Aa, enpäs ole tähänkään vastannut, joten korjataan vahinko...
Itsellä siis kohta 2,5 vuotta yhteiseloa Vaaka-miehen kanssa takana. Mies on kyllä mielestäni enemmän Skorpionimainen kuin varsinainen, Vaaka, onhan hänellä Aurinko Vaa'an loppuasteissa ja Pluto on voimakkaasti aspektoitunut. Tämä tuo sellaista jännää salaperäisyyttä ja syvyyttä miehen persoonaan
Mies pitää yksityisyyttä arvossaan, hänelle se oma henk.kohtainen tila on tärkeää (ja toisaalta mä
:nä annan tilaa suht helposti). Ei juoruile parisuhteestaan muille, haluaa pitää meidän asiat meidän välisinä. Ihmisten ilmoilla suhtautuu muhun enemmän kaverillisesti, hyvä kun edes kädestä joskus pitää kiinni. Tämä aiheuttaa tosin mulle välillä sellaisen fiiliksen, että häpeääkö mua
Sen sijaan kotosalla kaipaa läheisyyttä hyvinkin voimakkaasti (eilen illalla esim. vaati, että mä rapsutan selkää ja hieron hänen jalkojaan) ja on aivan ihana, mitä tulee aviollisiin velvollisuuksiin
Vaatii tosi paljon läheisyyttä, tuntuu siltä, että jopa mua enemmän, mutta antaa myös paljon hellyyttä, jos huomaa, että mä olen huomion tarpeessa/vihjaan hänelle asiasta...
Romanttinen. Juu, tavallaan. Muistaa kyllä vuosipäivät, synttärit ja harrastaa ystävänpäivälahjoja yms., vaikkei tod. mikään lahjasampo olekaan. Tykkää harrastaa yhdessä asiota. Haluaa tehdä mun kanssa muutakin, kuin istua kotona katsomassa telkkaria.
Mies on sosiaalisissa kuvioissa tosi pidetty, töissä hyvin sopuisan, ahkeran ja luotettavan työntekijän maineessa. Ei haasta koskaan riitaa, vaan mielummin vetäytyy niiden porukasta kauemmaksi, joiden kanssa ei kemiat oikein kohtaa ja pyrkii asiallisiin väleihin. Diplomaattinen ja sopeutuva, ei kuitenkaan mikään peenlipoja tms. Ei alennu kenenkään mielistelyyn, vaan on rehti ja hyvinkin terävä- ja suorasanainen, mutta syvimmän itsensä paljastaa vain lähimmilleen (
). Päättämätön ei todellakaan ole, vaan hyvinkin omapäinen, kun jotain saa päähänsä! Viihtyy seurassa, mutta tarvitsee myös omaa tilaa.
Mies ei ole mikään muodinseuraaja, vaikka tykkääkin välillä sijoittaa ihan kiitettäviä summia vaatteisiin. Miehen huppari-farkkutyyli ei kuitenkaan kilju mitään "hei-minä-maksoin-tästä-kokonaisuudesta-1000-euroa". Sijoittaa laatuun ja sellaisiin vaatteisiin, jotka kestävät käytössä ja joissa tyyli on ajaton. Viihtyy itse asiassa parhaiten metsällä puskassa kytiksellä metsästystamineet päällä ja kivääri olalla, että se siitä pukeutumisesta
Mies ihastuu ensimmäisenä vähän rempseämpiin, poikamaisempiin naisiin. Ei tykkää lainkaan prinsessamaisista, nirppanokkaisista naisista. Naisen pukeutuminen on ilmeisesti aika toissijainen seikka miehelle.
Vaakamaisuus näkyy miehessä siten, että hän arvostaa kauneutta ja harmoniaa (
). Ihailee esim. kauniita koriste-esineitä, ihannekoti on kaunis, viihtyisä ja siisti. Tykkää nautiskella, esim. käydä hyvässä ravintolassa, nauttia pullollisen laadukasta olutta tai lasillisen hyvää viiniä tai herkutella esim. juustoilla ja belgialaisella suklaalla, tai sitten konkreettisesti käydä jossain hemmotteluhoidossa, hieronnassa tms. Mies on valmis sijoittamaan huomattaviakin summia kodin sisustukseen tms. Arvostaa laatua ja on erittäin merkkitietoinen. Maksaa mielummin enemmän laadusta kuin ostaa halvalla sekundaa.
Musiikkimausta ei oikein vaakamaisuus näy, kuuntelee joko mättömusaa a'la Rammstein tai sitten oikein kunnon tanssikamaa
Nyt tuli hiukan kiire toisaalle, jatkan tätä, kunhan ehdin taas koneen ääreen
Edit: Jatketaan...
No, sitten vähän haukkuja
Mies on
, mikä aiheuttaa sen, että mies osaa olla hyvin kriittinen itseään ja muita kohtaan, huomaa hyvinkin pienet virheet ja huomauttelee niistä loputtomiin, osaa olla tosi pikkutarkka, tarvitsee koko ajan jotain pikkunäpertelyä (
). Tunnepuolella on välillä aika etäinen ja hajanainen ja antaa itsestään kylmänkin vaikutelman, vaikkei tarkoitakaan sitä (
). Paljastaa vain vähän itsestään ja välillä hänestä joutuu kaivamaan asiat esille, ei mikään lörppäsuu (
3. huoneessa). Kuitenkin luonteeltaan mietteliäs, tarkkanäköinen, tykkää keskustella syvällisiä - sekä voi suuttuessaan laukoa tosi terävästi ilmeenkään värähtämättä (
).