Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 346075 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #150 : 11.02.2010 12:33:30 »

Hei Ave!   smitten

Voisitko työhön ja opiskeluun liittyen nostaa pari korttia, kun en tiedä vieläkään, olenko toteuttamassa lahjojani oikealla tavalla, vai pitäisikö etsiä kutsumusta jostain ihan muualta?  angel
 
smitten

Valoa ja voimaa, ihanaa kevättalvea!


Samoin sinulle.  Smiley Ja nostellaan..
Kaksi tietä. Avoinna. Seisot siinä välissä etkä osaa päättää. Yrität niin paljon puolustella ulospäin päätöksiäsi, että unohdat keskittyä siihen mitä itse tosi asiassa haluat. Et itse asiassa ole edes kääntynyt katsomaan kohti noita teitä, että voisit edes tietää mitä niistä voisi olla tulossa. Kuvaakohan tämä kortti nyt valmistumista, voipi olla niin. Tai jotain uutta ideaa. Joku projekti, joku ihan uusi juttu. Et valitse kumpaakaan noista teistä, koska todellisuudessa et niistä kumpaakaan olisi halunnutkaan. Siksi et niihin ollut jaksanut panostaakaan, niiden tutkimiseen. Tulee mieleen ehkä oma yritys.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #151 : 11.02.2010 12:49:24 »

Hei, haluaisitko nostaa kortin ihan vain yleisesti ottaen elämänpolulleni. Kiitos =)

Nostellaan.  Smiley
Auringonpaistetta. Kevättalvea, sellainen tunne että sieltä se pilven takaa tulee esiin, vähän viileää on ilma vielä, mutta sieltä se aurinko vaan tulee.  Smiley Vapaus. Mahdollisuudet. Koko suuri taivas avoinna lentää. Hmm, tuosta viileästä ilmasta vielä, että kuten keväälläkin, vaikka se on vielä siinä läsnä, ei se silti tunnu enää niin pahalta, sillä tietää että kesä on tulossa. Sitä iloitsee jo siitä auringosta, kun jaksaa uskoa, ja tietääkin että vielä voin ottaa sen takin pois niskasta ja olla vapaasti. Se on ihanaa aikaa kun tietää että kaikki hyvä on vielä tulossa. Eikä siihen ole mikään kiire. Nykytilanne on jo pehmeämpi kuin ennen, nyt jo tuntuu ihan hyvältä eikä enää pakkanen pistele naamaa. Odottaminen ja rauhallisuus. Niitäkin tarvitaan, hyvätkin ajat vievät voimia. Ei ihminen jaksa suoraan talvesta kesään pompata. Se vie voimia. Tarvitaan palautumisaikaa, rauhoittumisaikaa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #152 : 11.02.2010 12:53:41 »

 smitten smitten Cool angel

planeettatyö ja politiikka, vai matkailu ja kirjoitus, ja sit ne miehet... merci..  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #153 : 11.02.2010 14:09:59 »

Voi Ave kiltti,
katsoisitko taas mulle...? smitten

Miten tämä Härkä-mies suhde tulee jatkumaan?
Siis ihan vain lähitulevaisuus tälle suhteelle?
Mitä minun pitäs tehdä?
Mitkä ovat hänen tunteensa?

Mie en muista milloin oisin näin jännittänyt jotain miestä.. Shocked

jotenkin tunnen, että tämä on niin erilaisesti vaikuttava suhde elämässäni...
mutta,
lieneekö hyvässä vai pahassa?
 Shocked
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
mirka222
Vieras
« Vastaus #154 : 14.02.2010 17:22:42 »

Kiitos Ave smitten, helpotti hieman tuota tietämättömyyden tunnetta tulevaisuudesta, vaikka mulla kyllä ollutkin sellainen olo, että nyt ei kannata hätiköidä/kiirehtiä työn suhteen vaan katsella rauhassa... angel
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #155 : 15.02.2010 13:26:27 »

Hei,
Katsoisitko minulle käyvätkö omat tulevaisuuden suunnitelmani työkuvioiden suhteen yksiin korttien kertoman kanssa. Smiley

Ja tämän lisäksi kiinnostaisi tietää miltä lähitulevaisuus näyttää rakkauselämän osalta. smitten

Kiitos etukäteen!
T.Miinaliina

Katsellaan mitä korteista tulee.  Smiley
No, kirjoittelenpa nyt ihan sen mukaan mitä mieleen näistä korteista tulee. Ensiksi tuli sellainen tietotaito, älykkyys, sinuun itseesi pohjautuva, sinusta itsestäsi lähtevä. Sitten nämä kortit ovat aika mystisen henkisiä nyt, että jokin vaihtoehtohoito/muu, ehkä psykologiseltakin puolelta jotain. Mutta sellainen asiantuntijuushenki on. Tämä on sinulle tapa toteuttaa omaa itseäsi. Mitään suurta täältä ei näy, lähinnä sellaista pientä väsäämistä, pääasia tässä onkin se tekeminen, ei se mitä sillä saavuttaa itselleen.
Samaan aikaan jotain yksityiselämän puolella mikä vaatii huomiotasi. Jollain tapaa tulee nyt mieleen, että liittyy omiin vanhempiisi/sukulaisiisi. Sieltä tulee jotain mikä vie aikaasi. Sinun pitää hoitaa jotain.
Rakkauselämästä.. tällä naisella on hiuksissaan kobra. Varsin älykäs nainen, tarkoittaen feminiinistä älykkyyttä, joidenkin miesten mielestä kiero, he kun eivät ymmärrä kuin maskuliinista älykkyyttä. Tulee mieleen nainen, joka hoitaa asiat niin kuin itse ne haluaa. Hän hankkii sen miehen itse itselleen, ja jollain tapaa hallitsee tätä. Tällä ei ole kohtalon kanssa mitään tekemistä, sillä nainen luo itse oman kohtalonsa.
Tälläistä tällä kertaa.  Grin
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #156 : 15.02.2010 13:34:03 »

smitten smitten Cool angel

planeettatyö ja politiikka, vai matkailu ja kirjoitus, ja sit ne miehet... merci..  Smiley

Katsellaan.  Grin
Tästä kortista tulee aika mielenkiintoinen tunne. Että olet luonut itsellesi jonkinlaisen maailman missä olet elänyt, kaikki maan, rakennukset, kaiken siihen. Ja nyt, hävittäjät lentävät ja pommittavat kaiken maan tasalle. Mutta, mikään ei koskaan aitoa ollutkaan, sillä olit itse täysin kokonaan luonut kaiken. Tuo maakin tuossa alla nyt mullistelee siihen malliin, ettei se koskaan ollutkaan jämäkkää jonka päällä voisi seistä. Olet vain itse kuvitellut sen niin. Ja tämä maailma on nyt tuhoutumassa, mutta mitäs sinä, sinä vain lähdet pois ja jätät sen taakse. Mutta onko se siellä enää sitten olemassa kun itse olet lähtenyt? Mikä sinne jää tuhoutumaan, kärsimään, sitä en tiedä. Sinä kuitenkin olet jo muualla. Kuitenkin tunnen, että se rakentamasi jää sinne elämään, kituen. Se on siellä, sillä sinä kerran kuitenkin rakensit sen. Et saa sitä millään katoamaan vaikka lähtisitkin pois. Se ei unohda. Kaikki mikä on joskus tapahtunut, jää elämään, muistoissa.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #157 : 15.02.2010 13:51:08 »

Voi Ave kiltti,
katsoisitko taas mulle...? smitten

Miten tämä Härkä-mies suhde tulee jatkumaan?
Siis ihan vain lähitulevaisuus tälle suhteelle?
Mitä minun pitäs tehdä?
Mitkä ovat hänen tunteensa?

Mie en muista milloin oisin näin jännittänyt jotain miestä.. Shocked

jotenkin tunnen, että tämä on niin erilaisesti vaikuttava suhde elämässäni...
mutta,
lieneekö hyvässä vai pahassa?
 Shocked

Katsellaan näkyykö korteissa jotain.  Smiley
Hmm.. nyt lähtee tälle mielikuvituslinjalle taas tämä tulkinta. Hän kutsuu sinut mukaansa jonnekin, reissuun tai jonnekin. Pikkuisen miettii voiko tehdä niin vai ei. Ehkä hän sen jossain vaiheessa kuitenkin uskaltautuu tekemään. Samalla tässä on joku toinen henkilö, joku joka ei haluaisi nähdä sinun kärsivän, ja suhtautuu hieman nihkeästi tähän härkäherraan. Hän ennustaa sinulle tuhoa jos annat tälle härälle sen mitä hän sinusta hakee. Mutta tämä on vain yksi näkökulma. Tällä henkilöllä on jotain omalla taustallaan miksi näin hän vahvasti ajattelee. Sillä nyt en näe tästä härästä mitään muuta. Se on ehkä vielä avoin hänenkin mielessään mitä tästä tuleman pitää. Tuskin sitä kukaan tietää. Se muotoutuu ajan kanssa. Joskus elämässä pitää ottaa riskejä jos jotain haluaa. Eikä se päätös voi koskaan olla väärä, sillä lopputulos kuitenkin muotoutuu koko ajan ajan mukaan. Ei tällä hetkellä kukaan voi varmaksi sanoa miten tulee käymään, sen vain tietää sitten kun siellä on. Mutta joka tapauksessa matka siihen pisteeseen on voinut olla se pääasia. Paljon tekijöitä on vielä avoinna.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #158 : 15.02.2010 14:06:25 »

Tahtoisitko nostaa minullekin kortteja
muutamaan aiheeseen;

Parisuhde, henkisyys, opiskelu/työ,
sekä oma vapaus ? Smiley


Katsellaan.  Smiley
Sellainen keskeneräinen piirros tästä tulee mieleen. Joku joka on aikonut piirtää jotain, muttei ole tehnyt sitä loppuun asti, ei ehkä ole luottanut pystyvänsä siihen, tai sitten on vain kyllästynyt hommaan kun ei ole onnistunut. Ja nyt hän esittelee sitä valmiina, ja uskoo niin itsekin että tässä se on valmis. Vaikka hän itse olisi voinut pystyä paljon parempaan, hän ei ole vain jaksanut keskittyä siihen kunnolla. Ja nyt hän uskoo saavuttavansa tällä jotain, mutta se on paljon vaikeampaa näin, ja hänestä alkaa tuntua että sen asian saavuttaminen onkin hirveän vaikeaa. Mutta idea onkin siinä, että hän ei ole antanut kaikkea itsestään, hän on vain puolittain hutassut asiat ja olettaa että se riittää. Hänellä on mahdollisuus saavuttaa se minkä haluaa, mutta nyt hänen pitää keskittää huomionsa siihen piirrokseen, mitä ikinä se symboloikaan, ja tehdä se huolella ja kunnolla valmiiksi. Silloin se houkuttaa jo itsestään paikalle sen mitä hän etsii, eikä hänen tarvitse paljoa työtä sen eteen tehdäkään.
Niin. Ihmiset eivät vain näe sitä kaikkea potentiaalia mikä sinussa on, sillä et anna sen tulla ulos. He näkevät vain sen mitä annat heidän nähdä, ja sellaiseksi he sinut arvioivat. Olet silloin siinä kierteessä että sinua ei arvosteta oikein koska et edes yritä. Jotenkin näkisin, että sinussa on vaikka mitä, ja monet oikein yllättyisivätkin jos tietäisivät. Anna heidän tietää se, äläkä hymistele jossain nurkassa.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #159 : 15.02.2010 14:42:55 »

vai sellaista.. no ei ehkä aivan noin dramaattista.. yksi maailma jää katkolle, palatakseen hieman eri muodossa. toiset elävät ja etenevät, niin että en sanoisi kaiken olevan aivan pommitettuna.. mutta kiitos.  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #160 : 17.02.2010 00:58:58 »


Katsellaan näkyykö korteissa jotain.  Smiley
Hmm.. nyt lähtee tälle mielikuvituslinjalle taas tämä tulkinta. Hän kutsuu sinut mukaansa jonnekin, reissuun tai jonnekin. Pikkuisen miettii voiko tehdä niin vai ei. Ehkä hän sen jossain vaiheessa kuitenkin uskaltautuu tekemään. Samalla tässä on joku toinen henkilö, joku joka ei haluaisi nähdä sinun kärsivän, ja suhtautuu hieman nihkeästi tähän härkäherraan. Hän ennustaa sinulle tuhoa jos annat tälle härälle sen mitä hän sinusta hakee. Mutta tämä on vain yksi näkökulma. Tällä henkilöllä on jotain omalla taustallaan miksi näin hän vahvasti ajattelee. Sillä nyt en näe tästä härästä mitään muuta. Se on ehkä vielä avoin hänenkin mielessään mitä tästä tuleman pitää. Tuskin sitä kukaan tietää. Se muotoutuu ajan kanssa. Joskus elämässä pitää ottaa riskejä jos jotain haluaa. Eikä se päätös voi koskaan olla väärä, sillä lopputulos kuitenkin muotoutuu koko ajan ajan mukaan. Ei tällä hetkellä kukaan voi varmaksi sanoa miten tulee käymään, sen vain tietää sitten kun siellä on. Mutta joka tapauksessa matka siihen pisteeseen on voinut olla se pääasia. Paljon tekijöitä on vielä avoinna.

Kutsua odotellaan..
..ja hyvinkin voi olla, että miettiikiin uskaltaako…

Ja heh heh..tiedän kyllä kuka suhtautuu nihkeästi Härkään..
ja on sitä mieltä,
 että Hän itse on juuri minulle sopiva
ja Härän kanssa en tulisi koskaan onnelliseksi.

 Ja takana on vain se, että silloin Hän Itse menettää minut.

Ja todellakin paljon on vielä avoinna..täytynee elää eteenpäin…sittenhän sen näkee! Smiley

Ois vain ollut niin somaa kun oisit jo valmiiksi kertonut miten tässä käy… Wink  Grin Grin

Mutta kiitos taas…  smitten

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #161 : 23.02.2010 13:03:53 »

Minä osallistun!!  Smiley

Kysymykseni koskee työelämää. Jatkanko vakityössäni? Jos jatkan, pysyykö työnkuvani samanlaisena kuin nytkin?

Vai johtaako lähiaikoina tapahtuva koulutus johonkin suurempaan juttuun?

Eli katsotko työelämään liittyviä juttuja!  :Smiley

No kokeillaanpa mitä tulee.  Grin
Nykyhetki tuntuu junnaavan paikoillaan, paljon on yritetty sohia kaikenlaista yrittäen saada muutosta/ratkaisua aikaan, mutta koska niitä ei ole tehty harkiten, niistä ei ole ollut mitään hyötyä. Onneksi ei mitään haittaakaan, kaikki on vain pysähtyneessä tilassa. Tuntuu kuin joku vahva persoona (kortissa nousi miehen kuva) yrittäisi saada sinua pysymään tässä samassa tilassa. Hän ei halua sinun muuttuvan. Sinulla itselläsi on toiveita ja unelmia monista asioista, mutta et pidä niitä niin merkityksellisinä että haluaisit survoa niitä läpi. Tyydyt ajattelemaan asioita, ja antamaan niiden mennä omalla painollaan. Ei sinun ehkä niitä kannattakaan hirveän voimallisesti survoa läpi, mutta se kannattaa ymmärtää, että olet itse oman elämäsi herra, ja voit ihan rennosti toimimalla saavuttaa sen mitä haluat, ilman että se vahingoittaa ketään. Näen siis uuden ulospääsyn tilanteesta. Tulet jättämään jotakin taaksesi, mutta se ei tunnu pahalta asialta, koko lähdössä ei tunnu olevan mitään tunnetta siitä että et haluaisi lähteä. Ehkäpä siis, tulet saamaan sellaisen merkin joka kertoo että nyt kuuluu lähteä, ja tuo päätös tulee olemaan ihan hyvä. Se tulee tuntumaan sinustakin silloin täysin oikealta.

 Grin Tällaista tällä kertaa.

Olen saanut merkin että nyt olisi aika vaihtaa. Paria paikkaa olen jo vakavasti harkinnutkin mutta lähtö on jäänyt.

Nyt suunnittelen yhteisiä työkuvioita J:llä alkavan miehen kanssa. Mitä tuosta yhteistyöstä seuraa? Se voi alkaa, / olla alkamatta/  ihan mitä vaan.

Olis kiva tietää!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ave^^
Vieras
« Vastaus #162 : 03.03.2010 13:29:50 »

Minäkin toivoisin sinua katsomaan että näkyisikö tulevaisuudessani "positiivisia" työ- ja/tai uramuutoksia, hauskoja elämäntilanteita...
Takana liian monta raskasta suossa käveltyä vuotta suurine elämänmuutoksineen. Nyt sielu kaipaa jotain uutta ja virkistävää.

Pienen stressilepotauon jälkeen voisi katsella taas.  Smiley
Tästä tulee mieleen vähän niin kuin sellainen maaseutuympäristö, sellainen missä talot on siinä tietyssä muodostelmassa pihapiirissä. Suojaisuus, kodikkuus. Kodin rakentaminen. Turvallisuus. Joku paikka mihin paha ei pääse vaikuttamaan.  Smiley Hmm, sellainen tunne että nyt sinulla on parempi mahdollisuus päästä toteuttamaan joitain asioita mitä olet aina halunnut toteuttaa, koska nyt sinulla on tuo turvapaikka, koti, joka antaa sinulle paljon, antaa sen pohjan, ja sellaisen paikan missä voi rentoutua ja palautua kun maailmalta tulee niskaan. Tuli nimittäin vahvasti sellainen tunne että jotain lähdet kyllä toteuttamaan, etkä vain siellä kodin nurkissa makoile. Ympäristöltä tuntuisi olevan täysi tuki sille mitä päätätkään tehdä. Ja se yksi tärkeä asia, itseluottamus, sitä olet saanut lisää. Ehkä, joku asia missä olet ennen epäonnistunut tulee nyt toteutumaan. Ja juuri näiden uusien positiivisten asioiden ansiosta. Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #163 : 03.03.2010 13:39:21 »

Moi!

Mitäs näet minusta ja vaaleasta miehestä...?  smitten

No katsellaan.  Smiley
Kimalteleva vaate päällä.. Se häikäisee.. Nyt nousee nainen jolla on arvokas turkki päällä.. Mitäköhän tämäkin haluaa kertoa sitten.. Omaisuutta. Suojautumista. Verhoutumista vaurauteen. Jonkin puuttuvan korvaamista sillä. Kasaa päällensä sitä niin paljon että unohtaisi muun. Hmm..? Nainen joka ei katsokaan miestä joka ei anna hänelle lahjaksi korvakorua. En osaa oikein sanoa tästä muuta, mutta tälläinen mielikuva mulle tuli..
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #164 : 03.03.2010 13:48:10 »

Olen ollut kyselemättä, kun olet ihan kivasti työllistynyt näissä korteissa, mutta kökkölööröö, en saa suunnattua itseäni. Otatko kortin mun työasioille, että mihin sitä itsensä laittaisi likoon?
Kiitos Ave^^
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: