa syssyssä vielä proge  mars. Onko kellään kokemusta tuollaisesta? Voipi käydä Pluto-herra säätämässä ihmissuhteita..
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: