Ratkaisu
|
|
« : 23.11.2009 03:19:03 » |
|
Elikkäs mistä teidän mielestänne on helpointa lähteä katsomaan ihmisen syntymäkartalta ulkonäöllisiä ja olemukseen liittyviä asioita? Yksinkertaisesti ilmaistuna. Asia on mielestäni mielenkiintoinen, enkä ole löytänyt siitä juurikaan tietoa muuten.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #2 : 24.11.2009 09:25:49 » |
|
Jeps, pitääpäs chekata noita vanhempia aiheita. Itsellä vaan ollut tavallista energisempi syksy ja talvi, että jää ulkonäköasioillekin aikaa =)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 25.11.2009 20:19:57 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 26.11.2009 00:57:26 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #6 : 26.11.2009 08:02:13 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #7 : 26.11.2009 08:36:57 » |
|
Itsekin voisin myöntää, että vaikuttaa ulkonäkööni siten, että olen ulkoisesti ehkä hieman räiskyvämmän näköinen kuin noin yleensä. Punaiset hiukset ja parit lävistykset nänneissä xD Ja olen kai aika nuoren näköinen ikäisekseni, tiedä sitten onko se jouskari vaikutusta. Jotenkin olen aina kokenut, että vahva maapainotus kartalla on tehnyt minusta sellaisen "jämäkän" näköisen, tulee helposti lihasta ja hyvä ryhti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #8 : 26.11.2009 09:13:03 » |
|
Planeetta yhtymässä askendenttiin tuo myös oman leimansa ulkoiseen olemukseenItselläni , enkä koe olevani ulkoisesti tyypillinen skorpioni, mutta kuulen kyllä toisinaan kommentteja intensiivisestä tuijotuksestani... :
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #11 : 26.11.2009 15:21:32 » |
|
Eikös se nouseva vaikuta ulkoiseen olemukseen?
Hyvin mahdollista. -> jatkuvasti k*rpä otassa ja huolestunut, stressaantunut ilme, maustettuna viattomalla, avoimella, luonnonlapsen ilmeellä ja kiusoittelevalla pilkkeellä silmäkulmassa ( ). Planeetta yhtymässä askendenttiin tuo myös oman leimansa ulkoiseen olemukseen
Heh, mulla nousussa Lilith ja . Eli tuskainen, kärsivä olemus yhdistettynä pehmeään haaveellisuuteen?
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.11.2009 15:23:23 kirjoittanut mc82 »
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
- Kastehelmi -
|
|
« Vastaus #12 : 26.11.2009 15:40:19 » |
|
Hmmm... kuullostaa taas vähän.. mutta tuskin :t tahallaan tieten tahtoen tuo esiin omaa maisuuttaan. Kyllä se on vallitseva ihan luonnostaan, jos niin ollakseen. Mun lähipiirissä ei ole tietääkseni yhtäkään :ia, joten vaikee sanoo. Mulle on vaan tullu jotenkin sellanen kuva täällä käydyistä keskusteluista, että ainakin jotkut :t haluais tuoda sellasta kuvaa itsestään esille ja nauttii siitä. Voi olla, että mun muistikuva on väärä. Mä pidän :ia lähinnä näyteikkunana...toi tuleeko joku juttu luonnostaan vai ei on ainakin mun kohdalla ehkä vähän hankala...näytän mielestäni tyttömäiseltä/naisellista ja haluan myöskin näyttää siltä. Minusta minulla tuo näkyy lähinnä purevana sarkasmina ja tykkäämisenä seksistä, mutta ulkonäössä, nööö... Sarkasmi on munkin juttu kyllä...missä sun on?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
- Kastehelmi -
|
|
« Vastaus #13 : 26.11.2009 16:08:52 » |
|
Eikös se nouseva vaikuta ulkoiseen olemukseen?
Hyvin mahdollista. -> jatkuvasti k*rpä otassa ja huolestunut, stressaantunut ilme, maustettuna viattomalla, avoimella, luonnonlapsen ilmeellä ja kiusoittelevalla pilkkeellä silmäkulmassa ( ). Planeetta yhtymässä askendenttiin tuo myös oman leimansa ulkoiseen olemukseen
Heh, mulla nousussa Lilith ja . Eli tuskainen, kärsivä olemus yhdistettynä pehmeään haaveellisuuteen? Joo mun olemus voi olla harmoninen kuin lämpöinen, tyyni kesäilta ja nupin sisällä rämmin veemäisessä syysmyrskyssä eriväriset kumisaapaat p*skaa täynnä. Ja voin kertoo, ettei toi ainakaan mitään valovoimaista aamuvirkkua tee p*rkele.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.11.2009 14:55:57 kirjoittanut - Kastehelmi - »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|