KYSYMYKSIÄ MESTAREILLE
Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger ( www.themastersofthespiritworld.com)
4. - 18.11.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
Mestarit, minulla on synnynnäinen ongelma niskassani ja minulla on ollut syntymästä asti kipua ensimmäisen niskanikaman alueella. Onko tämä esimerkki toisesta elämästä tuodusta vammasta? Vai onko se fyysinen ilmentymä tämän elämän oppitunnista, mitä en käsittele oikein? Voisin ymmärtää sen olevan vähän kumpaakin, mutta oli syy mikä tahansa, saisin sen jo mieluusti loppumaan! Kiitos mistä tahansa neuvosta, minkä tunnette oleelliseksi. - Louisa, USA Olet oikeassa olettaessasi niskavaivan olevan kaksitasoinen. Sinun hirtettiin menneessä elämässä kerettiläisenä, koska ilmaisit mielipiteesi liian voimakkaasti. Kuollessa nuhtelit itseäsi siitä, ettet pystynyt lukemaan tilannetta ja pitämään suutasi kiinni silloin, kun sinun todella olisi pitänyt. Epäilit tunteita, joilla olit uskollinen omille uskomuksillesi. Et pystynyt näkemään sitä oppituntina, joten kyvyttömänä oppimaan tuosta tilanteesta, sinun tarvitsi löytää toinen tapa ymmärtää kommunikointia ja ihmisten välisiä suhteita.
Tullessasi tähän elämään päätit olla ekstravarovainen siinä, mitä sanot toisille ihmisille. Päätit, että sinun täytyy lukea heidän auraansa, ennen kuin puhut ajatuksistasi ja tunteistasi. Sinusta on tullut vastakohta sille, mitä olit viime elämässäsi. Nyt et puolusta itseäsi tai ajatuksiasi. Annat kaiken voimasi niille, joiden tunnet olevan yläpuolellasi tai auktoriteettiasemassa. Sinulla on nyt sellainen tunne, että jos mukaudut toisiin, kaikki on ok. Nyt äänesi tukahtuu itse-epäilyksen hirttosilmukasta. Sinun on nähtävä oppitunti ja löydettävä tapa kunnioittaa itseäsi - sitten niskasi on hyvä.
Mestarit, tyttäreni kärsii vuotavasta sydänläpästä (hiippaläppäprolapsi). Eräs selvänäkijä on kertonut minulle, että hän on ennen syntymää valinnut syntyvänsä tähän tilaan. Hän sanoi tyttäreni parantuvan eräänä päivänä. Voitteko kertoa, milloin tämä päivä olisi? Mitä voin tehdä auttaakseni häntä? Tunnen hänen olevan erityinen. Mikä on hänen elämänsä tarkoitus - ja myös minun? Miten olimme yhteydessä menneisyydessä? - Poh, Singapore Tyttäresi ja sinä olette sielunkumppaneita. Olette valinneet olevanne maan päällä monta kertaa yhdessä. Hänen sydänvikansa on tulosta sopimuksista ja oppitunneista, joista te kumpikin pyritte oppimaan. Hänen tarvitsi tuntea, millaista riippuvuus vanhemmasta ja muista ihmisistä elämässään olisi. Sinä halusit hyvin voimakkaan äitiystilanteen, missä huoli sallisi sinun tuntea syvemmin, kuin on normaalisti mahdollista.
Sieluina kummankin teistä täytyy saavuttaa piste, missä ymmärrätte, että nämä ovat kaikki elämän oppitunteja, joita käytte läpi. Fyysinen puoli on laitettava sivuun saavuttaaksenne sen olemuksen, mikä on kummankin teidän sisällä. Tämä viisaus sallii teidän ammentaa sielun voimaa sen fyysisen vaivan korjaamiseksi, mikä hallitsee tyttäresi elämää. Se ei voi tapahtua, ennen kuin kumpikin on valmis.
Tee työtä ymmärtääksesi todellisen ydinolemuksesi Luojan osana ja opeta tyttärellesi se, mitä ymmärrät. Olette täällä auttamassa toisianne. Kun toinen teistä ymmärtää jotain ja selittää sen toiselle, tuosta tiedosta tulee viisautta, mikä voi voimaannuttaa teitä kumpaakin ilmentämisessä.
Mestarit, onko mitään tapaa saada mies, jonka tunnen nimellä Victor, parannettua ylähäältä? Hän on alkoholisti ja kärsii erämaamyrskyn aiheuttamasta traumaattisesta stressistä. Uskon hänen olevan "kaksinapainen". Olen yrittänyt lähettää valkoista valoa ja kietoa sen hänen ympärilleen, mutten oikein tiedä, mitä tehdä. Hän on erittäin ystävällinen sielu. Hänen silmistään voi vain nähdä tuskan. En ole koskaan tavannut ketään, jolla olisi niin paljon tunnetuskaa. Kertokaa minulle, jos teillä on mitään tapaa auttaa häntä. - Helaine, USA Ystäväsi on hyvin siunattu, kun kannat hänestä huolta. Hän käy läpi itse luomaansa ja itse haluamaansa tunnemyrskyä. Hänen fyysinen olemuksensa ei tietysti tiedä tätä, mutta hän järjesti tilanteen ollessaan Kotona sielumuodossa. Kokemukset joita hänellä oli palvellessa maataan, antoivat hänelle materiaalia helvetin luomiseen maan päälle.
Victor on erittäin vanha sielu ja hän halusi nähdä, millaisen helvetin hän pystyisi luomaan itselleen. Koska helvetti on olemassa vain maaplaneetan kaksinaisuudessa, hänen oli suunniteltava tekevänsä se siellä. Vain silloin kun hänellä on tällainen psykoottinen aika, hän todella tuntee olevansa helvetissä. Muistikuvia hyvinvoinnista ja tunnevakaudesta tarvitaan helvetin tuntemiseksi. Voit vain olla todistajana ja auttaa vahvistaen hänelle, että hän on edelleen fyysisessä muodossa ja siksi hänellä on kyky tuoda sieluenergiansa etualalle, sitten kun hän on valmis.
Jos hän voi ymmärtää demoninsa, hän pystyy häätämään ne pois ja palaamaan siihen, mitä yhteiskunta kutsuu normaaliksi. Tämä prosessi on erittäin vaikea sinun katsella, mutta se on välttämätön hänen kasvulleen. Lähetä hänelle valkoista valoenergiaa auttamaan tiensä näkemisessä. Ole läsnä, jos hänen täytyy puhua kokemuksistaan tapana ymmärtää niitä, jotta hän voi siirtyä eteenpäin. Loppu riippuu hänestä.
Mestarit, kysymykseni koskee kipua. Tiedän olevani empaattinen ihminen, joka joskus ottaa itselleen toisten kipua ja kärsimystä. Tuntuu siltä, että minulla on kipua heräämistä saakka koko päivän kipua ja myös yön aikana. Minulla on monia diagnosoituja sairauksia, mm. fibromyalgia, krooninen väsymys, niveltulehdus, sydänlihassairaus ja merkittävää vapinaa. Uskomusjärjestelmäni on sellainen, että tunnen yhdellä tasolla, että teen kaiken tämän itselleni ja sitten nuhtelen itseäni siitä, että annan kehoni tulla niin kivuliaaksi. Olen saanut tarpeekseni.
En halua jatkaa elämistä tällä tavalla enkä rehellisesti sanottuna tiedä enää, mitä tehdä. Uupumukseni näyttää vievän kaiken motivaation auttaa itseäni. Haluan ikään kuin jonkun tai jonkin pyyhältävän sisään pelastamaan minut. Olen hyvin masentunut ja kyvytön näkemään, miten voin muuttua. Tunnen olevani todella jumissa. Uskon olevani hyvin henkinen, mutten näytä kykenevän ottamaan käytäntöön oppimaani. Tiedän tämän kuulostavan itsekkäältä, mutta onko teillä mitään neuvoja tai viisauden ja kannustuksen sanoja minulle? Kiitos. - Darlene, Kanada Olet saavuttanut tässä elämässä risteyksen, missä eri oppituntiesi melkein kaikki palat on laitettu eteesi. Se mitä teet nyt, määrää, mitä oppitunteja saat valmiiksi ja mitä sinun on toistettava. Se miten määrittelet itsesi, kertoo sinulle, mitä tapahtuu. Silloin kun otat vastaan jonkin diagnoosin, otat tuon olotilan energian itseesi ja sitten sinun on työskenneltävä sen kanssa, kunnes olet valmis. Silloin kun nimität itsesi sellaiseksi tai tällaiseksi, otat itsellesi myös kaikki nimikkeeseen liittyvät ominaisuudet. Katsotaanpa, mitä olet sanonut.
Olet ottanut itsellesi fibromyalgian, kroonisen väsymyksen, sydänlihassairauden, niveltulehduksen, merkittävän vapinan, uupumuksen, masennuksen, motivaation puutteen, avuttomuuden ja halun olla uhri. Kritisoit itseäsi toimistasi, haluat jonkun toisen pelastamaan ja ottamaan sinulta vastuun, mutta myönnät olevasi kaiken tämän syy.
Neuvomme on: herää! Sinulla on kaikki vastaukset. Jokainen näistä itsellesi ottamista asioista on osa jotain elämänoppituntia. Kaiken sen ytimessä, mitä sinulla on edessäsi, on sielun löytäminen sisältä. Se on tuntemasi henkinen teoria, muttet pysty keksimään, miten se otetaan käytäntöön. Oppitunti numero yksi on oppia rakastamaan itseäsi. Opi, että se tilanne, missä olet, on oppiaksesi, että sinulla on valinnanvapaus ja voit luoda sen, mitä haluat, sen sijaan että olet jumissa siinä, mitä sinulla on. Oppitunti numero kaksi on alkaa käyttää valinnanvapautta maailmasi muuttamiseksi. Oppitunti numero kolme on muistaa, että oppitunti numero yksi on avain kaikkeen.