Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sitoutumiskammoinen (?) ystävä  (Luettu 30251 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 22.11.2009 21:34:12 »

onko tuo yleensä niin ihmeellistä, että nuorena on lyhyitä suhteita? onko tässäkään kunnon draaman ainesta.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #16 : 22.11.2009 21:46:22 »

Wise Star: Hyvä pointti. Ehtiihän sitä sitoutumaan vanhempanakin. Mutta itseäni on vaan jäänyt vaivaamaan tämä aihe, kun kyseinen ihminen kuitenkin HALUAISI sitoutua ja rakentaa pitkän, kestävän suhteen, mutta joku vaan mättää jossain... Sen takia nostin kissan täälläkin pöydälle Lips Sealed
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 22.11.2009 22:39:51 »

 Grin
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #18 : 23.11.2009 00:13:06 »

Tuosta narsistikortista puheenollen, sitä kirjoittaessani mietin ihan samaa ja tiesin että
jengi älähtää kortin nostosta. Nostinpahan kuitenkin, kun olin pahalla tuulella juuri sinä hetkenä  Grin

 :Smiley Osui ja upposi, ainakin täällä Grin
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #19 : 23.11.2009 00:41:54 »

Tämä kaverini siis saa todella paljon huomiota miehiltä, ehkä hänen hiukan ujo, herkkä, siveän tytön olemus herättää jonkinnäköistä suojeluvaistoa miehissä. Kaikissa tapahtumissa hän on se tyttö, joka saa hätistellä miehiä kauemmaksi luotaan (en ole kade, en ole kade... Grin ). Lähtee helpolla leikkiin mukaan, tosin jonkin ajan päästä mies jää kuin nalli kalliolle, kun mies " ei ollutkaan sellainen, mitä hän halusi". Haluaa kyllä suhteen, mutta kun mies ei saisi olla liian kiltti ja kunnollinen, vaan pitää olla "vähän vaarallinen". Eli näillä eväillä ei ehkä löydetä sitä mahdollista aviomiestä?

Edellinen suhde kaatui, en tiedä syytä tähän. Sitä edellinen suhde kaatui, koska mies oli liian kiltti. Tällä naisella oli siis jo uusi poikaystävä (nyt uusin ex) silloin, kun hän jätti edellisen. Sitä edellistä edellinen suhde kaatui samasta syystä: mies oli liian kiltti.
Noh 1+1 ei oo 3...ei kantsis haksahtaa kerta toisensa jälkeen sitten niihin päänsilittelijöihin, joiden suojeluvaistot herättää, kun ne on just niitä kilttejä. Ehkä sitten huono itsetunto ajaa ottamaan sen, joka helpoiten tyrkyllä on?
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #20 : 23.11.2009 01:29:03 »

Hmmm, voisi pohtia mitä ystäväsi HALUAA sillä, että pitäisi sitoutua? Yleensä halutaan jotain, mutta sitten ei tiedetäkään, että miksi sitä halutaan. Mitä tarpeita sillä koetetaan täyttää? Tähän tulleet kartan tulkinnat ovat antaneet jo osviittaa asiaan.

Lisäksi ihmisillä tahtoo usein olla se paha tapa, että kun saa mitä haluaa, sitä ei enää haluakaan. Tai sitten sitä ei osaa ottaa vastaan, vaan kääntääkin kaiken päälaelleen. Se on hyvin tyypillinen suomalainen piirre - täällä et saa ottaa vastaan mitään toiselta, kun olet heti omahyväinen ahne paska, noin kirjoittamattomalla tasolla.

Ja ennen kaikkea haaveileeko hän vain sitoutumisesta vai haluaako sitä TOSISSAAN niin, että on valmis tekemään kaikkensa asian eteen - myös kasvattamaan omaa luonnettaan ja tekemään elämäänsä tarvittavat muutokset.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #21 : 23.11.2009 16:22:07 »

Se on jännä että ihmiset usein kadehtivat sellaista, joka keräilee miehiä ympärilleen kuin kärpäsiä ja jättää niitä sitten. Se taitaa vain jollain kummallisella tavalla vaikuttaa siltä että tuolla naisella olisi paljonkin valtaa. Mutta loppujen lopuksi, eihän ihmisellä ole valtaa ollenkaan, jos ei hänellä ole valtaa ensin edes itseensä. Voit näennäisesti näyttää miestenpyörittelijältä, mutta kyllä siellä sisällä on niin kova kipu ja hankaluuksia, että tuskin kyseinen ihminen ehtii edes nauttia tilanteestaan.
Onko se oikeastaan edes minkäänlaista valtaa saada ne miehet hetkeksi koukkuun, kyllähän miehet nyt aika helposti sänkyyn saa, ei siinä mitään tarvita?
Ja mikä siinä on, että kun sitten tulee torjutuksi, niin naiset alkavat katua että ei olisi pitänyt antaa itsestään niin paljon? Mitä ihmettä? Eihän siinä mitään menetä. On oikeastaan vain ihanaa jos pääsee edes hetken ajan olemaan ihastunut.  Wink Kyllä sitä tylsää tasapaksua elämää riittää..  Tongue
Oli vain pakko kirjoitella jotain tälläistä, mutta kun yritän vain julistaa miten ihanaa se on, kun tuntee, kaikista tunteista voi nauttia niin paljon. Pidän loppujen lopuksi kivustakin hirveän paljon, sillä se on ainut asia mikä herättää ja pistää muuttumaan.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 23.11.2009 17:04:24 »

Samaa mieltä, mutta kait suomalaiseen tapaan elää kuuluu olennaisena olla kateellinen
(täkäläisittäin katsottuna) mitä erikoisemmista asioista? Smiley

Maailman fakta on se, että naisen jalkovälillä sitä maailmaa hallitaan, kaikin puolin. Wink
Toiset tuhlaa moista lahjaa, toiset käyttää harkiten hyväkseen
ja toiset eivät osaa käyttää ollenkaan.

Kyllähän jonkinlainen kateus tuollaisessa tilanteessa on normaaliakin.
Kyllä minua ainakin vtuttaa, jos joku nainen vokottelee ansaan jonkun itseäni
kiinnostavan lihakimpaleen, etenkin jos olen oikein egoistisella tuulella
ja egosyistä räpsyttelemässä silmäripsejä.. :Smiley
...ja etenkin silloin, jos nainen on ruma
ja halvasti pukeutunut ja käyttäytyvä. buck2 Grin

Minä tykkään paremmin hävitä kilpailussa jollekin kauniille ja elegantille naiselle. Tongue Grin
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #23 : 23.11.2009 19:31:05 »


Kyllähän jonkinlainen kateus tuollaisessa tilanteessa on normaaliakin.
Kyllä minua ainakin vtuttaa, jos joku nainen vokottelee ansaan jonkun itseäni
kiinnostavan lihakimpaleen, etenkin jos olen oikein egoistisella tuulella
ja egosyistä räpsyttelemässä silmäripsejä.. :Smiley
...ja etenkin silloin, jos nainen on ruma
ja halvasti pukeutunut ja käyttäytyvä. buck2 Grin

Minä tykkään paremmin hävitä kilpailussa jollekin kauniille ja elegantille naiselle. Tongue Grin


 Grin Minä taas olen niin ylpiä, että mies saa päättää että joko haluaa mut tai ei. Minähän en ruve kilpailemaan kenenkään kanssa. Omapahan on sen miehen menetys.  Wink  Cool



Mutta, tuli tosta topicissa kyseessä olevasta naisesta mieleen, että eikö miehet pidä tuommoisia naisia jotenkin huorina? Siis sen arvoisina, että heitä voikin millä tahansa tanssilattialla kähmiä kuin mitäkin vapaata riistaa? Jaa, en silti tiedä, miehiä ja tilanteita on erilaisia, ei voi yleistää. Mutta minulla on kyllä aika vahva naisellinen itsetunto, että muahan ei miten tahansa saa.  Wink  :Smiley  Tongue  venus  kauris
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #24 : 23.11.2009 21:38:36 »

Ave:

Mitä tulee tuohon, että miksi olla kateellinen, kun toinen nappaa miehiä tuosta vaan ja sitten jättää... Mielenkiintoinen kysymys, jota jäin pohtimaan. Ja pakko tunnustaa, että kyllä mun itsetunnolle käy välillä, kun jollakulla on satumainen onni miesten saannissa (no, miesten laatu voi olla sitten asia erikseen, mutta kuitenkin...). Ehkä syy on se, kun itse liikun ja viihdyn miesporukoissa, kerron samoja härskejä vitsejä kuin joukon pojat ja, no... Välillä vähän rankempaakin menoa Wink  Tutustun nopeasti miehiin ja huomaan, että miehet eivät arastele juttujaan tai käytöstään mun seurassa. Eli olen kuin "yksi pojista", tämän on useampi enemmän ja vähemmän kaveri-mies kertonut mulle. No, ongelma on se, että olen "hyvä jätkä", miehet pitävät musta ehkä KAVERINA, mutta eivät huomaa, että samalla olen myös nainen. Nainen, joka haluaa välillä tuntea itsensä pieneksi ja suojelluksi :Smiley  Tulee vain sukupuoleton ja jotenkin hyljeksitty olo, kun ei saa "sellaista" huomiota miehiltä, vaan aina olet vain se kaverimuija...

Vaikka toisaalta, koen oloni tyytyväiseksi, kun miehet suhtautuvat muhun ujostelematta ja varsin tasaveroisesti. Ja tarvetta sen miehen saantiin ei ole, kun tuossa sohvalla vieressä köllöttelee tällä hetkellä yksi Grin  Että edes joku on nähnyt, että "jumalauta, on se sittenkin nainen"...

Samalla olen saanut myös ylimielisiä katseita, pahoja puheita selän takana ja tiuskintaa juurikin hyvin NAISELLISILTA naisilta. Ainakin meidän koulussa ne luokan kauneimmat, parhaiten laittautuvat naiset katsovat erittäin pahalla silmällä, kun en viihdy heidän seurassaan vaan olen mielummin miesten seurassa. Yksinkertaisesti ajatusmaailmat eivät vaan kohtaa ja heidän juttunsa eivät kiinnosta mua. Piste. Onko sitä pakko hyväksymisen toivossa roikkua sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurassa ei tunne oloaan omaksi ja kokee, että koko ajan pitää varoa juttujaan?

Ja totta tosiaan, Ave. Vaikka mulla on  venus jousimies ja pitäisi siis olla aika häilyvä ihmissuhteissa, niin mä olen myös sellainen, että vain harva mies pääsee tutustumaan muhun intiimisti. Olen ujo ja arvostan suhteessa luottamusta ja pysyvyyttä - varmaan tuo vahva Kauris taustalla iskee jalkoja maahan. Eli siis pihtari, miksi eräs mies mua sanoi joskus, kun sanoin samantien ettei kiinnosta Grin  Heh, voi voi, kun lasta itkettää...

Sasha:

En nyt ole ihan satavarma, että olenko minä tuon edellisen kirjoituksen mukaan se "halpa ruma nainen" (no ruma nyt ainakin Wink ). Vai tämä kertomuksen nainen, kaverini. Mutta kyllähän se harmitti, kun toinen käy kiinni jo varattuun mieheen, kun oli sittenkin kiinnostunut. Kävi mielessä, että "voi v*ttu, oliskohan kannattanut aikaisemmin päättää, ottaako vai jättääkö". Mutta sanomiset jäi siihen, kun ei se pään aukominen välttämättä johda mihinkään, pikemminkin huonompaan suuntaan vaan. Mies joutui kyllä koville tuossa tilanteessa, kun piti selvitellä tilannetta naisen kanssa, joka haukkuu harhaanjohtajaksi ja samalla herätellä luottamus toisessa, kun usko ihmisiin oli (taas kerran) painunut pakkasen puolelle.

Ja joo, vitulla sitä maailmaa pyöritetään, mutta osataan me naiset olla veemäisiä otuksia välillä Wink

Ave:

Huorakommenttiin vielä. Jokunen aika takaperin tämä kyseinen nainen valitti, kun hänen yksi exänsä (se, jonka oli jättänyt, kun hällä oli jo uusi mies kierroksissa) oli levittänyt "ikävää" juttua hänestä Facebookissa kavereilleen. Ja eräs tämän naisen touhuja lähietäisyydeltä seurannut mies suhtautuu erittäin halveksivasti ko. naiseen ja on ihan käynyt haukkumassa naamatusten "kevytkenkäiseksi naiseksi" (johtunee varmaan siitä, että eräs hänen ystävänsä joutui tämän naisen "kohteeksi"). Eli kai siinä jotain perää on...

Harmittaa nyt se, kun näistäkään ei pysty kirjoittamaan ilman, että tulee auttamatta mustamaalaamisen leima... Toisaalta ko. ihminen on satuttanut mua teoillaan ja sanomisillaan, toisaalta kyllä haluaisin koittaa jeesata häntä Lips Sealed

Lainaus
Hmmm, voisi pohtia mitä ystäväsi HALUAA sillä, että pitäisi sitoutua? Yleensä halutaan jotain, mutta sitten ei tiedetäkään, että miksi sitä halutaan. Mitä tarpeita sillä koetetaan täyttää? Tähän tulleet kartan tulkinnat ovat antaneet jo osviittaa asiaan.

Lisäksi ihmisillä tahtoo usein olla se paha tapa, että kun saa mitä haluaa, sitä ei enää haluakaan. Tai sitten sitä ei osaa ottaa vastaan, vaan kääntääkin kaiken päälaelleen. Se on hyvin tyypillinen suomalainen piirre - täällä et saa ottaa vastaan mitään toiselta, kun olet heti omahyväinen ahne paska, noin kirjoittamattomalla tasolla.

Ja ennen kaikkea haaveileeko hän vain sitoutumisesta vai haluaako sitä TOSISSAAN niin, että on valmis tekemään kaikkensa asian eteen - myös kasvattamaan omaa luonnettaan ja tekemään elämäänsä tarvittavat muutokset.

Totta, AthaMaarit. Voihan se vain olla, että kun saa tikkarin, se onkin omenaa eikä mansikkaa. Omena ei ole hyvää ja se pitää heittää pois - ja koittaa löytää se mansikkatikkari. Maistellaan tikkareita sokkona ja katsotaan, koska se mansikka osuu kohdille.

Aika ontuva vertaus multa :Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #25 : 23.11.2009 22:22:26 »


Kyllähän jonkinlainen kateus tuollaisessa tilanteessa on normaaliakin.
Kyllä minua ainakin vtuttaa, jos joku nainen vokottelee ansaan jonkun itseäni
kiinnostavan lihakimpaleen, etenkin jos olen oikein egoistisella tuulella
ja egosyistä räpsyttelemässä silmäripsejä.. :Smiley
...ja etenkin silloin, jos nainen on ruma
ja halvasti pukeutunut ja käyttäytyvä. buck2 Grin

Minä tykkään paremmin hävitä kilpailussa jollekin kauniille ja elegantille naiselle. Tongue Grin


 Grin Minä taas olen niin ylpiä, että mies saa päättää että joko haluaa mut tai ei. Minähän en ruve kilpailemaan kenenkään kanssa. Omapahan on sen miehen menetys.  Wink  Cool



Mutta, tuli tosta topicissa kyseessä olevasta naisesta mieleen, että eikö miehet pidä tuommoisia naisia jotenkin huorina? Siis sen arvoisina, että heitä voikin millä tahansa tanssilattialla kähmiä kuin mitäkin vapaata riistaa? Jaa, en silti tiedä, miehiä ja tilanteita on erilaisia, ei voi yleistää. Mutta minulla on kyllä aika vahva naisellinen itsetunto, että muahan ei miten tahansa saa.  Wink  :Smiley  Tongue  venus  kauris

LOL...! Grin No niin justiinsa! Cheesy Siinä se justiinsa onkin, kun meikäläinen
ei osaa tehdä minkään valtakunnan aloitetta mieheen päin,
kun pitää ensin katos  askendentti skorpioni :na tarkastella ja harkita huolella
ja (pitkän) ajan kanssa  :Smiley ja sinä aikana joku reipas ja oma-aloitteinen lyyli
onkin jo haarat levällään miehen ja minun keskustelun välissä tekemässä itseään tärkeäksi. Grin 2funny

Joskus mies sysää kauniisti sen lyylin pois, joskus ei ja oikeastaan lyyli on tehnyt vain palveluksen
 skorpioni:n epäluulojen poistamiseksi tai vahvistamiseksi. :Smiley
Mutta kyllä se 1-2 min. voi vtuttaa, :Smiley Grin kunnes tulee  aurinko kaksoset kuu vesimies:lle
tulee uusi mielenkiinto silmiin. Tongue
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #26 : 23.11.2009 23:04:05 »

Taitaa poiketa aloittajan aiheesta pahemmankerran mutta tuo on mielenkiintoista tuo aloitteentekeminen.

Olen pannut merkille että  mars-merkit pitävät hyvin kutinsa.
Itse en ihastu kovinkaan helposti, enkä missäännimessä tee aloitetta miesasioissa.... buck2
En tiedä miksi, mutta se ei vaan tunnu luontevalta. uglystupid2

Parisuhteessa teen kyllä töitä yhteisen hyvän nimissä. Pitkäjänteisyyttä löytyy ja päämäärätietoisuutta.
 mars venus harka  :Smiley
Mutta joo, off topic...
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #27 : 23.11.2009 23:39:52 »

...Aloitteentekemisestä, liikkeellelähdöstä, toiminnasta noin niinku perinteisesti.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 24.11.2009 00:22:51 »

...Aloitteentekemisestä, liikkeellelähdöstä, toiminnasta noin niinku perinteisesti.


LOL....!  Grin 2funny Ja minun pitäisi olla aloitteentekijä  mars oinas:lla..? Grin 2funny
No way! Grin 2funny ....mutta kun se mies ensin vokotellut aikansa ja mie miettynyt,
että viittiikö vai viittinnäkö en.. :Smiley ..ja en nyt mie tiijjä.. :Smiley
mutta sitten kun lähtee, lähtee kunnolla ja oksatkin pois.. :Smiley

Kyllä minä pirkuleen flirtti olen, mutta en minä kyllä itse mitään vaivaudu. Tongue
Jos mies ei ymmärrä itse tulla minun luokseni, niin saa olla.  :Smiley
Tosin täkäläinen kulttuuri tukee näkemystäni hyvin, joten toistaiseksi
olen saanut olla valitsija puolella, eikä kanditaatti-puolella. Tongue

Meikäläisellä tekee kyllä  mars hurjia kuvioita.  :Smiley
 mars aspect_opp pluto vaakaaspect_tri  neptunus  jousimiesaspect_con jupiter oinasaspect_sex aurinko kaksoset
niin kun mie suutun, niin... :Smiley

Kai tuo minun  kuu vesimies ja  aurinko kaksoset tykkää pitää tilaa välissä,
vaikka flirttiä pitääkin yllä ja  askendentti skorpioni on varovainen?

Minun nimittäin pitää varmistua ensin miehen taustatekijöistä ja luonteesta,
ennen kuin tapahtuu mitään. Olen hyvin epäluuloinen ja minä en mielelläni
keskustele pitkään kenenkään vieraan miehen kanssa, jos en tiedä sen taustoja.

Minulla ei ole vielä eläissäni ollut yhden illan juttuja tai parin viikon suhteita,
jos ei lasketa kaveriseksiä, josta ei puhuta seuraavana aamuna. :Smiley

Sorry OT.  Lips Sealed


tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #29 : 24.11.2009 09:57:21 »

Wautsi, tännehän on tullut kommenttia Cheesy  Kiitos kaikille vastanneille, yllättävän paljon viesteissä on paikkaansapitävää.

Ehkä sitoutumiskammosta puhuminen oli väärä ilmaisu, mutta en keksinyt kirjoitushetkellä mitään sopivampaa vertauskuvaa.

Ebenian kommentti taisi liipata kaikkein lähimpää, ainakin itse näkisin asian samalla tapaa kuin Ebenia.

Lisäksi Sashan "koditon rakki"-kommentti oli erittäin kuvaava, omalla groteskilla tavallaan Grin :

Lainaus
Koditon nälkäinen koira, joka kerjää ruokaa ja kun joku adoptoi sen ja ei annakaan
koiran gurmee-ruokaa vaan Sertiä,
niin koira hyökkää omistajansa kimppuun ja on jälleen koditon rakki kadulla kerjäämässä ruokaa..?

Tämä kaverini siis saa todella paljon huomiota miehiltä, ehkä hänen hiukan ujo, herkkä, siveän tytön olemus herättää jonkinnäköistä suojeluvaistoa miehissä. Kaikissa tapahtumissa hän on se tyttö, joka saa hätistellä miehiä kauemmaksi luotaan (en ole kade, en ole kade... Grin ). Lähtee helpolla leikkiin mukaan, tosin jonkin ajan päästä mies jää kuin nalli kalliolle, kun mies " ei ollutkaan sellainen, mitä hän halusi". Haluaa kyllä suhteen, mutta kun mies ei saisi olla liian kiltti ja kunnollinen, vaan pitää olla "vähän vaarallinen". Eli näillä eväillä ei ehkä löydetä sitä mahdollista aviomiestä?

Edellinen suhde kaatui, en tiedä syytä tähän. Sitä edellinen suhde kaatui, koska mies oli liian kiltti. Tällä naisella oli siis jo uusi poikaystävä (nyt uusin ex) silloin, kun hän jätti edellisen. Sitä edellistä edellinen suhde kaatui samasta syystä: mies oli liian kiltti.

Huomasin saman, että  kuu ja venus ovat aika raskaasti aspektoituneet, juurikin  pluto :n suunnalta. Tuo  kuu aspect_opp pluto aiheuttaa sen, että ko. ihminen on todella pitkävihainen! Viha on semmoista passiivis-aggressiivista, eli vihaa ei näytetä avoimesti, vaan vihan kohde on ikään kuin ilmaa: vihan kohdetta ei huomata, häntä ei ole olemassakaan.

Olen itsekin joutunut ko. ihmisen vihan kohteeksi, nyttemmin asioita on yhdessä puitu läpi ja yritämme luoda kaverisuhdetta uudestaan - katsotaan miten käy, koska mulle luottamuksen palauttaminen on erittäin hankalaa. Toisaalta ko. ihmisen ikävä menestys ihmissuhdemarkkinoilla saa mut erittäin surulliseksi ja haluaisin yrittää auttaa häntä. Tosin olo on aika kädetön, kun en yhtään tiedä, mitä pitäisi tehdä... Cry  Kliseisten neuvojen antaminen tuskin helpottaa, kuuntelijana oleminen ehkä enemmän?

Niin, tuo välien poikkaiseminen tapahtui siis näin (koko ikävässä totuudessaan). Nykyinen miehekkeeni tapaili aikanaan ko. naista. He kävivät jokusen kerran ulkona, leffassa jne., mutta suhde ei edennyt sen kummempaan (näin ainakin molemmat ovat väittäneet). Nainen sitten sanoi miehelleni, ettei hän halua mitään vakavaa suhdetta, vaan haluaa pysyä kaverina. Noh, kului jokunen kuukausi, aloimme miehen kanssa seurustelemaan. Tämä kaveri kiinnostuikin miehestä uudestaan/tosissaan, teki uuden siirron (joka kariutui, "eräästä" syystä...). Kun nainen sai kuulla, että mies seurusteleekin kanssani, hän suuttui tosissaan meille molemmille. Sain tietää eräiden lähteiden kautta, että hän oli haukkunut mua "maailman ärsyttävimmäksi ihmiseksi, joka tallaa muiden varpaille minkä ehtii" (voi jumaliste, miten huono ja SYYLLINEN olo mulle tuli tästä lausunnasta Cry ). Miestä hän taas syytti siitä, että mies on johtanut häntä harhaan eikä osoittanut riittävästi, että on oikeasti kiinnostunut hänestä. Olimme molemmat hänelle sen jälkeen kuin ilmaa. Nainen lähti meidän luokalta, piti opiskeluissa välivuoden. Välivuoden jälkeen tuli omaehtoisesti pyytämään anteeksi ja toivoi, että välimme korjaantuisivat - ehkä olen sitten masokisti, mutta kuitenkin halusin itsekin lähteä parantamaan tulehtuneita välejä.

Edellisissä juhlissa, joissa ko. naisen poikaystävä oli vielä mukana, tapahtunutta: eräs mies oli selkeästi kiinnostunut tästä naisesta. Kun poikaystävä poistui seurueestamme, tämä mies alkoi näyttämään kiinnostustaan hiukan selkeämmin, silitteli naisen hiuksia, pyrki vaivihkaa koskettelemaan. Nainen oli selkeästi imarreltu, nautti huomiosta ja ei koittanut estellä. Jossain vaiheessa näiden kahden välille tuli riitaa, mies olisi halunnut enemmän, nainen sanoi, että hän seurustelee (mies on ajoittain erittäin aggressiivinen  aurinko skorpioni kuu oinas ). No, itse sai kuunnella pikkutunneilla olohuoneeseen, kun nämä kaksi väittelevät keittiössä - oli hyvät bileet, joo... Lips Sealed

Nainen kertoi jälkeenpäin, että hän melkein alkoi miettimään oman suhteensa jatkoa, koska tunsi sen verta vahvaa vetoa tätä em. miestä kohtaan - vaikka tiesi, ettei tämän miehen kanssa tulisikaan suhdetta, koska mies on tunnettu siitä, ettei hän harrasta seurustelusuhteita lainkaan.

No, en tiedä, vahvistaako tämä kertomus lainkaan käsityksiä...

Hmm.. tuosta kuu pluto oppositiosta sanottava että itse en kyllä ole pitkävihainen vaikka itselläni tuo aspekti onkin.
Sen sijaan tuo että vihan kohde on ilmaa on osuva ja itse asiassa en arvannutkaan että se tulee tuosta  Shocked
Olenkin ihmetellyt miten ihmeessä käyttäydynkään niin että vihaisena en esim. voi katsoa edes sitä toista vaan katseeni menee läpi kuin siinä ei ketään olisikaan.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: