Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Siala yrittää auttaa kysymyksissä...  (Luettu 34404 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #15 : 17.11.2009 21:11:01 »

Rakkauteen millaista viestiä? Sinkkuna elän.
tallennettu
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #16 : 17.11.2009 23:02:17 »

Hei,

Mielellään ottaisin minäkin vastaan kortteja  Smiley

Uudehko seurustelusuhde vähän kangertelee. Saisinko kortin sekä itselleni ja miehelle? Lopuksi vielä työelämällekin jos mahdollista.

Kiitos!
tallennettu
Angel82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #17 : 18.11.2009 21:30:26 »

Hei!

Minua askarruttaa rakkauselämäni, eli olen polviani myöten ihastunut, mutten ole varma miehen tunteista. Syventyykö suhteemme?

 smitten
tallennettu
Tastgagta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #18 : 19.11.2009 12:31:02 »

Jos ehdit, niin vilkaise toki minullekin kortteja ihan yleisellä tasolla tämänhetkiseen elämäntilanteeseen  Smiley
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Neitsyessä
Kuu Leijonassa
Merkurius Leijonassa
Venus Vaa'assa
Mars Vaa'assa
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #19 : 24.11.2009 13:59:11 »

Minuakin kiinnostaa rakkauselämäni.+40 jo olen.Mitä näkyisi siinä asiassa tulevaan?
tallennettu
alanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #20 : 25.11.2009 21:35:42 »

Hei Siala!

Jos aikaa liikenee, niin katsoisitko mitä minulle näkyy rakkausasioissa vai näkyykö mitään?

Olisi jännä kuulla kun aikamoista hiljaiseloa on ollut viimeajat  Sad
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #21 : 26.11.2009 09:04:58 »

Siala kiltti, mitä näkyy työkuvioissani?
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #22 : 02.12.2009 00:13:07 »

Mennyt hetki aikaa että olen saanut inspiksen takausin, pieniä vastoin käymisiä ollut. mutta nyt taas palailla ahkerana takaisin..

Hei, Siala  smitten
Minua kiinnostaisi neljä asiaa, elämän perusasiat  Grin
1. uusi työmahdollisuus 2. uusi rakkaus 3. raha-asioiden kuntoon saattaminen 4. taasko muutetaan

Hengittelen syvään ja oodtan innolla!

 smitten :Smiley

Otin kaikille oman kortin samasta pakasta:
1. voima
tässä näkyy että sulla olis vaihto ehtoja mitä ottaa, mutta jonkin aikaa saattaa kestää ennenkö asiat järjestyy.
2. hallitsijatar
uusia suhteita luvassa, mahdollisesti ystävyys suhdetta naisiin, äitiin tai omaan lapseen voimistuu..
3. saavutus
raha-asiat saadaan kuntoon, ehkä yksinäisellä puurtamisella eristäytymisellä ja kurinalaisuudella..
4. juhla
piti kattoa toisesta kirjasta vähän lisä vinkkiä  Embarrassed en usko että nyt ihan lähitulevaisuudessa ainakaan olisitta muuttamassa. on mahdollisesti joku suurempi tapahtuma tiedossa, josta voitta aikasemmin palata omaan turvalliseen kotiin.

tämmöstä täällä  Smiley
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #23 : 02.12.2009 00:21:41 »

Autetaanpa sinua harjoittelussa  Wink , vaikkei minulla mitään suoraa kysymystä nyt olekaan mielessä. Mutta katsopa miten tämä elämäni tulee nyt kulkemaan, onko siellä jotain mihin en ole kiinnittänyt huomiota tarpeeksi vaikka ehkä kannattaisi?  Smiley Kiitoksia.  Cheesy

taikuri
yritätkö kenties ohjailla muiden elämää uuteen suuntaan heidän tietämättään?! varo valehtulua ja huiputtamista..
tämä hetki on hyvä toteuttaa kauan aikaa sitten suunniteltua asioita..
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #24 : 02.12.2009 00:25:39 »

Hei  Smiley

Olisi kiva jos ottaisit kortin tämänhetkiselle suhteelleni.....millaista se näyttää smitten

tappio
nöyryytyksen hetkiä tällä hetkellä ilmassa. toimit miten tahansa joku pahoittaa mielesi, mutta siitä huolimatta niele ylpeytesi ja ota opiksi. tästä on suunta enää vain ylös päin. Pahimmillaan näyryytys voi olla julkista.
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #25 : 02.12.2009 00:32:59 »

Hei!  Kannan tietenkin korteni hyvään kekoon ja autan sinua harjoituksissasi;  katsoppas, tuleeko uudesta harrastuksestani mahdollisesti sivu- tai kokoaikabisnes.  Olen kovin innostunut ja kiinnostunut tästä uudesta alasta.

rakastavaiset
tärkeä asia on kyseessä. tästä voi tulla kumpikin joko sivu tai kokoaikanbisnet, riippuu ihan miten hoidat asiat.
Onnea kiinostuksen kohteesta  Smiley
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #26 : 02.12.2009 00:51:31 »

Heippa  Smiley

Voisitko nostaa minulle kortin tämän hetkiseen elämän tilanteeseeni.

Kiitos näin etukäteen  T: Daana   Smiley

Tein sulle tähän ihan kunnon pöydän mihin tulee useampi kortti.

1. perusta: nykyisen elämäntilanteen tausta, aiemmat kokemukset
turhuus
menet menneisyytten, mutta katsot tulevaisuuten. joku asia vaivaa menneisyydessä.
2. vahvuus: kykysi, lahjakkuutesi ja mahdollisuutesi
ystävät
ystävät antaa pyyteetöntä apua asiassa kun asiassa. yhteisiä suunnitelmia, inspiroitumista. naisten ystävyys tuotaa iloa.
3. hiekkous: heikot kohtasi, jokin mitä et ota riittävästi huomioon
sukupolvat
elämää ei pidä ottaa itsestään selvyytenä, joten ota sukulaisia huomioon enemmän.
4. haaste: kiinnostuksen kohteet, voitettavat esteet
rakastavaiset
olet joko kohdannut ns sen oikean tai et osaa päättää kumman kahdesta ihmisestä valitset. ratkaisu syntyy näynkaltaisen oivallukset kautta.
5. suunta: suunta johon olet menossa, mitä toivot tulevaisuudelta
maljojen ässä
uusi suhde saa alkunsa tai vanha alkaa kukoistamaan.. elämä on ihanaa ja lämpöistä. kortti saa feminiinisen seksuaalisuuden kukoistamaan.
6. neuvo: ota tämä huomioon etsiessäsi tasapainoa.
aurinko
uusia inspiroivia suhteita, luottamusta, sosiaalista lahjakkuutta. tunnut kulkevan usein aurinkoista tietä eteenpäin. elämän iloa uudistusta luvassa.


 Smiley
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #27 : 02.12.2009 00:57:58 »

Hei Smiley
Voisitko minullekin nostaa kortin? Kysymys on siitä, kun nämä rakkausasiat ovat taas ihan solmussa, enä tiedä mitä tehdä  Tongue Cheesy
 Kiitos! Smiley


hämmennys
olet juuttunut johonkin, etkä oikein tiedä mitä tehdä.
sulla on enemmän mahdollisuuksia kuin kykenet havaitsemaan, eikä mikään varsinaisesti pidättele sinua. älä liioittele ongelmiasi vaan tartu niihin, ratkaisua on lähempänä kuin arvaatkaan.
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #28 : 02.12.2009 14:00:00 »

Hei,

Mitä työrintamallani näkyy ? Entä rakkaus ?

Kiitos Emisa
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #29 : 02.12.2009 17:15:30 »



 Toteutuukohan minun toiveeni,-- hakemus on vireellä,-- mutta  vastausta odottelen.

  Olisi kiva jos kerkeisit katsoa miten käy.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: