Kiitos DolceVita, kuulostaa tutulta, tuntuu, että tämä herra ei aina oikein tunne itseään (ainakaan niitä huonoja puoliaan). Noh, olen täräyttänyt hänelle muutaman kerran suoraan, mitä ajattelen hänestä ja minkälainen hän on, niin hyvät ja huonot puolet, on reagoinut todella voimakkaasti ja alkanut itkemään tämän täräytyksen jälkeen..Lisäksi jonkinlaisen roolin vetäminen alussa oli vähintäänkin raivostuttavaa, koska näin jollain tapaa hänen lävitsensä, ettei hän ollut se, mitä sanoi/esitti...Nyt kun olemme käyneet asioita läpi "syväluotaavasti" ja kun olen sanonut, että pidän hänestä sitä enemmän mitä enemmän hän on oma itsensä, hän on alkanut olemaankin rennompi ja enemmän "oma itsensä", mitä se nyt sitten onkaan...
Tuo muiden ihmisten tunnetilaan virittyminen on myös totta. Hän on pystynyt ymmärtämään tekemiäni asioita, joita ei varmasti KUKAAN olisi pystynyt ymmärtämään/suodattamaan..En edes itse
mutta toisaalta hänellä on monesti liian "idealistiset kuvitelmat" esim. parisuhteista, olisi valmis jatkamaan tilanteissa, joissa monet muut olisivat laittaneet jo pillit pussiin kauan aikaa sitten..
No, häntä on sanottu "italiaanoksi" vaikka onkin suomalainen, vahvat ja voimakkaat piirteet kasvoissa..Ja tuo viileys tulee esille ainakin kanssakäymisessä muiden ihmisten kanssa, hänellä ei ole paljon läheisiä ihmissuhteita, lähinnä toverillisia/toiminnallisia..Sanoi, ettei ole aikaisemmissa naissuhteissaan pystynyt/kyennyt puhumaan asioista..