Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sitoutumiskammoinen (?) ystävä  (Luettu 30232 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #30 : 24.11.2009 13:13:56 »

Yritän nyt ekaa kertaa tulkita jonkun karttaa ja no, katsotaan minne tämä menee.

Huomioin tuolta ainakin 5.huoneen  neitsyt  aurinko, ja voisin kuvitella, että maanläheinen, naisellinen ja hidas neitsyt -merkki, joka minusta sinänsä on usein vakautta ja turvallisuutta kaipaava, innostuisi itseäänkin hämmentäen usein flirttailemaan ja voisin myös kuvitella, että kyseinen henkilö  leijona venus osaa tuoda itsensä tilaan, niin että hänet huomataan, vaikkei mitenkään julkeasti itseään ilmaisisi. Pikemminkin sellainen naisellinen, helmiäismäisen hohtava viehätysvoima.
Taas tuo kuu  harka, jonka lähellä varmasti lilith ja nouseva kuunsolmu vaikuttavat "läksyihin". Hänellä saattanee olla aika kahtia ellei kolmia (neliä...  Wink) revitty olo, koska kuu kaipaa turvaa, stabiiliutta ja perinteistä estetiikkaa, kuitenkin usein varmasti saa ulkomaailmasta vaikutteita juuri kolmonhuoneen venus leijonan kautta.
Voisin myös uskoa, että hän houkuttaa puoleensa  venus merkurius mars leijona itselleen epäsopivia miehiä vahvalla "ulkoisella" tulipainotuksellaan, mikä ei kuitenkaan välttämättä kerro hänen sisäisestä maailmastaan kovasti. Vitoshuoneen aurinko kaipaa jännitystä, leikkejä ja suhteen pysymistä viriilinä ja epäarkisena (köh köh, mulla on lehmälauma ojassa. vitoshuoneen aurinko.)

Tuleekin mieleen, että olisiko tarpeen, että hän keskittyisi aivan muihin juttuihin kuin itsensä löytämiseen muiden ihmisten kautta. Ainakin tuo kartta näyttäisi juuri työstään nautintoa saavan: ehkä julkishallinnossa, public relationsissa, terveydenhoitoalanduuneista itseään löytävän ihmisen kartalta. Jos kotielämää haluaa rauhoittaa, kannattaa oma maaginen viehätysvoima suuntauttaa silloin palvelemaan omaa työtä ja antaa sen rauhassa kasvattaa uraa. Voisin kuvitella, että jos hän saa varmastikin suutuspäissään kovan kielensä aisoihin, hän voisi olla hyvä pr-henkilö.

Jos mietitään, että minkälaisissa merkeissä yhtään vakavampi suhde, merkittävä, voi alkaa, ja oletetaan, että seiskahuoneen kaurismaadoituksen saturnus vaikuttaa asiaan, silloin saturnus indikoi 6.huoneessa skorpionissa, sen alkavan syvällisen työyhteyden kautta. Todennäköistä kuitenkin on, että neitsyen hallitsija merkurius leijonassa tuo hänen elämäänsä leijonan huoneessa olevalle neitsyt auringolle useampia verbalisesti aktivoituja suhteen alkua, jotka saattavat olla kiihkeitäkin, mutta joista puuttuu se luotettavuus, jota  aurinko neitsyt kuu harka tarvitsee.

Näistä jokin voi myös syvetä yhteisen työskentelyn etc. myötä syvemmäksi. Merkurius Saturnus aspekti.
Kuun aspekteissa sen verran, että sekstiilit neptunukseen ja merkuriukseen voisi kuvitella tekevän hänen "alitajuntapuheestaan" rönsyilevää ja mielikuvituksellista ja taas aspekti leijona venukseen voi tuottaa vaikeuksia pitää omasta tunnemoraalista huolta. Tarkoittaen, että hän saattaa luopua sellaisista henkisistä/emotionaalisista arvoista, jotka ovat hänen sisäiselle minuudelleen tärkeitä, koskei kontakti arvojen ja emotioiden välillä ole sujuva. Myös ulkoiset viettelykset ovat helposti hairahduttavia. Mielestäni  skorpioni pluto  aspect_opp kuu harka ei ole niin haasteellinen kuin sen voisi ymmärtää. Käsittääkseni plutonistiset ja kuiset voimat eivät ole toisiaan hylkiviä ja härkä ja skorpioni vastamerkkeinä edesauttavat toistensa toimintaa. Käsittelen muutenkin oppositiota "hyvänä läksynä". Selkeä, vaativa, mutta tehokkaasti omaksi eduksi käännettävä.

Vielä lopuksi:

kartasta voisi myös nähdä, huonepainotukset, että turvallinen ja suojeleva, lataava, pysyvä koti olisi hänelle tärkeämpi kuin parisuhde. Ehkä hän on vain hakenut kotia toisen kautta.

Tällaisia riipustuksia. Kiinnostavaa olisi kuulla, mitä mc82 ajattelet tällaisesta tulkinnasta?
Voin tietenkin olla aivan metsikössä, jossa en näe edes puita  uglystupid2

indiima

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #31 : 24.11.2009 14:14:36 »

Anteeks off topic! Täytyy vaan todeta, että on aika hassua miten hienosti ja syväluotaavasti tätä mc82:n kaverin karttaa puidaan (mikä siis on hieno asia, kunpa itsekin osaisin), mutta sitten kun joku pyytää tulkinta apua omaan karttaansa, näyttäisivät vastaukset olevan usein vähissä. Luulisi sen vain olevan siinä mielessä mielenkiintoisempaakin kun tällöin itse ko. henkilö olisi myös vastaamassa tulkintoihin. Mitään pahaa tässä ei toki mielestäni ole! Mielenkiintonen aihe mc82! Ja hienoja tulkintoja! Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
mirka222
Vieras
« Vastaus #32 : 24.11.2009 16:22:16 »

Mulla on  pluto aspect_opp venus skopu/härkä->samat kuin mc:n kaverilla ja tässä Sepon tulkintaa:

tunteiden kanssa ei takuulla ole leikkimistä silloin kun lähtee sinun kelkkaasi, sillä sen verran korkealle olet rimasi asettanut. Ehdottomuutesi rakkaudessa juontaa juurensa taipumuksestasi edellisten elämiesi aikana aliarvioida oman tunne-elämäsi merkitystä ja käyttää alkemiallista tietoasi muiden odotusten täyttämiseen. Oletat edelleen voivasi hallita kumppaniasi vastaamalla hänen odotuksiinsa, mutta tässä elämässä se ei tule enää onnistumaan. Ja siksi joudut hakemaan varmuutta suhteenne kestävyydelle sanojen ja konkreettisten näyttöjen kautta, jotka eivät kuitenkaan riitä vakuuttamaan sinua kumppanisi rakkaudesta. Voi sitä raukkaa, joka yrittää vastata sinun odotuksiisi, sillä sellaisen sinä heität tarpeettomana yli laidan. Sinulla on edelleen hallussasi tunteiden alkemiallinen salaisuus etkä tule olemaan tyytyväinen ennen kuin löydät rinnallesi sellaisen ihmisen, joka ei suostu myymään palaakaan itsestään voimakkaan tahtosi edessä. Etsit rakkautta joka on syvää kuin valtameri ja yhtä haastavaa kuin hirmumyrsky. Koska olet menettänyt otteen omiin tunteisiisi, et tahdo uskaltaa luottaa niihin vaan haet niille varmistusta toiselta ihmiseltä. Jokainen varmistus tulee pettämään ja jokainen sinulle vannottu vala tullaan rikkomaan tämän elämäsi aikana, jotta oppisit jälleen elämään omien voimakkaiden tunteittesi kanssa. Tiedosta tämä alkemiallinen tosiasia joka kerta kun huomaat jonkun pettäneen lupauksensa. Syy pettymyksiin on aina sinun mahdottomiksi käyneissä vaatimuksissasi, joita kukaan ei pysty täyttämään. Löydät todellisen rakkauden elämääsi vasta sitten kun luotat omiin tunteisiisi niin paljon ettei sinun tarvitse esittää rakastetullesi ensimmäistäkään kysymystä hänen tunteistaan ennen sänkyyn menoa tai avioliiton solmimista. Ellet uskalla lähteä leikkiin ilman varmistusta, niin parempi kun jätät leikin sikseen, sillä muistathan että jokainen saamasi varmistus tulee pettämään.

Hmm, voin kertoa, että tämä aspekti ei tod. ole helpoimmista...Liippaa lähelle tuohon mc:n kaverin karttaan, jossa oli pluton ja kuun aspekti...Tuon viileyden allekirjoitan, "eliminoin" vihaamani ihmisen elämästäni käyttäytymällä kuin hän olisi ilmaa..(joskus, tosin harvoin, olen kostanut sitten "selän takana" näennäisen viileyden ollessa pinnalla, ihme lause  Grin ) Plutonikkona tuntee asiat muutenkin tavallista raskaammin, joka voi johtaa tuollaiseen "pikkumaiseenkin" käyttäytymiseen  
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #33 : 24.11.2009 16:30:04 »

Anteeks off topic! Täytyy vaan todeta, että on aika hassua miten hienosti ja syväluotaavasti tätä mc82:n kaverin karttaa puidaan (mikä siis on hieno asia, kunpa itsekin osaisin), mutta sitten kun joku pyytää tulkinta apua omaan karttaansa, näyttäisivät vastaukset olevan usein vähissä.

Johtunee varmasti siitä, että tulkintapyynnöt ovat usein luokkaa "Kerro jotain" ja sellaisia tulkintoja on todella raskas ja myös erittäin tylsä välillä tehdä, koska ei keskitytä mihinkään tiettyyn. Tuollaiset "Kerro kartastani jotain"-jutut eivät herätä ihmisissä mielenkiintoa karttaa kohtaan, kun taas tällainen, jossa on taustatarinaa ja paljon kaikkea muuta, joka herättää sellaistenkin mielenkiinnon, jotka karttaa eivät osaa tarkasti tulkita. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #34 : 24.11.2009 16:48:20 »

Anteeks off topic! Täytyy vaan todeta, että on aika hassua miten hienosti ja syväluotaavasti tätä mc82:n kaverin karttaa puidaan (mikä siis on hieno asia, kunpa itsekin osaisin), mutta sitten kun joku pyytää tulkinta apua omaan karttaansa, näyttäisivät vastaukset olevan usein vähissä.

Johtunee varmasti siitä, että tulkintapyynnöt ovat usein luokkaa "Kerro jotain" ja sellaisia tulkintoja on todella raskas ja myös erittäin tylsä välillä tehdä, koska ei keskitytä mihinkään tiettyyn. Tuollaiset "Kerro kartastani jotain"-jutut eivät herätä ihmisissä mielenkiintoa karttaa kohtaan, kun taas tällainen, jossa on taustatarinaa ja paljon kaikkea muuta, joka herättää sellaistenkin mielenkiinnon, jotka karttaa eivät osaa tarkasti tulkita. Smiley
Toi on ihan totta. Se on vaan harmi kun siitä aloittelijana oppisi enemmän... Mutta siis kuten sanottu, tämä on mielenkiintonen aihe ja siinä mielessä hyvä ketju. Eli kiitokset mc82 kun asian pistit liikkeelle! Mietin vaan kun tuossa esim. indiima analysoi niin hienosti niin ajattelin, että voi kun se tyyppi nyt olis vastaamassa tuohon niin se olisi tosi opettavaista!

Takasin aiheeseen...mun pisti kartalta ekaks silmään  askendentti rapu,  neitsyt  aurinko 5. huoneessa. Tuo yhdistelmä löytyy yhdeltä läheiseltäni ja kyllä käytöksessä on yhtäläisyyksiä...
« Viimeksi muokattu: 24.11.2009 19:38:39 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #35 : 24.11.2009 17:45:03 »

Anteeks off topic! Täytyy vaan todeta, että on aika hassua miten hienosti ja syväluotaavasti tätä mc82:n kaverin karttaa puidaan (mikä siis on hieno asia, kunpa itsekin osaisin), mutta sitten kun joku pyytää tulkinta apua omaan karttaansa, näyttäisivät vastaukset olevan usein vähissä. Luulisi sen vain olevan siinä mielessä mielenkiintoisempaakin kun tällöin itse ko. henkilö olisi myös vastaamassa tulkintoihin. Mitään pahaa tässä ei toki mielestäni ole! Mielenkiintonen aihe mc82! Ja hienoja tulkintoja! Smiley

Ei sillä ole väliä, kenen kartta se on, nimettömiähän ne ovat jokatapauksessa,
vaan sillä, mitä ko.kartan omistajan yhtä, kahta piirrettä siinä tarkastellaan.
Tuskin kukaan henkilökohtaisesti miettii kartan omistajaa henkilönä,
ellei tunne ihmistä itseään.
Kartta on pelkkä kartta ja ko. kartan omistaja voi olla todellisuudessa aivan
erilainen, kuin kartasta tulkitaan.

Sitä paitsi, ketjun aloittaja on ainut, joka tuntee ko. henkilön ja hänen varassaan on,
meneekö tulkinnat nappiin vai ei ja/tai meneekö ne nappiin vain ketjun aloittajan
kokemuksen ja näkemyksen kanssa kartan omistajasta,
jolla ei välttämättä ole sekään koko totuus kartan omistajasta. Wink

tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #36 : 24.11.2009 19:44:26 »

Joo nänhän se on. Itse vaan etsin nimenomaan sitä vastaavuutta henkilön ja kartan välillä kun yritän päästä tässä opiskelussani eteenpäin Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #37 : 24.11.2009 19:48:58 »

Joo nänhän se on. Itse vaan etsin nimenomaan sitä vastaavuutta henkilön ja kartan välillä kun yritän päästä tässä opiskelussani eteenpäin Smiley

Khi khi, sittenhän voisit auttaa minun kartan kanssa kun itsellä on ollut taukoa ja muutenkin vähän retuperällä näiden juttujen tajuaminen ^^ Tai siis lähinnä minua hämää ne kaikki kuviot, joiden merkitystä minun on vaikea tajuta, kun niissä yhdistyy niin monta planeettaa, baah =/ En toki painosta ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #38 : 24.11.2009 23:12:21 »

 Grin
Joo nänhän se on. Itse vaan etsin nimenomaan sitä vastaavuutta henkilön ja kartan välillä kun yritän päästä tässä opiskelussani eteenpäin Smiley

Khi khi, sittenhän voisit auttaa minun kartan kanssa kun itsellä on ollut taukoa ja muutenkin vähän retuperällä näiden juttujen tajuaminen ^^ Tai siis lähinnä minua hämää ne kaikki kuviot, joiden merkitystä minun on vaikea tajuta, kun niissä yhdistyy niin monta planeettaa, baah =/ En toki painosta ^^
Joo mielelläni osallistun, jos alotat keskustelun omasta kartasta, mutta mulla on tosi paljon opittavaa tulkinnasta varsinkin mitä aspekteihin tulee. Eikä muutkaan osa-alueet vielä kovin hyvin hallinnassa ole...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #39 : 24.11.2009 23:58:49 »

Kiva juttu, kun olen saanut näin paljon vastauksia ja aihe on muutenkin näköjään herättänyt kysymyksiä. Eikä mua ainakaan haittaa pieni sivupoluille poikkeaminen, kunhan ei ihan asiattomuuksiin mennä Wink  Ei se niin nöpönuukaa ole...

Kauhea kiire päällä, mutta koitetaas vastailla...

Lainaus
Olen pannut merkille että   mars -merkit pitävät hyvin kutinsa.
Itse en ihastu kovinkaan helposti, enkä missäännimessä tee aloitetta miesasioissa....  buck2
En tiedä miksi, mutta se ei vaan tunnu luontevalta.  uglystupid2

Parisuhteessa teen kyllä töitä yhteisen hyvän nimissä. Pitkäjänteisyyttä löytyy ja päämäärätietoisuutta.
  mars  venus  harka   :Smiley

Joo, sama vika täällä Grin  Mä en juurikaan koskaan tee aloitetta, olen hiukkasen liian ujo ja ehkä luontevimmin suhde alkaa sillä, että ensin aloitetaan taival kaverina ja siitä sitten edetään.

Vaikka otankin osaa touhuihin hyvin aktiivisesti ja kertoilen/kuuntelen punastumatta ronskeja juttuja, sisimmiltäni olen kuitenkin melko ujo ja vain harvat pääsevät hipaisemaan sydämestä ja raottamaan verhoa Embarrassed  Touhuissa on tiettyä kepeyttä, energiaa ja hulluutta, mutta silti uskon ja etsin pysyvää parisuhdetta ja kumppanin on oltava luotettava, rehellinen ja yhtä täysillä mukana.

Terkuin  venus jousimies mars kauris Wink Tuo Kauris muuten tasapainottaa villiä/outoa Jousimiestä aika tehokkaasti...

Mä meinasin napata kohtia Indiiman ihan loistavasta tulkinnasta tänne näyttääkseni, mitkä kaikki koskevat kaveriani, mutta enpäs pystynytkään, koska koko teksti itsessään sai kyllä ajattelemaan. Jollain tapaa kuulostaisi varsin osuvalta, että kaverini flirttailee - ehkä huomaamattaan, ehkä se tapa, millä hän katsoo muita, onkin miesten mielestä vastustamatonta. Ja sitten hän on hämillään flirttinsä/vetovoimansa vahvuudesta eikä sitten tiedä mitä tekisi. Meinaan mulle tuli tuosta Leijona-painotuksesta mieleen ujo tyttö, jonka nahan alla asuu villi naarasleijona. Ja miehet hakeutuvat lumoutuneina tämän leijonanaaraan luokse, vaikkei leijona itse tiedosta lähettäneensä signaalia Smiley

Mistään superstarista ei voida puhua, vaikka Arska 5. huoneessa. Nainen on varsin ujo ja kiusaantuu joutuessaan liiallisen huomion keskipisteeksi, ei viihdy suurissa porukoissa, kahden kesken on huomattavasti avoimempi ja luontevampi, porukoissa jää helposti varjoon - paitsi sitten, kun ollaan viettämässä iltaa, niin silloin kyllä miehiä riittää joka sormelle... Wink

Ja tämä nainen on todella ahkera, kova tekemään töitä, tunnollinen, vaatimaton... Siis aivan ihannetyöntekijä. On kuitenkin todella kova itseään kohtaan, vaatii itseltään paljon, selkeästi itsetunto on alhainen (tämä muuten vaivasi miestänikin ja hän kuulemma koitti auttaa tässä itsetuntoasiassa). Huomasin, että kaverilla on sama aspekti kuin mulla, kova  saturnus aspect_squ mars - meillä molemmilla on muuten taipumus vaatia itseltä paljon, tehdä töitä ihan uupumispisteeseen asti, tehdä kaikki TÄYDELLISESTI. Ja tämän jälkeen ruoskitaan itseä vielä vähän lisää... Onnistumiset kuitataan olankohautuksella ("ei se niin kummonen ollut") ja sen jälkeen on nenä kiinni jo seuraavassa haasteessa. Itsetunto on valitettavan usein alhaalla, kun jatkuvasti on sellainen riittämättömyyden tunne Sad

Kaverillani tosin taisi olla  saturnus aspect_squ merkurius , hän on varsin vähäsanaista sorttia, vaikka  merkurius on ylväässä  leijona :ssa. Jotenkin tuntuu siltä, että hänen on erittäin vaikea puhua henkilökohtaisista asioista, tunneasioista, kaikista, jotka menevät pintaa syvemmälle, koskevat häntä itseään. Tuosta Nepparista en tiedä, miten vaikuttaa tämän tapauksen kohdalla.

Noista Pluto-aspekteista. Mieheni muuten huomasi, että tämä nainen tykkää selkeästi olla niskan päällä, olla se hallitseva osapuoli. Ainakin näin hän mulle kertoi. Ja  pluto kuu -aspekti: miehellä on  kuu aspect_squ pluto , tosin hänellä aspekti on väljä, 8-9 astetta. Ja olen huomannut hiukan samaa. Jos mies ei pidä jostakusta, niin hän kätkee vihansa sisäänsä, säilyttää kasvonsa. Hänellä viileä  kuu vesimies , joten ehkä haluaa vältellä "inhimillisiä, sotkuisia tunnemyrskyjä". Tosin sitten, kun vihaa on riittävästi, nostaa  merkurius skorpioni päätänsä ja antaa sanan säilän sivaltaa... buck2

Mulla itselläni on  pluto aspect_squ mars ja se jos mikä ei todellakaan ole leikin aspekti! Kaiken kukkuraksi  kuu tulisessa  leijona :ssa, joten auta armias, jos mulla alkaa piiputtaa! Tärkeissä julkisissa tilaisuuksissa tosin pidätän kaiken sisälleni ja annan räjähtää paremmassa paikassa. No tämäkään ei aina auta, vaan kiukunkohtaukset saattaa purkautua mitä oudommissa paikoissa (en oikein osaa hillitä tunteitani, vaan ne vyöryvät voimalla yli ja vievät mennessään). Lähipiiri yleensä selviää mököttämisellä tai sitten annan sanojen paukkua voimalla, ihan lähin piiri on nähnyt lentäviä lautasia mun toimesta... Shocked  Eli mulle tuo (ehkä) Plutomainen taipumus kätkeä tunteet sisään on erittäin vieras käsite... Ilot ja surut näytetään avoimesti Tongue

Toisaalta mulla on myös vihaisena taipumus melankoliaan, mihin saattaa vaikuttaa hillitsevät  saturnus aspect_con pluto sekä  saturnus aspect_squ mars . Lisäksi mulla vahvasti aspektoitunut  neptunus , joka on omiaan masennuksen syvissä mudissa ajelehtimiseen.

No, se musta. Nostin asian vaan esille Plutomaisista tunteenpurkauksista/-purkautumatta jäämisistä.

Lainaus
smitten Hei mc82!

Olisiko niin, että tämä ystäväsi tietää syvällä sisimmässään ihmissuhteittensa menevän "päin prinkkalaa" ja siksi vain leikkii miesten tunteilla.    idiot2

Hyvin mahdollista, Evea... Nimittäin kaverini on valitellut aika ajoin, kun hän rakastuu aina vääriin ihmisiin. Olen saanut kuvan, että hänellä on nuorempana ollut poikaystävä/-ystäviä, jotka ovat kohdelleet häntä huonosti. Eli hyvin mahdollisesti, jos yhdistetään epävarmuus mahdolliseen hallitsemistaipumukseen ihmissuhteissa, hän saattaa "leikkiä miehillä". Ja toimii jättävänä osapuolena. Jätetty kun varmasti helpommin tuntee itsensä hyväksikäytetyksi ja toipuminen kestää kauemmin, kun taas jättäjällä on kaikki langat käsissään. Mahdollisesti hänet on nuorempana jätetty ja kipu on ollut liian kova, että se aiheuttaa sen, ettei uskalla luottaa siihen, että tulevatkaan suhteet kestää - jonka jälkeen taas sattuu.

Nämäkin ovat vain spekulaatioita, koska kaverini ei ole kertonut oikeastaan mitään ihmissuhteistaan. Miehelle oli sanonut, että hänellä on ollut miehiä, jotka ovat kohdelleet häntä huonosti - miksi, miten ja kuinka monta, sitä ei tiedä kukaan muu kuin tämä nainen itse.

Lainaus
Voi sitä raukkaa, joka yrittää vastata sinun odotuksiisi, sillä sellaisen sinä heität tarpeettomana yli laidan. Sinulla on edelleen hallussasi tunteiden alkemiallinen salaisuus etkä tule olemaan tyytyväinen ennen kuin löydät rinnallesi sellaisen ihmisen, joka ei suostu myymään palaakaan itsestään voimakkaan tahtosi edessä. Etsit rakkautta joka on syvää kuin valtameri ja yhtä haastavaa kuin hirmumyrsky.

 Shocked  Pelottavaa... Mutta ehkä tässä piilee jonkinlainen totuuden siemen, miksi ne "liian kiltit miehet" ovat saaneet mononkuvan persiilleen :Smiley

Lainaus
Sitä paitsi, ketjun aloittaja on ainut, joka tuntee ko. henkilön ja hänen varassaan on,
meneekö tulkinnat nappiin vai ei ja/tai meneekö ne nappiin vain ketjun aloittajan
kokemuksen ja näkemyksen kanssa kartan omistajasta,
jolla ei välttämättä ole sekään koko totuus kartan omistajasta. Wink

Totta, loistava pointti, ja olenkin pyrkinyt näissä tarinoissa objektiivisuuteen. En halua tarkastella asiaa ja luoda tästä ihmisestä mielikuvaa, jolla parantaisin omaa asemaani/saisin hetkellisesti paremman olon tahraamalla vaikutelman toisesta ihmisestä. Tarinat olen kertonut mahdollisimman puolueettomasti, vaikka ihan ilman tunteita, harmistumista, veetuttamista näitäkään juttuja ei ole kirjoitettu. Olen siis kirjoittanut omasta näkökulmastani, mitä omalle kohdalleni on tapahtunut ja mitä itselleni on kerrottu, venyttämättä totuutta. Mulle itselleni on äärimmäisen tärkeää, ettei mun kirjoitusten takia tilanteeseen syyttömiä aleta teilaamaan - mielummin teilataan sitten kohun aiheuttaja, kirjoittaja, eli minut.

Osa näistä jutuista on vain omia spekulaatioitani, koska en tiedä tarkkaa totuutta. No mun arvailut varmaan pystyy bongaamaan tuolta Cool

Tuntojen tilittäminen loppuu tähän, jatketaan Cool
« Viimeksi muokattu: 25.11.2009 00:01:59 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #40 : 25.11.2009 00:12:25 »

Anteeks off topic! Täytyy vaan todeta, että on aika hassua miten hienosti ja syväluotaavasti tätä mc82:n kaverin karttaa puidaan (mikä siis on hieno asia, kunpa itsekin osaisin), mutta sitten kun joku pyytää tulkinta apua omaan karttaansa, näyttäisivät vastaukset olevan usein vähissä.

Johtunee varmasti siitä, että tulkintapyynnöt ovat usein luokkaa "Kerro jotain" ja sellaisia tulkintoja on todella raskas ja myös erittäin tylsä välillä tehdä, koska ei keskitytä mihinkään tiettyyn. Tuollaiset "Kerro kartastani jotain"-jutut eivät herätä ihmisissä mielenkiintoa karttaa kohtaan, kun taas tällainen, jossa on taustatarinaa ja paljon kaikkea muuta, joka herättää sellaistenkin mielenkiinnon, jotka karttaa eivät osaa tarkasti tulkita. Smiley

Uutta viestä pukkaa, mutta pakko vastata, kun täällä käy keskustelu kuumana 2funny

Tottahan tuo, että helposti nuo topiikit, joissa on annettu kartta/syntymätiedot ja pyydetään kertomaan jotain itsestä, jäävät useimmiten huomiotta tai niihin tulee ehkä pari vastausta (joista toisessa annetaan linkki Astro.comin tulkintoihin ja kartanteko-ohjelmiin Cheesy ). Harmi sinällään, kun en koe olevani vielä niin ammattilainen karttojen kanssa, että uskaltaisin vastata näihin - mun tuurilla tulkinta menee päin prinkkalaa ja kohta sateleekin sitten kiukkuisia "ei tää näin menny"-viestejä niskaan... Ehkä ensin pitäisi saada parempi tuntuma karttojen tulkitsemiseen Wink

Kun itsekin olen tässä jonkin aikaa toivonut vapaamuotoista karttatulkintaa omalleni, ei mitään "sulla on Arska Jouskarissa, joten olet tämmöinen...", seuraava kappale "Arska 10. huoneessa saa aikaan tämän..." ja "Kuu kolmio Auringon ansiosta olet..." - paloittain laadittu tulkinta ON aika raskaslukuinen, aloittelijoille kyllä antoisa ja opettava askel astrologian maailmaan Smiley

Vinkvink: Tietysti, jos joku jaksaa/kiinnostaa katsastaa karttaani ja laatia vapaamuotoisen, yhtenäisemmän tulkinnan, niin en pistäisi pahitteeksi Wink  Pikkusummankin voin tarvittaessa maksaa...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #41 : 25.11.2009 21:41:24 »

Se on muuten turhauttavaa, ettei maailmassa hyväksytä inhimillisyyttä. Saatikka sitten että voitaisiin olla edes rehellisiä (tai edes tulla sanomaan se valhe päin naamaa..).

Hahah..! Grin Mulla on tapana laukoa suoraan päin naamaa,
että ei mua nyt kiinnosta sunlainen tapaus, välillä perustelutkin päälle,
mutta kyllä erikoisen kumma juttu on, että 90% niistä ei millään meinaa uskoa sitä todeksi. Grin 2funny
Liekö niille raukoille valehdeltu niin paljon.. :Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #42 : 27.11.2009 10:30:01 »

Mulla on  pluto aspect_opp venus skopu/härkä->samat kuin mc:n kaverilla ja tässä Sepon tulkintaa:

tunteiden kanssa ei takuulla ole leikkimistä silloin kun lähtee sinun kelkkaasi, sillä sen verran korkealle olet rimasi asettanut. Ehdottomuutesi rakkaudessa juontaa juurensa taipumuksestasi edellisten elämiesi aikana aliarvioida oman tunne-elämäsi merkitystä ja käyttää alkemiallista tietoasi muiden odotusten täyttämiseen. Oletat edelleen voivasi hallita kumppaniasi vastaamalla hänen odotuksiinsa, mutta tässä elämässä se ei tule enää onnistumaan. Ja siksi joudut hakemaan varmuutta suhteenne kestävyydelle sanojen ja konkreettisten näyttöjen kautta, jotka eivät kuitenkaan riitä vakuuttamaan sinua kumppanisi rakkaudesta. Voi sitä raukkaa, joka yrittää vastata sinun odotuksiisi, sillä sellaisen sinä heität tarpeettomana yli laidan. Sinulla on edelleen hallussasi tunteiden alkemiallinen salaisuus etkä tule olemaan tyytyväinen ennen kuin löydät rinnallesi sellaisen ihmisen, joka ei suostu myymään palaakaan itsestään voimakkaan tahtosi edessä. Etsit rakkautta joka on syvää kuin valtameri ja yhtä haastavaa kuin hirmumyrsky. Koska olet menettänyt otteen omiin tunteisiisi, et tahdo uskaltaa luottaa niihin vaan haet niille varmistusta toiselta ihmiseltä. Jokainen varmistus tulee pettämään ja jokainen sinulle vannottu vala tullaan rikkomaan tämän elämäsi aikana, jotta oppisit jälleen elämään omien voimakkaiden tunteittesi kanssa. Tiedosta tämä alkemiallinen tosiasia joka kerta kun huomaat jonkun pettäneen lupauksensa. Syy pettymyksiin on aina sinun mahdottomiksi käyneissä vaatimuksissasi, joita kukaan ei pysty täyttämään. Löydät todellisen rakkauden elämääsi vasta sitten kun luotat omiin tunteisiisi niin paljon ettei sinun tarvitse esittää rakastetullesi ensimmäistäkään kysymystä hänen tunteistaan ennen sänkyyn menoa tai avioliiton solmimista. Ellet uskalla lähteä leikkiin ilman varmistusta, niin parempi kun jätät leikin sikseen, sillä muistathan että jokainen saamasi varmistus tulee pettämään.

Hmm, voin kertoa, että tämä aspekti ei tod. ole helpoimmista...Liippaa lähelle tuohon mc:n kaverin karttaan, jossa oli pluton ja kuun aspekti...Tuon viileyden allekirjoitan, "eliminoin" vihaamani ihmisen elämästäni käyttäytymällä kuin hän olisi ilmaa..(joskus, tosin harvoin, olen kostanut sitten "selän takana" näennäisen viileyden ollessa pinnalla, ihme lause  Grin ) Plutonikkona tuntee asiat muutenkin tavallista raskaammin, joka voi johtaa tuollaiseen "pikkumaiseenkin" käyttäytymiseen  


Minulla sama kuvio, oinas-vaaka akselilla.. Kyllä tuo tulkinta iski..  Cool
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: