Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 346090 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #390 : 24.10.2010 10:30:41 »

Hei!  Vieläkö jaksaisit katsoa?

Tässä on ollut aikamoista kolmoisdraamaa jo pitkään, ja tilanne sen kuin tuntuu jatkuvan.  Eli miehelläni on ollut sivusuhde keväästä asti, ja juhannuksen jälkeen, kun asia tuli ilmi, valitsi hän tämän toisen naisen, jonka luokse muutti saman tien.  Välillä hän jo alkoi tehdä valintaansa uudelleen, mutta kun päätöstä ei syntynyt, laitoin eropaperit menemään.  Kuukauden kuluttua siitä alkoi kuitenkin valinta jälleen uudelleen ja viime viikolla hän lopulta palasi luokseni.

Nyt hän kuitenkin on niin sekaisin, ettei itsekään tiedä mitä tuntee.  Hänellä on kuulemma vain katkonaisia ajatuksia eikä niitäkään saa puettua sanoiksi.  Mietin hänen motivaatiotaan palata luokseni, koska tuntuu siltä, että rakkaus minua kohtaan se ei ainakaan ole.

Hän ei ole ollut yhteydessä tähän toiseen naiseen, mutta ensi viikolla he kohtaavat, koska opiskelevat samassa koulussa ja samalla kurssilla.  Pitäisikö minun heti kehottaa häntä lähtemään tämän naisen luokse vai odotanko lankeavatko he uudelleen toisiinsa?  Ja jos mies jostain syystä jäisi luokseni, niin saako hän pääkoppansa kuntoon, niin että voisi elää edes tyydyttävää elämää?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #391 : 24.10.2010 13:34:07 »


Nyt mä tajusin tämän.  Smiley Pystytkö nostamaan jatkokorttia ajatellen, että nainen riisuisi naamion...? Mitä se mies tekee? Tai mikä energia tulee miehestä?  Huh


Edit: 14.10.2010

Ero tuli, nostatko silti rakkauelle? Eikun uutta päin! HAH!

Katsotaan..
Ensimmäisenä kiinnitän huomioni tässä tuollaiseen palloon. Sen alla huojuu kukka, joka yrittää saada tuon pallon kiinni sitten kun se tippuu kohdalleen. Se kokoajan muuttaa omaa paikkaansa suhteessa pallon liikkeisiin. Luottavainen ja kaunis tunnelma tässä on samalla, keskittynyt. Tuo tapahtuma on osa suurempaa kokonaisuutta, ympärillä tapahtuu myös paljon, kaikki harmoniassa keskenään. Tuntuu siltä että tuo kukka saa pallon kiinni, kukaan ei oikein väitäkään mitään muuta. Periaatteessa ei voi tietää mitä tulee tapahtumaan, mutta kaikki jotenkin vain olettavat niin. Oikeastaan, miksi he olettavat niin? Tuntuu kuin oletettaisiin että tuon kukan tehtävä on ottaa tuo pallo kiinni, että muuta ei kuulukaan tehdä kuin niin.

What?  Grin En tajunnut mitään ...  Huh

On tuo fiilis vielä mielessä, niin kirjoitellaan vaikka vähän lisää.  Smiley Se on kyllä vähän vaikeasti selitettävä tunne, sillä se tuntuu siltä niinkuin sinulla olisi kaikki tässä nyt, ja kuitenkin kun tietää faktat miten asiat oikeasti ovat, tuo tunne on ristiriidassa sen kesken, sillä siinä tuntuu että sinulla on se puuttuva pala tälläkin hetkellä. Tuossa selitin jotain sinne päin että otat sitä puuttuvaa palaa vastaan, ja kaikki ympärillä tukee sitä että se laskeutuu lopulta syliisi, mutta hieman mietityttää tuollainen hyvin yksimielinen ympäristö, että miten se voi olla täysin varma siitä että se käy niin, sillä eihän tulevaisuutta voi ennustaa. Tulee mieleen kuin sellainen joku psykologinen trilleri, jossa ympäristö painostaa vain johonkin yhteen suuntaan ja unohduttaa kaikki muut vaihtoehdot, ei tunnusta niitä. No juu, en tiedä selvensikö yhtään.  Grin
tallennettu
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #392 : 24.10.2010 18:57:25 »

Hei, eilen oli syntymäpäiväni ja ajattelin, että viitsisitkö nostaa minullekin yhden kortin sen kunniaksi? Eli miltä tuleva vuosi näyttää kohdallani? onko suuria muutoksia tulossa? ja jos vielä jaksat, niin voisitko kertoa, miltä näyttää rakkausrintamalla?
Hieman myöhässä tulee vastaus, mutta onnittelut syntymäpäivän johdosta kuitenkin.  Smiley
Virastotalo, jonne pitää mennä hoitamaan jotain asiaa. Se on jollain tapaa merkittävä asia, ei ihan mikä tahansa. Mulle tulee mieleen periaatteessa maistraatti, mutta voi olla jokin muukin. Rakkaudesta nousee Afrikka, jostain syystä, en tiedä miksi. Nyt jotkut itämaat. Islanti? Mitenköhän tämä nyt rakkauteen liittyy.. Samaan ajatusketjuun nousee nainen. Tuo nainen on jättänyt miehensä (tai jonkun miehen) taakse, hän tekee jotain muuta nyt. Takana leijailee se miehen haamu, sillä se on yhä kiinni siellä, mutta nainen on silti lähtenyt eteenpäin. Hän on yhä kiinni siinä miehessä, mutta ei kuitenkaan.



Ei se mitään mutta kiitos kuitenkin.  smitten

Tuosta virastotalosta en kye sanomaan mitään, mitä sitten lienee tarkoittaa, mutta jos sinulla on asiasta mitään ideaa, tahtoisin vaan kysyä, onko sillä jokin suuri merkitys elämässäni, että muuttaako se jotenkin vaikkapa elämääni?

Rakkaudesta, kun puhutaan, sinä kyllä taidat aika syvälle upota. Olet siis oikeassa Wink Tästä asiasta kuitenkin tahtoisin kysyä sinulta pari asiaa. Ensinnäkin, tuntuuko sinusta siltä, että nainen edustaa minua vai esim. jotain ystävääni? Kysyn sen takia, että se voisi sekä päteä minuun että ystävääni. Toinen kysymykseni liittyy Afrikkaan. Eli mitä se oikein tarkoittaa? Minä olen eittämättä kiinnostunut tällä hetkellä itämaista erityisesti Aasiasta esim. Etelä-Koreasta ja minä ja ystäväni olemmekin suunnitelleet, että sinne lähtisimme, jos saisimme rahaa
tarpeeksi kerättyä. Kuitenkin se näyttää tällä hetkellä ns. aika mahdottomalta. Joten itseasiassa haluaisinkin tietää, että miten itse näkisit tämän Afrikan vaikuttavan rakkauselämääni?
Pitäisikö minun matkustaa esim. Aasiaan vai tyyliin ihastunko johonkin itämaalaiseen vai mitä itse näkisit sen tarkoittavan? Jos et itsekään ole varma, niin voisitko tämän asian suhteen vielä nostaa yhden kortin, joka voisi selventää tilannetta? Kun tällä hetkellä olen sinkku ja ajattelin vaan, että vietänkö seuraavan vuoden edelleen sinkkuna vai onkohan "jotain" tiedossa. Ei nyt tartte mitään pysyvää suhdetta olla mutta ehkä sellainen lyhyt tai muuten vaan ohimenevää... ööö... osaankohan mä selittää XD Mutta tosiaan, jos vielä viitsit, niin voisitko nostaa kortin sille, että pysynkö sinkkuna vielä koko seuraavan vuoden ajan? XD  Grin
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #393 : 25.10.2010 13:59:22 »

mulle saa nostella jos jaksaa Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #394 : 25.10.2010 19:26:08 »

Ei hitsi, nyt se tapahtui!! Olen aivan ihastunut... smitten
En tiedä onko tämä todellista, mahdollista tai edes eettistä, mutta ihan mahtavalta tuntuu  Cheesy
Onko minulla toivoa... pliis, vilkaisitko?
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
kuukunen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #395 : 28.10.2010 11:32:42 »

Hei Ave  Smiley

Jos viitsit tai ehdit, niin tahtoisin tietää mitä kortit kertovat... Tällä hetkellä askarruttaa työ- ja asumisasiat. Etenkin tuo asumisasia stressaa  Sad ... kun ei tiedä mitä tekisin...
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #396 : 01.11.2010 12:30:58 »

Kiitos edellisestä, se meni jotenki niin kuin näetkin.
nyt minua kiinnostais minun terveys, onko paranemaan vai huononemaan päin ja myös tämä lapsen saanti? kiitos jo etukäteen jos viitsit katsoa..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #397 : 01.11.2010 13:05:49 »

Heipsan!

Minäkin asettaudun tänne kortteja odottelemaan  Wink.
Mitähän kortit minulle tulevasta kertoisivat?
Tärkein epätietoisuuden aihe on tietysti se rakkaus ja elämänkumppani. Onkohan sellaista olemassakaan minulle? Kahdestaan olemme tässä lapsen kanssa jo reilun neljä vuotta taaperrettu. Kun taakseni katselen, niin tarpeeseen on tullut tuo yksin oleminen ja elämän tarkastelu. Nyt kuitenkin koen olevani kaikilta osin valmis uuteen suhteeseen. Jostain kumman syystä kuitenkin minulla on sellainen olo aina kun jossain olen, että olen kaikille näkymätön, miksi? Kukaan ei osoita kiinnostustaan tai tule edes huvikseen juttelemaan, juuri nimen omaan minulle, seurassani oleville kyllä, mutta ei minulle. Olen kaikille kuin ilmaa Shocked. Johtunee varmaankin osittain ulkomuodostani, koska minulla on jonkin verran ylipainoa ja kaikki tuntuvat olevan niin ulkonäkö keskeisiä, mutta luulisi nyt jotakuta kiinnostavan tälläinen pullea mutta kuitenkin elämäniloinen ja positiivinen, normaalilla älyllä varusteltu naikkonen.
Toisaalta taas on yksi jonka kanssa oli pari vuotta sitten lyhyen aikaa sutinaa. Hän on useampaan otteeseen kertonut kaipaavansa ym., mutta kun minua ei sitten sytytä, ei millään muotoa. Käykö tässä nyt vaan minun kohdallani niin, että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa Embarrassed
Toinen mieltä askarruttava aihe on työ, olen vakituisessa työssä jossa en koe muuta kuin ahdistusta. Kovasti olen katsellut muita töitä, mutta vielä ei ole kohdalle sopivaa osunut.
Jotenkin on palikat nyt hukassa, tai oikeastaan sekaisin etten tiedä mitä tekisin Huh.

Kiitos jos jaksat minullekkin kortteja nostaa smitten

Nostellaan..  Smiley
Täällä on tällaisia rituaalivälineitä, jotain taikuutta, jotain millä yritetään jotain saada aikaan. Tapoja, tottumuksia, maneereja, kaikkia minkä on koettu aiheuttavan hyvän lopputuloksen, niitä toistetaan. Mielessä on se joku yksi mies, se jonka kautta jotenkin suodatetaan kaikki miten kuuluisi toimia. Maailmassa on kuitenkin paljon miehiä, jotka ovat täysin erilaisia kuin hän. Ehkä se viestittää sitä, että toimintatavan muutos on kohdallaan, jos kerran samalla tavalla toimiminen ei enää tuota tulosta. Mikä ennen toimi, ei välttämättä toimi enää. Maailma ja elämä muuttuu koko ajan. Jos tämä mies on sinulle historiaa, sulje se lehti taaksesi, jos ei, mene sitä kohti ja ota itseäsi niskasta kiinni ja rohkeasti, sillä onnellinen hänen kanssaan olisit varmasti. Osaa kuitenkin myöntää itsellesi milloin se on loppu ja suuntaa kohti uutta, sillä se on ainut keino saavuttaa jotain uutta.
Töistä.. Ensimmäinen tunnetuulahdus oli että ihan hyvää. Haasteellista ja uutta. Liikkuvaa, nopeasti liikkuvaa. Tässä on tälläinen mies, esimies (voihan se nainenkin olla, nousi tässä miehenä  Grin), hän näkee sinut positiivisessa valossa, on tyytyväinen sinuun, ja se voi ehkä poikia jotain.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #398 : 01.11.2010 13:13:56 »

Hei taas. Ajattelin tuossa kysäistä erästä naispuolista immeistä kahville. Katsoisitko mitä kortit sanovat tästä tilanteesta Smiley?

Vastailen tässä samalla tuohon yksityisviestiisikin..  Smiley
Uusi alku. Ja nainen. Tämä tuntuu siltä, että nyt elämääsi saapuu nainen, joka todella vie sinulta jalat alta.  Wink Edelliset eivät vain ole mitään verrattuna tähän naiseen. Kuka hän sitten on, en osaa sanoa. Mutta tuntuu, että nyt silmäsi niin kuin aukeavat, ja näet sen mitä todella haluat, ja mitä ansaitset. Sellainen hieno mahdollisuus on nyt tulossa sinun ulottuvillesi, mutta ainahan on mahdollista ettet osaa tarttua siihen, sitä nimittäin en tässä vielä näe, hieman häilyväinen juttu on vielä, ei mitenkään varmaa. Ei tätä kannata tuhlata, sillä lopulta tulet arvostamaan tätä naista todella paljon. Hän on kunnioituksesi arvoinen. Luotettava.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #399 : 01.11.2010 13:24:24 »

Ave,

Katsotko miltä nyt näyttää tämä suhde tuohon vanhempaan mieheen? Olemme jatkaneet elämää erillään, onko suhde nyt lopullisesti ohi, vai tuleeko vielä jotain? Oma mieleni on niin kaksijakoinen, enkä voi jatkaa suhdetta, jos mies ei muutu, vaikka haluaisinkin..

Entäs työrintamalle, joko töitä olisi näköpiirissä?

Kiitos Sinulle!

Katsellaan..  Smiley
Nuori mies/poika, hänen takanaan häilyy joku mies. Poika ihailee tuota miestä. Tuo mies jotenkin ehkä haluaakin että poika ihailisi häntä. Tulee kuitenkin kummallinen tunne tuosta miehestä, ihan kuin hän ei kuitenkaan osaisi olla tuon pojan kanssa luontevasti, vaan hänen ajatuksensa ja koko ajatusmallinsa on jossain ihan muualla. Tulee semmoinenkin ajatus, että hänellä ei ole pitkään aikaan ollut naista ja nyt hän jotenkin todella tarvitsee sitä. Hmm, enpä tiedä kuka on kyseessä. Tavallaan ihan ok mies, mutta jotain luotaantyöntävää hänessä on, en tiedä mitä ja miksi. Jotain sellaista vääränlaista käyttäytymistä tilanteissa.

Muok, niin työtkin.  Smiley Puntari ja liuta keppejä.. Siis puita. Ensimmäinen mielikuva ihan on myyjänä jossain puutavaraliikkeessä.  Cheesy En osaa sanoa nyt tarkemmin, mutta tuota puuta tuntuisi nousevan..
« Viimeksi muokattu: 01.11.2010 13:26:45 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #400 : 01.11.2010 13:39:23 »

Tervehdys  Smiley smitten

Lyhyt kysymys, mitä on näkyvissä.

Kiittäen, Reikim

Katsotaan.  Smiley
Neptunusnainen, joka asuu hieman sekavissa olosuhteissa, ehkä monen ihmisen kanssa, tai jonka elämä on jotenkin hirveän monikerroksisista. Nainen on pinnalta rauhallisempi, hmm, ihminen joka ei oikein esittele itseään mitenkään. Hänellä on paljon vaikka mitä, mutta hän ei esittele niitä maailmalle. Hänellä on joku projekti käynnissä. Jotakin omaa, mitä hän tekee, rakentaa ja suunnittelee, eikä muiden siitä välttämättä tarvitse edes tietää elleivät kysy. Hän ei paljoa jakele itsestään ulospäin.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #401 : 01.11.2010 13:53:57 »

Hei!

Kiitollisuudella otan vastaan, mitä ikinä minusta/minulle tähän hetkeen/lähitulevaan nousee. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Memmy
Vieras
« Vastaus #402 : 01.11.2010 21:22:19 »

Hei Ave!

Näetkö mitä talvi tuo tullessaan? Varsinki miesrintamalla... Cheesy
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #403 : 03.11.2010 14:18:05 »

Hei Ave!
Työstä kysyin viime joulukuussa ja silloin tuli koulutusta kahden kortin voimalla. No nyt on toteutunut toinen koulutus ja toinen alkaa ensi viikolla, lyhyitä koulutuksia molemmat  Cheesy
Miltä näyttää työtilanne koulutuksen jälkeen?
Rakkausasiatkin kiinnostaa, yksin olen nyt ilman parisuhdetta??
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #404 : 06.11.2010 10:46:46 »

                           Hei Ave Smiley

Voisitko katsoa minulle kiltti smitten Tunnen itseni yksinäiseksi ja roikun exässä smitten Shocked
En nauti enää mistään Embarrassed

Terveisin Musta iloinen lumikki Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: