Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 346005 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #405 : 06.11.2010 14:32:57 »

Hei, olisin kysellyt asuntoasioistani. Koska löydän uuden asunnon? Olen etsinyt uutta kotia jo pitkään. t. Heart

Nostellaan..  Cheesy
Luonnonläheisyys, pieni piha tai sitten sellainen suojaisa, tärkeä kriteeri ehkä? Näen puuaitaa.. Taitaa tämä ehkä tarkoittaa sitä että se asunto on tässä jo nyt (anteeksi viivästyneestä vastauksesta) tai sitten lähellä tulossa. Viesti on ehkä se, että sinulla on koti tässä nyt, oma paikka, eikä sieltä tarvitse lähteä minnekään. Mies nousee.. Tämä mies kuuluu sinun kotiisi. Tässä on semmoista itse rakentamisen tunnelmaa, jossain muodossa. Lähinnä tuntuu että tätä miestä todella kiinnostaa laitella niitä paikkoja itsekseen. Muita ei ehkä niin kuin häntä. Nostan tässä nyt hieman myös sellaiste henkeä, että jostain syystä haluaisit rikkoa tämän kaiken, tai jokin painostaa rikkomaan sen, tai jokin häiritsee sitä, stressaa, tai jokin ei ole ihan niin kohdallaan. Kummallinen tunne, sillä tavallaan tämä kaikki voisi olla juuri sitä mitä haluaisit, mutta silti.. jotain.. Se ei ehkä silloin olekaan niin, sillä oikeastaan, kuka sen on sanomaan mikä on oikein. Pitäisikö sitä elää omaa tunnettaan vastaan sitten?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #406 : 06.11.2010 14:45:49 »

Hei!

Katsoisitko mitä tämä syksy tuo tullessaan ja miltä talvi ja ensi vuosi vaikuttaa?
Viime talvena kärsin pahasta stressistä ja taisipa se mennä jo masennuksenkin puolelle, koska niin vaikealta ja raskaalta tuntui koko alkuvuosi.
Keväällä auringon säteiden alkaessa lämmittää poskipäitä, tein tietoisen päätöksen halusta muuttaa elämääni parempaan suuntaan. Halusin vakaasti päästä eroon huonosta itsetunnosta ja itsesäälistä, joista olen kärsinyt viime vuodet, perhettämme kohdanneen onnettomuuden takia.

Jo kesällä vietin aikaani mahdollisimman paljon harrastukseni parissa ja lähiaikoina aloitan opiskelut, edessä on uusi ala ja uudet kujeet.
Ainakin vielä syysauringon paistaessa tunnen itseni pirteämmäksi kuin pitkään aikaan.

Jännittää kyllä vähän, että kuinka työn ja opiskelun yhdistäminen onnistuu?
Miten lähipiiri ja työkaverit suhtautuu opiskeluihini?
Onko tulevaisuudessa onni myötä, että saisin jopa uuden työmahdollisuuden uuden alan myötä vai jääkäö vai harrastustasolle?


Kiittäen Marutska


Katsellaan..  Smiley
Matkan varrella tanssivat miekat, ohjaavat kulkua, seuraavat sitä. Ympäröivät lopulta, jättävät yksin seisomaan siihen keskelle. Ne antavat sen voiman, että tästä et enää poikkea. Ne estävät jos haluaisit lähteä. Ehkä tarvitset sen, pakon että saat tien kuljettua. Olisi se oikeastaan aika turvatonta jos yksin pitäisi kulkea jonnekin ihan ilman mitään rajoja. Mies.. miehesikö se joka sinua tukee? Nuo miekat kulkevat siinä vierellä niin kevyesti, tanssien. Matka on kevyt, sillä tunnelma on noin positiivinen. Ja aina jos hieman poikkeat, tulee epävarmuuden hetki, todella vahvasti ja päättäväisesti ne estävät tiesi. Ne eivät päästä enää mitään lävitseen.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #407 : 06.11.2010 14:58:19 »

Hei,
Minullekkin voisi hieman ennustaa tuota miesasiaa.
Miesrintamalla on siis tällä hetkellä hiljaista, mutta olen jo pidemmän aikaa ollut kiinnostunut eräästä, voitko katsoa että onko mitään mahdollisuuksia vai pitäisikö siirtyä eteenpäin? Ja tuleeko tässä syksyn/talven aikana rakkaus olemaan keskeisessä asemassa? Smiley
Kiitos

Nostellaan..  Smiley
Varjo, jokaisella hahmolla on varjo. Jokaisella elävällä ihmisellä on varjo. Jos sitä ei ole, on jotain vialla. Tässä kuoleman, suuren muutoksen hahmo pitää jotain jalkansa alla tiukasti kiinni. Ei päästä sitä eteenpäin. Sen kuuluisi ehkä jo olla jossain muualla, mutta ei se tarkoita mitään muuta kuin sitä että asiat ovat muotoutuneet ilman sen vaikutusta. Sillä maailma ei koskaan yhtä asiaa kaipaa. Enää sen ei ehkä tarvitsekaan lähteä, sillä nyt se on nähnyt jotain enemmän ja tietää paremmin mitä haluaa. Se ei syössyt itseään päämäärättömästi vain jonnekin, vaan nyt se voi harkita ja päättää mitä tekee. Maailma on yhä avoin, nyt vain toisenlainen maailma, sellainen maailma mihin se nyt paljon paremmin soveltuu, tämän kaiken jälkeen. Siitä pidetään yhä kiinni, mutta se ei tunnu enää samalta, se ei enää rajoita, vaan se vain on. Se ei estä enää liikkumista.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #408 : 06.11.2010 15:10:18 »

Ave kiltti,
katsotko mitä työelämälle näkyy,

Kiitos  smitten

Katsellaan..  Smiley
Ikkuna, joka on aika pieni. Tässä kohdissa seinää ei vielä tapahdu mitään, vaikka vähän matkan päässä jo on hankaluuksia. Ne ehkä siirtyvät myös tänne asti tai sitten eivät. Kuka tietää, ne voivat ehkä pysähtyä keskelle johonkin vahvaan seinään. Tai sitten se seinä ei välttämättä kestä niitä. Ollaanko tässä hetkessä edes kovin tietoisia mitä naapurissa tapahtuu? Ehkä pitäisi olla enemmän tietoinen, eikä vain uskoa ettei se nyt täällä tapahdu. Koskaan ei tiedä. On parempi varautua, jollain tavalla. Hyvä tuuri se on jos ne eivät tule tänne asti. Asioihin ei aina voi vaikuttaa niin paljon jos on pyörä on jo lähtenyt pyörimään.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #409 : 06.11.2010 15:18:43 »

Hei Ave,

ehtisitköhän vilkaisemaan minkälaista näkyisi minun ja tumman miehen suhdemahdollisuuksiin?
Jonkinlainen yhteys on ja paljon yhteisiä asioita, mutta nähdään vaan satunnaisesti (välimatkaa) ja en oikein tiedä miten pitäisi edetä, olla aktiivisempi vai odottaa, että hän tekee aloitteen, jos tekee... viestiä hänelle olen lähettänyt, mutta ei ole kuulunut mitään. Mitenhän siis tämä pitäisi tulkita, ei kiinnosta vai onko jotain mikä estää vastaamasta?

kiitos, jos ehdit.





Nostellaan..  Smiley
Sauva makaa maassa, se on heitetty siihen. Eihän sen siinä tarvitsisi olla, mutta jostain syystä se vain on heitetty siihen. Väärinymmärrys? Pelkoja ihmisillä ainakin on runsaasti, jotka vääristävät kaiken mitä ajattelee. Harvoin siinä hetkessä ajattelee, että sillä toisella voi olla yhtä vääristynyt ajattelu kuin itsellä. Omia tekemisiään ja tunteitaan harvemmin ajattelee että tarvitsee kärsivällisesti näyttää, sillä hitto totta kai nyt tästä tyhmäkin ymmärtää. Vaan ei ymmärrä aina. Jos tilanne on ajautunut siihen, että olet yksin ja haluatkin olla yksin, niin en näe tässä mitään kauheaa menetystä tapahtuneen. Vain yksi etappi elämässä. Tavallaan.. ehkä nyt vain luulet että olet taas yksin, mutta sekin on vain taas yksi oman mielen temppu. Ehkä yllätyt vielä positiivisesti.  Smiley
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #410 : 06.11.2010 15:46:49 »

Kiitos Ave, jään pohtimaan...   Smiley
tallennettu
Sonya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #411 : 06.11.2010 16:24:09 »

Lainaus
Katsellaan..  Smiley
Prinssi, lastensatuja ja leikkejä. Kirkasta ja viatonta. Mies joka välittää, hän on tässä ihan mielellään. Se on tätä hetkeä, ja miehelle tulee jotain mikä muuttaa hänen tämän hetkensä. Hän joutuu miettimään jotain. Hän joutuu puntaroimaan mikä on hänelle tärkeää. Se voi liittyä mihin vain, sitä tässä ei näy. Nainen joka on hänen vierellään on hänelle hyvä tuki, tässä tuntuu sellainen avoimen ja läheisen suhteen henki. Aistin tuosta miehestä suurta välittämistä perhettään kohtaan. Voisiko liittyä töihin tuo asia.. Hän harkitsee sitä kyllä ihan tosissaan.

Tämähän meni ihan todella mielenkiintoiseksi! Aluksi en ymmärtänyt, että mitä ihmettä tämä sinun viestisi tarkoitti, mutta nyt alkaa valjeta! Tämä pisti todella ajattelemaan! Smiley

Olisitkohan vielä nähnyt, että mitä rakkausrintamalleni kuuluu? Se selventäisi asioita vielä enemmän!

Kiitos Smiley
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
july
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #412 : 06.11.2010 17:05:58 »

Näetkö muutoksia parisuhteelleni tai perhe-elämälleni tämän tai ensi vuoden aikana?
tallennettu

Cancer
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #413 : 06.11.2010 18:27:26 »

Hei!  Vieläkö jaksaisit katsoa?

Tässä on ollut aikamoista kolmoisdraamaa jo pitkään, ja tilanne sen kuin tuntuu jatkuvan.  Eli miehelläni on ollut sivusuhde keväästä asti, ja juhannuksen jälkeen, kun asia tuli ilmi, valitsi hän tämän toisen naisen, jonka luokse muutti saman tien.  Välillä hän jo alkoi tehdä valintaansa uudelleen, mutta kun päätöstä ei syntynyt, laitoin eropaperit menemään.  Kuukauden kuluttua siitä alkoi kuitenkin valinta jälleen uudelleen ja viime viikolla hän lopulta palasi luokseni.

Nyt hän kuitenkin on niin sekaisin, ettei itsekään tiedä mitä tuntee.  Hänellä on kuulemma vain katkonaisia ajatuksia eikä niitäkään saa puettua sanoiksi.  Mietin hänen motivaatiotaan palata luokseni, koska tuntuu siltä, että rakkaus minua kohtaan se ei ainakaan ole.

Hän ei ole ollut yhteydessä tähän toiseen naiseen, mutta ensi viikolla he kohtaavat, koska opiskelevat samassa koulussa ja samalla kurssilla.  Pitäisikö minun heti kehottaa häntä lähtemään tämän naisen luokse vai odotanko lankeavatko he uudelleen toisiinsa?  Ja jos mies jostain syystä jäisi luokseni, niin saako hän pääkoppansa kuntoon, niin että voisi elää edes tyydyttävää elämää?

Edelleen odottelen vastausta.  Mies tosin lähti jo takaisin naikkosensa luokse...  Mutta mitä näkisit minulle lähitulevaisuudessa?   Huh
tallennettu
mirkku83
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #414 : 06.11.2010 22:32:11 »

Miltä kevääni näyttää, onko tulossa isoja muutoksia vaiko meneekö elämä samaa rataa? Kiitos!
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #415 : 07.11.2010 12:22:20 »

Miltä näyttää minun loppuvuoteni ja kevät/kesä akseli,mitä olisi odotettavissa?
Kiitos jo valmiiksi smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #416 : 07.11.2010 13:59:03 »

Jaksaks/ehdiks katsella miun rakkausrintamaa?? Aina me naiset ollaan tän saman kysymyksen perässä..  Grin Kiinnostaa vähän..  angel Kiitos!!

Katsellaan..  Smiley
Saturnus.. hieman köyhää ehkä tällä hetkellä tai viileää, hieman etäistä. Olet joutunut etääntymään jostain. Se on tavallaan ollut välttämätöntä. Ja oikeastaan, sellainen tunne että niin sen on kuulunutkin mennä, jotta et olisi mennyt väärään suuntaan, vaan osaisit myöhemmin valita sen oikean tien. Sinun täytyy nyt tällä hetkellä rakentaa jotain perustuksia, jotain mitä et muuten ehtisi rakentamaan, ja joiden on kuitenkin hyvä olla jossain vaiheessa pystyssä. Elämä on pitkä kiertokulku, jossa palkkio odottaa seuraavassa vaiheessa jos on edellisen vaiheen osannut läpi käydä. Kun nauttii jokaisesta hetkestä elämässään ja ottaa vastaan sen mitä aina sillä hetkellä saa, huomaa että on paljon valmiimpi menemään eteenpäin kuin jos yrittäisi sitä väkisin heti.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #417 : 07.11.2010 14:12:29 »

Hei!  Vieläkö jaksaisit katsoa?

Tässä on ollut aikamoista kolmoisdraamaa jo pitkään, ja tilanne sen kuin tuntuu jatkuvan.  Eli miehelläni on ollut sivusuhde keväästä asti, ja juhannuksen jälkeen, kun asia tuli ilmi, valitsi hän tämän toisen naisen, jonka luokse muutti saman tien.  Välillä hän jo alkoi tehdä valintaansa uudelleen, mutta kun päätöstä ei syntynyt, laitoin eropaperit menemään.  Kuukauden kuluttua siitä alkoi kuitenkin valinta jälleen uudelleen ja viime viikolla hän lopulta palasi luokseni.

Nyt hän kuitenkin on niin sekaisin, ettei itsekään tiedä mitä tuntee.  Hänellä on kuulemma vain katkonaisia ajatuksia eikä niitäkään saa puettua sanoiksi.  Mietin hänen motivaatiotaan palata luokseni, koska tuntuu siltä, että rakkaus minua kohtaan se ei ainakaan ole.

Hän ei ole ollut yhteydessä tähän toiseen naiseen, mutta ensi viikolla he kohtaavat, koska opiskelevat samassa koulussa ja samalla kurssilla.  Pitäisikö minun heti kehottaa häntä lähtemään tämän naisen luokse vai odotanko lankeavatko he uudelleen toisiinsa?  Ja jos mies jostain syystä jäisi luokseni, niin saako hän pääkoppansa kuntoon, niin että voisi elää edes tyydyttävää elämää?

Edelleen odottelen vastausta.  Mies tosin lähti jo takaisin naikkosensa luokse...  Mutta mitä näkisit minulle lähitulevaisuudessa?   Huh

Katsotaan..
Tässä on kaunis malja, joka on täynnä kaikkea arvokasta. Sitä on niin paljon, että sen kuka tahansa huomaa. Nainen, jonka tuo malja on, tuo nainen on todella hyvillä eväillä liikkeellä tässä maailmassa. Hmm.. suosittelen että keskityt nyt tekemään jotain mistä itse pidät hyvin paljon ja annat tuon asian olla omalla painollaan. Mies kyllä valitsee sinut, jos niin haluaa tehdä. Se on nyt hänen valintansa. Lähinnä näen täällä, että itse asiassa sinä et menetä mitään oleellista mikä estäisi sinua elämästä, se kyky jatkaa elämää on sinussa vahvana, ja aivan varmana vaikka mies nyt valitsisikin toisin, niin pystyt löytämään elämääsi jotain uutta ja hyvää. Nostan nimittäin yllättävän vahvoja kortteja kyllä. Jollain tasolla tuntuu, että sinä olet paremmassa asemassa nyt kuin tuo toinen nainen, hänellä näyttäisi enemmän olevan jotain hämärää harteillaan.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #418 : 07.11.2010 14:24:46 »


Tuosta virastotalosta en kye sanomaan mitään, mitä sitten lienee tarkoittaa, mutta jos sinulla on asiasta mitään ideaa, tahtoisin vaan kysyä, onko sillä jokin suuri merkitys elämässäni, että muuttaako se jotenkin vaikkapa elämääni?

Rakkaudesta, kun puhutaan, sinä kyllä taidat aika syvälle upota. Olet siis oikeassa Wink Tästä asiasta kuitenkin tahtoisin kysyä sinulta pari asiaa. Ensinnäkin, tuntuuko sinusta siltä, että nainen edustaa minua vai esim. jotain ystävääni? Kysyn sen takia, että se voisi sekä päteä minuun että ystävääni. Toinen kysymykseni liittyy Afrikkaan. Eli mitä se oikein tarkoittaa? Minä olen eittämättä kiinnostunut tällä hetkellä itämaista erityisesti Aasiasta esim. Etelä-Koreasta ja minä ja ystäväni olemmekin suunnitelleet, että sinne lähtisimme, jos saisimme rahaa
tarpeeksi kerättyä. Kuitenkin se näyttää tällä hetkellä ns. aika mahdottomalta. Joten itseasiassa haluaisinkin tietää, että miten itse näkisit tämän Afrikan vaikuttavan rakkauselämääni?
Pitäisikö minun matkustaa esim. Aasiaan vai tyyliin ihastunko johonkin itämaalaiseen vai mitä itse näkisit sen tarkoittavan? Jos et itsekään ole varma, niin voisitko tämän asian suhteen vielä nostaa yhden kortin, joka voisi selventää tilannetta? Kun tällä hetkellä olen sinkku ja ajattelin vaan, että vietänkö seuraavan vuoden edelleen sinkkuna vai onkohan "jotain" tiedossa. Ei nyt tartte mitään pysyvää suhdetta olla mutta ehkä sellainen lyhyt tai muuten vaan ohimenevää... ööö... osaankohan mä selittää XD Mutta tosiaan, jos vielä viitsit, niin voisitko nostaa kortin sille, että pysynkö sinkkuna vielä koko seuraavan vuoden ajan? XD  Grin

Nostellaan muutama kortti vielä.  Smiley
Pari tuossa ensin tuolle virastotaloasialle, näin uudella fiiliksellä. Nyt nousee sellainen ajatus laajentavista mahdollisuuksista kontrastina paikoillaan pysymiseen. Ei tarvitse pysyä paikoillaan, vaikka ehkä joskus huomaat että sitä joka tapauksessa pysyy siinä samassa pohjimmiltaan kuitenkin.
En nyt muista enää sitä tunnetta siitä edellisestä nostosta, mutta nostelen nyt uusia kortteja sitten. Täällä on selvästi aurinko nousemassa, kirkkaana. Ehkä sanoisin näitten kaikkien pohjalta, että tuo teidän reissunne kyllä jossain vaiheessa johonkin suuntaan toteutuu. Ja kun tarpeeksi kovin haluatte ja suunnittelette, se on aina jollain tapaa mahdollista. Kun ette lannistu. Suoraan ottaen suhdetta ei nouse, kun siitä kerran kysyit, sellainen ei ehkä vielä ole selkiytynyt niin että voisin nähdä.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #419 : 07.11.2010 15:08:18 »

mulle saa nostella jos jaksaa Cheesy

Nostellaan...  Smiley
Ensimmäisenä nousee voimakastahtoinen nainen. Tämän naisen veli (tai joku veljen tapainen henkilö).. Yhdessä he ehkä suunnittelevat jotain. Tilanteessa on mukana myös tämän naisen mies. Hmm.. ehkä nämä mies ja tämä veli hieman repivät naista eri suuntiin. Nainen päättää aina tilanteen mukaan mitä tekee. Painaa kuitenkin paljon vaakakupissa se, että miehen kanssa on lapsi, se on se mikä on aina naisen päätöksissä merkittävin asia. Liikaa ihmisiä samassa sopassa samaan aikaan.. naisen on pakko tehdä päätökset vain oman päänsä mukaan. Se on se kehotus, koska jokaisella on oma mielipiteensä joissa jokaisessa on oma puolensa, on naisen pakko vain sulkea ne pois ja päättää miten itse tuntee hyväksi.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: