Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 346318 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #210 : 05.04.2010 10:24:22 »

Nostellaan.  Smiley
Katse eteenpäin. Kohti tavoitetta. Tämä taitaa sanoa sen, että tärkeimpiä asioita ihmisen elämässä ovat usko ja luottamus. Luottamus tulevaan. Luottamus siihen että se kantaa vielä. Kun sen kadottaa, kaikki muukin muuttuu hankalemmaksi. Sillä sekin, jos maailma ympärillämme muuttuu hankalaksi, niin miksi vahvistaa sitä vielä itse? Silloin juuri tarvitsemme sitä voimaa sisältämme, joka voisi auttaa meidät läpi kaiken sen. Koska vaikka kuinka mustalta näyttäisi, meillä on aina yksi mahdollisuus, yksi toivo joka voi meidät pelastaa. Ja se toivo on se oma voima. Ainut mitä onnellisuuteen tarvitsee, on olla oman elämänsä herra.
[/quote]

Ei mitään uutta auringon alla ja niin hyvä.  smitten
Sanasi viehättää ja tuo esille sen mistä on kysymys ja  muu on siitä riippuvainen.
Luottamus, usko ja onnellisuus sekä olla oman elämänsä herra ovat asioita joita en osaa määritellä. Kadotettu  idiot2
Usvassa kulkien sytyttelen tähtiä jotka saavat minut hymyilemään ja lämmittävät sydäntä. Pieniä ovat mutta valoa kumminkin   Smiley   ...voima.
Onko tavoitteeni yhden kortin varassa jossa lukee " toivo on se oma voima". Sitä ympäristö halajaa mutta sen kanssa on vaikea elää.  Huh

 angel smitten
sekku

tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #211 : 07.04.2010 00:22:35 »

Hei Ave!

Mitä näet näistä minun mieskuvioistani? Tähän on ilmestynyt miehiä jotka ovat ilmaisseet kiinnostuksen, mutta jotenkin epäilen heidän motiivejaan..
Itse kaipaan erästä joka kyllä teki selväksi ettei tule olemaan mitään enää meidän välillämme, mutta tämä mies tuntui vaan niin oikealta minulle... Sad
Sydän kaipaa kovasti vierelle aitoa rakkautta.. Mutta olen alkanut epäileen löytyykö rinnalleni miestä.. Ja haluavatko miehet vain hetken huvia minusta... Huoh! Eli mitä näkyy tulevan näissä mieskuvioissa.. Kyllä miehet osaavat pistää ajatukset sekaisin... :/
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #212 : 07.04.2010 11:11:38 »

Haluatko miettiä minunkin sotkujani? Niin Memmy, niinhän ne ihmiset joskus osaavat pistää tyttöjen pään sekaisin.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #213 : 09.04.2010 12:13:06 »

Luulin oppineeni virheistäni nähden kauheiden tapahtumien olevan oman sisäisen maailmani heijastumaa... Nyt, eilisiltaisten kauheuksien jälkeen, en oikeasti enää tiedä miten voin itse olla vaikuttavana osapuolena ja vetää näitä asioita puoleeni.  Cry Oravanpyörästä ei näytä olevan ulospääsyä, eikä tämä ikuinen "oppitunti" oikein avaudu.

Näkyykö mitään? Miten tähän enää pitäisi suhtautua. En ymmärrä mitä valintoja on tehtävissä.
Katsotaan mitä korteista tulee..
Sanon kuitenkin tähän väliin oman mielipiteeni, että mikään ei koskaan ole niin yksiselitteistä että aiheuttajana olisi pelkästään joko itse tai joku muu, tuohon kysymykseen on monet yrittäneet löytää vastausta onnistumatta..

Auto ajaa ohitse, pihan poikki. Se raivaa peräänsä tyhjää läikkää nurmikosta. Ei sen tuosta pitäisi ajaa, tämähän on pihapiiri. Se ajaakin aika lujaa, kaahaten, häiritsee varmasti. Nyt se pysähtyy. Kuin seinään. Tuo nainen tuossa ei huomaa sitä, ei huomannut silloinkaan kun se kaahasi siihen tuhoten sen nurmikon, eikä nyt kun se pysähtyi. Nainen ei halua katsoa sinne päin. Hän haluaa unohtaa sen koko pihan olemassaolon. Mutta ei se pään kääntäminen sitä poista. Se piha on siellä yhä. Ja se elää, omaa elämäänsä, tulihan se autokin sinne. Nainen ei suostu lukemaan mitään selkänsä takana olevaa osaksi elämäänsä, hän ajattelee että aivan sama mitä siellä tapahtuu, ei edes kiinnosta tietää. Ei ole minun murheeni huolehtia siitä. Vaikka tosi asiassa hän haluaisi, hän toivoisi että pystyisi kääntämään päänsä ja huolehtimaan siitä että tuo puutarha pysyy kunnossa. Hän haluaisi tehdä niin, hän haluaisi olla sen verran voimakas. Tuo auto odottaa siellä niin kauan kunnes nainen suostuu kääntämään päänsä. Sillä nainen on ja on aina ollut tuon puutarhan valtiatar, eikä sitä asiaa mikään muuta. Tuo auto odottaa, ja on valmis aloittamaan alusta sitten kun nainen on valmis.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #214 : 09.04.2010 12:23:01 »

Heippa taas Ave!

Marraskuussa kyselin sinulta, se näkemäsi rakennukseen liittyvä juttu oli mennyttä aikaa. Ihan hyvä niin.

Mutta mitä saat mulle kesään? Lomaa on paljolti, mutta se kiva...?  Wink


-zillic-  smitten
Hei.  Smiley Nostellaan..
Tässä on nyt tälläinen vanha ränsyinen aita. Tulee mieleen joku vanha talo tai joku sellainen paikka. Heh, ja heti perään nousee rakastavaiset. Tuo ensimmäinen kortti oli vielä tälläistä hieman kalseaa kevättä, mutta tässä toisessa se kalseus muuttuu aivan yhtäkkiä vehreäksi. Aivan kuin tämä tapahtuma, mikä ikinä se onkaan, tuo sinulle kesän hetkessä. Sen jälkeen on aika paljon mahdollisuuksia avoinna, ehkä sinulle, sinulla on paljon päätettävää. Paljon asioita mistä valita. Ehkä pikkasen liikaakin, helpompi olisi jos vain yhteen osaisi keskittyä. Mutta se on se valintakysymys. Hmm... et osaa päättää mitä teet tämän tapahtuman suhteen, mistä tuossa alussa puhuin. Se voi jopa kuihtua sen takia että on niin monimutkainen, ettet uskalla ottaa sitä hallintaasi. Onko se edes sittenkään sitä mitä pidemmän päälle haluat? Sitä sinun kannattaa miettiä, että mitä haluat. Samalla kuitenkin voit totta kai nauttia kaikesta.  Grin
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #215 : 09.04.2010 12:31:35 »

Hei,
Millaisiahan asioita näytetään rakkauteen tällaiselle yksinäiselle kulkijalle?
Katsellaan.  Smiley
Jupiter heti ensimmäiseksi. Eli jotain ihan kivaa se tuo tullessaan, jollain elämän alueella. Onkohan sinulle jupiterin transiitti menoillaan, vai kuvaakohan vain sitä hetkeä kun jupiter tulee osaksi tätä suurta kuviota taivaalla? Tämä ei nyt vaikuta rakkauselämältä, mutta paljon hyvää mieltä se sinulle tuo. Antaa energiaa ja voimaa ja miellekkyyttä elämään. Täältä nousee tälläisiä intuitiivisia kortteja, jotka kehottavat sinua käyttämään hyväksesi omaa sisintäsi ja omaa intuitiotasi. Niistä on sinulle apua. Itsetutkiskelu ja harmonia oman itsensä kanssa, ne kantavat sinua pitkälle. Koska tärkeintä tässä maailmassa on pystyä seisomaan omilla jaloillaan. Käärme.. hmm.. on tärkeää että seivästät nyt jonkun käärmeen joka on läsnä myrkyttämässä asioita. Riittää että onnistut huomaamaan sen, missä se on. Tuli sellainen tunne, että on hyvin merkityksellistä että et anna sen jatkaa toimiansa, sillä se voi estää sinua saavuttamasta jotain tulevaisuudessa.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #216 : 09.04.2010 15:46:41 »

Auto ajaa ohitse, pihan poikki. Se raivaa peräänsä tyhjää läikkää nurmikosta. Ei sen tuosta pitäisi ajaa, tämähän on pihapiiri. Se ajaakin aika lujaa, kaahaten, häiritsee varmasti. Nyt se pysähtyy. Kuin seinään. Tuo nainen tuossa ei huomaa sitä, ei huomannut silloinkaan kun se kaahasi siihen tuhoten sen nurmikon, eikä nyt kun se pysähtyi. Nainen ei halua katsoa sinne päin. Hän haluaa unohtaa sen koko pihan olemassaolon. Mutta ei se pään kääntäminen sitä poista. Se piha on siellä yhä. Ja se elää, omaa elämäänsä, tulihan se autokin sinne. Nainen ei suostu lukemaan mitään selkänsä takana olevaa osaksi elämäänsä, hän ajattelee että aivan sama mitä siellä tapahtuu, ei edes kiinnosta tietää. Ei ole minun murheeni huolehtia siitä. Vaikka tosi asiassa hän haluaisi, hän toivoisi että pystyisi kääntämään päänsä ja huolehtimaan siitä että tuo puutarha pysyy kunnossa. Hän haluaisi tehdä niin, hän haluaisi olla sen verran voimakas. Tuo auto odottaa siellä niin kauan kunnes nainen suostuu kääntämään päänsä. Sillä nainen on ja on aina ollut tuon puutarhan valtiatar, eikä sitä asiaa mikään muuta. Tuo auto odottaa, ja on valmis aloittamaan alusta sitten kun nainen on valmis.

Mahtaako tämä auto edustaa asiaa tai henkilöä, joka minun pitäisi raivata pois elämästäni? Vai onko asia niin päin, että autoa ajaa joku, joka ei pysty katsomaan vierestä, kun laiminlyön puutarhaani. Hän yllyttää minua tuhoamalla puutarhaa lisää, perimmäisenä tarkoituksenaan saada minut ryhdistäytymään ja ottamaan vastuu?
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ave^^
Vieras
« Vastaus #217 : 10.04.2010 10:18:56 »



Mahtaako tämä auto edustaa asiaa tai henkilöä, joka minun pitäisi raivata pois elämästäni? Vai onko asia niin päin, että autoa ajaa joku, joka ei pysty katsomaan vierestä, kun laiminlyön puutarhaani. Hän yllyttää minua tuhoamalla puutarhaa lisää, perimmäisenä tarkoituksenaan saada minut ryhdistäytymään ja ottamaan vastuu?

Tuo jälkimmäinen ajatus minulle tuossa tavallaan tuli mieleen..  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #218 : 10.04.2010 10:28:28 »

Hei Ave!

Mitä näet näistä minun mieskuvioistani? Tähän on ilmestynyt miehiä jotka ovat ilmaisseet kiinnostuksen, mutta jotenkin epäilen heidän motiivejaan..
Itse kaipaan erästä joka kyllä teki selväksi ettei tule olemaan mitään enää meidän välillämme, mutta tämä mies tuntui vaan niin oikealta minulle... Sad
Sydän kaipaa kovasti vierelle aitoa rakkautta.. Mutta olen alkanut epäileen löytyykö rinnalleni miestä.. Ja haluavatko miehet vain hetken huvia minusta... Huoh! Eli mitä näkyy tulevan näissä mieskuvioissa.. Kyllä miehet osaavat pistää ajatukset sekaisin... :/

Heip. Sanos muuta. Miehet.  Grin
Mutta nostellaan..
Mies, joka on hieman rasittunut ja haluaa olla rauhassa. Hän ei enää jaksa.. hmm.. ehkä se taitaa olla niin että tuon miehen kanssa ei vain tosiaan mitään enää tule olemaan. Mutta uusia miehiähän tulee aina, senhän tietää jo korteista katsomattakin.  Wink Ja sitten, onhan tuolla epäilemisellä aina se tapa että se alkaa toteuttamaan itseään, joten varo kuinka pitkälle päästät sen. Joskus joku hyvä suhde voi syntyä ihan silläkin että typerällä tavalla vain heittäytyy. Mulla ei tällä hetkellä nouse tänne uutta miestä, mutta sellaista hyvää oloa kyllä. Ehkä sellaista merkittävää tyyppiä siis ei ole tällä hetkellä kuvioissa, mutta eihän se estä pitämästä vaikka pikkasen hauskaa ja valmistautumasta sitten siihen mieheen joka vielä saapuu sieltä jostain. Luulen että se mies saapuu jonkinlaisen muutoksen jälkeen, sillä sellainen viba kuitenkin olisi että se on sieltä joskus tulossa.  Smiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #219 : 10.04.2010 10:55:00 »



Mahtaako tämä auto edustaa asiaa tai henkilöä, joka minun pitäisi raivata pois elämästäni? Vai onko asia niin päin, että autoa ajaa joku, joka ei pysty katsomaan vierestä, kun laiminlyön puutarhaani. Hän yllyttää minua tuhoamalla puutarhaa lisää, perimmäisenä tarkoituksenaan saada minut ryhdistäytymään ja ottamaan vastuu?

Tuo jälkimmäinen ajatus minulle tuossa tavallaan tuli mieleen..  Smiley

Kiitos Ave tulkinnasta Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #220 : 10.04.2010 22:32:51 »

Mäkin kokeilen. Mitäs tuumaat, mitä minun kannattaisi mennä opiskelemaan? En oikein tiedä, mitä minusta pitäis tulla, siis ammatiltaan ainaski, nii voisko sua onnistaa, ja ehkä tällai intuitiivisesti tietäisit mikä voisi olla minulle se oikea suunta? mä kyllä teen parastani opiskelun suhteen, mutta silti tää kysymys vaivaa mua. Kiitos etukäteen!

Ps. jos susta "tuntuu", etten yritä tarpeeksi, siis panosta tarpeeksi, niin kerro ihmeessä! Smiley itse kun voi kuvitella vaikka mitä Cheesy
Mut nyt pidän peukut pystyssä, että nostat ne oikeat kortit Wink
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #221 : 14.04.2010 15:45:54 »

Hei, olisi kiva saada näkemystä omiin raha-asioihin ja mihin suuntaan tässä ollaan menossa.

Kiitos =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #222 : 21.04.2010 19:19:15 »

Haluatko miettiä minunkin sotkujani? Niin Memmy, niinhän ne ihmiset joskus osaavat pistää tyttöjen pään sekaisin.
Katsellaan..  Smiley
Järvellä seisoo yksinään vene. Valmiina. Mutta ilman ketään, mitään. Siellä se vaan seisoo, keskellä järveä. Jotain jäi ehkä kesken, joku jäi saapumatta. Ja nyt on jäljellä enää yksinäinen vene. Elämä on kuin pysähdystilassa kun se minkä piti tulla ei tullutkaan. Seuraavassa kortissa nousee tyttö. Tämä tyttö katselee maailmaa hieman varovaisesti mutta kuitenkin luottavaisesti. Katse on hieman haaveilevakin. Tällä tytöllä on unelma jonka hän haluaa toteuttaa. Hän on päättäväinen, aina ollut. Hän on aina tiennyt toteuttavansa sen. Se vain ehkä voi kestää, mutkia tulla matkaan, mutta se joka tapauksessa silti vielä toteutuu. Hän tietää sen ja luottaa siihen.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #223 : 21.04.2010 19:25:55 »

Mäkin kokeilen. Mitäs tuumaat, mitä minun kannattaisi mennä opiskelemaan? En oikein tiedä, mitä minusta pitäis tulla, siis ammatiltaan ainaski, nii voisko sua onnistaa, ja ehkä tällai intuitiivisesti tietäisit mikä voisi olla minulle se oikea suunta? mä kyllä teen parastani opiskelun suhteen, mutta silti tää kysymys vaivaa mua. Kiitos etukäteen!

Ps. jos susta "tuntuu", etten yritä tarpeeksi, siis panosta tarpeeksi, niin kerro ihmeessä! Smiley itse kun voi kuvitella vaikka mitä Cheesy
Mut nyt pidän peukut pystyssä, että nostat ne oikeat kortit Wink
Katsotaan mitä nousee.  Smiley
Nainen, kuningatar, ja hänen korvakorunsa loistaa kuin tähti. Seuraavana nousee aurinko. Tämä ei oikein muuta näytä, kuin että olisit menossa ihan oikeaan suuntaan. Totta kai tie voi mennä erikoisten mutkien kautta niin että päädytkin jonnekin mitä et ollutkaan suunnitellut, mutta tällä hetkellä olet oikealla askelmalla. Tie johdataa sinut itsekseen sinne mihin sinun kuuluu mennä. Kyllä.. täältä tuntuu nousevan että tulet saamaan aikaan vielä paljon ja onnistut. Suunta on selvästi eteenpäin ja tulevaisuudessa häämöttää jotakin jo aika selvänä.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #224 : 21.04.2010 19:26:43 »

paiskaapa tulkinnalla jos kun huvittaa!

saa liittyä uramuutokseen, suhdemuutokseen, maan muutokseen /uusiin asioihin maailmalla.. anything. jätetään maailmankuvan muutos sivuun.  Cheesy danks.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: