Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Negatiiviset energiat +ihmiset  (Luettu 27273 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mirka222
Vieras
« : 21.11.2009 12:55:16 »

Hmm, viime päivinä minulla on ollut todella hankala, väsynyt ja voimaton olo...Opiskeluympäristössäni on tullut esille hämäriä ja myös järkyttäviä asioita..Olen kuulunut isoon kaveriporukkaan, jonka kanssa vietimme yhdessä illanviettoja sun muuta mukavaa..Tässä porukassa oli kuitenkin lähes aina  selittämättömän paha olla, kun otin esille asian yhden tässä porukassa olevan henkilön kanssa, hän oli samaa mieltä..Nyt onkin käynyt ilmi, että tämä porukan "pomo" on puhunut meitä muita toisiaan vastaan ja on ilmeisen kateellinen, jos vietämme aikaa myös muiden henkilöiden kuin hänen kanssaan.. Lisäksi sain kuulla, että hän on vaikeuttanut erään opiskelutoverimme työnsaantia merkittävästi puhumalla työpaikkaan tästä henkilöstä yksityisiä asioita, jotka eivät työpaikalle edes kuulu..No nyt kun tämä "pomo" on saanut puhuttua "ympäri" myös muita meidän porukassamme olleita henkilöitä, on hankala tietää kenen kanssa voi olla tekemisissä luottamuksella ja kenen ei..Tässä pohjustusta aiheeseen siis..

Kävin esimerkiksi syömässä erään meidän porukkaamme kuuluneen kaverini kanssa mutta se ei tuntunut samalta kuin aiemmin..Minut valtasi selittämättömän paha olo ja tuntui, että kaverini puhui tämän "pomon" suulla..Illalla kun menin nukkumaan, näin valtavasti painajaisia ja aamulla heräsin vietävään lihaskipuun..Päivä meni muutenkin vain levähtäessä ja selittämättömässä "pöhnässä". Jotenkin on tullut sellainen tunne, etten halua olla tekemisissä enää kenenkään tähän rinkiin kuuluvan kanssa...Tämä "pomo" onkin asian huomannut eikä enää ole yhteyksissä minuun (helpotus vain)..Minua askarruttaa vain nämä muut henkilöt, yhden kanssa olemme samalla aaltopituudella mutta muut ovat mielestäni joutuneet tietämättään tämän "pomon" pyöritykseen..

Olenko todellakin niin herkkä, että annan tällaisten negatiivisten energioiden vaikuttaa minuun nuinkin vahvasti? Miten negatiivisilta energioilta voi suojautua? Vetäytyminen on ollut tähän mennessä vahvin suojakeinoni, mutta joskus on pakko olla opiskelujeni takia näiden henkilöiden kanssa tekemisissä...Olen suoraan sanottuna pelästynyt tuosta yöllisestä reaktiostani näitä energioita kohtaan..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 21.11.2009 14:34:09 »

Minä olen käytännön elämässä hyvin tarkka seurastani.
Olen mieluten yksin kuin huonossa seurassa tai seurassa,
joka saa minut tuntemaan oloni ahdistuneeksi tai voimattomaksi.

Minun ei kuin vain haistaa/aavistaa, että ongelmia on tulossa jossain muodossa
ja aloitan en vastaa-puheluihin kampanjan ja jos törmään vahingossa,
niin vetoan johonkin menoon/kiireeseen, vaikka ei olisikaan
tai sitten ihan annan sanattomasti ymmärtää, siis aikalailla sanattomasti, :Smiley
vastailemalla niukasti yhdellä pienellä nyökkäyksellä ja kääntymällä puhumaan jollekin toiselle,
että ko. henkilö ei ole tervetullutta.
Toimii esim. yöelämässä ja paikoissa jossa on muitakin ihmisiä -> työpaikka vaikka. Wink

Yleensä kyllä uskon siihen, että sitä saat, mitä (pyrit/yrität) lähetät. Wink
Jos lähden vastaamaan ongelmiin tai vastaan negatiivisesti, niin sitäpä sieltä tulee takaisinkin.
Parempi kääntää selkä ja antaa negan lähettäjän ottaa vastaa ihan itse se oma energiansa,
mitä antoi minule päin tullakin. Smiley

Toinen käytännön juttu on, että Suomessa on pimeää nyt ja ihmiset herkistyneitä
henkisesti. Esim. meillä töissä on olo Ruostin konttorin kanssa hankalaa,
kun pitäisi olla silkkihansikkaat käsissä, kun kirjoittaa meiliä tai on puhelimessa sinne,
ettei räjähdä käsiin mitään.  Kiss

tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2 : 21.11.2009 14:57:53 »

Saman olen alkanut oppia itsekin, vetäytyminen parempaan seuraan, sanotaanko näin Grin Noh, tämä "pomo" on ainakin sen huomannut, kun olen todella sulkeutunut ja jäykkä, jos joudun sattumalta samaan seuraan hänen kanssaan..Pitäisi tietenkin yrittää pysyä mahdollisimman neutraalina näissä pakollisissa tilanteissa mutta minusta näkee kilometrien päähän, jos en viihdy jonkun seurassa..Yleensä kun olen kuin avoin kirja ja pälpätän mitä sattuu ja näiden "mulkqvistien" seurassa "jäykkä paska" Cheesy Negan lähetys on mielestäni lähtenyt liikkeelle toiselta puolelta enkä ymmärrä, mitä olen tehnyt saadakseni tällaisen negan päälleni...Sekin olisi ihan mukava kuulla suoraan tämän "pomon" suusta, että mitä olen mahdollisesti tehnyt "väärin" ja miettiä pitääkö minun ottaa opikseni jostain..Eräs henkilöhän otti puheeksi asiat suoraan tämän mulkun kanssa ja kysyjä leimattiin heti hulluksi huolellisen paskan puhumisen ja juoruilun seurauksena..Sehän olisi tämän "pomon" mielestä vallan menetys tietyllä tapaa, jos hän kertoisi, miksi toimii tällä tavalla, että ottaa ihmisiä heidän tietämättään silmätikuiksi ja juoruilun aiheeksi..Asioiden selvittäminen ei todellakaan kuulu hänen toimintatapoihinsa..Joten parempi siis "eliminoida" täysin tämä henkilö ja hänen hovinsa elämästäni, ettei aiheudu turhaa päänvaivaa tästä selvittelyosiostakaan...

Muistan erään tapauksen, jossa yksi naishenkilö piruili minulle järjestäen opiskelujen alusta asti vaikka en edes tuntenut häntä. Se tuntui tietenkin pahalta, koska halusin olla hänen kanssaan väleissä enkä voinut ymmärtää, mistä tämä johtui..Nyt kun olemme olleet opiskelujen loppuvaiheessa samoissa projekteissa, hän sanoi, että on ollut kateellinen ulkonäöstäni aiemmin minulle. Silloin selvisi piruilun syy Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 21.11.2009 15:01:59 »

Minä olen tehnyt saman kuin Sasha, jo vuosia ja aion tehdä edelleenkin.
En vietä nykyään vapaaehtoisesti hetkeäkään sellaisten ihmisten seurassa, joiden kanssa on paha olla. Ja miksi viettäisin? Olen myös mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.

Ja kaikesta huolimatta minulla on paljon kavereita ja muutama hyvä ystävä, jotka riittävät.
Uusi ihmisiä tulee kun antaa toisten mennä.

Tuo on hämmäsyttävää, miten se hyvin se toimiikaan, kun kääntää selkänsä paska-ainekselle.
Ystäviä on enemmän, laadultaan parempia ja muutamat on kehittynyt
ja muuttunut paremmaksi, kun ne on huomannut,
että minulle muuttuu näkymättömäksi ja mitättömäksi kaatamalla ongelmansa minulle
tai tekemällä ongelmia tai oloni epämukavaksi.

Kaverit ovat mielestäni sitä varten, että heidän seurassaan viihtyy ja on hauskaa
ja olo mukava ja turvallinen ja heihin voi luottaa.

Jessusmaria, minä en kertakaikkiaan ole masokisti. :Smiley Tongue

Tosin kyllä  askendentti skorpioni ja uteliaana  aurinko kaksoset
tykkään olla netissä pälättää hullujen ja kukkuu tyyppien kanssa,
jotka reali-elämässä kiertäisin kaukaa, mutta se on suhteellisen turvallista näin. Grin

Elämän kirjosta tulee hyvä otanta ja ei sokeudu niin helposti omalle tilanteelle. Wink

Kyllähän ne aina voi kaikenlaisia kirouksia ja vtumaisia taikoja tulemaan,
mutta kyllä minä ajattelen, että niillä on vaikutusta vain siellä lähettäjä päässä,
siis nimenomaan päässä. :Smiley

tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #4 : 21.11.2009 15:08:32 »

Lainaus
Muistan erään tapauksen, jossa yksi naishenkilö piruili minulle järjestäen opiskelujen alusta asti vaikka en edes tuntenut häntä. Se tuntui tietenkin pahalta, koska halusin olla hänen kanssaan väleissä enkä voinut ymmärtää, mistä tämä johtui..Nyt kun olemme olleet opiskelujen loppuvaiheessa samoissa projekteissa, hän sanoi, että on ollut kateellinen ulkonäöstäni aiemmin minulle. Silloin selvisi piruilun syy Grin

Olipas rohkeasti tehty tältä naiselta, että kertoi sen avoimesti. Smiley
Kateus on kyllä aika inhottava juttu ja jontenkin tuntuu, että aivan täysin mahdoton (naisena etenkin ja juuri erityisesti toisia naisia kohtaan) välttää sitä.

Mutta hei -

Kyllähän negatiivisilta energioilta (tai ihmisiltä) voi suojautua!??!!
Elkää kysykö minulta miten - I don't know.

Meinaan vaan, ettei tarttis olla niin valikoiva seurastaan jos ei antaisi tai sallisi tällasten negatiivisten energioiden vaikuttavan sinuun.

« Viimeksi muokattu: 21.11.2009 15:10:10 kirjoittanut Anahata » tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #5 : 21.11.2009 15:19:29 »

Kaverit ovat mielestäni sitä varten, että heidän seurassaan viihtyy ja on hauskaa
ja olo mukava ja turvallinen ja heihin voi luottaa.

Tosin kyllä  askendentti skorpioni ja uteliaana  aurinko kaksoset
tykkään olla netissä pälättää hullujen ja kukkuu tyyppien kanssa,
jotka reali-elämässä kiertäisin kaukaa, mutta se on suhteellisen turvallista näin. Grin

Ja mie  kuu  kaksoset : na höpötän jokaisen vastaantulevan kanssa ummet ja lammet...ja vielä lemmetkin... Wink
mutta
 askendentti  skorpioni :na olen tosi tarkka, ketä päästän lähelleni ja ystäväkseni.

Itse valitsen, kenen seurassa viihdyn ja kenen en.

Olen sellainen perusmukava tyyppi...näin niinku yleisellä tasolla..ja moni tykästyy minuun ja hakeutuu seuraani,
mutta, mie haluan olla vain niiden ihmisten seurassa, jotka ovat positiivisia perusluonteeltaan.
Kaikki jatkuvasti valittavat ja murheen aallossa olevat eivät kiinnosta minua yhtään.

Tokihan mekin ystävien kanssa keskenään naristaan ajoittain, mutta aina kuitenkin löydetään kaikesta joko ilon pilkahdus tai sitten lyömme kaikki vaikeudet huumoriksi.

Minusta se on hieno asia, ettei tarvitsekkaan vapaa-ajalla seurustella ihmisten kanssa, joista ei pidä.
Työssä joutuu siihen ja se vie jo niin paljon voimia.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
mirka222
Vieras
« Vastaus #6 : 21.11.2009 15:47:01 »

Anahata, joo se oli kyllä rohkea teko! Harvoin naisen suusta kuulee tuollaista Grin Nyt tulemme toimeen mainiosti ja pidän tästä henkilöstä ihmisenä paljon mutta olen huomannut, että hän tuppaa piruilemaan kateuksissaan ihmisille  aurinko leijona askendentti skorpioni kuu kauris .No sallittakoon se hänelle, kun on pystynyt sen myöntämäänkin Wink

Joo, jonkinmoinen mantran hokeminen voisi auttaa näissä pakollisissa kohtaamisissa Grin

Kyllä kaikki varmasti puhuvat paskaa toisistaan, mutta itsellä se rajoittuu lähinnä sen "paskan lähettäjän" toimien ihmettelemiseen..En tunnista tilanteita, joissa olisin varta vasten keksinyt jostain henkilöstä paskaa, yleensä se menee niin, että joku henkilö piruilee/on paskamainen yhtäkkiä ilman syytä (tai olen niin tyhjä pää etten huomaa syytä Cheesy) ja pohdin/analysoin, mistä tämä voisi johtua ja tietenkin joissain tapauksissa loukkaannun ja tulen surulliseksi tai vihaiseksi
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 21.11.2009 16:10:36 »

askendentti skorpioni:n minäkin mieltäisin kanssa seurastaan tarkaksi.
Meikäläisen  aurinko  merkurius kaksoset :lla pälätetään kyllä kaikkien kanssa,
luvataankin ummet ja lammet,  :Smiley mutta varsinainen todellinen lähelle päästäminen
on kaukana siitä.. :Smiley ..etteikö vaan olisi tuo  kuu vesimies,
joka on kyllä sosiaalisuuden mestari ja symppis tyyppi,
mutta sydämeen ja sitä lähelle pääsee kyllä hyvin harvat ja valitut.. :Smiley

Meikäläisen  saturnus on  rapu :ssa sillä kyllä välitetään ihan omista asioista
enemmän kuin muiden. Tongue Tosin ei tule myöskään pahoin juorultua muiden asioista,
kun ne ei kiinnosta. Grin 2funny

Tuo Helmen kartta antoi tuosta seuran valinnasta tälläistä tietoa copy+pastena:

Huone X Vaa'assa
Kaikenlaiset sosiaaliset kontaktit voivat johtaa ammatilliseen menestykseen, esim. avioliitto tai koulukaverit. Pidät sosiaalisesta kanssakäymisestä, ystävyyksistä joista on apua myös ammatissa etenemisessä. Joskus työ liittyy oikeuslaitokseen, mutta aina siihen kuuluu vaikutusvaltaisia ja tärkeitä ihmisiä.

Huone XI Vaa'assa
Haet ystäväpiirisi hyvin menestyneistä ihmisistä, taiteilijoista, vaikutusvaltaisista sosiaalisista ryhmistä, politiikasta jne. Pidät kiinni luokkatietoisuudesta.

Helmen mukaan copy+pastena saattaisi olla tasapainottamassa
Sekstiili Aurinko - Mars yhtymä
Auringon ja Marssin välisissä aspekteissa ilmenee se, miten sinun perusvoimasi toimii. Olet voimakas persoona, mutta hillitset jo Marsin alhaisimmat värähtelyt, et pistä sotaa pystyyn ihan pikku asiasta. Osaat kanavoida energiaimpulssit tuottavasti urheilun tai jonkun muun fyysisen toiminnan kautta.

Samoin ehkäpä myös copy+pastena

Sekstiili Kuu - Jupiter B yhtymä
Kuun ja Jupiterin aspekteissa on kysymys siitä, mitä sielusi vaistomaisesti edustaa jokapäiväisissä toimissa toisten ihmisten kanssa. Nämä ominaisuudet on hankittu eri elämien välisissä opiskelujaksoissa ja niiden vaikutus heijastuu ennen kaikkea henkiselle puolelle.
Olet hankkinut avoimuuden, sydämellisyyden, optimismin ja kyvyn jakaa. Pidät nautinnoista, hyvästä ruuasta ja hyvästä seurasta. Työssäsikin tiedät, ketä kannattaa pitää lähipiirissä. Sosiaalinen elämäsi on tasapainoista.

Ja...

Trini Venus - Askendentti yhtymä
Pidät kaikesta kauniista, taiteesta, tasapainoisuudesta ja harmoniasta. Sinun luonteesi on jakava ja sosiaalinen, olet luonteva ja rakastettava.

Trini Aurinko - Kuu yhtymä
Sinussa on paljon elinvoimaa ja haluat olla esillä. Sinun seuraasi halutaankin elinvoimaisuutesi takia. Olet tasapainossa itsesi kanssa.

Trini Jupiter - Neptunus yhtymä
Mielesi on erittäin herkkä ymmärtämään toisten ihmisten sairauksia ja vaikeuksia. Olet hyvä kuuntelija tai ainakin osaat antaa sellaisen vaikutelman toisille, että heidän on helppo uskoutua sinulle. Olet mielikuvitusrikas nautiskelija ja ainakin jossain muodossa taiteen ystävä.

Ja meikäläisen  mars  oinas aspect_opp pluto vaaka:lla
loukataan ilman syyllisyyden tunteita, katumusta ja kummempaa hienotunteisuutta,
joten kyllä se seura tahtoo hyvin jalostua, kun kärsivällisyyttäkään ei riitä kaikille idiooteille

ja....

Neliö Jupiter - Saturnus oppositio
Et ole kovinkaan kiinnostunut ympäristöstäsi, mutta ilmaiset helposti tyytymättömyytesi.

....joten kyllä olen hyvin mukavuudenhaluinen ystävieni ja sosiaalisen piirini suhteen
ja oikein mukava ja hauska niin kauan kunnes joku tuo ongelmia tai turhaa stressiä. Grin

Kyllä astrologiasta on apua itsetuntemuksessa ihmissuhteisiin. Smiley
Jokaisen, joka mielii tietää, että mites nyt tämä ja tuo tyyppi,
tuleeko tästä rakkautta, ystävyyttä, vihaa, kateutta, ilkeyttä, suhdetta jne.
pitäisi katsoa ihan vain omaan karttaan, onko sille pohjaa siellä
ja millä avuilla mennään eteenpäin. Wink

« Viimeksi muokattu: 21.11.2009 16:12:19 kirjoittanut Sasha » tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #8 : 21.11.2009 16:23:05 »

Huone X Vaa'assa
Kaikenlaiset sosiaaliset kontaktit voivat johtaa ammatilliseen menestykseen, esim. avioliitto tai koulukaverit. Pidät sosiaalisesta kanssakäymisestä, ystävyyksistä joista on apua myös ammatissa etenemisessä. Joskus työ liittyy oikeuslaitokseen, mutta aina siihen kuuluu vaikutusvaltaisia ja tärkeitä ihmisiä.

Sasha..
Pikaisesti vain nyt vastaan...
mutta meillähän näyttää olevan sama
kymppihuonekkin!! Grin

ja muistan joskus katsoneesi karttaasi...
oliko sulla tuo  askendentti  skorpioni jossain samoissa asteissa ku mullaki...about 23 ja risat...jos oikein  muistelen... Wink

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 21.11.2009 17:10:15 »

Cheesy Meidän pitäisi kyllä tavata, kun tulen Suomeen!
Mahtaisi juttu lentää..! Cheesy Grin
Tammi-Helmikuun vaihteessa tai jossain siinä, kun veljeni rakkauden hedelmä saa nimensä.. :Smiley
...kunhan hän nyt ensin tuossa syntyy.  :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #10 : 22.11.2009 20:23:21 »

on "kiinnostavaa" miten jotkut kokevat muut "negatiivisiksi" joita pitää "rajata pois" ja itse saa mellastaa ja laukoa ties mitä ikävyyksiä muille.. eikö?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
epona
Vieras
« Vastaus #11 : 22.11.2009 20:32:38 »

on.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 23.11.2009 02:51:17 »

Itselläni on ollut myös pariin otteeseen samanlaisia fiiliksiä, aivan kuin joku ihminen ja hänen seuransa olisi luotaantyöntävää tai epämiellyttävää. Suurimman osan aikaa mielestäni on järkevää pysytellä kauempana, mutta mielestäni olisi myös hyvä tutkia mistä se tunne tai energiat johtuvat. Joskus vuosia sitten luin Hermann Hesseltä, että

“If you hate a person, you hate something in him that is part of yourself. What isn't part of ourselves doesn't disturb us",

ja sen jälkeen olen aina halunnut miettiä tunteita huonoista energioista ja kemioista hieman syvällisemmin. Eikö välillä se syy voisi löytyä myös peiliin katsomalla? Onko mahdollista, että me koemme jonkun ihmisen negatiivisena, koska itse emme ole tasapainoisia? Eli jos joku asia ärsyttää toisessa ihmisessä, se voisikin olla asia mikä puuttuu meiltä tai joka ärsyttää meitä myös itsessämme. Esimerkiksi jos olet hiljainen ihminen voit kokea suunnatonta vihaa äänekästä ja kärkästä persoonaa kohtaan, vaikka syy saattaisi olla siinä, että itseltäsi puuttuu näitä ominaisuuksia.

Itselläni koin ehkä elämäni negatiivisimpia energioita ryhmässä, jossa tämä kyseinen ihminen oli "johtajan" asemassa. Melkein ensimmäisestä hetkestä lähtien vihasin häntä, koin myös että hän vihasi minua. Kun olin aikani kärsinyt asian kanssa, menin suoraan sanomaan mitä ajattelen ja miten monessa asiassa hän toimii väärin, kun olin nämä asiat sanonut ääneen kävikin ilmi, että kyseisellä henkilöllä oli erittäin rankkaa yksityiselämässään, eikä hän ollut tajunnut omaa käytöstään. Jälkeenpäin myös tajusin, että oma vihani johtui siitä, että olen persoonana erittäin samanlainen ja koska olen kilpailuhenkinen johtajatyyppi se aiheuttaa suunnatonta kitkaa, aivan kuin kyseessä olisi ollut tappelu lauman johtajuudesta. Joten voiko tässä tilanteessa sanoa kumpi oli pahempi minä vai hän? Jos en olisi asiaa selvittänyt olisin vain tyytynyt ajattelemaan, että hän on paha ihminen. Asian selvittäminen kuitenkin auttoi minua ymmärtämään myös itseäni eli joskus myös suora puhe auttaa. En sano, että asia olisi näin joka tilanteessa ja joka ihmisen kanssa, mutta aina kannattaa silti miettiä vähän pidemälle.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 23.11.2009 09:25:48 »

Ei negatiivisia ihmisiä tarvitse karttaa, he ovat itseasiassa meidän parhaimpia opettajia. Mutta negatiiviselta energialta tulee suojautua ja pitää itsensä heidän arvostelunsa ulkopuolella, ymmärtää miksi tuo ihminen kokee noin, mikä hänen sanoissaan satuttaa minua. Silloin voi oppia yllättäviä asioita itsestään.

Mutta negatiivisesta energiasta voi suojautua, minä itse opettelen sitä parhaillaan, se on ikään kuin olisi hieman ulkopuolisena, suojattuna. En osaa sitä vielä selittää.

Mutta sen olen huomannut, kun ihminen on riittävän vahva ja ajattelee toisista hyvää ei ole negatiivisia ihmisiä. Minä olen työssäni aikoinaan niin monen hankalan ihmisen kanssa työskennellyt, toiminut välikätenä, kun he ovat riitaantuneet toisten kanssa, lohduttanut heitäkin, jotka ovat katkeroituneita ja kun minä olen opetellut näkemään jokaisesta noista ihmisistä jonkun hyvän puolen, kohtelen heitä tasa-arvoisina he eivät koskaan ole olleet ilkeitä minulle.

Joskus he leimahtavat, mutta rehellisellä puheella saa yleensä tilanteen korjattua ja luottamuksen rakennettua. Jokaisessa meissä on jotakin, mikä on kaunista, jopa paatuneimmissakin tapauksissa. Se tulee vain nähdä.

Ja jos joku ihminen imee tyhjiin, silloin vain pitää tasapainottaa oma energiansa ja luovuttaa huono energia pois.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #14 : 23.11.2009 09:35:33 »

Lainaus
Ei negatiivisia ihmisiä tarvitse karttaa, he ovat itseasiassa meidän parhaimpia opettajia. Mutta negatiiviselta energialta tulee suojautua ja pitää itsensä heidän arvostelunsa ulkopuolella,

Niin - Olisiko joku, joka tietäisi, miten itseään suojata?

Itse olen joksus selvinnyt kadulla ryöstöyrityksestä kutsumalla arkkienkeli Mikaelia paikalle. En oikein tajua itse, mistä sain rohkeutta tehdä mitä tein - mutta se toimi. Eipä saanut saaliikseen mitään se pojan retele...

Olen ymmärtänyt, että voi suojautua myös visualisoimalla valon ympäröivän sinua. Sain tällaisen vinkin eräältä ystävältä:

---and it is easy to do this every day.. just white light around you, blue for protection, violet to transmute old karma, gold for victory and success, pink for unconditional love, green for healing, indigo for intuition, and breathe deep.... nothing complicated and it helps.---

Toki on varmaan olemassa muitakin keinoja: Anyone knows?

:Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: