Sivuja: [1] 2 3 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 346163 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« : 26.11.2009 12:08:26 »

Katson kortteja intuitiolla, yritän välittää niistä saamani tunteen tähän. Välillä vastaus voi tulla hyvinkin konkreettisena tai välillä sitten symbolisena.  Smiley Tämä on siis täysin omalla vastuulla jos haluat osallistua, sillä kaikki mitä sanon tässä ketjussa, voi olla täyttä puutaheinääkin. Lähden tähän mukaan vain kokeilumielellä.


Näköjään monesti olen ihan onnistunutkin, mutta tuo varoituksen sana tuolla yhä sen takia, että sitä on joka tapauksessa monia syitä miksi energiat eivät sillä hetkellä kulje, tai sitten voin vain ymmärtää saamani tunteen väärin, niin että tulkinta menee hieman metsään. Inhimillistä hommaa tämäkin.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.12.2010 10:00:25 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1 : 26.11.2009 12:16:19 »

Minä osallistun!!  Smiley

Kysymykseni koskee työelämää. Jatkanko vakityössäni? Jos jatkan, pysyykö työnkuvani samanlaisena kuin nytkin?

Vai johtaako lähiaikoina tapahtuva koulutus johonkin suurempaan juttuun?

Eli katsotko työelämään liittyviä juttuja!  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #2 : 26.11.2009 12:17:46 »

No laitanpa sitten vaikka minä kysymyksen. Tuleeko parisuhteeseeni aiheutumaan ongelmia arvoristiriidasta, joka siinä vallitsee? Kuinka minun tulisi suhtautua tähän arvoristiriitaan?

Kiitoksia jo etukäteen =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #3 : 26.11.2009 12:36:15 »

Ok. Hävyttömän kevytmielisesti kysyn: Järjestyykö raha-ongelmani pian, ja pian tarkoittaa paria viikkoa? Ja toisena kysymys uudesta rakkaasta, olisiko jo tulollaan?
 Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4 : 26.11.2009 12:45:42 »

Astun joukkon jatkoksi  coolsmiley

Nostin itselleni kortteja, jotka toppuuttavat väittäen olevani yli-innokas ja nuori sielu, joka hötkyää joka suuntaan. Lisäksi tulevaisuuteeni sain kuoleman kortin  angel

Mitä sinä näet? Onko tiedossa kovakin nöyryytys ennen kasvua? Ja koska tämä alkaisi... itse koen polkevanui paikallaan, en hötkyiliä joka suuntaan  Grin
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #5 : 26.11.2009 13:10:34 »

juu, mukana ollaa. pitemmän aikaa ollut tunne että jotakin olis tapahtumas, näkyykö mitään?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #6 : 26.11.2009 18:08:23 »

Minäkin lähetän kevyen (tai sitten ei) kysymyksen:  löytyykö se hömpöttävä lapsi mun sisältä, mikä on viime aikoina näyttänyt nostavan päätään?
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
epona
Vieras
« Vastaus #7 : 26.11.2009 18:24:35 »

Ja minäkin osallistun.  smitten

Rakkaus ja ihmis-suhteet. Minulle on viimeaikoina tullut sellainen tunne, että olen aika joustamaton tai sitten liian joustava ihmis-suhdeasioissa..

Noh - tulevaa haluaisin kysyä. Miltä näyttää ihmis-suhderintamalla? Mistähän johtuu se tunne, että olen äärimmäisen hankala ihminen, jota täytyy juosta karkuun ja Lujaa? Vai minäkö se tässä juoksen tajuamattani?

Kiitos jo etukäteen.
 smitten

/A
« Viimeksi muokattu: 30.11.2009 15:15:55 kirjoittanut Anahata » tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #8 : 26.11.2009 18:26:41 »

Hip hei, tahtoo mukaan!  smitten

Työelämään suuntaa-antavaa korttia kaipaisin,
Kiitos!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 26.11.2009 19:10:49 »

Kokeile minuakin, kiitos!

Miksi sairastan tämän viikon? Mitä olisi tärkeintä tehdä? Levätäkö vain?  Sad
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #10 : 26.11.2009 21:21:49 »

Anna tulla rohkeasti totta ja tarua. Asettua ehdokkaaksi vai ottaa lopulliset loparit on päivän kysymys? Ihan helppo juttu siis.  :Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11 : 27.11.2009 15:24:35 »

Minä osallistun!!  Smiley

Kysymykseni koskee työelämää. Jatkanko vakityössäni? Jos jatkan, pysyykö työnkuvani samanlaisena kuin nytkin?

Vai johtaako lähiaikoina tapahtuva koulutus johonkin suurempaan juttuun?

Eli katsotko työelämään liittyviä juttuja!  :Smiley

No kokeillaanpa mitä tulee.  Grin
Nykyhetki tuntuu junnaavan paikoillaan, paljon on yritetty sohia kaikenlaista yrittäen saada muutosta/ratkaisua aikaan, mutta koska niitä ei ole tehty harkiten, niistä ei ole ollut mitään hyötyä. Onneksi ei mitään haittaakaan, kaikki on vain pysähtyneessä tilassa. Tuntuu kuin joku vahva persoona (kortissa nousi miehen kuva) yrittäisi saada sinua pysymään tässä samassa tilassa. Hän ei halua sinun muuttuvan. Sinulla itselläsi on toiveita ja unelmia monista asioista, mutta et pidä niitä niin merkityksellisinä että haluaisit survoa niitä läpi. Tyydyt ajattelemaan asioita, ja antamaan niiden mennä omalla painollaan. Ei sinun ehkä niitä kannattakaan hirveän voimallisesti survoa läpi, mutta se kannattaa ymmärtää, että olet itse oman elämäsi herra, ja voit ihan rennosti toimimalla saavuttaa sen mitä haluat, ilman että se vahingoittaa ketään. Näen siis uuden ulospääsyn tilanteesta. Tulet jättämään jotakin taaksesi, mutta se ei tunnu pahalta asialta, koko lähdössä ei tunnu olevan mitään tunnetta siitä että et haluaisi lähteä. Ehkäpä siis, tulet saamaan sellaisen merkin joka kertoo että nyt kuuluu lähteä, ja tuo päätös tulee olemaan ihan hyvä. Se tulee tuntumaan sinustakin silloin täysin oikealta.

 Grin Tällaista tällä kertaa.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12 : 27.11.2009 15:35:58 »

No laitanpa sitten vaikka minä kysymyksen. Tuleeko parisuhteeseeni aiheutumaan ongelmia arvoristiriidasta, joka siinä vallitsee? Kuinka minun tulisi suhtautua tähän arvoristiriitaan?

Kiitoksia jo etukäteen =)

Katsellaan.  Wink
Et oikein tiedä mitä ajatella. Pidät itseäsi ehkä jotenkin huonona, vaikka samaan aikaan tiedostat kaiken hienon mitä ympärilläsi on. Haluaisit saada voimakkaasti jotain painettua läpi, mutta tiedät että siinä ei ole oikein järkeä. Sisälläsi haluaisit yhdistää nämä molemmat puolet, et ehkä vain helposti pääse käsiksi siihen puoleen itsessäsi. Näen paljon hyviä mahdollisuuksia, mutta jonkinlainen käärme on luikertelemassa pidemmälle ja pidemmälle, ja mitä pidemmälle se pääsee, sitä pysyvämpää vahinkoa se aiheuttaa, sillä se ei ole enää kääntymässä takaisin päin. Asiaa ei voi korjata. Ainut minkä voi tehdä, on ymmärtää ja huomata se käärme, ja sen aiheuttamat asiat, ja jatkaa uudestaan puhtaalta pöydältä. Olette tällä hetkellä pohtivassa tilanteessa, älkää turhaan hosukaan asian kanssa, tunteiden käsittely vaati aikaa. Uskon että pystytte ratkaisemaan tämän ongelman, kunhan vain olette ensin selvittäneet miten tunteillanne siihen suhtaudutte.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #13 : 27.11.2009 15:36:49 »

Minua niin kovasti huvittaa nyt kokeilla katsoa tarot-korteista ihan vain sillä perusteella mitä siitä tulee mieleen.  Smiley Tämä on siis täysin omalla vastuulla jos haluat osallistua, sillä kaikki mitä sanon tässä ketjussa, voi olla täyttä puutaheinääkin. Lähden tähän mukaan vain kokeilumielellä. Tuolla omassa kysymyskirjassani kun keskityn lähinnä siihen elämänfilosofisempaan puoleen.
Ja tämä siis on lyhytaikainen kokeilu, otan kysymyksiä vastaan nyt vaikka vain tämän päivän aikana. Energiat kun ei millään riitä siihen hirveään kysymysvyöryyn mikä täällä yleensä päälle tulee.  Smiley
Jees, eli kevyellä mielin mukaan.

Minulle saa nostaa kortin myös  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14 : 27.11.2009 15:55:14 »

Ok. Hävyttömän kevytmielisesti kysyn: Järjestyykö raha-ongelmani pian, ja pian tarkoittaa paria viikkoa? Ja toisena kysymys uudesta rakkaasta, olisiko jo tulollaan?
 Grin

Katsotaanpas sitten mitä kortit sanovat.  Wink  Grin
Ajattelet aivan liikaa rahaongelmiasi. Liikaa sillä tavalla, että ne saavat sinut eristäytymään, ja kadottamaan ilon muista pienistä asioista, joita elämässäsi vielä olisi jäljellä. Se aiheuttaa suurta stressiä, ja jossain vaiheessa saat tästä stressistä tarpeeksesi, ja jätät sen vain taaksesi, kävelet pois. Sinulla voi olla suuriakin toiveita tulevaisuudesta, mutta onnellisuuden tulet löytämään jostain pienemmästä. Näen kyllä jotain pientä rahantuloa, mutta siihen liittyy kiistoja, liittyen jollain tavalla omaan omapäisyyteesi. Pidät itseäsi kuitenkin sen verran vahvana että selviät kaikesta. Ehkä se voi tehdä sinulle ongelmia taas ihmissuhteisiisi, joudut jollain tavalla emotionaalisesti etäälle läheisistä ihmisistäsi vain koska et nöyrry.
Rakkaasta.. Olet tulossa jostain, ja kovaa, siis sinut on tavallaan potkaistu entisestä elämäntilanteestasi pois. No, nyt sinulla onkin ihan hyvä asenne aloittamaan jotain uutta. Näen taas kiistoja, jollain tavalla sitä, että olet hyvin itsepäinen etkä anna periksi, aiheutat tavallaan itse sen että ihmiset eivät jaksa. Kuitenkin kaipaat heitä, ja kärsit sisältä kun lyöt päätäsi seinään, mutta sitä muut taas eivät huomaa. Sinut kyllä nähdään paljon mahdollisuuksia täynnä olevana naisena, ja kun vain löydät sen ihmisen joka osaa taistella tiensä läpi sinun sydämeesi, eikä luovuta helpolla, silloin tulet saamaan hyvin antoisan suhteen. Kohtalonpyörä nousi, joten kait tässä on jotain kohtalonomaista tapahtumassa, eikä minun oikeastaan ole oikeus siitä mitään nyt sanoakaan. Luota tulevaan.  Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: