Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 345898 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #120 : 24.01.2010 12:23:16 »

Hei,katsoisitko minulle parisuhteeseen ja kaikkea mitä saat näkyviin... smitten

Katsellaan.  Smiley
On liian kuumaa, se polttaa ja pistelee. Tarvitset hieman lepoa, ja rauhaa. Itsekseen olemista. Nyt näen jonkinlaisen romanssin. Hyvin kokonaisvaltaisen. Tätä miestä vedät hyvin paljon puoleesi, mutta hän miettii , ei ole varma sinusta. Häntä harmittaa, eikä hän tiedä mitä tehdä. Hän haluaisi sinut, mutta hänestä tuntuu ettet ole kokoajan läsnä. Sinun kannattaisi miettiä uudeleen mitä tältä mieheltä haluat, ja varoa sen kanssa mitä hänelle viestität, jos et voi seistä viestiesi takana.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #121 : 24.01.2010 12:31:32 »

Ave^^

Jos saan pyytää katsomaan  Kiss:

Näkyykö tulevaisuudessani mitään erityistä, muutoksia? Kaipaisin mahdollisuuksia toteuttaa itseäni niin henkisesti kuin ammatillisestikin ja löytää sen punaisen langan elämääni.

Nostellaan.  Grin
Kiviä, polkuja, taivallettavaa ja valloitettavaa.  Wink Synkähkö pilvi roikkuu tuossa taivaalla, tuo pilvi muodostuu siitä kun suhtaudut vihamielisesti, taistelevasti johonkin asiaan. Haluat suojautua, mutta sinun ei pitäisi taisella. Yrität estää jonkin pääsyä sisääsi, mutta sinun pitäisi vain antaa sen tulla. Se kasvattaa ja opettaa. Näen tässä jonkun vanhemman miehen, hän ei haluaisi nähdä sinun joutuvan kärsimään. Hän voi yrittää estää sinua toteuttamasta jotakin, sukeltamasta johonkin, mutta tämä sinun pitäisi kokea, sillä se kuuluu sinun elämääsi, ja sillä on sinulle paljon opetettavaa. Mene ja uskalla, saat siitä paljon iloa itsellesi.  Smiley Jollain tavalla täältä nyt nousisi joku mies josta haaveilet. Ylipäänsä jotain mistä haaveilet. Kokeile, kokeile, kokeile.  Grin
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #122 : 24.01.2010 12:45:54 »

Ave^^

Jos saan pyytää katsomaan  Kiss:

Näkyykö tulevaisuudessani mitään erityistä, muutoksia? Kaipaisin mahdollisuuksia toteuttaa itseäni niin henkisesti kuin ammatillisestikin ja löytää sen punaisen langan elämääni.

Nostellaan.  Grin
Kiviä, polkuja, taivallettavaa ja valloitettavaa.  Wink Synkähkö pilvi roikkuu tuossa taivaalla, tuo pilvi muodostuu siitä kun suhtaudut vihamielisesti, taistelevasti johonkin asiaan. Haluat suojautua, mutta sinun ei pitäisi taisella. Yrität estää jonkin pääsyä sisääsi, mutta sinun pitäisi vain antaa sen tulla. Se kasvattaa ja opettaa. Näen tässä jonkun vanhemman miehen, hän ei haluaisi nähdä sinun joutuvan kärsimään. Hän voi yrittää estää sinua toteuttamasta jotakin, sukeltamasta johonkin, mutta tämä sinun pitäisi kokea, sillä se kuuluu sinun elämääsi, ja sillä on sinulle paljon opetettavaa. Mene ja uskalla, saat siitä paljon iloa itsellesi.  Smiley Jollain tavalla täältä nyt nousisi joku mies josta haaveilet. Ylipäänsä jotain mistä haaveilet. Kokeile, kokeile, kokeile.  Grin

Kiitos!  smitten

Muuten osaan samaistua tulkintaan, mutta kuka kumma mahtaa olla tuo vanhempi mies? Avomies voisi hyvin olla se, joka haluaa estää sen "sukellukseni", mutta ei kylläkään ole minua vanhempi missään suhteessa.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ave^^
Vieras
« Vastaus #123 : 24.01.2010 12:55:15 »

Heips Ave, smitten

katsoisitkos mullekkin?

Miesasiat ois ne kiinnostavimmat tällä hetkellä ja lähinnä juuri eräs uusi tuttavuus…
mitenkähän homma korttien mukaan etenee vai tyssääkö alkuunsa?

 smitten


Voi, olen ehtinyt jo lueskella juttujasi tuolla kahvituvassa, mutta yritän mahdollisimman objektiivisesti katsoa.  Smiley
Kuoleman kortti tälle miehelle. Tämä muutos koskee siis häntä, hänen elämäänsä. Ehkä hän on jopa muutosalttiimpi kuin kuvittelet. Näen tässä naisen joka on jollain tavalla salaperäinen, hällä on hiljaista viisautta. Hyvin tyyni ulkoa, vaikka sisällä palaisikin, vaikka tuntuisi sisältä että on häkissä. Mutta kun samalla näen tässä paljon sitä rakkautta, ja siitä olen aina itse sitä mieltä että sitä kannattaa jakaa vaikka mitään ei takaisin tulisikaan. Usein ihminen tappaa itsensä sillä että tukahduttaa omat tunteensa. Silloin siinä ei ole enää mitenkään kysymys siitä toisesta ihmisestä, vaan itse tappaa itsensä. Tunteet haluavat päästä ulos vapaina. Silloin olo on rento. Pääasia on se että teet oman olosi hyväksi. Ja jos teet sen välittämällä toisesta, niin mitä väliä on enää sillä mitä saat takaisin? Olet voittaja silloin kun olet omien tunteidesi herra.  Smiley  Wink
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #124 : 24.01.2010 13:17:25 »


Voi, olen ehtinyt jo lueskella juttujasi tuolla kahvituvassa, mutta yritän mahdollisimman objektiivisesti katsoa.  Smiley
Kuoleman kortti tälle miehelle. Tämä muutos koskee siis häntä, hänen elämäänsä. Ehkä hän on jopa muutosalttiimpi kuin kuvittelet. Näen tässä naisen joka on jollain tavalla salaperäinen, hällä on hiljaista viisautta. Hyvin tyyni ulkoa, vaikka sisällä palaisikin, vaikka tuntuisi sisältä että on häkissä. Mutta kun samalla näen tässä paljon sitä rakkautta, ja siitä olen aina itse sitä mieltä että sitä kannattaa jakaa vaikka mitään ei takaisin tulisikaan. Usein ihminen tappaa itsensä sillä että tukahduttaa omat tunteensa. Silloin siinä ei ole enää mitenkään kysymys siitä toisesta ihmisestä, vaan itse tappaa itsensä. Tunteet haluavat päästä ulos vapaina. Silloin olo on rento. Pääasia on se että teet oman olosi hyväksi. Ja jos teet sen välittämällä toisesta, niin mitä väliä on enää sillä mitä saat takaisin? Olet voittaja silloin kun olet omien tunteidesi herra.  Smiley  Wink
smitten

Voi miten lohduttavalta kuulosti…ja sai aikaan ihan hyvän mielen. Kiss

Itselle jäi nyt hyvin ristiriitainen kuva hänestä, ensimmäisellä tapaamisella kaikki meni niin nappiin…
ihan selvästi kummatkin ihastuivat suuresti. smitten
 Ja nyt sitten vasta kertoi, että tietääkin minut, exäni  ja taustani.
 Enkä tiennyt hänen olleen vasta eronnut.

Ja taas toiveajattelua…jospa minä käsitin väärin? :Smiley Embarrassed

Sehän tässä onkin, että juuri minä aioin tukahduttaa ne tunteeni, ottaa kovan roolin… police

Mutta hieno neuvo tuossa oli! smitten
 Täytynee vain vielä sisäistää…

Kiitos tuhannesti Ave^^ smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #125 : 25.01.2010 00:57:28 »


Hui kauhia mitkä kortit Shocked  Mulla on ollu tässä suhde erääseen mieheen 2 ½ vuotta on-off periaatteella, voimakasluontoinen mies....kaksoisliekiksenikin häntä on sanottu. Tällä hetkellä suhde on off, vaikea vaan päästää irti molemmin puolin. Joku kumma meitä vetää yhteen. Tällä hetkellä todellakin näen vain hänet. Tämä toinen mies on ilmeisesti setäni, jolle puran surut ja murheet. Setäni on lempeä mies, aina valmis jeesaamaan ja kuuntelemaan. Hänellä on kanssa ollut vaikea suhde erääseen naiseen, vasta saivat taas riitansa sovittua. Hui...sitä kolmatta miestä odotellessa...osaatko kertoa tästä kolmannesta miehestä jotain?

Kiitos  Shocked smitten smitten

Voinhan minä tässä vielä katsella, jos jotain tulee esille.  Smiley Erikoista tuossa edellisessä luennassani oli se, että ensimmäisenä nousi juuri tuo mies, johon on voimakas suhde, mutta sitten heti perään tuo toinen mies, ja sen jälkeen kaikki kortit alkoivat käsittelemään häntä. Tuosta ensimmäisestä vasta kysymällä sain jotain selville.

Mutta, katsotaan uudestaan. Nytpä lähti muuten aika paljon mieleen tulemaan asioita.  Smiley Eli, tuo kolmas mies löytää jonkun naisen. Naisen, joka vetää häntä puoleensa hyvin paljon. Mutta nainen on vapaamielinen, eikä häntä kovin helposti mies saa. Nainen tulee kuitenkin hänen luoksensa kylään, ja tekemisissä on, muttei ole kiinnostunut. Miehellä on menneisyydessä jokin taakka, ja se painaa häntä, se on joku edellinen nainen. Hmm, tuntuu että ehkä hän on jättänyt tuon naisen, tai jotain siinä on.. Jotenkin vanhempi mies näyttäisi olevan kyseessä..

Okei...nyt en saa kiinni tuosta "kolmannesta miehestä" , mutta jätän asian hautumaan =)

Kiitos sinulle  smitten smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #126 : 26.01.2010 13:32:03 »

Jos vielä saa pyytää, niin jos minullekin vähän katsoisit. Olen tässä aikeissa pikapuoliin tehdä aika radikaalin muutoksen elämässäni ja se tulee varmasti aiheuttamaan pahaa mieltä monelle. Tuntuu kuitenkin että pakko se nyt on vaan tehdä, koska muuten tulee vain vahinkoa itselleni. Onko oma tuntemukseni tästä asiasta oikea, vai pitäisikö vielä vaan jaksaa jatkaa samaan malliin kuin tähänkin asti?

Kiitos jo etukäteen!  smitten

Muistutan vielä, että tämä on varsin kevyttä puuhaa, eikä tämän varaan kannatta lopullisesti luottaa mitään päätöksiä. Itse aina lopulta tiedät mikä on paras vaihtoehto.  Smiley
Täällä näkyy hyvin rauhallinen nainen. Kauniissa ympäristössä. Hurjan tyyntä ja seesteistä. Tällä naisella on lapsi, jotenkin näen heidät keskenään jossain omassa kauniissa maailmassaan, tavallaan. Kaikki näyttää hurjan kauniilta.. Vaikka tuossa vierellä on tuollainen ratsujoukko kulkemassa kovaa vauhtia jonnekin, ja miehiä, niin mitään näistä he eivät huomaa, mikään näistä ei vaikuta heihin mitenkään. Nuo miehetkin ovat vain jotain sivussa katsojia. Heillä ei ole mitään valtaa, eikä asemaa tässä tapahtumassa, he ovat muualla. Kuin verhon takana, selkäpäin ja katse muualle. Kuin jokin pieni paratiisikupla ulkomaailmasta eristäytyneenä. Mutta voiko se koskaan olla mahdollista? Olla eristäytynyt ulkomaailmasta? Mikä vaikutus sillä on?
tallennettu
Virve
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #127 : 28.01.2010 12:42:50 »

Jos vielä saa pyytää, niin jos minullekin vähän katsoisit. Olen tässä aikeissa pikapuoliin tehdä aika radikaalin muutoksen elämässäni ja se tulee varmasti aiheuttamaan pahaa mieltä monelle. Tuntuu kuitenkin että pakko se nyt on vaan tehdä, koska muuten tulee vain vahinkoa itselleni. Onko oma tuntemukseni tästä asiasta oikea, vai pitäisikö vielä vaan jaksaa jatkaa samaan malliin kuin tähänkin asti?

Kiitos jo etukäteen!  smitten

Muistutan vielä, että tämä on varsin kevyttä puuhaa, eikä tämän varaan kannatta lopullisesti luottaa mitään päätöksiä. Itse aina lopulta tiedät mikä on paras vaihtoehto.  Smiley
Täällä näkyy hyvin rauhallinen nainen. Kauniissa ympäristössä. Hurjan tyyntä ja seesteistä. Tällä naisella on lapsi, jotenkin näen heidät keskenään jossain omassa kauniissa maailmassaan, tavallaan. Kaikki näyttää hurjan kauniilta.. Vaikka tuossa vierellä on tuollainen ratsujoukko kulkemassa kovaa vauhtia jonnekin, ja miehiä, niin mitään näistä he eivät huomaa, mikään näistä ei vaikuta heihin mitenkään. Nuo miehetkin ovat vain jotain sivussa katsojia. Heillä ei ole mitään valtaa, eikä asemaa tässä tapahtumassa, he ovat muualla. Kuin verhon takana, selkäpäin ja katse muualle. Kuin jokin pieni paratiisikupla ulkomaailmasta eristäytyneenä. Mutta voiko se koskaan olla mahdollista? Olla eristäytynyt ulkomaailmasta? Mikä vaikutus sillä on?

Enhän tietenkään tee mitään lopullisia päätöksiä yksistään tällä perusteella  Cheesy Mutta kiitokset tästä, pitää vähän miettiä mitä tuo oikeastaan sitten tarkoittaa, ei ihan heti avaudu itselleni.
tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #128 : 28.01.2010 20:27:14 »

Nostaisitko minullekin kortin tai pari?

Mitähän lähitulevaisuus tuo tullessaan?  Wink
tallennettu
raichu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #129 : 28.01.2010 21:15:26 »

kiitollisena odotan myös korttia suhteeseeni ??  Smiley  vesimies
tallennettu
jepjep
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #130 : 01.02.2010 10:09:51 »

Nostaisitko minullekin kortin, yksi mies aiheuttaa päänvaivaa...?

Nostellaan.  Smiley
Oho. Tälläinen ihana vanhanaikaisen elokuvan romanssi-kortti nousee ensimmäisenä.  Grin Humprey Bogart tulee mieleen..  Wink Joo-o, mies tässä kyllä on. Härkämies. Mutta ei siitä miehestä oikein mitään nouse.. neutraalia. Lähinnä täältä nousee sinusta, sinun henkisen itsesi kehittymisestä. Lisäksi näyttää siltä, että sinulla itselläsi on kyky tietää miten tuo asia on vaikka se nyt aiheuttaisikin päänvaivaa. Lukossa..hmm..et ehkä anna sen oman tietosi ja vaistojesi tulla sieltä esiin, olet jollain tavalla jumiutunut johonkin vanhaan tapaan käyttäytyä. Ja nyt se mies.. ota asia mielummin rennosti, ja anna itsesi kuunnella omia ajatuksiasi. Ei tässä mitään hätää näytä olevan. Rauhallisesti. Ota ensin selvää itsestäsi.  Smiley

Oho! Shocked
Härkämies hyvinkin... Ja tiedän kyllä, ettei se ole se Elämäni Mies. Oma elämäni on tosiaan vähän "vaiheessa", odottelen jotain, mutta en tiedä mitä. Asiat junnaa paikallaan, mulla on koko ajan semmoinen "sitten kun"-fiilis.

Kiitos Ave^^! Ajatuksia kyllä herättelit!  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #131 : 01.02.2010 10:17:03 »

Heippa Ave!  smitten Nostaisitko kortin orastavalle suhteelleni erään miekkosen kanssa?  :Smiley Kiitos.  smitten
tallennettu
kahvia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #132 : 02.02.2010 15:17:21 »

minä haluaisin tietää, mihin suuntaan jatkaa tästä paikasta... en tiedä olisiko parempi keskittyä henkisiin tai luoviin asioihin enemmän, vai antautua seikkailulle ja rakkaudelle?
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #133 : 02.02.2010 19:18:41 »

Nyt tarvis jotain tietää tästä harjoittelu/työtilanteesta...Minulle luvattiin harjoittelupaikka kotipaikkakunnaltani ja nyt kuukausi liian myöhässä ilmottivat, että ei ole tiloja mulle Embarrassed Selkeneekö tämä kuvio nyt yhtään vai mitä on edessä? En haluaisi vielä vaihtaa paikkakuntaa, ystävät, sukulaiset ja mies täällä...
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #134 : 02.02.2010 20:49:44 »

Hei,

nostaisitko kortin/kortteja uudelle ystävyydelle ?

Kiitos  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: