Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neliöt  (Luettu 3353 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« : 21.11.2009 21:20:22 »

Mä tarvisin nyt neuvoja aspektien tulkintaan. Just kun luulin päässeeni paremmin jyvälle hommasta, jutuilta meni pohja kun huomasin tulkinnasta että  venus aspect_squ keskitaivas on positiivinen aspekti! Eikö kaikki neliöt olekaan ns. stressiaspekteja? Kiitos paljon jo etukäteen, jos joku viitsisi kertoa näistä...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #1 : 25.11.2009 04:35:39 »

Neliöt ovat ns.haaste-aspekteja.
Haaste on haaste ja kun haaste on voitettu, niin siitä tulee voimavara... mitä järkeä astrologiassa muuten olisikaan. Toisaalta esim isojen yritysten johtajilta löytyy useimiten T-ristejä koska he tarvitsevat keskittynyttä energiaa jotta saisivat jotain aikaiseksi.(esim Kirsti Paakkanen) Tässä mielessä neliöt ovat joskus tarpeellisia, kolmiot ovat laiskoja.
On olemassa haasteaspekteja joilla on niin lievät tai muuten erikoiset haasteet, että niitä voidaan pitää jopa hyvinä. Esimerkiksi siinä missä jupiterin kolmiot aiheuttavat laajenemista, neliöt aiheuttavat levähtämistä.
Tuo kyseinen  venus aspect_squ keskitaivas on melko hyvä kunhan tekee niitä asioita mitä itse haluaa eikä sitä mitä muut haluaa  Smiley
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 25.11.2009 13:40:05 »

Muistan joskus analysoineeni täällä jotain neliöistä..  :Smiley  Grin  Wink

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28650.0
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #3 : 25.11.2009 15:34:49 »

Kiitos Theus!!  Smiley Selvensi paljon! Hyvä tuo juttu tietää jupiterin kolmioista myös...kolmioista yleensäkin. Astro.com joskus sekottaa alottelijan päätä, mutta kun se on kai ainoa paikka netissä, jossa aspektille saa edes jonkinlaisen tulkinnan...? Tuo  venus aspect_squ keskitaivas selitetään siellä kovin positiivisessa valossa aloittamalla "This is a positive aspect, indicating that you are a very loving and warm person...", vaikka kyllähän siellä tuo mainitsemasi haastekin mainitaan, mutta jäin silti sitä pohtimaan... idiot2 Nyt oon taas vähän viisaampi! Smiley

Kiitokset Avelle myös! Huomasin tuon ketjun pari päivää sitten (olin jo aloittanut tämän) ja lukasin läpi. Siellähän neliötä käsitellään haasteaspektina, mitä se siis onkin, mutta nyt mulle selvis paremmin niiden "luonne" Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: