mc82
|
|
« Vastaus #15 : 26.11.2009 16:32:22 » |
|
Nooooo, exällä on myös tuo , tosin :ssa ja tuo yhtymä on hyvin tarkka. Hän on kunnon aamuvirkku, pomppaa aamuisin erittäin nopsaan ylös ja on heti valmiina tarttumaan päivän koitoksiin. Itse nukun sinne puolillepäivin, sen jälkeen heräilen n. 45 min, jonka jälkeen sängystä önyää ylös peikon ja zombien välimuoto Menee tämän jälkeen vielä pari tuntia ennen kuin olen täysin toimintavalmis. Olen sitten taas ilta-/yövirkku ja kouluhommia tykkään tehdä erityisesti pikkutunneilla, koska silloin on tehokas olo. Tuleva yötyöläinen? Mulla . Olen vielä kaiken kukkuraksi oppinut pahan tavan torkutella sen puoli tuntia ennen kuin nousee ylös ja lähtee kouluun. Kello on nykyään soimassa 6.15, koska mulla menee kuitenkin se 45 min torkutellessa Miehellä samaa torkutteluvikaa, tosin hällä ei taida olla ja välisiä aspekteja. Puolineliö saattaisi olla, ellei sitten ole liian laaja, että lasketaan aspektiksi Ja mitä vielä tulee tuohon :seen, niin itseironian taito on aivan käsittämätön. Kertoilen kyllä omista toilauksistani niin ironiseen sävyyn, että sillä saa porukan helposti repeämään nauruun. Toinen lahja ko. Nousumerkillä on se, että osaa laukoa vitsejä naama pokerina. Olen moneen otteeseen kuullut, ettei kukaan koskaan tiedä, koska mun jutuille voi nauraa, kun ei vaan voi olla varma, että heitinkö jutun vitsillä vai aivan tosissani : Nimittäin osaan pitää äänensävynkin hyvin neutraalina tarvittaessa. No, paljon tule myös lauottua juttua, jolloin pääsee hymy suupielille ja silloin jutun huomaa vitsiksi Ja eikös nämä komedian kruunaamattomat kuninkaat, John Belushi ja Leslie Nielsen ole myös Muistaakseni molemmat .
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Kieroon_Kasvanut
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #16 : 27.11.2009 13:29:41 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #17 : 27.11.2009 13:47:14 » |
|
Kyllä vain, tunnistan tuon, miehelläni sama. Hänellä on tarkka katse mutta silmissä on myös paljon lämpöä. Vaikka pluto ei ehkä lämpöä välitäkkään, vai?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #18 : 27.11.2009 13:47:42 » |
|
Hui, no hyvä ettei oikea natsi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
- Kastehelmi -
|
|
« Vastaus #19 : 27.11.2009 15:26:49 » |
|
Aattelin, että jos sullakin on ..., mutta tekeehän se askendentille aspektia... Mua ottaa päähän kun en osaa tulkita aspekteja!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 28.11.2009 00:16:21 » |
|
Aattelin, että jos sullakin on ..., mutta tekeehän se askendentille aspektia... Mua ottaa päähän kun en osaa tulkita aspekteja! Tuohon mun sarkastisuuteen vaikuttaa varmaan se, että minulla ilmaa noissa sosiaalisissa planeetoissa ja tuota antaa tarkkanäköisyyttä, olen huomannut, että monilla sarkasteilla on usein ilmaa :ssa ja :ssa, mutta syytän sarkastisuudestani kuitenkin eniten Trini Merkurius - Uranus yhtymää ja se löytyy kolmen muun pahimman tuntemani sarkastin kartalta, kuin myös muutama stand up-koomikon kartalta myöskin.
Lainaus tulkinta Helmi/Kuudesaisti; Trini Merkurius - Uranus yhtymä Älykkyytesi on terävä kuin partaveitsi, koko hermojärjestelmäsi toimii ikään kuin fyysisen kehon rajoitusten ulkopuolella ja tästä osoituksena on omaperäinen neroutesi. Kirjallisuus ja erilaiset fiktiot kiehtovat sinua. Olet loistavan havaintokykysi ansiosta mestari selviämään erilaisista tilanteista. Valtaosa ihmisistä ei ole vielä saavuttanut hermostossaan tätä kehitystasoa, siksi he voivatkin kokea sinut kylmänä ja etäisenä viisastelijana. Älä anna tämän häiritä, mutta yritä ymmärtää heitä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
- Kastehelmi -
|
|
« Vastaus #21 : 28.11.2009 00:55:28 » |
|
Lainaus tulkinta Helmi/Kuudesaisti; Trini Merkurius - Uranus yhtymä Älykkyytesi on terävä kuin partaveitsi, koko hermojärjestelmäsi toimii ikään kuin fyysisen kehon rajoitusten ulkopuolella ja tästä osoituksena on omaperäinen neroutesi. Kirjallisuus ja erilaiset fiktiot kiehtovat sinua. Olet loistavan havaintokykysi ansiosta mestari selviämään erilaisista tilanteista. Valtaosa ihmisistä ei ole vielä saavuttanut hermostossaan tätä kehitystasoa, siksi he voivatkin kokea sinut kylmänä ja etäisenä viisastelijana. Älä anna tämän häiritä, mutta yritä ymmärtää heitä.
Mä kävin tekeen oman karttani samalla sivustolla, ja tuo ihan täysin sama tulkinta tulee kun on :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #22 : 28.11.2009 13:49:30 » |
|
Mä kävin tekeen oman karttani samalla sivustolla, ja tuo ihan täysin sama tulkinta tulee kun on : Minulla myös Merkuriuksen ja Uranuksen kolmio...
Ammattiastrologi on tulkinnut tätä kartallani mm. että,
"nopea äly, tietää, mitä toinen on sanomassa jo ensimmäisestä lauseesta, eikä jaksa kuunnella pitkävetistä jorinaa loppuun, vaan pitkästyy..." ...sopii kuin nakutettu minuun!
Vai, että valtaosa ei ole vielä saavuttanut hermostossaan tätä kehitystasoa... tässähän meitä näyttäs olevan jo ainakin kolme!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #23 : 28.11.2009 14:17:36 » |
|
Mullakin tuo nousuvaaka teettää enimmäkseen kiinnostusta siihen onko kuteet hyvin, maha litteä ja elämä mukavaa, mutta sitten toisaalta, kun jostain syystä päädyn aina oleskelemaan kaikenmaailman hattivattien seurassa, ei ole ollenkaan pahitteeksi myöskään näyttää siltä kuin pääravintona olisi ihmisliha...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 28.11.2009 16:21:24 » |
|
Mä kävin tekeen oman karttani samalla sivustolla, ja tuo ihan täysin sama tulkinta tulee kun on : [/quote] Minulla myös Merkuriuksen ja Uranuksen kolmio...
"nopea äly, tietää, mitä toinen on sanomassa jo ensimmäisestä lauseesta, eikä jaksa kuunnella pitkävetistä jorinaa loppuun, vaan pitkästyy..." ...sopii kuin nakutettu minuun!
Vai, että valtaosa ei ole vielä saavuttanut hermostossaan tätä kehitystasoa... tässähän meitä näyttäs olevan jo ainakin kolme!
[/quote] Löytyy myös suurimman osan exieni ja nykyisen kartalta. Varmaan siksi, etten voi sietää hitaita, totisia ja älyltään tylsiä ihmisiä. Lähes jokaisella hyvällä koomikolla se löytyy. Kait me vielä tuohon 7 miljardiin olla harvinaisuuksia?
Ex-Härkäni on oikein paha sarkasti ja heitää sellaista läppää, että oksat pois! Sen on vaikea löytää naista sen vuoksi, kun sen vitsit on jotain sellaista, että moni nainen saattaa suuttua ja se mies ei ole koskaan vakava!
Mutta...! ... siltä löytyykin (LOL....!) (joka varmaan tuo sen purevuuden!) (loistava mielikuvitus ja ajatustyö!)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 28.11.2009 17:34:55 » |
|
Eniten vaikuttava ulkonäköön on varmaankin kartallani , jonka tuomia mausteita on mm kasvojen pyöreys, ehkä joku lapsenomaisuus kasvoissa sekä taipumus muuttua ulkonäöllisesti. Kuunkierto todella saa meikäläisessä vedet liikkeelle ja saatan kerätä nestettä niin että housuihin ei meinaa mahtua ja kohta taas ollaan ihan normimitoissa. Kuukauden aikana kroppa todella muuttuu ja kaikki kulkee syklisesti. Onneksi tähän on tottunut. Puhumattakaan mielialamuutoksista . Todellinen lunatic . aspekteja kartalla ovat ja , mutten tiedä miten nuo vaikuttavat ulkonäköön. Olisiko jollakulla ajatuksia?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
- Kastehelmi -
|
|
« Vastaus #26 : 29.11.2009 23:59:35 » |
|
Minulla myös Merkuriuksen ja Uranuksen kolmio...
"nopea äly, tietää, mitä toinen on sanomassa jo ensimmäisestä lauseesta, eikä jaksa kuunnella pitkävetistä jorinaa loppuun, vaan pitkästyy..." ...sopii kuin nakutettu minuun![/quote]Sopii muhunkin! Vai, että valtaosa ei ole vielä saavuttanut hermostossaan tätä kehitystasoa... tässähän meitä näyttäs olevan jo ainakin kolme! Toivottavasti muut sentään ymmärtää meitä! Anteeks off topic! Toivottavasti In ei suutu...mä taisin olla se, joka huomaamattaan vei keskustelun vähän väärille urille...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 02.12.2009 12:55:24 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #28 : 03.12.2009 15:05:49 » |
|
Eniten vaikuttava ulkonäköön on varmaankin kartallani , jonka tuomia mausteita on mm kasvojen pyöreys, ehkä joku lapsenomaisuus kasvoissa sekä taipumus muuttua ulkonäöllisesti. Kuunkierto todella saa meikäläisessä vedet liikkeelle ja saatan kerätä nestettä niin että housuihin ei meinaa mahtua ja kohta taas ollaan ihan normimitoissa. Kuukauden aikana kroppa todella muuttuu ja kaikki kulkee syklisesti. Onneksi tähän on tottunut. Puhumattakaan mielialamuutoksista . Todellinen lunatic . Mulla on myös "lapsenpyöreyttä" kasvoissa (lue: pallinaama), mutten silti ole lapsekkaan näköinen, ainakaan omasta mielestäni... Ja joo, nesteenkerääminen on vaaalitettavan tuttu juttu : Pitää huolehtia kropan nesteytyksestä riittävän usein, että kuonat ja nesteet pysyy liikkeessä (hookaksoolla siis). Mielialanmuutokset, jea! Mä ELÄN tunteiden vallassa, ei pysty olemaan reagoimatta mihinkään, ei iloihin eikä suruihin, valtavilla tunneryöpyillä - ja useimmiten vielä keskellä väkijoukkoa... Näin :na tunnekontrolli on huono ja tunteenosoitukset suurieleisiä : Niin, ja lunaarisuuteen. Mulla .
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
|