Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhteneväisyyksiä omassa ja kumppanin kartassa?  (Luettu 2562 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« : 22.11.2009 00:28:16 »

En tiedä, onko tästä jo ollut aihetta, mutta kysytääs silti... Wink

Oletteko koskaan verranneet omaa ja kumppanin karttaa ja löytäneet sieltä yhteneväisyyksiä ja miten paljon? Esim. samoja aspekteja, yhteneväisyyksiä planeettojen merkki- ja huonesijainneissa, akseleiden hallitsijoissa jne. Miten nämä näkyvät ja vaikuttavat elämään?

Katselin tässä omaa ja miehekkeen karttaa ja meillä näkyisi olevan aika paljon yhteistä - semmoinen tietty ymmärrys toista kohtaan sekä kyky nähdä toisen ajatukset tosin näkyy meidän jokapäiväisessä elämässä. No, ei me ihan ilman riitoja selvitä arkielämässä, mutta kukas selviää Wink

Meillä on molemmilla  aurinko kuu venus saman elementin merkkejä, mulla tulessa ( aurinko venus jousimies kuu leijona ), miehellä ilmassa ( aurinko venus vaaka kuu vesimies ).

Lisäksi molemmilla  askendentti mars maaelementin merkissä ja molemmilla Mars 1. huoneessa. Minä  askendentti mars kauris , mies  askendentti mars neitsyt .

Näistä voi varmaan nähdä, että meillä synastriassa  askendentti aspect_tri askendentti ja  mars aspect_tri mars , jälkimmäinen vielä asteentarkkana :Smiley

Kartan (Nousumerkin) hallitsijat löytyy molemmilta Skorpionista, tosin huonesijainti (ja hallitsija) on eri. Miehellä kartan hallitsija  merkurius skorpioni löytyy 3. huoneesta, mulla kartan hallitsija  saturnus skorpioni 8. huoneesta. Tiettyjä skorpionisia piirteitä löytyy kummastakin, mm. taipumus miettiä syntyjä syviä ja kuunnella alitajunnan viestejä - molemmat olemme yllättävän herkkävainuisia ihmisiä.

Meidän kartalla samoja aspekteja ovat:

askendentti aspect_inc kuu
 kuu aspect_tri venus
 juno aspect_ssx venus

Samantyyppisiä aspekteja (vaikutus varmaan aika sama):

aurinko mars , miehellä  aspect_ssx , mulla puolineliö
 aurinko saturnus , miehellä edelleen  aspect_ssx , mulla se sama puolineliö
 aurinko pluto , miehellä  aspect_con , mulla (edelleen... dididii...) puolineliö
 kuu uranus , miehellä  aspect_sex , mulla  aspect_tri
 merkurius neptunus , miehellä  aspect_ssx , mulla  aspect_con
 venus neptunus , miehellä  aspect_squ , mulla  aspect_con
 mars neptunus , miehellä  aspect_squ , mulla  aspect_ssx

Joo, perehdyn näihin ehkä tarkemmin myöhemmin... Cool
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio