Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hui, kuka murhaa kenet ja miten?!?  (Luettu 13700 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 04.12.2009 13:22:38 »

Oinas murhaa tosiaan äkkipikaistuksissaan tai intohimosta, kenties mustasukkaisuudesta. Kalauttaa nyrkillä päähän, potkaisee tai kuristaa.

Härkä suunnittelee tekonsa huolella ja tekee sen jotenkin vaikkapa ampumalla siististi.

Kaksonen käyttää luovuutta ja murhaa jollain kieroutuneella tavalla, esim. työntämällä ihmisen johonkin silppuriin  Grin

Rapu murhaa koska hänet jätetään. Murhaan hän käyttää hirvikivääriä, koska se on perintökalleus.

Leijona murhaa näyttävästi, vaikkapa työntämällä ihmisen pilvenpiirtäjän parvekkeelta alas, jolloin uhri läsähtää alla olevan Mercedeksen katon läpi ja herättää huomiota  :Smiley

Neitsyt tekee homman siististi ja harkiten. Hän tietää mitä tekee ja miten siivota murhapaikka. Murha tapahtuu esimerkiksi laittamalla unilääkettä toisen ruokaan; se on siistiä.

Vaaka tekee murhasta taidetta. Voi myös ajaa autolla päälle muka vahingossa.

Skorpioni silpoo tai myrkyttää. Tietysti tämä tapahtuu vihassa ja ihmiselle jota kohtaan skorppari tuntee syvää kaunaa. Tässä saatetaan käyttää myös jotain "elävältä hautaamista".

Jousimies murhaa jollain eksoottisella välineellä, kuten samuraimiekalla.

Kauris murhaa pomonsa tai kolleegansa yön pikkutunteina toimistossa. Esimerkiksi työntämällä uhrin hissikuiluun. Todennäköisesti kauris hyppää sitten itse perässä.

Vesimies vaanii ihmisiä ja tekee yllättävän iskun tunkeutumalla uhrin asuntoon. Uhria ei koskaan löydetä.

Kala tekee murhansa päihteiden alla, esim. hukuttaen uhrin porealtaaseen tai järveen juhannuksena.
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #16 : 05.12.2009 00:27:37 »

Jos Kauriilla on Saturnus-vaihe menossa niin se murhaa kaikki siltä istumalta.  Grin

(tähän väliin kommentoin että jossain oli aikaisemmin juttua maailman pahimmista sarjamurhaajista ja mitäpäs sieltä kartalta löytyi: Kaurista ja Jousimiestä! )

En epäile yhtään.  Exän kanssa pelkäsin välillä ihan tosissani, että joku päivä mä vielä tapan ton!  En tappanu, mutta ex siitä tuli siitä huolimatta.  Minä sentäs ajattelin vaan ihan niitä "tavallisia" välineitä:  paisinpannua ja kaulinta!

Ja Meimihän on  aurinko mars ja  askendentti kauris
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #17 : 05.12.2009 04:44:51 »

Tämä Oinas sai hetki sit ultimate raivarin kun koko rauhallisen illan/yön vietin omissa olossain hiljaisuudessa, luin ja poltin kynttilöitä ylhäisessä yksinäisyydessäni KUNNES jousimies-ukkoni tulee häiritsemään rauhaani tuhannen kännissä.
Vihainen ihminen saa kyllä uskomattomat voimat!!!

Pyörittelin pitkin seiniä mua puolet painavampaa miestä täyden raivon vallassa.
Hakkasin hänen päätään seiniin, revin hiuksista, potkin ja löin.

Ihan sairasta, tiedän. MUTTA jos olen sanonut tuhat kertaa meidän kahden vuoden yhteiselon aikana tarvitsevani oman tilan ja ajan itsekseni, eikä tod kiinosta katsoa hölmöä humalaista, itse hän altistuu vaaralle loukatessaan ja tiedostaen varmasti minun räjähtävän raivoni. Jonkin sorttin masokisti tai läheisriippuvainen hän on, koska kammokäytöksestäni huolimatta halusi jäädä luokseni tänään.Tosin nukahti nopeasti
Oli lähellä etten lyönyt miestäni isolla keittiöveitsellä rintaan.

Osaan olla uskomattoman kärsivällinen ja diplomaattinen aikoja (nousu-vaaka) mutta kun tarpeeksi kauan ärsytettään, esiin tulee täysi demoni.

Lapsia, eläimiä, vanhuksia, heikkokuntoisia olen valmis auttamaan henkeen ja vereen, mutta mutta... Tämä sairaan sadistinen puoleni tulee esiin kun läheisiäni uhataan/ovat vaarassa, viaton kärsii epäoikeudenmukaisuudesta, kadulla maassa olevaa potkitaan ym kakkaa.

Itsesuojeluvaistoa ei lainkaan, mutta oikeudenmukaisuus imetty äidinmaidosta.

Mars Ravussa  Shocked Shocked

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 07.12.2009 17:18:07 »

Hui Pikkari, sä tarttet jotain anger managementtiä!

Mä murhaan ihmisiä mielessäni mutta en ole koskaan käynyt käsiksi. Joskus esim. ajaessani autolla hitaiden autojen perässä jotka eivät osaa väistää, kuvittelen nautinnollisesti päässäni miten ajaisin rekalla heidän autojensa yli  :Smiley mutta en tietenkään oikeasti.

tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**

Toivo elää ja niin minäkin!

Profiili
« Vastaus #19 : 07.12.2009 20:02:13 »

Kun minut raiskattiin nuorena, niin sen jälkeen murhasin syyllistä mielessäni noin kymmenen vuotta kaikin mahdollisin kidutuskeinoin. Sitten asuin yhden juopon kanssa ja lopulta alkoi ottaa niin pattiin se ryyppääminen ja kiusaaminen, että olin ihan valmis murhaamaan hänet. Kerran soitin poliisitkin hakemaan ukon pois, kun se oli valvottanut minua aamuyöllä jo kolme tuntia ja minun piti mennä aamulla vielä töihin. Poliisit sitten kysyivät onko mies väkivaltainen, kun hänet pitää poistaa asunnosta. Minä vastasin, että ei ole, mutta minä olen jo niin väsynyt, että jos ette vie häntä pois niin tulkaa hakemaan hänet sitten kahden tunnin päästä kilon palasina. Poliisit ymmärsivät yskän ja veivät ukon vanhempiensa luokse yöksi.  Grin
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #20 : 08.12.2009 09:00:24 »

Oinas/härkänä voisin hyvin kuvitella tekeväni jonkun mustasukkaisuudesta johtuvan intohimomurhan äkkipikaistuksissani kovassa humalassa tai ilman Wink Sitä seuraisi kova syyllisyyden tunto  askendentti neitsyt, jonka purkaisin johonkin hyväntekeväisyystyöhön lopun elämäni ajan Grin

Sasha: "Tappajat, siis äkkipikaistuksissa tehdyt tapot olivat kaurista, härkää ja oinasta."->>pelottavaa, luin tuon vasta vastaukseni jälkeen:Cheesy:D
« Viimeksi muokattu: 08.12.2009 09:02:03 kirjoittanut N222 » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 08.12.2009 22:05:10 »

Huh  Hui mitä postia tänne on tullut! Shocked
Toivottavasti osaan valita seurani vastaisuudessakin huolella ja päänuppi pysyy kunnossa
ja elämä tasapainossa, että en koskaan löydä itseäni tilanteesta,
jossa olen niin vihainen, että lyön tai käyn jonkun päälle. Shocked

Sasha: "Tappajat, siis äkkipikaistuksissa tehdyt tapot olivat kaurista, härkää ja oinasta."->>pelottavaa, luin tuon vasta vastaukseni jälkeen:Cheesy:D

Grin

Mietin tuota, että Kalojen lisäksi myös Vesimiehet voisivat tehdä yhteisöllisiä joukkomurhia.
Vesimies tekisi siksi, että jokin joukko tuhoaa muita tai jokin joukko kärsii liikaa
ja niille on armollisempaa ja parempi kun ne päästää kärsimyksistään. Tongue
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**

Toivo elää ja niin minäkin!

Profiili
« Vastaus #22 : 11.12.2009 15:46:11 »

Tuosta veskareiden yhteisöllisistä joukkomurhista tulikin mieleen, että tietääkö kukaan mikä aurinkomerkki on voittaja näissä lahkouskontojen joukkoitsemurhissa? Mitkä merkit ovat olleet johtamassa ihmisiä kuolemaan?  Lips Sealed
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #23 : 12.12.2009 13:27:08 »

Rapuna murhaisin varmaan sellaisen, joka on todella pahasti pettänyt tai loukannut minua, tai sitten murhaisin sellaisen, joka on satuttanut ihmisiä, joista välitän paljon. Luultavasti tekisin sen aika sneakysti, tyyliin myrkkyä juomaan tai tukehduttaminen tyynyllä kun tyyppi on nukkumassa... hih!
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: